Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit tulossa, ahdistaa kaikki deittiasiat!

Vierailija
28.10.2015 |

Kumpi maksaa treffeillä? Toki tarjoudun aina maksamaan itse, mutta sitten tulee tunne, ettei mies ole kiinnostunut minusta, kun ei halua maksaa edes juomaani! Entä mitä treffien jälkeen? Jos lähden hänen luokseen, olen helppo nakki, eikä hän kiinnostu ja jos taas en lähde, niin hän tietenkin ajattelee, että minulla on muutakin sutinaa! Ota siitä sitten selvää!
Siis voi vee deittailu on perseestä! Treffeillä on vuosien mittaan tullut käytyä, mutta silti aina nämä perusasiat ottaa kupoliin!

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella puuduttava ketju lukea. Joka toinen sana on loinen sitä ja loisiminen tätä, sheimaamista ja uliuliuli. Voisivatko näiden kuluneiden fraasien hokijat hieman kehittää argumentointitaitojaan?

150 % AGREE!!!! Aina samaa jankkausta. Ihan aina.

Vierailija
122/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella puuduttava ketju lukea. Joka toinen sana on loinen sitä ja loisiminen tätä, sheimaamista ja uliuliuli. Voisivatko näiden kuluneiden fraasien hokijat hieman kehittää argumentointitaitojaan?

150 % AGREE!!!! Aina samaa jankkausta. Ihan aina.

Kylläpäs sinä toitkin todellista sisältöä keskusteluun, aplodeja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse perustella sitä, että miksi ei maksa puolitutun ruokailua. Kyllä näyttökynnys tässä on naisilla, että miksi niin pitäisi toimia. Selitykseksi ei kelpaa se, että nainen haluaa tuntea itsensä erityiseksi, sillä treffeillä on kyse molemmista. Mies haluaa aivan samallalailla tuntea itsensä erityiseksi.

Tulee vähän sellaiset koulukiusaaja fibat muutaman naisen kommenteista. "Ootko niin köyhä ettei oo varaa yhtä kahvikuppia maksaa" Kyllähän tässä se osapuoli erikoisempi on joka tuollaista toiselta vaatii. Onko itse niin köyhä ettei ole edes omiaan varaa maksaa?

Vähän sama ajatusmalli kuin "Oot nössö vasikka jos meet kertoon opelle" yritetään tuollaisella haukkumisella ja syyllistämisellä saada toimimaan toinen oman päänsä mukaan. Syyllistetään miestä pihiksi ja naisia alistavaksi ja ties miksi jos ei tarjoa. "Oot pihi sovinisti jos et tarjoo mulle!" Hyomaatteko yhtäläisyyden?

Pistetääs vähän lisää etikettiä.

Jos haluat viedä toisen vaikka johonkin keikalle, niin asiasta tulee neuvotella etukäteen. Ei niin, että ostetaan molemmille suoraan liput ja oletetaan toisen maksavan. Kun taas kysytään, että sopisko sulle että mennään katsoon jotain esitystä ja tulee myöntävä vastaus, niin silloin molemmat maksaa omansa.

Ruokapaikasta ja kahvilasta samaten sovitaan etukäteen ja jos kokee paikan liian kalliiksi, niin tulee sanoa se, eikä mennä sillä oletuksella, että kutsuja maksaa.

Ohjenuorana se, että maksut hoidetaan samalla tavalla kuin, jos menisi kaverin kanssa. Jos kutsut kaverin kotiasi niin tarjoat kahvit, jos taas kutsut kahvilaan, niin molemmat maksaa omansa. Tulostakaa tämä viesti ja pistäkää jääkaapin oveen.

Vierailija
124/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvitse perustella sitä, että miksi ei maksa puolitutun ruokailua. Kyllä näyttökynnys tässä on naisilla, että miksi niin pitäisi toimia. Selitykseksi ei kelpaa se, että nainen haluaa tuntea itsensä erityiseksi, sillä treffeillä on kyse molemmista. Mies haluaa aivan samallalailla tuntea itsensä erityiseksi.

Tulee vähän sellaiset koulukiusaaja fibat muutaman naisen kommenteista. "Ootko niin köyhä ettei oo varaa yhtä kahvikuppia maksaa" Kyllähän tässä se osapuoli erikoisempi on joka tuollaista toiselta vaatii. Onko itse niin köyhä ettei ole edes omiaan varaa maksaa?

Vähän sama ajatusmalli kuin "Oot nössö vasikka jos meet kertoon opelle" yritetään tuollaisella haukkumisella ja syyllistämisellä saada toimimaan toinen oman päänsä mukaan. Syyllistetään miestä pihiksi ja naisia alistavaksi ja ties miksi jos ei tarjoa. "Oot pihi sovinisti jos et tarjoo mulle!" Hyomaatteko yhtäläisyyden?

Pistetääs vähän lisää etikettiä.

Jos haluat viedä toisen vaikka johonkin keikalle, niin asiasta tulee neuvotella etukäteen. Ei niin, että ostetaan molemmille suoraan liput ja oletetaan toisen maksavan. Kun taas kysytään, että sopisko sulle että mennään katsoon jotain esitystä ja tulee myöntävä vastaus, niin silloin molemmat maksaa omansa.

Ruokapaikasta ja kahvilasta samaten sovitaan etukäteen ja jos kokee paikan liian kalliiksi, niin tulee sanoa se, eikä mennä sillä oletuksella, että kutsuja maksaa.

Ohjenuorana se, että maksut hoidetaan samalla tavalla kuin, jos menisi kaverin kanssa. Jos kutsut kaverin kotiasi niin tarjoat kahvit, jos taas kutsut kahvilaan, niin molemmat maksaa omansa. Tulostakaa tämä viesti ja pistäkää jääkaapin oveen.

Aamen!

Tätä tosin nämä tietynlaiset naiset eivät millään tahdo ymmärtää harhaisilla itse itselleen kuvittelemillaan jalustoillaan.

Vierailija
125/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaaaa eikun kissa takaisin pöydälle

Vierailija
126/126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen asian niin, että kun tämä mies ehdotti minulle treffejä (edellisistä on kulunut jo kolmisne viikkoa), niin hän maksanee tapahtumaan liput (n. 10-20 e), mutta sen jälkeen, jos menemme yksille, niin minä voin tarjota juomat. Jos taas menemme syömään, niin en kehtaisi laittaa häntä maksamaan, joten tarjoutuisin maksamaan osani. Mutta jos mies välttämättä haluaa maksaa, niin makskoot (mutta voisi tulla hieman kiusaantunut olo, jos söisin esim. sisäfileetä tms...).

Toki tilanteen saa kierrettyä niin, että ensiksi etsitään paikka ja toinen menee hakemaan juoman (itselleen) ja sitten toinen. Voi apua, ei saisi miettiä liikaa!

ap