Karmeimmat työpaikan pikkujoulut?
Jaa pahin pikkujoulumuistosi. Mikä meni pieleen, itsellä tai muilla tai järjestelyissä?
Kommentit (1197)
Juotiin kolmestaan pomon kanssa vodkaa, pelattiin kortia ja syötiin nakkeja. Aamuyöstä tajusin että kaikki on aika humalassa ja kaikki tunkivat aivan kauheesti paskaa niin että koko keittiö kaikui. Oli jotenkin utopistinen olo siinä paskan hajussa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen osuus oli jaoteltu, ja minä jouduin maksamaan Visa creditillä 85 euroa omista ruuista ja juomista, koska minulla ei ollut tilillä niin paljon käyttörahaa.
Pomo selvästi reilukerhon jäsen, mutta 85 euroa/pää ei kyllä ole "sikamaisen kallista".
T. 250 euron lasku vähän samanlaisessa tilanteessa... ;)
Just olin sanomassa, että 85 euroa kolmen ruokalajin illallisesta juomineen kuulostaa erittäin edulliselta!
85e tilanteessa jonka kuvittelee olevan ilmainen on paljon t. Ohis
Mun mielestä on aivan sairasta maksaa ruoasta noin kauheasti rahaa.
Mikähän tämänkin ketjun viestien postopolitiikka oikein on? :D Joku ei kestänyt kuulla, että lestatkin ryyppää ja pettää?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tämänkin ketjun viestien postopolitiikka oikein on? :D Joku ei kestänyt kuulla, että lestatkin ryyppää ja pettää?
Munkin mielestä se on todella väärin, että heti kun arvostellaan ihmisiä, jotka palvovat mielikuvitusolentoja ja tekevät niiden varjolla kauheita tekoja ja tyhmentävät lapsiaan ja itseään, niin hys hys vaan.
HOPin pääkonttorissa 80-luvulla. SYP osti HOPin ja oli saman tien yhteiset pikkujoulut. Ensin väkinäistä ystävällisyyttä ja kohteliasta kilistelyä, sitten lärvit, HOPin puolen johtaja alkoi ensin vittuilemaan, sitten raivoamaan ja lopuksi itkemään. Kaikki kaatokännissä ja loppuyöstä suurin osa siirtyi toimistohuoneisiin panemaan. Uskomaton fiilis kun joka huoneesta kuului litinä ja läähätys ja voihkinta ihan kuin joku bordellilaitos.
Vierailija kirjoitti:
Noh, ei sen kummempaa kun vedin sellaset lärvit että hinkutin itseäni yhtä komeaa työkaveria vasten (joka oli muuten varattu....) ja näytin tissiä, loppu yöstä oksentelin pitkin toimistoa.... Hiljasia olivat seuraavat viikot, HÄ-VET-TI!
HAhahhh hävetkää örvelöt, voko ihmiset olla noin tyhmii että vinuskan seuraukset tietäen toilailee jatkuvasti uudestaan, HÄVETKÄÄ uudelleen, kyykkyyn pyllistys ja nurin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen osuus oli jaoteltu, ja minä jouduin maksamaan Visa creditillä 85 euroa omista ruuista ja juomista, koska minulla ei ollut tilillä niin paljon käyttörahaa.
Pomo selvästi reilukerhon jäsen, mutta 85 euroa/pää ei kyllä ole "sikamaisen kallista".
T. 250 euron lasku vähän samanlaisessa tilanteessa... ;)
Just olin sanomassa, että 85 euroa kolmen ruokalajin illallisesta juomineen kuulostaa erittäin edulliselta!
85e tilanteessa jonka kuvittelee olevan ilmainen on paljon t. Ohis
Mun mielestä on aivan sairasta maksaa ruoasta noin kauheasti rahaa.
Onko ravintolassa syöminen mielestäsi sairasta? Tuo on ihan normaali ravintolahinta.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut vietettiin toimitusjohtajan kotona (50-luvun rintamamiestalo, ei järin aistikkaasti tai edes kodikkaasti sisustettu) jonne koko toimiston kööri joutui ahtautumaan aviosiippojensa ja teini-ikäisten lastensa kanssa.Syötiin K-kaupan kuivia pipareita ja pullaa, juotiin alkoholitonta glögiä, teetä tai kahvia. Yritettiin jutustella vaivaantuneesti. Luulin, että se oli pohjanoteeraus. Sitten olikin aika laulaa ja tanssia, mentiin käsikädessä piirileikkiä ympäri alakertaa ja laulettiin "Kulkuset, kulkuset.."
Poikaystävä sanoi, että enemmin ampuu itsensä kun menee sinne enää uusiksi.
:D :D jäätävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut vietettiin toimitusjohtajan kotona (50-luvun rintamamiestalo, ei järin aistikkaasti tai edes kodikkaasti sisustettu) jonne koko toimiston kööri joutui ahtautumaan aviosiippojensa ja teini-ikäisten lastensa kanssa.Syötiin K-kaupan kuivia pipareita ja pullaa, juotiin alkoholitonta glögiä, teetä tai kahvia. Yritettiin jutustella vaivaantuneesti. Luulin, että se oli pohjanoteeraus. Sitten olikin aika laulaa ja tanssia, mentiin käsikädessä piirileikkiä ympäri alakertaa ja laulettiin "Kulkuset, kulkuset.."
Poikaystävä sanoi, että enemmin ampuu itsensä kun menee sinne enää uusiksi.
:D :D jäätävää
Olisi voinut olla hauskaakin piirileikki jos olisitte kaikki tuoneet tuomisinanne punkkupullon glögiä terästämään.
Saatiin joululahjat pikkujouluissa ravintolassa illallisen keskellä. Kauheat näppylähanskat firman logolla ja tuikkukippo. Omituisin lahja ever ja sit kun oli osa tuiterissa, ravintola löysi noita aika monta siivotessaan. Soittivat hakemaan pois.
Kivaa että lainausterroristit saatiin kuriin! Jee!
mä oon viettänyt yhdet pikkujoulut: ensin puuroa konttorilla ja sit kirkkokonsertti.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtäny miten jotkut alkavat päihtyneenä lähennellä ihmisiä joihin ei kannata kajota!
Kaikkiin ihmisiin kannattaa kajota, paitsi poliiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti? Me käytiin just syömässä lauantaina. -- Pointtina vaan, että alle 60 eurolla saa ihan hyvin alkupalat, pääruuan ja jälkkärin sekä viinin! Ja minusta se on kallista. Itse en käy syömässä tuolla tavalla kuin synttäreitteni kunniaksi. Pyörtyisin, jos oma lasku olisi 85 euroa!
Pikkujouluaikaan on ryöstöhinnat ja halvalla selvisit. Sesonkiajan ulkopuolella on tietysti halvempaa kuten esim. matkailussa.
Hmm, alkuruoka ja siihen sopiva lasillinen viiniä 15 - 20 euroa, Pääruoka ja juoma 30 - 45 euroa ja jälkiruoka, kahvi ja konjakki 20 euroa. Tuo on perussetti mikä menee jos lähden ulos syömään. Juhlavimmissa tilanteissa esim juomaa tulee otettua enemmän jolloin laskun loppusummakin nousee.
Ei ollut mitään syötävää. Työpaikan akat oli mielinkielin toimitusjohtajalle. Oksetti katsella niitä.
Saatiin jopa kaksi drinkkilippua. Loppuilta piti maksaa omasta pussista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtäny miten jotkut alkavat päihtyneenä lähennellä ihmisiä joihin ei kannata kajota!
Kaikkiin ihmisiin kannattaa kajota, paitsi poliiseihin.
Ja ampparikuskeihin. Se maine ei ole ihan tyhjästä syntynyt...
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän että tuollaista sattuu. Olen itse naimisissa ja järjettömän ihastunut yhteen työkaveriin. Selvin päinkin melkein vapisen hänen lähellään, joten en varmaan pystyisi vastustamaan häntä parin lasillisen jälkeen, jos hän vähänkin vihjaisisi siihen suuntaan. Onneksi en juo alkoholia enkä käy pikkujouluissa.
Sitten pitää jättää pikkujoulut väliin, jos tietää pettävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole muisto firman pikkujouluista vaan koulun joulujuhlasta. Juhla järjestettiin koulun pihalla illalla. Tietysti oli periteistä luokkien tekemää ohjelmaa mutta sitten tuli rehtorin puhe. 10min valitusta tiukoista budjeteista, huonosti käyttäytyvistä lapsista, Jouluruuan kalleudesta (?) ja siitä ettei kahden viikon joululoma palauttanut häntä työkuntoon. Me aikuiset oltiin ihan monttu auki tämän avautumisen jälkeen. No kyseinen henkilö ei ollut enää montaa kuukautta töissä...
Kurjaa, että työuupumus menee noin pitkälle. Ihmettelen rehtorin kollegoita, eikö kukaan huomannut? Entä vanhemmat, olittike tekemisissä? Ei ole terveen ihmisen puhetta. Jos tämä ei siis provo. Kurjaa kaikille, mutta itse en pidä hauskana, jos menetti työpaikkansa. Tämä ohi keskustelusta.
Lisää! Nää on ihan huikeita :D
Viime vuonna vietiin johonkin Abba musikaaliin ja sitten syömään. Ylistettiin kuinka hienoa porukkaa jne jne. Hirveetä skeidaa.