Työnantaja roikottaa
Työnantaja roikottaa ja harrastaa epätietoisuudessa pitämistä. Auttaako tähän muu kuin lähtö?
Kommentit (9)
Työntekijä on usein pieni merkityksetön ratas isossa koneistossa jossa pyörii paljon isompia rattaita ja koneiston ulkopuolisia osia joiden asentoa ja suuntaa ei esimiehet ja johtokaan aina tiedä. Mitä pikemmin ymmärrät sen, sitä paremmin ymmärrät miksi usein tuntuu siltä ettei sinulle kerrota asioita tai miksi asiat tuntuvat menevän outoon suuntaan. Mahdotonta meidän on täällä sanoa kannattaako sinun lähteä vai ei, ihan sama heittää noppaa tai katsoa kahvinporoista.
Kaikkea pitäisi työntekijänä tehdä, mutta ta:n puolelta sitoutuminen olematonta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea pitäisi työntekijänä tehdä, mutta ta:n puolelta sitoutuminen olematonta.
Ap
Eli ihan normaali tilanne. Ei se useinkaan vaihtamalla parane. Paitsi jos vaihtaa yrittäjyyteen, sitten saa itse olla se roikottaja, ja vaatia työntekijöitä tekemään kaikkea. Ja kantaa yrityksen taloudelliset huolet kokonaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko ihan uusi työelämässä? Sinä olet työnantajalle vain välttämätön paha, ei se ole mikään avioliitto.
Jos olis rohkeutta, voisin harkitakin yrittäjyyttä. Ta on itse valinnut olla sitoutumatta, ihan idioottina ilmeisesti mua pidetään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Työntekijä on usein pieni merkityksetön ratas isossa koneistossa jossa pyörii paljon isompia rattaita ja koneiston ulkopuolisia osia joiden asentoa ja suuntaa ei esimiehet ja johtokaan aina tiedä. Mitä pikemmin ymmärrät sen, sitä paremmin ymmärrät miksi usein tuntuu siltä ettei sinulle kerrota asioita tai miksi asiat tuntuvat menevän outoon suuntaan. Mahdotonta meidän on täällä sanoa kannattaako sinun lähteä vai ei, ihan sama heittää noppaa tai katsoa kahvinporoista.
Onhan se noinkin, mutta osa on kyllä myös omaa valintaa, miten haluaa toimia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko ihan uusi työelämässä? Sinä olet työnantajalle vain välttämätön paha, ei se ole mikään avioliitto.
En ole uusi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa asioissa roikottaa ja pitää epätietoisuudessa?
Jättää esim. oleelliset asiat pimentoon, muuttaa sanomisiaan ym.
Ap
Millaisissa asioissa roikottaa ja pitää epätietoisuudessa?