Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 9-vuotiaasta asti ulkopuolinen jokaisessa porukassa

Vierailija
19.06.2026 |

Ihan sama kenen kanssa olen, muilla klikkaa paremmin. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien aiheuttama juttu. 

Vierailija
2/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä vain saa sinut tuntemaan itsesi pitemmäksi/lyhyemmäksi/laihemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei. Sä käperryt itsesäälin ihanaan viittaan, joka haisee niin pahalta, että karkottaa kaikki.

Vierailija
4/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet jokupäivä numero yksi , maailma on täynnä kusipää ihmisiä, ehkäpä löydät sieltä ihmisen joka sanoo tule mennään  ja on oikea vie sinut sinne ,,,,,,,,,,,,,,,?

Vierailija
5/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla erityisherkkyyttä tai jotain muuta. Elaine Aron on kirjoittanut em. aiheesta. 

Vierailija
6/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Itse olen näennäisesti sosiaalinen (ts. sivusta seuraaja saattaa pikaisella vilkauksella ajatella että tulen helposti ihmisten kanssa toimeen), mutta todellisuudessa kuitenkin aika sulkeutunut. Joskus nuorempana ihmettelin vähän, että miksi muilla onnistuu porukkaan mukaan pääseminen ja minulla ei. Sitten tajusin, että ystäväni joka pääsi paljon helpommin mukaan eri piireihin, kaveerasi aika sujuvasti monien eri ihmisten kanssa. Itse taas pidin ihmiset loitommalla, en jaksanut pitkään heidän seuraansa, joten siitä löytyi selitys. 

Vierailija
7/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mulla oli samaa suunnilleen elämän ekat 19 vuotta, sittemmin olen hyvin solahtanut erilaisiin porukoihin. Kaikissa ei natsaa eikä siinä ole välttämättä mitään henkilökohtaista, tai jos on, ei sellaiseen ryhmään kannata jäädä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi