Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit tulossa, ahdistaa kaikki deittiasiat!

Vierailija
28.10.2015 |

Kumpi maksaa treffeillä? Toki tarjoudun aina maksamaan itse, mutta sitten tulee tunne, ettei mies ole kiinnostunut minusta, kun ei halua maksaa edes juomaani! Entä mitä treffien jälkeen? Jos lähden hänen luokseen, olen helppo nakki, eikä hän kiinnostu ja jos taas en lähde, niin hän tietenkin ajattelee, että minulla on muutakin sutinaa! Ota siitä sitten selvää!
Siis voi vee deittailu on perseestä! Treffeillä on vuosien mittaan tullut käytyä, mutta silti aina nämä perusasiat ottaa kupoliin!

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen osoittaa mielenkiintonsa treffikumppaniaan kohtaan laittautumalla, miten mies tekee sen? Jos sinulla on siis joku todella mielenkiintoinen ja muutenkin ihastuttava nainen kiikarissa, milla yritat tehda vaikutuksen? Kertokaa minulle ihanat miehet, etta miten te yritatte saada mielenkiinnon kohteenne vaikuttuneeksi ja vakuuttuneeksi? (jos kerran kahvin tai drinkin maksaminen on saa teidat tuntemaan vedatetyiksi idiooteiksi)

No en todellakaan yritä tehdä vaikutusta rahalla ja tavallaan ostaa naista, niinkuin tuossa vihjailet, että olisi oikea toimintatapa. Niin, että kunhan tarjoaa, niin on ihan sama, että kuinka rähjäisenä tulee treffeille?

Etköhän sää nyt aliarvio miehiä ihan sata nolla. Mä pesen hampaat vaikka olisinkin jo aamulla pessyt. Valkkaan siistit vaatteet ja samalla sellaiset, että sopii deitin vaatteisiin, jos vain tiedän tämän pukeutumistyylin. Tykkään pukeutua esimerkiksi villakangastakkiin ja kaulahuiviin tällaisella kelillä, mutta pistän jotain soft celliä päälle, jos tuntuu et se sopisi paremmin. Käyn suihkussa, ajan parran ja laitan hiukset rennon tyylikkäästi.

ja kyllä, jos mun oletetaan tarjoavan, niin kieltämättä tunnen itseni vähän lypsylehmäksi. Onnea miehen etsintään, kuulostat ihan kunnon wt naiselta. 

Vierailija
42/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen osoittaa mielenkiintonsa treffikumppaniaan kohtaan laittautumalla, miten mies tekee sen? Jos sinulla on siis joku todella mielenkiintoinen ja muutenkin ihastuttava nainen kiikarissa, milla yritat tehda vaikutuksen? Kertokaa minulle ihanat miehet, etta miten te yritatte saada mielenkiinnon kohteenne vaikuttuneeksi ja vakuuttuneeksi? (jos kerran kahvin tai drinkin maksaminen on saa teidat tuntemaan vedatetyiksi idiooteiksi)

No en todellakaan yritä tehdä vaikutusta rahalla ja tavallaan ostaa naista, niinkuin tuossa vihjailet, että olisi oikea toimintatapa. Niin, että kunhan tarjoaa, niin on ihan sama, että kuinka rähjäisenä tulee treffeille?

Etköhän sää nyt aliarvio miehiä ihan sata nolla. Mä pesen hampaat vaikka olisinkin jo aamulla pessyt. Valkkaan siistit vaatteet ja samalla sellaiset, että sopii deitin vaatteisiin, jos vain tiedän tämän pukeutumistyylin. Tykkään pukeutua esimerkiksi villakangastakkiin ja kaulahuiviin tällaisella kelillä, mutta pistän jotain soft celliä päälle, jos tuntuu et se sopisi paremmin. Käyn suihkussa, ajan parran ja laitan hiukset rennon tyylikkäästi.

ja kyllä, jos mun oletetaan tarjoavan, niin kieltämättä tunnen itseni vähän lypsylehmäksi. Onnea miehen etsintään, kuulostat ihan kunnon wt naiselta. 

Kerroin kylla jo, etta en ole enaa sinkku, eli loysin jo hyvan miehen (ja kylla, molemmat maksetaan tassa suhteessa eli en etsi elattajaa).

En aliarvioi ketaan, kysyin mielestani ihan jarkevan kysymyksen. Ja kiitos siita, etta vastasit kysymykseeni. Tottakai mielenkiintoa treffikaveriaan kohtaan voi osoittaa monella tavalla, kerroin vain siita, miten itse osoitan deitilleni, etta olen kiinnostunut ja haluan tehda myonteisen vaikutuksen.

Mutta taidan jattaa keskustelun tahan, silla en oikein jaksa noita wt-kommentointeja yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin itseni ja valitsen mahdollisimman hyvän ensivaikutelman antavan vaatetuksen. Ei mitään ylikireää "pullistelupaitaa" päälle tai mitään telttaa. Hyvin istuvat vaatteet kaiken a ja o.

Kyselen mielelläni deitin elämästä ja olen kiinnostunut tämän jutuista. Miksi en olisi, sillä kyseessähän on potentiaalinen vaimo, johon haluan tutustua mahdollisimman hyvin. Hyvin samoja valmisteluja me miehetkin siis teemme kuin naisetkin. Miksi meidän lisäksi vielä pitäisi maksaa seurasta? 

Vierailija
44/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistin itseni ja valitsen mahdollisimman hyvän ensivaikutelman antavan vaatetuksen. Ei mitään ylikireää "pullistelupaitaa" päälle tai mitään telttaa. Hyvin istuvat vaatteet kaiken a ja o.

Kyselen mielelläni deitin elämästä ja olen kiinnostunut tämän jutuista. Miksi en olisi, sillä kyseessähän on potentiaalinen vaimo, johon haluan tutustua mahdollisimman hyvin. Hyvin samoja valmisteluja me miehetkin siis teemme kuin naisetkin. Miksi meidän lisäksi vielä pitäisi maksaa seurasta? 

Kiitos vastauksesta. Ehka tassa vaikuttavat kulttuurierotkin... En ole asunut aikuisena Suomessa, eli en ole niin hyvin tutustunut siella olevaan deittailukulttuuriin. Kysyinkin asiaa mielenkiinnosta, enka teita miehia mollatakseni.

Vierailija
45/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut miehen tarjota yhden kerran, kun hän alkoi (kylläkin kohteliaasti) väitellä asiasta niin pitkään että oli pakko suostua.

Kiinnostus miestä kohtaan on kyllä monesti kadonnut tyystin kun hän ei ole ehdottanut että hän tarjoaa. Juuri siksi että alan heti kuvitella hänet nettiin paasaamaan  treffien hinnasta. Tuollainen ajattelutapa osoittaa niin täydellistä kunnioituksen puutetta muita kohtaan, että ei kelpaa minulle tuollainen "mies".

Koska tiedän tämän naisten typerän asenteen, en sovi treffejä paikkaan jossa joutuisin tarjoamaan jotain. Treffejä on kuitenkin sen verran, ettei opiskelijabudjetilla todellakaan nappaa joka naiselle tarjota. Tämäkin aihe on taas sellainen joka loistavasti todistaa, miten totaalisen kyvyttömiä naiset ovat asettumaan miehen asemaan. MINÄ MINÄ JA VITUN MINÄ!

En todellakaan osaa asettua sellaisen miehen asemaan joka saa noin hillittömän raivokohtauksen jos pitää kahvikuppi maksaa. Olen itsekin opiskelijabudjetilla kustantanut sekä kavereille että treffiseuralaisille jotain pieneen budjettiin sopivaa - ihan hyvästä sydämestä ja laskematta paljonko jäin tappiolle.

No niin, vedit sitten homman henkilökohtaisuuksiin. Ei, mulla on rahat tosi tiukalla ja treffit tuntemattoman naisen kanssa (joka paljastua vaikka täydeksi sekopääksi) ei todellakaan ole se mihin haluaan ne vähät ylimääräiset tuhlata. Se jos nainen kuvittelee että mulla on varaa kaikille tarjota, niin voi etsiä toisen miehen. Ei kiinnosta pätkääkään sellainen nainen. Vai pitäisikö sun mielestä?

Vierailija
46/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin kylla jo, etta en ole enaa sinkku, eli loysin jo hyvan miehen (ja kylla, molemmat maksetaan tassa suhteessa eli en etsi elattajaa).

En aliarvioi ketaan, kysyin mielestani ihan jarkevan kysymyksen. Ja kiitos siita, etta vastasit kysymykseeni. Tottakai mielenkiintoa treffikaveriaan kohtaan voi osoittaa monella tavalla, kerroin vain siita, miten itse osoitan deitilleni, etta olen kiinnostunut ja haluan tehda myonteisen vaikutuksen.

Mutta taidan jattaa keskustelun tahan, silla en oikein jaksa noita wt-kommentointeja yms.

Hei kiitos asiallisesta vastauksesta! 

Nyt jäi vähän vaivaamaan tuo wt -kommenttini, anteeksi. Sain ensimmäisestä viestistäsi vähän sen mielikuvan, että miehen tulisi lähestulkoon madella naisen edessä, kun tämä on laittanut itsensä nätiksi ja suo seuraansa miehelle, siis tuolle alhaisimmalle olennolle, jonka seura hyväksytään vain kun tämä maksaa. Vähän yliammuin siis, mutta olen todella iloinen, että asiasta voidaan näin käydä fiksua keskustelua!

Vierailija
47/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös vähän kuumeni kun luin tätä ketjua. Tuli jotenkin mielikuva, että miehiä pidetään just elättäjinä jonka lompakolla yksinkertaiset naiset loisii. Tuli jotenkin tosi ärsyyntynyt ja surullinen olo :(

Miehillä on kans tunteet ja me tullaan sinne treffeille koska tykätään teistä. En halua tulla ostamaan ketään ja täytyy myöntää että pahoitin mieleni tästä ketjusta :,(

Vierailija
48/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu miehet? Kertokaa nyt ihmeessa miten yritatte tehda vaikuksen treffeilla? Kerroin jo vahan, miten naiset (osittain) sita yrittavat tehda, mutta kukaan ei vastaa tahan ihan jarkevaan kysymykseen, mutta kylla jaksetaan raivota maksullisesta seurasta yms.

Kysyn tata mielenkiinnosta, silla olen itsekin ollut siina uskossa, etta jos mies ei ole edes tarjoutunut maksamaan yhtaan mitaan (muuta kuin oman puoliskonsa), ei han ole kovinkaan kiinnostunut minusta. Valaiskaa siis vahan asiaa!

Siis miehethän yrittävät tehdä vaikutuksen ihan kaikella! Osa suunnilleen vaihtaa musiikkimakunsakin miellyttääkseen kyseistä naista. Tai sitten yrittävät epätoivoisesti olla hauskoja, fiksun oloisia, menestyviä tms. Tässä ei tietenkään ole mitään järkeä, vaan miehen pitäisi olla ylpeä siitä mitä on, mutta se on toinen kysymys. 

Anyway, jos suurin osa miehistä ei olisi naisten suhteen alemmuuskompleksisia miellyttäjiä, niin ei useimmilla miehillä olisi vaikeuksia löytää seksiseuraakaan. Miehet eivät muuta tee kuin näe vaivaa: salilla pumpataan, kalliita vaatteita ostetaan, vitsejä kerrotaan, rintaa röyhistetään... itse nuorempana suunnittelin lakimiehen uraa, kun tuntui etten muuten löydä naista itselleni.

Vierailija
49/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään tuohon edelliseen viestiin vielä, että tulee olo, ettei seurani kelpaa jos en maksa naiselle hänen haluamiaan asioita. Siis puhtaasti hyväksikäytetty olo. Mies on tavara joka tyhjennetään ja käytön jälkeen rutistetaan kasaan ja heitetään nurkkaan. 

Vierailija
50/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuu miehet? Kertokaa nyt ihmeessa miten yritatte tehda vaikuksen treffeilla? Kerroin jo vahan, miten naiset (osittain) sita yrittavat tehda, mutta kukaan ei vastaa tahan ihan jarkevaan kysymykseen, mutta kylla jaksetaan raivota maksullisesta seurasta yms.

Kysyn tata mielenkiinnosta, silla olen itsekin ollut siina uskossa, etta jos mies ei ole edes tarjoutunut maksamaan yhtaan mitaan (muuta kuin oman puoliskonsa), ei han ole kovinkaan kiinnostunut minusta. Valaiskaa siis vahan asiaa!

Siis miehethän yrittävät tehdä vaikutuksen ihan kaikella! Osa suunnilleen vaihtaa musiikkimakunsakin miellyttääkseen kyseistä naista. Tai sitten yrittävät epätoivoisesti olla hauskoja, fiksun oloisia, menestyviä tms. Tässä ei tietenkään ole mitään järkeä, vaan miehen pitäisi olla ylpeä siitä mitä on, mutta se on toinen kysymys. 

Anyway, jos suurin osa miehistä ei olisi naisten suhteen alemmuuskompleksisia miellyttäjiä, niin ei useimmilla miehillä olisi vaikeuksia löytää seksiseuraakaan. Miehet eivät muuta tee kuin näe vaivaa: salilla pumpataan, kalliita vaatteita ostetaan, vitsejä kerrotaan, rintaa röyhistetään... itse nuorempana suunnittelin lakimiehen uraa, kun tuntui etten muuten löydä naista itselleni.

Halleluja, just näin!

M22

Vierailija
51/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miehet koskaan ajatelleet sita, etta nainen on jo (usein) lyonyt rahaa tiskiin jo jonkin verran ennen treffeille tuloaan? Itsekin sinkkuna deiteille valmistautuessani ostin usein jonkin kivan vaatteen, kavin kampaajalla tms. Nainen voi hyvinkin kayda kampaajalla, manikyyrissa tms., jos deittiseura on kiinnostava ja nainen haluaa panostaa ulkonakoonsa tata deittia varten. En ole kuullut miespuolisilta ystaviltani samanlaisesta valmistautumisesta, naispuolisilta kylla.

Minä olen kuullut todella monen naisen suusta, että naiset laittautuvat vain itseään varten. Missään nimessä ei ole tarkoitus miellyttää miehiä.

Vierailija
52/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei enää tarvitse deittailla. Mokaisin kyllä pahasti, kun olen tottunut herrasmiehiin, jotka avaavat auton oven minulle, tarjoavat kahvin, eivätkä silti pidä minua maksullisena seuralaisena. No, ehkä omanikäiseni miehet osaavat edelleen valloittaa naisen niillä vanhanaikaisilla jutuilla näinä tasa-arvon aikoinakin.

Nyt vähän haiskahtaa "rusinat pullasta" -feminismi tässä. Oletkos itse 50-lukulainen kotirouva? Mieskö on perheen pää?

Vierailija
53/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia vastauksia on tullut teilta! Kiitos siita!

Laittaudun toki itseani varten, mutta ehdottomasti olen myos pistanyt vahan ekstraa silloin kun on ollut treffit jonkun mielenkiintoisen miehen kanssa tiedossa. Silloin olen ostanut jotain uutta vaatetta tai kaynyt jossain kaunistautumassa niin, etta oma olokin olisi itsevarmempi ja olen toivonut, etta mies ihastuisi myos nakemaansa. On sekin aika hintavaa hupia, vaikka ei ihan overiksi sita vetaisikaan. Myos omassa suhteessani kylla yritan viela joskus edes laittautua oikein ekstra kauniiksi omalle miehelleni, jos mennaan vaikka jonnekin yhdessa.

Naisilla on myos omat alemmuuskompleksinsa (puhun nyt siis omista ja ystavieni kokemuksista, muiden vastaavista en tieda...) ja se torjutuksi tulemisen pelko kolkuttelee siella taustalla meillakin. Siksi (ehka) treffitilanteessa tulee syynattya, etta onkohan tuo mies oikeasti kiinnostunut vai ei, ja jos mies ei tarjoa (esim. sita aiemmin mainitsemaani kahvia tai drinkkia), monella naisella tulee olo, etta miesta ei oikeasti  kiinnosta, koska ei nakojaan halua tehda vaikutusta. Kyse on siis toki materialistisesta eleesta tuossa tilanteessa, vaikka nainen ei haluaisikaan mitaan sugar daddya tai jotain naiivia miesta vedatettavaksi.

Vierailija
54/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena tämä on ollut todella avartava ketju. Olen tarjoutunut aina itse maksamaan, mutta enpä arvannutkaan minkä munauksen olisin voinut tehdä, jos olisin vihjaissut miestä maksamaan. 

Ajat muuttuu ja on ilahduttavaa huomata, että miehet haluavat tasaveroisen suhteen myös kotitöiden ym. osalta. Mieluummin näin, että on kotonakin huomiova nykymies, kuin se 50-luvun mies, joka kyllä tarjoaa muttei kotitöissä auta ja jonka palvelijatar nainen on koska mies tuo rahan. 

Siis ihan ihania miehiä! Eivät pidä naista alempana tai räsymattona vaan rinnallaan tasavertaisena kumppanina. Tykkään!

Vierailija
55/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena tämä on ollut todella avartava ketju. Olen tarjoutunut aina itse maksamaan, mutta enpä arvannutkaan minkä munauksen olisin voinut tehdä, jos olisin vihjaissut miestä maksamaan. 

Ajat muuttuu ja on ilahduttavaa huomata, että miehet haluavat tasaveroisen suhteen myös kotitöiden ym. osalta. Mieluummin näin, että on kotonakin huomiova nykymies, kuin se 50-luvun mies, joka kyllä tarjoaa muttei kotitöissä auta ja jonka palvelijatar nainen on koska mies tuo rahan. 

Siis ihan ihania miehiä! Eivät pidä naista alempana tai räsymattona vaan rinnallaan tasavertaisena kumppanina. Tykkään!

hahahah... miehille kyllä kelpaa palvelija edelleenkin kotiin, mutta nykyään monen palvelijan  etuja on vaan leikattu. Ennen sentään miehet tajusivat maksaa palvelijasta, mutta nykyään monelle naiselle lankeaa se palvelijan rooli ja saavat sen lisäksi vielä itse maksaa elämisensä (pahimmassa tapauksessa vielä miehenkin elämisen) KUN OLLAAN NIIN TASA-ARVOISIA.

Täyspäisimmät miehet ja ne joita tasa-arvo kiinnostaa, ihan pelkästään naisten oikeuksien vuoksi eivät ole vinkumassa tällä palstalla jostain parin euron kahvikupista.

Vierailija
56/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen oikeasti odottaa, että mies maksaa treffeillä niin saa nainen kyl jäädäki sinkuks. Itse tarjoudun aina maksamaan puolet, yleensä treffeillä löytynyt kyllä se "no jos sä kerran haluat maksaa nää kahvit, niin mä sitten maksan leffan" tai jotain. Ei sukupuoli ole mikään syy heittäytyä loisimaan.

T. En aina tajua näitä ihme sukupuoliroolitteluja, surullista menoa.

Vierailija
57/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monen av-mamman kotona tälläinen ihanuus on... ja mun kokemuksellani nämä ihanuudet, jotka tekevät kotityöt ja pitävät naisia tasavertaisina kyllä useimmiten tarjoutuvat maksamaan treffeillä.

Vierailija
58/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hahahah... miehille kyllä kelpaa palvelija edelleenkin kotiin, mutta nykyään monen palvelijan  etuja on vaan leikattu. Ennen sentään miehet tajusivat maksaa palvelijasta, mutta nykyään monelle naiselle lankeaa se palvelijan rooli ja saavat sen lisäksi vielä itse maksaa elämisensä (pahimmassa tapauksessa vielä miehenkin elämisen) KUN OLLAAN NIIN TASA-ARVOISIA.

Täyspäisimmät miehet ja ne joita tasa-arvo kiinnostaa, ihan pelkästään naisten oikeuksien vuoksi eivät ole vinkumassa tällä palstalla jostain parin euron kahvikupista.

Lääkkeet!!

Vierailija
59/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa aviomiehen, joka ei koskaan huomioi mitenkään synttäripäivinä tai muutenkaan niin kannattaa ottaa sellainen, joka ei treffeillä tarjoa kun kuluu rahaa.

Vierailija
60/126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miehet koskaan ajatelleet sita, etta nainen on jo (usein) lyonyt rahaa tiskiin jo jonkin verran ennen treffeille tuloaan? Itsekin sinkkuna deiteille valmistautuessani ostin usein jonkin kivan vaatteen, kavin kampaajalla tms. Nainen voi hyvinkin kayda kampaajalla, manikyyrissa tms., jos deittiseura on kiinnostava ja nainen haluaa panostaa ulkonakoonsa tata deittia varten. En ole kuullut miespuolisilta ystaviltani samanlaisesta valmistautumisesta, naispuolisilta kylla.

(Ja viela selvennyksena: en ole mikaan taysin feikki bimbo vaan ihan tavallinen nainen, joka haluaa osoittaa miehelle, etta haluan hanen pitavan minusta ja ehka ihastuvan ulkonakoonikin)

Jos taman jalkeen viela deiteille mennessa on oletuksena, etta minun pitaa maksaa, ei minua ainakaan kiinnosta. En tarkoita, etta miehen pitaisi kustantaa kolmen ruokalajin illallinen, leffaliput ja kaikki mahdollinen muukin, mutta vaikka drinkeille mennessa on tosi kiva ele se, etta mies tarjoaa.

Mies on ostanut naisen saamista varten itselleen liian kalliin auton, mitä lyhentää kuukausittain.

Taidetaan puhua vahan eri tasolla nyt asioista... Noh, ei se mitaan.

Itse ainakin yritän olla mahdollisimman paljon oma itseni, tietysti hymyillä vähän enemmän ja laittautunut hienoksi (joku kun sanoi, että vain naiset laittautuvat treffeille). Jos suhde jo alusta asti perustuu roolin vetämiseen ja esitetylle feikkiydelle, niin ei hyvää lupaa - jossain kohtaa ne todelliset asiat tulee ilmi.

Ja jos minun pitäisi siis yrittää tehdä vaikutusta naiseen lompakkoa raottamalla (lähtökohtaisesti jo rahasta viehättyvä nainen olisi minulle väärä, ja ei, en ole työtön) eli maksaa hänen seurastaan, niin luultavasti tulisi tunne, että olen nyt huorissa tai maksullista avec-palvelua tarjoavan henkilön kanssa.