Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeimmat työpaikan pikkujoulut?

Vierailija
28.10.2015 |

Jaa pahin pikkujoulumuistosi. Mikä meni pieleen, itsellä tai muilla tai järjestelyissä?

Kommentit (1197)

Vierailija
161/1197 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku epämääräinen seinäruusu yritti tulla pokaamaan umpitunnelissa;

Vierailija
162/1197 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen firman pikkujouluja juuri näiden tarinoiden takia. Voipi hyvillä mielin tulla töihin ma-aamuna kun muut mokailleet ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1197 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän riemu repesi kerrassaan ;)

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä  erään firman hallinnossa, porukka oli hiljaista ja kilttiä  naisvaltaista sorttia .

Pikkujoulut pidettiin firman saunatilassa,  ruokana oli eineslohikiusausta ja koppa kaljaa.  Juhlat alkoivat heti töiden jälkeen.

No kun ilta eteni niin joku halusi avata telkkarin, koska sieltä tuli kauniiden ja rohkeiden tärkeä jakso.

Siinä sitten katseltiin katseltiin telkkaria ja syötiin lohikiusausta.

Pomo sanoi, että hän ei kyllä Ridgelle pärjää ja lähti kotia, kuten meikäläinenkin 

Vierailija
164/1197 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä talousjohtajan poika piti Hyvinvointiluennon kun tykypäivä ja pikkujoulu oli yhdistetty.

No, tämä kukkopoika kertoi äidistään, eli talousjohtajan vaimosta. On lihonut kun lenkkeilee ja menee sitten jääkaapille. Että meille varoittava esimerkki, liikunnan lisäys ei salli syömisen lisäystä. Pomo oli niin nolona, että ei kutsu sukuaan luennoimaan koskaan. Koko pikkukaupungin väki sai juoruakkojemme kautta tietää lihomisongelmasta. Ja se kasvoi uusiin mittasuhteisiin kun rouvat nautti viiniä

Vierailija
165/1197 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluni ovat olleet ihan asiallisen mukavia juhlia, yhtään kännimoka juttua ei kohdalleni ole sattunut.

Nykyisessä työpaikassani tarjotaan joululounas johon kukin työyksikkö ilmoittautuu ja ruoka tarjoillaan puolen tunnin välein. Olin sitten ollut töissä muutaman kuukauden ja pomoni ei idiootimaisuuttaan kertonut minulle mihin aikaan meidän osasto syömään menee. Muut tulivat ruokalan ovella vastaan kun itse menin vasta syömään.

Onneksi pomoni on vaihtunut vuosien myötä. Sillä tyypillä ei ollut minkäänlaista sosiaalista pelisilmää.

Vierailija
166/1197 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo karmeimman pikkujoulukertomuksen laittanut, mutta olihan sekin joululounas, jossa oli saatu asiakkaalta lahjaksi ateria. Sellainen take-away -tyylinen kattaus.

Ihan kiva, syötiin ja juteltiin... kunnes illalla iski. Makasin kotona saunan lattialla, koska en kyennyt edes liikkumaan saati nousemaan ylös ja sitä paitsi sai suihkun letkulla huuhdeltua helposti sen mitä mistäkin päästä nyt sattui tulemaan.

En tiedä mikä arpa osui, mutta osalla jäi ruokamyrkytys saamatta. Kymmenkunta ruokailijaa sen kuitenkin sai.

Vierailija
167/1197 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut oli järjestetty tosi hienoissa edustustiloissa mm. uima-allas ja hienot saunatilat, ruokaa ja juomaa tarjolla ja mukava meininki, kaikki pukeutuneet hienosti. Hauskuus kuitenkin loppui osaltani kun humaltunut työkaverini tönäisi minut altaaseen täysin yllättäen vaatteet päällä, olipa hauskaa räpiköidä viimeisen päälle laittautuneena.

Vierailija
168/1197 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen osuus oli jaoteltu, ja minä jouduin maksamaan Visa creditillä 85 euroa omista ruuista ja juomista, koska minulla ei ollut tilillä niin paljon käyttörahaa. 

Pomo selvästi reilukerhon jäsen, mutta 85 euroa/pää ei kyllä ole "sikamaisen kallista".

T. 250 euron lasku vähän samanlaisessa tilanteessa... ;)

Just olin sanomassa, että 85 euroa kolmen ruokalajin illallisesta juomineen kuulostaa erittäin edulliselta!

Ettette olleet Nesteellä tai ABC:llä?!

Vierailija
169/1197 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koskaan olut töissä siihen aikaan kun on pikkujoulut. En vittu millään jaksaisi katsoa sitä örveltämistä ja sitten jos jää pois niin antaa ikävän kuvan itsestään. En kyllä varmaan siitä huonosta kuvasta huolimatta mene pikkujouluihin jos joskus sellaiset eteen sattuvatkin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
170/1197 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on myös kerran käynyt näin että yllättäen ravintolassa jokaiselle tulee oma lasku, vaikka firman piti maksaa kaikki. Toimari sairaana ja antoi firman pankkikortin yhdelle pikkuesimiehelle. Tämä sitten tilaili pirun kalliita viinejä ja skumppia, mutta maksun tullen käski erotella laskut. Jokaisen laskussa oli myös näitä kalliita viinejä. Onneksi oli juuri ollut tilipäivä joten laskun maksu ei ollut itselle ongelma, mutta vanhemmalle työkaverille oli. Hänellä mukana x-summa rahaa käteisenä, ei pankkikorttia. Tämä saatiin kuitenkin kuitattua mutta tunnelma laski kuin lehmän häntä ja jokainen (paitsi tämä esimies joka maksoi omat ruokansa ja juomansa sillä firman kortilla) halusivat kotiin. Seuraavalla viikolla onneksi Toimari pyysi jokaiselta kuitit ja rahat palautuivat tilille, mutta paska maku jäi. Monelle meidän firmassa pikkujoulut ovat vielä se ainoa illan vietto koko vuotena :/

Nuorena, ollessani n. 17vuotias olen kokenut aivan ehdottomasti hirveimmät pikkujoulut. Olin tällaisessa keskisuuressa firmassa  juoksutyttönä muutaman tunnin viikossa ja aivan innoissani kun sain kutsun pikkujouluihin! Nämä olivat tällaiset täysin perinteiset "ryypätään ja naidaan ristiin rastiin"- juhlat. Lähdin todella vilkkaasti juhlista pois, sillä näin usemman kuin yhden työkaverin panohommissa joka oli 17v neitsyelle hiukan liikaa. Kamalinta oli kuitenkin seuraavana työpäivänä kun osallistuneet naureskelivat hyville kemuille ja "miten taas jaksaa ;)". Hyrh!

Vierailija
171/1197 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tainnut olla saman yrityksen palveluksessa, mutta vain eri alueella. Meidän pikkujoulut vietettiin erään ravintolan kellarissa. Tarjolla oli kylmiä pikkupizzoja sekä nakkeja. Kaikille 2 drinkkilippua. Ja firman toimintaperiaate: kassavirtaa... Enpä minäkään kauan sitä työnantajaa kestänyt.

Vielä aiheen vierestä: firman tyhy-päivät olivat osallistujille maksulliset eikä kaikki työntekijät (edes vakinaiset) saaneet osallistua.

Vierailija
172/1197 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 181 oli siis tarkoitettu vastaukseksi viestiin 49. Ei onnistunut lainaaminen, sori...

Vierailija
173/1197 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firman sisäinen stand-up-koomikko jauhoi vitsiä raiskauksista lähes kymmenen minuuttia. Ei tainnut kovin moni nauraa... Paska fiilis jatkui koko illan.

tää on paha :D

Vierailija
174/1197 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikoina töissä siivousfirmassa. Firma toi meille työkohteen taukotilan jääkaappiin ruoat ja sitten lahjat. Joka vuosi jotain firman mainoskrääsää, kuten kväelysauvat firman logolla. Vietimme siis pikkujouluja työkohteen porukan kanssa tauoilla. Erittäin hyvä tunnelma.

Vierailija
175/1197 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskeluaikoina töissä siivousfirmassa. Firma toi meille työkohteen taukotilan jääkaappiin ruoat ja sitten lahjat. Joka vuosi jotain firman mainoskrääsää, kuten kväelysauvat firman logolla. Vietimme siis pikkujouluja työkohteen porukan kanssa tauoilla. Erittäin hyvä tunnelma.

ISS?

Vierailija
176/1197 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin risteilyllä. Olin jo nukkumassa, kun työkaveri toi seuralaisen hyttiimme paneskelemaan. Ne äänet, hyi helvetti. Aamulla kävi ilmi, että mies oli lähtiessään vienyt työkaverin lompakon ja puhelimen. Luojan kiitos omani olivat käsilaukussa ja laukku allani sängyssä. Kerrankin kännistä oli hyötyä, rojahdin hyttiin tullessa maate enkä jaksanut enää nousta riisumaan ym.

Vierailija
177/1197 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut ikinä kuulla yhtään positiivista kokemusta pikkujoulusta, joten oikein ihmettelen että tykkääkö noista sitten kukaan? Itselleni tulee mieleen vain se että siellä juodaan rähinäviinaa, puhutaan rivoja, otetaan melaa mekkoon ja mahdollisesti leivotaan sitä ärsyttävää umpitunnelissa olevaa kaikille vittuillutta pikku pilkunn*ssijaa pataan syrjäkujalla kemujen jälkeen.

Hyi hemmetti. Kuka tuollaiseen edes haluaa osallistua?

Vierailija
178/1197 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltainen työpaikka ja pihi järjestäjä. Syötiin taukotilassa järjestäjän itsensä keittämää riisipuuroa, jälkkäriksi joulutorttu (1 kpl per hlö) ja kuppi kahvia, omakustannehintaan. Taustalla soi Vesa-Matti Loirin joululauluja. Mantelin puurosta saanut voitti rasian Juhlapöydän konvehteja.

Ihan kuin meillä (erään liikepankin konttorissa).  Juomaksi oli pankinjohtajan puolison tekemää kotiviiniä.

Vierailija
179/1197 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ISS?

Ei, vaan toinen kolmikirjaiminen, aurinkoinen firma.

Vierailija
180/1197 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpolla oon päässy (ja aika harvoissa pikkujouluissa ollut), kun omissa pahimmissani olin ihastunut työkaveriin, ja ilta päättyi mustasukkaisuuskohtaukseen ja känni-itkuun kun tää työkaveri tanssi muiden(kin) kanssa ja oli pirulainen vielä sopinut treffitkin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi