Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit tulossa, ahdistaa kaikki deittiasiat!

Vierailija
28.10.2015 |

Kumpi maksaa treffeillä? Toki tarjoudun aina maksamaan itse, mutta sitten tulee tunne, ettei mies ole kiinnostunut minusta, kun ei halua maksaa edes juomaani! Entä mitä treffien jälkeen? Jos lähden hänen luokseen, olen helppo nakki, eikä hän kiinnostu ja jos taas en lähde, niin hän tietenkin ajattelee, että minulla on muutakin sutinaa! Ota siitä sitten selvää!
Siis voi vee deittailu on perseestä! Treffeillä on vuosien mittaan tullut käytyä, mutta silti aina nämä perusasiat ottaa kupoliin!

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii melkoista itsepetosta kuvitella, että kovinkaan moni täysipäinen ja siihen naisten silmissä ylempään tasoon kuuluva mies maksaisi loispirkoksi paljastuvan otuksen osuuden laskusta. Niin tekevät lähinnä vain miehet vailla itsekunnioitusta - ja nainen, jos olet sellaisen kanssa treffeillä niin todennäköisyys siihen että olet kellekään miehelle kovin kummoinen löytö on hyvin pieni.

Sen sijaan normaalin naisen osuuden voi mies maksaakin, sellaisen josta näkee että oleta voivansa loisia miehen lompakolla.

Itse olen antanut kaikin puolin miellyttävän naisen maksaa joskus kaiken ensimmäisillä pareilla treffeillä - ja todettuani että kyseessä on ihan oikeasti itsenäinen ja tapainoinen nainen (eikä sellainen "itsenäinen vahva nainen" joka tosiasiallisesti on kermankuorintaan pyrkivä nilviäinen) käyttänyt sen jälkeen merkittävästi häntä enemmän varoja yhteisiin juttuihimme - ja tehden sen erittäin hyvällä mielellä.

Joskus tällaisia lukiessa meinaa unohtua, että naisistakin isohko osa on ihan kelpo ihmisiä - jotkut jopa äärimmäisen hyviä.  ;) 

- Mies, 38. 

Vierailija
82/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, typotin.

"Sen sijaan normaalin naisen osuuden voi mies maksaakin, sellaisen josta näkee että EI oleta voivansa loisia miehen lompakolla."

"itsenäinen ja taSApainoinen nainen"

- Mies, 38.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla - ja halvimmalla - pääsee, kun menee vaikka kävelylle treffikumppanin kanssa. Usein keskustelukin on luontevampaa, kun voi ihastella maisemia, rakennuksia tms. Mikä pakko on mennä jäykistelemään ravintolaan ja miettiä, kumpi maksaa?

Ja jos sinne ravintolaan välttämättä haluaa mennä, miksei voi jo etukäteen todeta että minä maksan nyt tai maksetaan molemmat omat syötävät ja juotavat? En ole työkseni ravannut treffeillä, mutta useimmiten olen halunnut maksaa oman osuuteni ja joskus tarjonnut miehellekin, jos olen itse pyytänyt treffeille.

Itse en arvosta naista, joka olettaa miehen syöttävän ja juottavan jo pelkästään siitä ilosta, että arvon daami uhraa aikaansa hänelle. Paljonko se ylipäätään miehen varallisuudesta tai tarkoitusperistä kertoo, vaikka hän yhden illan tarjoaisikin? Minä en päättelisi sen perusteella vielä mitään.

Vierailija
84/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoimmalla - ja halvimmalla - pääsee, kun menee vaikka kävelylle treffikumppanin kanssa. Usein keskustelukin on luontevampaa, kun voi ihastella maisemia, rakennuksia tms. Mikä pakko on mennä jäykistelemään ravintolaan ja miettiä, kumpi maksaa?

Ja jos sinne ravintolaan välttämättä haluaa mennä, miksei voi jo etukäteen todeta että minä maksan nyt tai maksetaan molemmat omat syötävät ja juotavat? En ole työkseni ravannut treffeillä, mutta useimmiten olen halunnut maksaa oman osuuteni ja joskus tarjonnut miehellekin, jos olen itse pyytänyt treffeille.

Itse en arvosta naista, joka olettaa miehen syöttävän ja juottavan jo pelkästään siitä ilosta, että arvon daami uhraa aikaansa hänelle. Paljonko se ylipäätään miehen varallisuudesta tai tarkoitusperistä kertoo, vaikka hän yhden illan tarjoaisikin? Minä en päättelisi sen perusteella vielä mitään.

Aamen!

Tällaisia naisia lisää, kiitos!

Vierailija
85/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista keskustelua. Vuosien varrella olen jonkin verran treffaillut ja koskaan raha ei ole tullut ongelmaksi. Miehet ovat tarjoneet yli 90 % ensitreffeistä, luontevasti  - tosin harvoin kahvia tai yhtä lasillista enempää ollaan ensitreffeillä juotu, joten aika harva siitä konkurssiin menee.

Ja jos olisin erehtynyt niin varattoman matkaan ettei ole varaa muutaman euron kahvia minulle ostaa, meillä ei olisi tulevaisuutta, koska itse käytän rahaa vähän huolettomammin eikä mies sitä suhteessa välttämättä kestäisi.

Niin, toisilla treffeillä ehkä mies on vielä maksanut, mutta siitä eteenpäin kaikki on mennyt jokaisessa parisuhteessani puoliksi. 

Pilkunviilaajan kanssa en kestäisi olla, jonkun joka viimeisen päälle laskee omiaan, mun / sun, vaan jotenkin vähän suurpiirteisyyttä pitää minun miehessäni olla - ja siihen kuuluu kahvien tarjoaminen ensimmäisellä treffillä.

Vierailija
86/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoista keskustelua. Vuosien varrella olen jonkin verran treffaillut ja koskaan raha ei ole tullut ongelmaksi. Miehet ovat tarjoneet yli 90 % ensitreffeistä, luontevasti  - tosin harvoin kahvia tai yhtä lasillista enempää ollaan ensitreffeillä juotu, joten aika harva siitä konkurssiin menee.

Ja jos olisin erehtynyt niin varattoman matkaan ettei ole varaa muutaman euron kahvia minulle ostaa, meillä ei olisi tulevaisuutta, koska itse käytän rahaa vähän huolettomammin eikä mies sitä suhteessa välttämättä kestäisi.

Niin, toisilla treffeillä ehkä mies on vielä maksanut, mutta siitä eteenpäin kaikki on mennyt jokaisessa parisuhteessani puoliksi. 

Pilkunviilaajan kanssa en kestäisi olla, jonkun joka viimeisen päälle laskee omiaan, mun / sun, vaan jotenkin vähän suurpiirteisyyttä pitää minun miehessäni olla - ja siihen kuuluu kahvien tarjoaminen ensimmäisellä treffillä.

Eli hassaat omat rahasi, ja etsit lompakkoa jolla pääset loisimaan. Kuvotus.

Vierailija
87/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sattui sellainen rotumirri, että oksat pois! :/ 

Laita otsaasi joku varoitustarra ettei ikinä vaan tavata. Saanko arvata, ettet ole järin älykäs? Miten meni koulussa?

Hrrrrr oikein puistattaa. Täällä aiemmin otettiin wt kortti esille, mutt kyllä se kannattaa käyttää vasta tämän rotunaisen kohdalla! Mahtava sole niin justhiisa meininki, onko ihme jos ei ole luottotietoja :D Jokaisen miehen painajainen. Ei sulla taida miestä olla ja jos on niin arvaan kyllä minkälainen. 

Vierailija
88/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen myyntipuheen kun treffeillä päästäisit suustasi, niin lähtisin vessaan enkä ikinä palaisi. Ulos päästyäni juoksisin sen minkä kintuista lähtee. Painajaismatskua.

Vierailija
89/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä päivällä ajattelin, että kylläpä naiset on ihan siunaus miehille - empaattisia, mukavia ja huolehtivaisia. Ajattelin jopa, että pitäisikö tehdä ihan hyväntuulinen ketju "kiitos naiset että ootte olemassa". 

Mulla on jalka murtunut ja sen kanssa sitten sairaalassa ollut useamman päivän. Se tunne mikä naisten hoitamisesta välittyy sai tosi hyvälle mielelle :) Tunsin itseni tosi arvostetuksi ja hoitajat kyseli kuulumisia. Muutenkin kun näitä joitain ketjuja olen lukenut, niin tuntuu että naiset olisi suorastaan se fiksumpi sukupuoli ja eivät katso asioita mustavalkoisesti vaan on sellainen kokonaisarvionti ja inhimillisyys asioissa.

No tämän ketjun tuloksena mulla on enää vitutus jäljellä tuosta olosta. Ei paljon huvita kiitosta antaa, kun varmaan pitäis maksaa siitä, että joku nainen lukee sen ja kommentoi. Käyttää siis omaa ylvästä aikaansa mieheen ja tottakai olettaa siitä maksua.Helvetin helvetti alan homoksi tällä menolla.

Joo, kannattaa tosiaan perustaa elämänsä av-palstan ketjuihin. Täällä se todellinen elämä tapahtuu!

Vierailija
90/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä päivällä ajattelin, että kylläpä naiset on ihan siunaus miehille - empaattisia, mukavia ja huolehtivaisia. Ajattelin jopa, että pitäisikö tehdä ihan hyväntuulinen ketju "kiitos naiset että ootte olemassa". 

Mulla on jalka murtunut ja sen kanssa sitten sairaalassa ollut useamman päivän. Se tunne mikä naisten hoitamisesta välittyy sai tosi hyvälle mielelle :) Tunsin itseni tosi arvostetuksi ja hoitajat kyseli kuulumisia. Muutenkin kun näitä joitain ketjuja olen lukenut, niin tuntuu että naiset olisi suorastaan se fiksumpi sukupuoli ja eivät katso asioita mustavalkoisesti vaan on sellainen kokonaisarvionti ja inhimillisyys asioissa.

No tämän ketjun tuloksena mulla on enää vitutus jäljellä tuosta olosta. Ei paljon huvita kiitosta antaa, kun varmaan pitäis maksaa siitä, että joku nainen lukee sen ja kommentoi. Käyttää siis omaa ylvästä aikaansa mieheen ja tottakai olettaa siitä maksua.Helvetin helvetti alan homoksi tällä menolla.

Joo, kannattaa tosiaan perustaa elämänsä av-palstan ketjuihin. Täällä se todellinen elämä tapahtuu!

Kyllä av-palsta on poikkileikkaus suomalaisten naisten maailmankuvasta, eikä se ole kovin kaksinen. Miesvihaa ja loisimista.

Vierailija
91/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehet eivät oikeasti arvosta naisia niin paljon kuin mammat kuvittelee. Suurimmalla osalla tästäkin palstasta on huono ja itsekäs mies kotona. Kertoo jo paljon jos nimittelee naista loiseksi,  jos joutuu yhden kahvin tai lounaan kustantamaan. Järkevillä miehillä on tavat ja todellakaan ei ole mikään ns. parempien miesten tapa olla tarjoamatta deitillä. Juurikin ne wt-tapaukset ovat tuollaisia, että naisen pitää aina maksaa kaikki omasta pussista jottei äijä parka joudu hyväksikäytetyksi.

Vierailija
92/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena en oleta miehen tarjoavan ekoilla treffeillä, vaan olen valmis maksamaan osuuteni itse. Usein kyllä (noin kolme neljästä tapauksista) miehet ovat halunneet tarjota, johon tietysti olen suostunut. Helpointa minusta lähteä oletuksesta että molemmat maksavat omansa. Seuraavilla treffeillä voi sitten tarjota puolin ja toisin (esim vuorotellen).

Toista oli kun olin lomalla eräässä euroopan rantakohteessa ja vietin aikaa (ihan kaverimielessä puolin ja toisin) norjalaisten kanssa. Yhtenä iltana menin sitten syömään kahden miehen kanssa, ajatuksena että tylsä jokailta syödä yksin. Laskun tullessa maksoin tietysti oman osuuteni, mutta nämä norjalaiset katsoivat minua kuin idioottia sillee "ei missään nimessä, tottakai me maksetaan". Kuulemma norjassa mies ei ole mies jos ei tarjoa naiselle ja ihmettelivät että ihanko tosissaan suomessa nainen maksaa treffeillä osuutensa. Minusta tämä oli jo vähän hassua, koska olisin syönyt ravintolassa anyway. Luulin että olemme norjalaisten kanssa kulttuurillisesti samanlaisia, mutta ilmeisesti pieni ero löytyi.

Suurimmassa osassa maailmaa nainen lähtee pois välittömästi "virallisilta" deiteiltä tai ainakin ilmoittaa myöhemmin ettei seuraavaa kertaa tule jos mies alkaa ehdottelemaan että naisen pitäisi maksaa lasku. Ei suomimiehillä olisi pahemmin vientiä rajojen ulkopuolella.

Vierailija
93/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehet eivät oikeasti arvosta naisia niin paljon kuin mammat kuvittelee. Suurimmalla osalla tästäkin palstasta on huono ja itsekäs mies kotona. Kertoo jo paljon jos nimittelee naista loiseksi,  jos joutuu yhden kahvin tai lounaan kustantamaan. Järkevillä miehillä on tavat ja todellakaan ei ole mikään ns. parempien miesten tapa olla tarjoamatta deitillä. Juurikin ne wt-tapaukset ovat tuollaisia, että naisen pitää aina maksaa kaikki omasta pussista jottei äijä parka joudu hyväksikäytetyksi.

Minkälainen nainen kuvittelee loisimisensa olevan minkäänlaista käytöstä?

Vierailija
94/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on turn off jos mies ei tarjoa. Samoin minä tarjoan kylään kutsuessani kahvia, ruokaa, herkkuja, viiniä... koska minut on opetettu hyville tavoille.

Pihiys on nounou.

Vierailija
95/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena en oleta miehen tarjoavan ekoilla treffeillä, vaan olen valmis maksamaan osuuteni itse. Usein kyllä (noin kolme neljästä tapauksista) miehet ovat halunneet tarjota, johon tietysti olen suostunut. Helpointa minusta lähteä oletuksesta että molemmat maksavat omansa. Seuraavilla treffeillä voi sitten tarjota puolin ja toisin (esim vuorotellen).

Toista oli kun olin lomalla eräässä euroopan rantakohteessa ja vietin aikaa (ihan kaverimielessä puolin ja toisin) norjalaisten kanssa. Yhtenä iltana menin sitten syömään kahden miehen kanssa, ajatuksena että tylsä jokailta syödä yksin. Laskun tullessa maksoin tietysti oman osuuteni, mutta nämä norjalaiset katsoivat minua kuin idioottia sillee "ei missään nimessä, tottakai me maksetaan". Kuulemma norjassa mies ei ole mies jos ei tarjoa naiselle ja ihmettelivät että ihanko tosissaan suomessa nainen maksaa treffeillä osuutensa. Minusta tämä oli jo vähän hassua, koska olisin syönyt ravintolassa anyway. Luulin että olemme norjalaisten kanssa kulttuurillisesti samanlaisia, mutta ilmeisesti pieni ero löytyi.

Suurimmassa osassa maailmaa nainen lähtee pois välittömästi "virallisilta" deiteiltä tai ainakin ilmoittaa myöhemmin ettei seuraavaa kertaa tule jos mies alkaa ehdottelemaan että naisen pitäisi maksaa lasku. Ei suomimiehillä olisi pahemmin vientiä rajojen ulkopuolella.

Ja sulla on? Kuinka korkean, harhaisen ansiottoman jalustan olet itse itsellesi kuvitellut?

Katukuvaa kun katsoo, niin eipä ole suomalaisessa naisessa sellaisia ominaisuuksia, että vientiä riittäisi muualla kuin rattopoikien keskuudessa Turkissa ja Gambiassa.

Siellä tosin sinä maksat niille rattopojille.

Vierailija
96/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on turn off jos mies ei tarjoa. Samoin minä tarjoan kylään kutsuessani kahvia, ruokaa, herkkuja, viiniä... koska minut on opetettu hyville tavoille.

Pihiys on nounou.

Eli olet maksullinen seuralainen? Tee heti selväksi miehille joita tapailet.

Uskon että monikaan ei "tutustumista" jatka , jos ehtonasi on miehelle lompakon levittäminen sinun hassattavaksesi.

Vierailija
97/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itse kaunis, erittäin korkealle koulutettu ja kovatuloinen naiseksi. Tavallisesti miehet kyllä tarjoavat deiteillä, jos heillä on minkäänlaista kiinnostusta naiseen. Varsinkin ne paremmat tason miehet tarjoavat automaattisesti.  Ja se on ihan totta, että Suomen ulkopuolella naiset eivät katso sitä kovin hyvällä että mies maksattaa naisella ruuat treffeillä jos on kutsunut itse naisen paikalle.

Vierailija
98/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä itse kaunis, erittäin korkealle koulutettu ja kovatuloinen naiseksi. Tavallisesti miehet kyllä tarjoavat deiteillä, jos heillä on minkäänlaista kiinnostusta naiseen. Varsinkin ne paremmat tason miehet tarjoavat automaattisesti.  Ja se on ihan totta, että Suomen ulkopuolella naiset eivät katso sitä kovin hyvällä että mies maksattaa naisella ruuat treffeillä jos on kutsunut itse naisen paikalle.

Jankkaajankkaa. Ehkä joku heikkolahjainen mies lukee mammapalstaa, ja uskoo sheimaamisesi ja jankutuksesi siitä että miehen kuuluu maksaa.

Koetko olevasi itsenäinen, rohkea , voimakas nainen?

Loiselta kyllä kuulostat. Nypitkö noin muutenkin aina rusinoita pullasta?

Vierailija
99/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä nyt täällä olet lähinnä jokin heikkolahjainen elämänkoululainen, koska luulet olevasi oikein maksullisen naisen kanssa jos tarjoat naiselle lounaan tai kahvit. Tajuatko edes miten vähä-älyiseltä vaikutat. Joissain piireissä vähä-älyisyyteesi on varmaankin ihan normaalia.

Vierailija
100/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin oletan, että toinen ehdottaa tarjoamista, jos on treffeille pyytänyt. Mutta eri syistä, kuin palstan miesasiamiehet kuvittelevat. Tarjoan nimittäin mielelläni itsekin.

Nykyisen avopuolisoni kanssa, hän pyysi minua ensitreffeillä elokuviin ja maksoi liput. Tämän jälkeen meninmme viinille, hän halusi maksaa. Oli mukava ilta. Seuraavilla treffeillä minä maksoin varmaan puolet (olimme kävelyllä, poikkesimme useampaan paikkaan, hän maksoi osan, minä osan.)

Meistä ei olisi tullut avopuolisoita, jos näin ei olisi tapahtunut. Yksinkeratisesti siitä syystä, että en kestä pihejä ihmisiä. En kestä jatkuvaa laskemista. En kestä nimenomaan sitä minä -ajattelua. Minä ja minun rahat. Jos minä jaan elämäni toisen kanssa, jaan kaiken. 

Olen meistä se paremmin tienaava, joten kyse ei ole siitä. Veikkaan, että maksan n.60% elämisestämme. En ole laskenut, koska se on minulle aivan sama. Tärkeää on se, että ajatellaan me, eikä minä.

Miehiin tämä ei sinällään liity, koska olemme avopuolisoni kanssa molemmat naisia.

Niinpä niin. Hyvin tienaavana onkin varmasti ihanaa arvostella muita "pihiyden" mukaan... Oletpa nolo. Kiva toki että olet jollekin kelvannut.