Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit tulossa, ahdistaa kaikki deittiasiat!

Vierailija
28.10.2015 |

Kumpi maksaa treffeillä? Toki tarjoudun aina maksamaan itse, mutta sitten tulee tunne, ettei mies ole kiinnostunut minusta, kun ei halua maksaa edes juomaani! Entä mitä treffien jälkeen? Jos lähden hänen luokseen, olen helppo nakki, eikä hän kiinnostu ja jos taas en lähde, niin hän tietenkin ajattelee, että minulla on muutakin sutinaa! Ota siitä sitten selvää!
Siis voi vee deittailu on perseestä! Treffeillä on vuosien mittaan tullut käytyä, mutta silti aina nämä perusasiat ottaa kupoliin!

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kyllä mä annoin miehen maksaa ekoilla treffeillä drinkin, mutta sitten toisilla treffeillä maksoin minä, todeten illallisen jälkeen että nyt on mun vuoro tarjota. Ja näin vuorotellen ollaan jatkettu - asunto ostettiin puoliksi, mutta muuten ei olla laskuja jaettu. Tosin näin toimimme myös ystäviemme kanssa, vuorotellen maksetaan.

Vierailija
22/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos antaa miehen maksaa. Se on ongelma, jos olettaa miehen maksavan. 

Hei naiset! Kysytte täältä deittineuvoja ja oletettavasti olette miehen kanssa sinne menossa. Sitten kun miehet vastaavat, etteivät tykkää, että heidän oletetaan maksavan, niin alkaa hirveä huuto, että olette väärässä :D Kannattaisko näissä asioissa mieluummin uskoa miehiä? 

Sama kun miehet kysyisivät naisilta neuvoa deiteille ja naiset sanoisivat, että ei kannata heti tarrta perseeseen kiinni tai mainita et on upeet hinkit. Miehet sitten alapeukuttaisivat ja huutaisivat, että ootte väärässä naisen pitää ottaa kehuna, että on haluttavan näköinen. Antakaa mun kaikki kestää.. Ihan oikeesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä mieleen ettei työssäkäyvä mies ole kovin tosissaan naisen suhteen, jos ei maksa treffeillä. Etsii enemmänkin äitiä tai kämppistä itselleen, jos ei yritä heti viedä jalat alta näyttäen lähinnä niitä parhaita puolia itsestään.

Uskon että jos tulee tarpeeksi kaunis ja ihana nainen vastaan, niin kyllä ne yrmymmätkin valittajamiehet olisivat tällä palstalla tarjoamassa.

Vierailija
24/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut miehen tarjota yhden kerran, kun hän alkoi (kylläkin kohteliaasti) väitellä asiasta niin pitkään että oli pakko suostua.

Kiinnostus miestä kohtaan on kyllä monesti kadonnut tyystin kun hän ei ole ehdottanut että hän tarjoaa. Juuri siksi että alan heti kuvitella hänet nettiin paasaamaan  treffien hinnasta. Tuollainen ajattelutapa osoittaa niin täydellistä kunnioituksen puutetta muita kohtaan, että ei kelpaa minulle tuollainen "mies".

Koska tiedän tämän naisten typerän asenteen, en sovi treffejä paikkaan jossa joutuisin tarjoamaan jotain. Treffejä on kuitenkin sen verran, ettei opiskelijabudjetilla todellakaan nappaa joka naiselle tarjota. Tämäkin aihe on taas sellainen joka loistavasti todistaa, miten totaalisen kyvyttömiä naiset ovat asettumaan miehen asemaan. MINÄ MINÄ JA VITUN MINÄ!

En todellakaan osaa asettua sellaisen miehen asemaan joka saa noin hillittömän raivokohtauksen jos pitää kahvikuppi maksaa. Olen itsekin opiskelijabudjetilla kustantanut sekä kavereille että treffiseuralaisille jotain pieneen budjettiin sopivaa - ihan hyvästä sydämestä ja laskematta paljonko jäin tappiolle.

Vierailija
25/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, jos antaa miehen maksaa. Se on ongelma, jos olettaa miehen maksavan. 

Hei naiset! Kysytte täältä deittineuvoja ja oletettavasti olette miehen kanssa sinne menossa. Sitten kun miehet vastaavat, etteivät tykkää, että heidän oletetaan maksavan, niin alkaa hirveä huuto, että olette väärässä :D Kannattaisko näissä asioissa mieluummin uskoa miehiä? 

Sama kun miehet kysyisivät naisilta neuvoa deiteille ja naiset sanoisivat, että ei kannata heti tarrta perseeseen kiinni tai mainita et on upeet hinkit. Miehet sitten alapeukuttaisivat ja huutaisivat, että ootte väärässä naisen pitää ottaa kehuna, että on haluttavan näköinen. Antakaa mun kaikki kestää.. Ihan oikeesti

Miksi vain miehiä pitäisi uskoa ja juuri niitä jotka tänne kirjoittelevat? Treffeillä on yleensä mies ja nainen, molempien mielipide painaa yhtä paljon. Ja monet naiset ovat kertoneet tänne kokemuksiaan miehistä treffeillä. Eli totta kai saa kertoa että on muunkinlaisia miehiä kuin niitä jotka alkavat huutaa raivosta jos vihjaistaan että kahvit voisi tarjota.

Vierailija
26/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miehet koskaan ajatelleet sita, etta nainen on jo (usein) lyonyt rahaa tiskiin jo jonkin verran ennen treffeille tuloaan? Itsekin sinkkuna deiteille valmistautuessani ostin usein jonkin kivan vaatteen, kavin kampaajalla tms. Nainen voi hyvinkin kayda kampaajalla, manikyyrissa tms., jos deittiseura on kiinnostava ja nainen haluaa panostaa ulkonakoonsa tata deittia varten. En ole kuullut miespuolisilta ystaviltani samanlaisesta valmistautumisesta, naispuolisilta kylla.

(Ja viela selvennyksena: en ole mikaan taysin feikki bimbo vaan ihan tavallinen nainen, joka haluaa osoittaa miehelle, etta haluan hanen pitavan minusta ja ehka ihastuvan ulkonakoonikin)

Jos taman jalkeen viela deiteille mennessa on oletuksena, etta minun pitaa maksaa, ei minua ainakaan kiinnosta. En tarkoita, etta miehen pitaisi kustantaa kolmen ruokalajin illallinen, leffaliput ja kaikki mahdollinen muukin, mutta vaikka drinkeille mennessa on tosi kiva ele se, etta mies tarjoaa.

Vierailija
27/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miehet koskaan ajatelleet sita, etta nainen on jo (usein) lyonyt rahaa tiskiin jo jonkin verran ennen treffeille tuloaan? Itsekin sinkkuna deiteille valmistautuessani ostin usein jonkin kivan vaatteen, kavin kampaajalla tms. Nainen voi hyvinkin kayda kampaajalla, manikyyrissa tms., jos deittiseura on kiinnostava ja nainen haluaa panostaa ulkonakoonsa tata deittia varten. En ole kuullut miespuolisilta ystaviltani samanlaisesta valmistautumisesta, naispuolisilta kylla.

(Ja viela selvennyksena: en ole mikaan taysin feikki bimbo vaan ihan tavallinen nainen, joka haluaa osoittaa miehelle, etta haluan hanen pitavan minusta ja ehka ihastuvan ulkonakoonikin)

Jos taman jalkeen viela deiteille mennessa on oletuksena, etta minun pitaa maksaa, ei minua ainakaan kiinnosta. En tarkoita, etta miehen pitaisi kustantaa kolmen ruokalajin illallinen, leffaliput ja kaikki mahdollinen muukin, mutta vaikka drinkeille mennessa on tosi kiva ele se, etta mies tarjoaa.

Mies on ostanut naisen saamista varten itselleen liian kalliin auton, mitä lyhentää kuukausittain.

Vierailija
28/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kyllä mieleen ettei työssäkäyvä mies ole kovin tosissaan naisen suhteen, jos ei maksa treffeillä. Etsii enemmänkin äitiä tai kämppistä itselleen, jos ei yritä heti viedä jalat alta näyttäen lähinnä niitä parhaita puolia itsestään.

Uskon että jos tulee tarpeeksi kaunis ja ihana nainen vastaan, niin kyllä ne yrmymmätkin valittajamiehet olisivat tällä palstalla tarjoamassa.

Kun tuollaiselle "en ikinä ottais miestä joka ei tarjoo" -naiselle tulee tarpeeksi komea, hauska ja fiksu mies vastaan, niin tuskin jätät rannalle kahivkupposen tarjoamattomuuden takia? 

Vierailija
29/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ostanut naisen saamista varten itselleen liian kalliin auton, mitä lyhentää kuukausittain.

Autot ostetaan muita miehiä varten, ei naisia.

Vierailija
30/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidetaan puhua vahan eri tasolla nyt asioista... Noh, ei se mitaan.

Jos nainen osoittaa mielenkiintonsa treffikumppaniaan kohtaan laittautumalla, miten mies tekee sen? Jos sinulla on siis joku todella mielenkiintoinen ja muutenkin ihastuttava nainen kiikarissa, milla yritat tehda vaikutuksen? Kertokaa minulle ihanat miehet, etta miten te yritatte saada mielenkiinnon kohteenne vaikuttuneeksi ja vakuuttuneeksi? (jos kerran kahvin tai drinkin maksaminen on saa teidat tuntemaan vedatetyiksi idiooteiksi)

Vierailija
31/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tuntemaan itsenne...

Vierailija
32/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä pitäisi maksaa naisten seurasta. 50-luku meni jo. Naisetkaan ei ole enää samoja. Silloin vielä naiset yrittivät miellyttää miehiä. Siitä ilosta kai miehet suostuivat maksamaankin.

M

Vierailija
33/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M,

Kerro toki, miten teet vaikutukset deittiisi, jos maksaminen on pahasta?

Vierailija
34/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai vielä pitäisi maksaa naisten seurasta. 50-luku meni jo. Naisetkaan ei ole enää samoja. Silloin vielä naiset yrittivät miellyttää miehiä. Siitä ilosta kai miehet suostuivat maksamaankin.

M

Kyllä naiset vieläkin yrittävät miellyttää miehiä - oikeanlaisia. Ei miehiä yleisesti. En minä huvin vuoksi kuluta tuntia laittautumiseen ennen treffejä. Töihin lähtiessä kuluu 5 minuuttia.

Vierailija
35/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko miehet ei enää nykyään maksa treffeillä? Asiat on näköjään muuttuneet paljon kuuden vuoden aikana. Ollessani sinkku, deittini maksoivat lähes aina kaiken leffalipuista drinkkeihin. Olinko jotenkin harvinaisen haluttavaa seuraa, kun aina nämä miehet pyysivät vielä toisillekin treffeille, ja halusivat edelleenkin kustantaa minunkin kahvit. Vai onko tällä palstalla vain harvinaisen pihejä miehiä? Ainakin minä kuvittelisin, etten ole miehen mielestä kiinnostava, jos mies ei halua tarjota. Saattaisi juttu lopahtaa siihen.

Vierailija
36/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan lompakkoloiset yrittävät jatkuvasti sheimata miehiä, jotka eivät suostu näiden Pyhien Vulvien vaatimuksiin ja siihen ,ettei mies maksakaan KAIKKEA.

Mies käy treffeillä myös tutustuakseen uusiin ihmisiin, ei aukomassa lompakkoaan.

Itsenäiset, rohkeat, omillaan toimeentulevat, voimakkaat naiset?

Onpa uhraus laittaa se tukka ojennukseen ja meikata, kuten joku niin mainosti tekevänsä. Luoja mitä prinsessaharhaisia loisia tässäkin ketjussa.

Vierailija
37/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko miehet ei enää nykyään maksa treffeillä? Asiat on näköjään muuttuneet paljon kuuden vuoden aikana. Ollessani sinkku, deittini maksoivat lähes aina kaiken leffalipuista drinkkeihin. Olinko jotenkin harvinaisen haluttavaa seuraa, kun aina nämä miehet pyysivät vielä toisillekin treffeille, ja halusivat edelleenkin kustantaa minunkin kahvit. Vai onko tällä palstalla vain harvinaisen pihejä miehiä? Ainakin minä kuvittelisin, etten ole miehen mielestä kiinnostava, jos mies ei halua tarjota. Saattaisi juttu lopahtaa siihen.

Maksullinen seura on eri asia kuin treffeillä käyminen. Näin tasa-arvon aikana.

Vierailija
38/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarjoutuvat maksamaan vielä nykyäänkin ihan yleisesti. Kokemukseni mukaan noin kolme neljästä tarjoutuu maksamaan. Minusta on kohteliasta tarjoutua ja on kohteliasta että nainen kieltäytyy. Tämä on minun mielipiteeni. Mutta etiketti on vähintäänkin epäselvä. Niin, ja ne miehet jotka kitisevät maksullisesta seurasta, ovat kuvottavia.

Vierailija
39/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarjoutuvat maksamaan vielä nykyäänkin ihan yleisesti. Kokemukseni mukaan noin kolme neljästä tarjoutuu maksamaan. Minusta on kohteliasta tarjoutua ja on kohteliasta että nainen kieltäytyy. Tämä on minun mielipiteeni. Mutta etiketti on vähintäänkin epäselvä. Niin, ja ne miehet jotka kitisevät maksullisesta seurasta, ovat kuvottavia.

Onneksi ei enää tarvitse deittailla. Mokaisin kyllä pahasti, kun olen tottunut herrasmiehiin, jotka avaavat auton oven minulle, tarjoavat kahvin, eivätkä silti pidä minua maksullisena seuralaisena. No, ehkä omanikäiseni miehet osaavat edelleen valloittaa naisen niillä vanhanaikaisilla jutuilla näinä tasa-arvon aikoinakin.

Vierailija
40/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu miehet? Kertokaa nyt ihmeessa miten yritatte tehda vaikuksen treffeilla? Kerroin jo vahan, miten naiset (osittain) sita yrittavat tehda, mutta kukaan ei vastaa tahan ihan jarkevaan kysymykseen, mutta kylla jaksetaan raivota maksullisesta seurasta yms.

Kysyn tata mielenkiinnosta, silla olen itsekin ollut siina uskossa, etta jos mies ei ole edes tarjoutunut maksamaan yhtaan mitaan (muuta kuin oman puoliskonsa), ei han ole kovinkaan kiinnostunut minusta. Valaiskaa siis vahan asiaa!