Tavallista ihottumaa vaiko luteiden puremia?

apua

Minulla on ollut jo vuoden ajan ainakin kutisevia finninnäköisiä näppylöitä selässä ja kyljissä ja nyt viimeaikoina niitä on tullut myös rinnan alueelle. Osa näppylöistä on vain punaisia ja ne eivät ole kohollaan kuten finnit. Rasvaaminen helpottaa hetkeksi, mutta varsinkin yöaikaan ne kutisevat. Nyt aloin kuitenkin panikoimaan googlettelun jälkeen, että voisiko kyse olla luteiden puremista? Auttakaaa!

Kommentit (7)

apua

Ja sitä piti sanoa vielä, että aiemmin minulla jo todettu keratosis pilaris ongelma iholla. Ja noista luteista vielä sen verran, että onko mahollista, että ne purisivat vain yläkroppaan? Nykyn välillä myös toisin päin sängyssäni mutta silti näitä mahdollisia puremia ei ole jaloissa, vain kyljissä, selässä ja rinnassa. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä talvihyttysiä, jotka eivät inise ja asustelevat putkistoissa. 

En usko että minun tapauksessa kyse niistä.

Osaako kukaan muuten sanoa, että kuka maksaa mahdollisen luteiden myrkytyksen kun asun kerrostalossa?

ap 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä talvihyttysiä, jotka eivät inise ja asustelevat putkistoissa. 

En usko että minun tapauksessa kyse niistä.

Osaako kukaan muuten sanoa, että kuka maksaa mahdollisen luteiden myrkytyksen kun asun kerrostalossa?

ap 

Uskoisin isännöitsijän maksavan luteiden myrkytyksen. Nehän leviävät helposti huoneistosta toiseen. 

Teepä seuraavana yönä yllätysratsia. Laita valot pois nukkumaan mennessäsi ja herätyskello soittamaan keskellä yötä. Sitten kun heräät, sytytä valot päälle ja tutki sänky nopeasti. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat