Treffit tulossa, ahdistaa kaikki deittiasiat!

Vierailija

Kumpi maksaa treffeillä? Toki tarjoudun aina maksamaan itse, mutta sitten tulee tunne, ettei mies ole kiinnostunut minusta, kun ei halua maksaa edes juomaani! Entä mitä treffien jälkeen? Jos lähden hänen luokseen, olen helppo nakki, eikä hän kiinnostu ja jos taas en lähde, niin hän tietenkin ajattelee, että minulla on muutakin sutinaa! Ota siitä sitten selvää!
Siis voi vee deittailu on perseestä! Treffeillä on vuosien mittaan tullut käytyä, mutta silti aina nämä perusasiat ottaa kupoliin!

Sivut

Kommentit (126)

Vierailija

Se nyt on hyvä muistaa, että jos mies on tosissaan ja vakavissaan susta kiinnostunut, niin hän kyllä maksaa jos on sut treffeille myös pyytänyt. 

Ei ole vastaan tullut vielä sellaista miestä itselle, joka olisi halunnut vielä nähdä jatkossakin ja tutustua ja joka EI olisi maksanut ekoilla treffeillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on hyvä muistaa, että jos mies on tosissaan ja vakavissaan susta kiinnostunut, niin hän kyllä maksaa jos on sut treffeille myös pyytänyt. 

Ei ole vastaan tullut vielä sellaista miestä itselle, joka olisi halunnut vielä nähdä jatkossakin ja tutustua ja joka EI olisi maksanut ekoilla treffeillä.

Mikä sun tuntitaksa on ?

Kyllä ottaa sua koville kuulla, että osa miehistä haluaa tarjota :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun tuntitaksa on ?

Ehkä ne epätoivoisimmat.

Kuinka paljon se sun treffitaksa siis on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun tuntitaksa on ?

Ehkä ne epätoivoisimmat.

Kuinka paljon se sun treffitaksa siis on?

Sanon uudelleen kun ei mene perille: kyllä ottaa sua koville kuulla, että osa miehistä haluaa tarjota :D

(sori ap ot)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lo-lo-lo-lo-lompakkoloinen!

Miksi helvetissä miehen tulisi sinulle mitään kustantaa?

Kukahan tämänkin aarteen saa omakseen?

Vierailija

Olen antanut miehen tarjota yhden kerran, kun hän alkoi (kylläkin kohteliaasti) väitellä asiasta niin pitkään että oli pakko suostua.

Kiinnostus miestä kohtaan on kyllä monesti kadonnut tyystin kun hän ei ole ehdottanut että hän tarjoaa. Juuri siksi että alan heti kuvitella hänet nettiin paasaamaan  treffien hinnasta. Tuollainen ajattelutapa osoittaa niin täydellistä kunnioituksen puutetta muita kohtaan, että ei kelpaa minulle tuollainen "mies".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut miehen tarjota yhden kerran, kun hän alkoi (kylläkin kohteliaasti) väitellä asiasta niin pitkään että oli pakko suostua.

Kiinnostus miestä kohtaan on kyllä monesti kadonnut tyystin kun hän ei ole ehdottanut että hän tarjoaa. Juuri siksi että alan heti kuvitella hänet nettiin paasaamaan  treffien hinnasta. Tuollainen ajattelutapa osoittaa niin täydellistä kunnioituksen puutetta muita kohtaan, että ei kelpaa minulle tuollainen "mies".

Koska tiedän tämän naisten typerän asenteen, en sovi treffejä paikkaan jossa joutuisin tarjoamaan jotain. Treffejä on kuitenkin sen verran, ettei opiskelijabudjetilla todellakaan nappaa joka naiselle tarjota. Tämäkin aihe on taas sellainen joka loistavasti todistaa, miten totaalisen kyvyttömiä naiset ovat asettumaan miehen asemaan. MINÄ MINÄ JA VITUN MINÄ!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tiedän tämän naisten typerän asenteen, en sovi treffejä paikkaan jossa joutuisin tarjoamaan jotain. Treffejä on kuitenkin sen verran, ettei opiskelijabudjetilla todellakaan nappaa joka naiselle tarjota. Tämäkin aihe on taas sellainen joka loistavasti todistaa, miten totaalisen kyvyttömiä naiset ovat asettumaan miehen asemaan. MINÄ MINÄ JA VITUN MINÄ!

Naisen tarve kokea itsensä erityiseksi menee kaikkien miehen taloudellisten tarpeiden edelle. Muista tämä. Ja keskity ainoastaan panemaan naisia pienimmällä mahdollisimmalla vaivalla ja pienimmällä mahdollisella taloudellisella panostuksella. Ei ole mulle ainakaan ollut mitään vaivaa naisista kun olen tuota periaatetta noudattanut.

Vierailija

Kumma homma, kun ei ole omilla treffeillä ollut mitään vaikeuksia ja mikään ei ole koskaan mietityttänyt. Joskus on jopa hypätty sänkyyn ekana iltana ja siitäkin tuli lopulta sitten avoliitto. Kyllä on joillakin hankalaa.

Vierailija

Kyllä minä ainakin oletan, että toinen ehdottaa tarjoamista, jos on treffeille pyytänyt. Mutta eri syistä, kuin palstan miesasiamiehet kuvittelevat. Tarjoan nimittäin mielelläni itsekin.

Nykyisen avopuolisoni kanssa, hän pyysi minua ensitreffeillä elokuviin ja maksoi liput. Tämän jälkeen meninmme viinille, hän halusi maksaa. Oli mukava ilta. Seuraavilla treffeillä minä maksoin varmaan puolet (olimme kävelyllä, poikkesimme useampaan paikkaan, hän maksoi osan, minä osan.)

Meistä ei olisi tullut avopuolisoita, jos näin ei olisi tapahtunut. Yksinkeratisesti siitä syystä, että en kestä pihejä ihmisiä. En kestä jatkuvaa laskemista. En kestä nimenomaan sitä minä -ajattelua. Minä ja minun rahat. Jos minä jaan elämäni toisen kanssa, jaan kaiken. 

Olen meistä se paremmin tienaava, joten kyse ei ole siitä. Veikkaan, että maksan n.60% elämisestämme. En ole laskenut, koska se on minulle aivan sama. Tärkeää on se, että ajatellaan me, eikä minä.

Miehiin tämä ei sinällään liity, koska olemme avopuolisoni kanssa molemmat naisia.

Vierailija

Eiks toi nyt oo ihan normaalia tänä päivänä että kumpikin maksaa omansa. Tasa-arvoinen yhteiskunta tämä on.

Toi muoti-ilmiö että pitää deittailla ja treffailla. Miksi ihmeessä, kyllä se sopiva ihminen tulee vastaan kun on tullakseen ei sitä kannata lähteä ettimällä ettimään.

Vierailija

Ihmettelin, että mulle ihan vieras ilmiö, mutta enpä olekaan ikinä käynyt millään deiteillä. Aina olen kaverini löytänyt baarista tai opiskelu- tai työpaikalta ilman tuollaista muodollista deittailuprosessia sääntöineen. Kyllä ahdistaisi minuakin tuollainen, niin paljon, että en kyllä ikinä haluaisi kokeillakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin oletan, että toinen ehdottaa tarjoamista, jos on treffeille pyytänyt. Mutta eri syistä, kuin palstan miesasiamiehet kuvittelevat. Tarjoan nimittäin mielelläni itsekin.

Nykyisen avopuolisoni kanssa, hän pyysi minua ensitreffeillä elokuviin ja maksoi liput. Tämän jälkeen meninmme viinille, hän halusi maksaa. Oli mukava ilta. Seuraavilla treffeillä minä maksoin varmaan puolet (olimme kävelyllä, poikkesimme useampaan paikkaan, hän maksoi osan, minä osan.)

Meistä ei olisi tullut avopuolisoita, jos näin ei olisi tapahtunut. Yksinkeratisesti siitä syystä, että en kestä pihejä ihmisiä. En kestä jatkuvaa laskemista. En kestä nimenomaan sitä minä -ajattelua. Minä ja minun rahat. Jos minä jaan elämäni toisen kanssa, jaan kaiken. 

Olen meistä se paremmin tienaava, joten kyse ei ole siitä. Veikkaan, että maksan n.60% elämisestämme. En ole laskenut, koska se on minulle aivan sama. Tärkeää on se, että ajatellaan me, eikä minä.

Miehiin tämä ei sinällään liity, koska olemme avopuolisoni kanssa molemmat naisia.

Maksaako lepakoista se butch tyyppi kaiken, kun on miehisempi? Entä jos molemmat on femmejä, jääkö syömiset maksamatta?

Vierailija

Ota vaan rennosti. Se mies tuskin lukee Cosmopolitania, joten mies ei tiedä, jos kompastut johonkin deittailun säännöistä. Jos mies ei sano että maksaa, niin maksa itse. Minulle ei kyllä ole koskaan käynyt niin, etteikö mies tarjoutuisi maksamaan ekoilla treffeillä. Kerran maksoin itse kahvini, kun olin lähtenyt nettitreffeille ja tiesin heti miehen tavattuani, etten aio tavata miestä toista kertaa.

Minä olen sitä mieltä, että sänkyyn kannattaa mennä vasta muutamien treffien jälkeen. Silloin yleensä mies on sinusta oikeasti kiinnostunut, jos jaksaa tapailla sinua muutaman kerran ennen sänkyyn menoa. Toki suhde voi silti kaatua, mutta tämä karsii ne miehet, jotka haluavat pelkkää seksiä.

Tärkeintä on olla oma itsensä ja ottaa rennosti. Miehiä tulee ja miehiä menee. Kyllä se sopiva vielä vastaan tulee.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat