Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeimmat työpaikan pikkujoulut?

Vierailija
28.10.2015 |

Jaa pahin pikkujoulumuistosi. Mikä meni pieleen, itsellä tai muilla tai järjestelyissä?

Kommentit (1197)

Vierailija
201/1197 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltainen työpaikka ja pihi järjestäjä. Syötiin taukotilassa järjestäjän itsensä keittämää riisipuuroa, jälkkäriksi joulutorttu (1 kpl per hlö) ja kuppi kahvia, omakustannehintaan. Taustalla soi Vesa-Matti Loirin joululauluja. Mantelin puurosta saanut voitti rasian Juhlapöydän konvehteja.

Ai helvetti, kuolen nauruun :D On kyllä paskimmat kemut ikinä!

Vierailija
202/1197 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Pikkujoulut vietettiin toimitusjohtajan kotona (50-luvun rintamamiestalo, ei järin aistikkaasti tai edes kodikkaasti sisustettu) jonne koko toimiston kööri joutui ahtautumaan aviosiippojensa ja teini-ikäisten lastensa kanssa.Syötiin K-kaupan kuivia pipareita ja pullaa, juotiin alkoholitonta glögiä, teetä tai kahvia. Yritettiin jutustella vaivaantuneesti. Luulin, että se oli pohjanoteeraus. Sitten olikin aika laulaa ja tanssia, mentiin käsikädessä piirileikkiä ympäri alakertaa ja laulettiin "Kulkuset, kulkuset.."

Poikaystävä sanoi, että enemmin ampuu itsensä kun menee sinne enää uusiksi.

:D :D jäätävää

Olisi voinut olla hauskaakin piirileikki jos olisitte kaikki tuoneet tuomisinanne punkkupullon glögiä terästämään.

Ei saanut. Toimitusjohtaja (nainen) teki nimenomaan selväksi, että yhtään viinaa ei pikkujouluissa juoda, se on lasten juhla. Sen takia sinne piti ne työntekijöiden teini-ikäiset lapset raahata väkisin mukaan. En ole muuten ikänä nähnyt niin kypsän näköisiä teinejä kuin siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1197 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pikkujoulut järjestettiin perjantaina työpäivän päätteelsi. Olin työpaikan ainoa naistyöntekijä. Join kaksi (!) joulukoktailia ja heräsin vasta SUNNUNTAI-iltana työpaikan wc-kopista..! Oli aivan mysteeri miten olin sinne päätynyt ja miksi olin kaksi päivää sammuneena työpaikalla.

Kylläpä miespuolisia työntekijöitä nauratti maanantaina. Olin koko alkuviikon todella pahoinvoiva ja kaiken lisäksi minut oli saatettu raskaaksi pikkujouluissa tietämättäni! Olipa muuten hävettävää kun kaikki firman miestyöntekijät joutuivat käymään isyystesteissä..! Noh, onneksi isäehdokas löytyi - nykyään istuu linnassa ja emme ole missään tekemisissä.

Nykyään naurattaa jo tuo tapahtuma! :) Olen vastaisuudessa pitänyt tiukat rajat juomisessa.

Okei, okei - innostuin vähän liikaa. Sorry. Itseasiassa olen ollut jo useamman vuoden työtön ja en ole ikinä ollut työpaikan pikkujouluissa. :( Teki niin mieli vaan osallistua keskusteluun.

Kuule hei. Vaikka joku aiemmin kirjoitti että tekstiä voi vähän värittää niin tää oli jo huono.

Vierailija
204/1197 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin tänä aamuna kuuntelee radiosta voice-kanavaa ku siel luettii näitä pikkujoulukertomuksia! :D. Lukivat jonku pomon lähentelytarinan, sen "rivit suklaata" ja 85 euron ravintolalaskutarinan. Onnee vaa teille! ;p

Vierailija
205/1197 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

firman reipas keski-ikäinen yleismies päätti lisätä pirtua glögiin kertomatta asiasta, kaikki oli aika huonossa kunnossa parin lasin jälkeen.

yksi työkaveri nainen päätti iskeä varatun kunnollisen miehen kaikkien edessä aika suoraviivaisin ottein, mies yritti kohteliaasti kieltäytyä, mutta nainen ei suostunut lopettamaan millään. yritettiin saada naista keskittymään muihin asioihin, mutta meinattiin saada nyrkistä ja lähentely vain jatkui koko firman ja johtoportaan edessä.

laulettiin täysiä ja tunteella joululauluja muutaman työkaverin kanssa. aika vauhdikas ilta oli, ei niinkään kamala kyllä.

Vierailija
206/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankejohtaja päätti alkaa lähentelemään ja kun en lämmennyt (olin varattu, ja vaikka olisinkin ollut vapaa niin mies oli vanha eikä mitenkään muutenkaan hyvännäköinen joten kiitos ei) sain lähdöt työpaikastani melko pian pikkujoulujen jälkeen. Vitutti, kunnes sain melkein heti samalta alalta töitä, eri firmasta tosin ja 50 % palkankorotuksen samalla :)

Mitä tästä opimme... Ole hienotunteinen äläkä saata itseäsi moisiin tilanteisiin vaan välttele niitä parhaasi mukaan. Äläkä ikinä juo liikaa. 

Vierailija
207/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mulla mitään kauheen karmeita kokemuksia, mutta muutama jääny mieleen.

Olin töissä kuljetusalan firmassa, jossa suurin osa miehiä duunissa. Pikkujoulut oli perinteiset, nyrkkitappelua, pomolle musta silmä, ryyppäämistä ja reuhkaamista. Minua kohtaan olivat aina aika nätisti, mitä nyt pientä silmaniskua ja kiusoittelua, mutta olin aika nuori vielä ja taisivat enemmän suhtautua muhun suojelevasti.

Toimiston puolella oli yksi keski-ikäinen nainen hommissa, joka aina katsoi muita nenänvartta pitkin ja piti itseään niin paljon parempana kuin muut. Aina jaksoi minullekin valittaa kuinka firman miehet on juntteja. Siellä sitten pikkujouluissa vetäisi kunnon kännit, juoksi ympäriinsä hame korvissa ja laittoi yhteen huoneeseen panohuoneen, jossa useampi firman äijä kävi häntä polkaisemassa. Pikkujoulujen jälkeen oli sitten pikään saikulla..

Toisessa firmassa naisvaltaislla alalla sain todeta vähän saman homman, firman hiljaisimmat naiset sai muutaman lasillisen alle ja jo alkoi myynnin kundien nipistely, järjetön kiroilu ja lopulta kaikkien työkavereiden haukkuminen. Töissä seuraavalla viikolla kävivät kaikki vuoronperään esimiehelle valittamassa toisistaan (istuin esimiestä vastapäätä ja kuulin kaikki valitukset).

Vierailija
208/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin tänä aamuna kuuntelee radiosta voice-kanavaa ku siel luettii näitä pikkujoulukertomuksia! :D. Lukivat jonku pomon lähentelytarinan, sen "rivit suklaata" ja 85 euron ravintolalaskutarinan. Onnee vaa teille! ;p

Heh, jos se lähentelytarina oli se, missä haukuttiin alussa, voisin lähettää linkin klippiin sille toimarille... ja cc:n  "vahingossa" myös hänen vaimolleen!

Vierailija
209/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pikkujoulut järjestettiin perjantaina työpäivän päätteelsi. Olin työpaikan ainoa naistyöntekijä. Join kaksi (!) joulukoktailia ja heräsin vasta SUNNUNTAI-iltana työpaikan wc-kopista..! Oli aivan mysteeri miten olin sinne päätynyt ja miksi olin kaksi päivää sammuneena työpaikalla.

Kylläpä miespuolisia työntekijöitä nauratti maanantaina. Olin koko alkuviikon todella pahoinvoiva ja kaiken lisäksi minut oli saatettu raskaaksi pikkujouluissa tietämättäni! Olipa muuten hävettävää kun kaikki firman miestyöntekijät joutuivat käymään isyystesteissä..! Noh, onneksi isäehdokas löytyi - nykyään istuu linnassa ja emme ole missään tekemisissä.

Nykyään naurattaa jo tuo tapahtuma! :) Olen vastaisuudessa pitänyt tiukat rajat juomisessa.

Jos tää juttu on totta eikä provo niin sua on rankasti käytetty hyväksi ja huumattu, joten ihan turhaan häpeilet tai kerrot siitä naureskellen itseäsi halventaen. 

Vierailija
210/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli talvisota-aiheiset pikkujoulut, johtajat asiaankuuluvissa asuissa, kenttätelttoja sisällä ja musiikkiesiintyjänä korsuorkesteri. Letkajenkkaa.Kaikki ihan työpaikan lounasravintolassa.

Miten letkajenkka liittyy talvisotaan?

Siinä meni nuoret sekä vanhat samallailla.

Vierailija
211/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli talvisota-aiheiset pikkujoulut, johtajat asiaankuuluvissa asuissa, kenttätelttoja sisällä ja musiikkiesiintyjänä korsuorkesteri. Letkajenkkaa.Kaikki ihan työpaikan lounasravintolassa.

Ohiksena huomautan että sota-aikana tanssien järjestäminen oli kielletty ja tanssimista pidettiin "haudoilla tanssimisena", eli hyvin paheksuttavana toimintana. Eli sinänsä letkajenkka ei liity mitenkään talvisotaan, ja jos oikein muistan, koko letkis on keksitty 50- tai 60-luvulla...

Vierailija
212/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi hirveän tarkasti näistä juhlista tai ajasta kertoa, jotta en paljasta liikaa. Ensimmäisen työpaikkani pikkujoulujuhlat päättyivät karmivalla tavalla. Yksi työntekijöistä päätti päivänsä juhlien aikana. Onneksi en itse ollut se, joka hänet löysi.

Meni todella monta vuotta ennen kuin pystyin osallistumaan uudestaan pikkujouluihin. Jäi niin kamalat muistot noista juhlista.

Vierailija
213/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli vesivehmaan jenkka missä mentiin.

Vierailija
214/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työporukalla mentiin töiden jälkeen syömään. Ihan sikamaisen kallis ravintola, johon tehtiin varaus. Tilattiin punaviiniä, alkupalat, pääruuat, jälkkärit, kahvit ja konjakit. Esimies kysyi aina kaikilta, mitä haluaa. Minä ajattelin, että kylläpä työnantaja tarjoaa mahtipontiset tarjoilut. Kun oli istuttu herkutellen 2,5 tuntia, tuli lasku!!! Jokaisen osuus oli jaoteltu, ja minä jouduin maksamaan Visa creditillä 85 euroa omista ruuista ja juomista, koska minulla ei ollut tilillä niin paljon käyttörahaa.

Tuo oli kyllä kaiken huippu.

No huhhuh.

Vierailija
215/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi hirveän tarkasti näistä juhlista tai ajasta kertoa, jotta en paljasta liikaa. Ensimmäisen työpaikkani pikkujoulujuhlat päättyivät karmivalla tavalla. Yksi työntekijöistä päätti päivänsä juhlien aikana. Onneksi en itse ollut se, joka hänet löysi.

Meni todella monta vuotta ennen kuin pystyin osallistumaan uudestaan pikkujouluihin. Jäi niin kamalat muistot noista juhlista.

Siis ihan käsittämätöntä. Varmaan todella karmaiseva kokemus.

Vierailija
216/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella, love hotel? Nykyinen fat lady.

Vierailija
217/1197 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää! Itsellä ei ole mitään hauskaa kerrottavaa. Paljon on sählätty, mutta ei sentään pikkujouluissa :D

Vierailija
218/1197 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni todella monta vuotta ennen kuin pystyin osallistumaan uudestaan pikkujouluihin. Jäi niin kamalat muistot noista juhlista.[/quote oliko tää se poliisilaitoksen homma?

Vierailija
219/1197 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa lisää!

Vierailija
220/1197 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, nostetaampas taas ylös. Eilisen jälkeen on voinut tulla taas monta, monta hyvää kokemusta :) Odotellaan kun porukka selviää kirjoitustaitoisiksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan