Onko kannabiskäyttäjä narkomaani?
Kommentit (2876)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi kansalaisen silmissä nuo piiput ja vapottelut näyttää ihan narkomaanien touhulta.
http://www.piippu.com/category/14/vaporisaattorit
Kamalan kalliita ovat. Itsellä tulisi mieleen että miksi helvetissä ostaa tuollaisia rumia laitteita kotiinsa, kun voi syödä luonnollisesti lääkkeensä?
Narkomaanien jutuilta näyttää ihan oikeasti :D
Totta. Suurin osa kansalaisista tuskin on edes normaalia piippua polttanut. Ihan oman porukan juttuja nuo piiput. Tavallaan tekee rajan siihen normiväkeen joka ei koskaan sellaista suuhunsa laittaisi vaikka haluaisi kokeilla. Kynnys pistää pimeän näköistä laitetta suuhunsa on niin suuri monelle. Se syöminen voisi olla se juttu tai tee tai joku sellainen mitä normaalit ihmiset tekevät.
Voin kertoa miten se kokeilun halu oikeasti menee. Kun saa tarpeeksi promilleja alle niin johan riittää uskallusta. Huomasin kun kasvatin niin melkein jokainen joka paheksui selvinpäin halusi humalassa kokeilla. Suomalaisilla on ainakin osalla kätevän joustava moraali joka taipuu humalatilan mukaan.
Kavereista suurin osa ei käytä ja lähes kaikki ovat kokeilleet humalassa. Kynnys on niin nähty ja todellinen porttiaine on alkoholi. Kovia aineita en ole edes kokeillut ja niitäkin on tarjottu ilmaiseksi. Kovassakaan humalassa en ole ottanut savuja kovempaa. Se on tämä oma pää oma lupa periaate jonka mukaan otan mitä otan.
Valitettavaa on että niitä muita aineita käytetään ja kiinnostusta monella niihin löytyy. Kaikista masentavinta on että alkoholi on kuitenkin useimmalle se kuningas jonka kanssa sekoillaan kunnolla, kun sattuu tarjoajia. Luulen että susta saisi kunnon pirin orjan helposti ja antaisit persettä kunnolla Raimolle sen piriannoksen takia.
Kun myöntää ihan todelliset haitat eri päihteistä niin aika erikoista että vähiten haitallinen on kiellettyjen listalla. Toisaalta jos katsoo millä logiikalla yksi haitallisimpia on ainoa laillinen päihde niin ymmärtää. Ei mitään naisen tai sumeaa logiikkaa vaan sokeaa sellaista. Näkemisen havaintoja ei hyväksytä. Sallivien tai laillistaneiden paikkojen eroja ei verrata kielto & rankaisu maihin. Ymmärrettävistä syistä, rehellinen vertailu romuttaa kieltolaki politiikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi kansalaisen silmissä nuo piiput ja vapottelut näyttää ihan narkomaanien touhulta.
http://www.piippu.com/category/14/vaporisaattorit
Kamalan kalliita ovat. Itsellä tulisi mieleen että miksi helvetissä ostaa tuollaisia rumia laitteita kotiinsa, kun voi syödä luonnollisesti lääkkeensä?
Narkomaanien jutuilta näyttää ihan oikeasti :D
Totta. Suurin osa kansalaisista tuskin on edes normaalia piippua polttanut. Ihan oman porukan juttuja nuo piiput. Tavallaan tekee rajan siihen normiväkeen joka ei koskaan sellaista suuhunsa laittaisi vaikka haluaisi kokeilla. Kynnys pistää pimeän näköistä laitetta suuhunsa on niin suuri monelle. Se syöminen voisi olla se juttu tai tee tai joku sellainen mitä normaalit ihmiset tekevät.
Voin kertoa miten se kokeilun halu oikeasti menee. Kun saa tarpeeksi promilleja alle niin johan riittää uskallusta. Huomasin kun kasvatin niin melkein jokainen joka paheksui selvinpäin halusi humalassa kokeilla. Suomalaisilla on ainakin osalla kätevän joustava moraali joka taipuu humalatilan mukaan.
Kavereista suurin osa ei käytä ja lähes kaikki ovat kokeilleet humalassa. Kynnys on niin nähty ja todellinen porttiaine on alkoholi. Kovia aineita en ole edes kokeillut ja niitäkin on tarjottu ilmaiseksi. Kovassakaan humalassa en ole ottanut savuja kovempaa. Se on tämä oma pää oma lupa periaate jonka mukaan otan mitä otan.
Valitettavaa on että niitä muita aineita käytetään ja kiinnostusta monella niihin löytyy. Kaikista masentavinta on että alkoholi on kuitenkin useimmalle se kuningas jonka kanssa sekoillaan kunnolla, kun sattuu tarjoajia. Luulen että susta saisi kunnon pirin orjan helposti ja antaisit persettä kunnolla Raimolle sen piriannoksen takia.
Saat luulla mitä ikinä haluat. Ei vain kiinnosta piri eikä mikään muukaan pulveri. Olen käyttänyt kannabista vuosikymmeniä satunnaisesti ilman halua muihin aineisiin. Tilaisuuksia on ollut useita mutta ei vain kiinnosta, ei edes humalassa.
Manipulointi ei muhun tehoa, siinä olen itse lähes mestari. Orjaa et musta saa millään. Pelkästään puhumalla saisin sinut tekemään jotain jos naamatusten puhutaan. Kuitenkin tavoite on saada kannabis alkoholin kanssa samoille säännöille. Ei vapaaksi vaan valvontaan
Minun täytyy luvata teille että ei teidän elämän aikana laillistu Suomessa mikään. 20 vuotta menee ainakin ja te ette ole enää silloin työkuntoisia koska olette vetäneet niin paljon kamaa ja suurin osa on kuopattu.
Vierailija kirjoitti:
Minun täytyy luvata teille että ei teidän elämän aikana laillistu Suomessa mikään. 20 vuotta menee ainakin ja te ette ole enää silloin työkuntoisia koska olette vetäneet niin paljon kamaa ja suurin osa on kuopattu.
Arvio: ”Kannabiksen käyttö laillista Suomessa 2020”
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/122288-arvio-%E2%80%9Dkannabiksen-kaytt…
Vierailija kirjoitti:
Saat luulla mitä ikinä haluat. Ei vain kiinnosta piri eikä mikään muukaan pulveri. Olen käyttänyt kannabista vuosikymmeniä satunnaisesti ilman halua muihin aineisiin. Tilaisuuksia on ollut useita mutta ei vain kiinnosta, ei edes humalassa.
Manipulointi ei muhun tehoa, siinä olen itse lähes mestari. Orjaa et musta saa millään. Pelkästään puhumalla saisin sinut tekemään jotain jos naamatusten puhutaan. Kuitenkin tavoite on saada kannabis alkoholin kanssa samoille säännöille. Ei vapaaksi vaan valvontaan
Noi on niin tuttuja sanoja. Pitää vain odottaa milloin sulla on heikko hetki ja masennut. Jokainen ihminen masentuu joskus ja sitten joku tarjoaa helpon panon toivossa. Loppu on historiaa. Ainoat ihmiset jotka eivät käytä tai tutustu muihin aineisiin ovat kannabiksen kasvattajat. Noin muuten näyttäisi olevan mahdotonta olla vain kannabiksen käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olemaan. Laillista monopolia tänne tuskin saadaan noin nopeasti.
Ensivuonna sallitaan pienet kotikasvatukset eli yksi kasvi ja pienet määrät 60g.
Tai vaihtoehtoisesti poliisit saavat itse päättää mielivaltaisesti tapauskohtaisesti. Luulen että tämä toimii Suomessa parhaiten. Voivat poliisit tarvittaessa pamputtaa vittumaisimpia tapauksia kunnolla ja jättää nöyremmät ehkä rankaisematta.
Tämä parantaisi myös poliisien palkkausta sillä nykyäänhän palkat ovat aika huonot ja poliisi voisi ikäänkuin ottaa tippiä kasvattajilta ja myydä sitä itse pimeästi eteenpäin.
Kanadassahan tämä on arkipäivää. Kasvattajat joutuvat pelkäämään sekä poliiseja ja rikollisliigoja. Minusta tämä on hyvä vaihtoehto sillä siten päästään suurista viljelijöistä eroon. Eikä poliiseja tai rikollisliigoja kiinnosta pienet määrät kuten yksi kasvi kotona. Toivoisin silti poliisilta moitteetonta toimintaa, mutta kuten on nähty niin ei poliisiinkaan voi näissä huumeasioissa luottaa nykyään. Poliisikin on ihminen.
Täysi laillistaminen poistaisi kaikki ongelmat mutta se antaisi väärän kuvan että hyväksytään kannabis ja se ei sovi Suomeen. Siinä joutuu lääkärit ja päättäjät huonoon valoon, koska ovat jo pitkään varoitelleet kannabiksen haitallisuudesta ja suojelleet ihmisiä siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.iisalmensanomat.fi/news/keiteleen-hamppumiehelle-ehdollista-…
Jos kuituhampustakin joutuu Suomessa vankilaan niin vaikea uskoa että viiden vuoden päästä olisi mitenkään laillista. Viro ehkä laillistaa, mutta suomalaisten pössyttelijöiden on turha odotella :D
Kannattaisi ehkä muuttaa pois Suomesta oikeasti. Huono maa asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olemaan. Laillista monopolia tänne tuskin saadaan noin nopeasti.
Ensivuonna sallitaan pienet kotikasvatukset eli yksi kasvi ja pienet määrät 60g.
Tai vaihtoehtoisesti poliisit saavat itse päättää mielivaltaisesti tapauskohtaisesti. Luulen että tämä toimii Suomessa parhaiten. Voivat poliisit tarvittaessa pamputtaa vittumaisimpia tapauksia kunnolla ja jättää nöyremmät ehkä rankaisematta.
Tämä parantaisi myös poliisien palkkausta sillä nykyäänhän palkat ovat aika huonot ja poliisi voisi ikäänkuin ottaa tippiä kasvattajilta ja myydä sitä itse pimeästi eteenpäin.
Kanadassahan tämä on arkipäivää. Kasvattajat joutuvat pelkäämään sekä poliiseja ja rikollisliigoja. Minusta tämä on hyvä vaihtoehto sillä siten päästään suurista viljelijöistä eroon. Eikä poliiseja tai rikollisliigoja kiinnosta pienet määrät kuten yksi kasvi kotona. Toivoisin silti poliisilta moitteetonta toimintaa, mutta kuten on nähty niin ei poliisiinkaan voi näissä huumeasioissa luottaa nykyään. Poliisikin on ihminen.
Täysi laillistaminen poistaisi kaikki ongelmat mutta se antaisi väärän kuvan että hyväksytään kannabis ja se ei sovi Suomeen. Siinä joutuu lääkärit ja päättäjät huonoon valoon, koska ovat jo pitkään varoitelleet kannabiksen haitallisuudesta ja suojelleet ihmisiä siltä.
Ei voida laillistaa kun auktoriteetit on valehdellu. Ehkä rehellisin syy miksei voida laiillistaa?
"Normaalikansalaisen" (eli sen joka nauttii liuotinta viikottain vaikka aina tulee yhtä paha ja myrkyttynyt olo) mielestä myös vesipiipun näyttävät narkilta vaikkei niillä ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa. Makutupakkaahan niissä poltetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta arvioidaan että laillistuu niin miksi odottaa vuosia? Siirtymäaika diilereille vai mitä vit..?
Joku kyseli syövästäni ja sen hoidosta.
http://phoenixtears.ca/ Sivulta löytyy lääkkeen valmistus ja annostus.
Noudatan Rick Simpsonin ohjeita. Tunnen monia jotka ovat hoitaneet syöpänsä tällä menetelmällä. On helpompaa muuttaa hoidon ajaksi sellaiseen maahan jossa itsensä hoitaminen syövältä on laillista. Olisi suuri harmi jos lääkkeet vietäisiin pois ja hoito keskeytyisi syövän voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei voida laillistaa kun auktoriteetit on valehdellu. Ehkä rehellisin syy miksei voida laiillistaa?
Mieti omalle kohdallesi. Jos olet pitkään julistanut että kaikki ihmiset ovat saman arvoisia ja sitten käykin selväksi ettei näin ole.
Joutuisit syömään sanasi.
Kyllä minä ymmärrän päättäjiä. Nyt pitää vain odottaa ja antaa asian laskeutua. Pian päättäjät ovat kuolleet noin 50 vuoden päästä ja sitten asia etenee itsestään. Pitää vain odottaa että ihmiset saavat lääkkeensä syöpään. Sitä ennen koetaan paljon surullisia ihmiskohtaloita ja moni kuolee ilman lääkettä syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli syövästäni ja sen hoidosta.
http://phoenixtears.ca/ Sivulta löytyy lääkkeen valmistus ja annostus.
Noudatan Rick Simpsonin ohjeita. Tunnen monia jotka ovat hoitaneet syöpänsä tällä menetelmällä. On helpompaa muuttaa hoidon ajaksi sellaiseen maahan jossa itsensä hoitaminen syövältä on laillista. Olisi suuri harmi jos lääkkeet vietäisiin pois ja hoito keskeytyisi syövän voittoon.
Alan olemaan mittaani täynnä tätä valehtelua ja julistusta!
NYt loppuu se saatanan valehtelu. Äärimäisen alhaista käyttää vakavaa sairautta syynä vetää pönttönsä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ainoat ihmiset jotka eivät käytä tai tutustu muihin aineisiin ovat kannabiksen kasvattajat. Noin muuten näyttäisi olevan mahdotonta olla vain kannabiksen käyttäjä.
Tämä on valitettavan tosi.
Tosi monet sekaantuvat lähes aina ekstaasiin, piriin, sieniin ja ties mihin muuhun ostaessaan huumettaan. Heillä on yleensä myös kiinnostusta kaikkeen muuhunkin.
Kasvattaja kasvattaa vain lääkkeensä. Hänellä ei ole halua yleensäkään sekoittaa päätäänsä.
Pelkästään se että kannabiksella voi parantaa syövän 100% pitäisi olla syy sen laillistamiseen. Jokaisella pitäisi olla oikeus hoitaa syöpänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on niin tuttuja sanoja. Pitää vain odottaa milloin sulla on heikko hetki ja masennut. Jokainen ihminen masentuu joskus ja sitten joku tarjoaa helpon panon toivossa. Loppu on historiaa. Ainoat ihmiset jotka eivät käytä tai tutustu muihin aineisiin ovat kannabiksen kasvattajat. Noin muuten näyttäisi olevan mahdotonta olla vain kannabiksen käyttäjä.
Kannabiksen käyttäjistä noin 10% kokeilee kovia huumeita ja niistä 1-2% jää koukkuun. Kasvattaja on vähän puun ja kuoren välissä. Täällä on paikalliset pikkudiilerit keikanneet ja käräyttäneet kasvattajia. Paskalätkä ja piri ei mene kaupaksi kun porukat kasvattaa omat polttonsa. Poliisi tukee rikollisia kun vie kasvit ja sitten se poltto pitää ostaa jostain.
kaikki käyttäjät jossain vaiheessa siirtyvät kovempiin aineisiin. Siksi kannbista ei laillisteta. Se on selvä järkevä syy. Miksi ottaa riskiä?
Vierailija kirjoitti:
kaikki käyttäjät jossain vaiheessa siirtyvät kovempiin aineisiin. Siksi kannbista ei laillisteta. Se on selvä järkevä syy. Miksi ottaa riskiä?
Tuo on täyttä paskapuhetta. Suurin osa kannabista käyttävistä ei siirry kovempiin. Laillistamisen yksi pointti on eroon huumeista, onko liian vaikea ymmärtää? Kun kannabis on laitonta se sama diileri myy mielummin kovempia kun niillä tienaa enemmän. Siksi niitä kovia jopa annetaan ilmaiseksi että saadaan koukkuun. Pilveen kun ei tule sellaista koukkua niin se on ihan eri luokan aine.
Tuo porttiteoria on todistettu valheeksi ja se on mitä erikoisin selitys kannabiksen kieltämiseen. Aivan huuhaata että kun henkilö tykkää kannabiksen vaikutuksesta syntyy halu käyttää jotain muuta. Yhtä hyvin voisit väittää että salmiakin syönti saa himon syödä sipsejä.
Kysyppä pieneltä koulutytöltä tai pojalta että mikä on se vaponisaattori???
Näyttäähän se vitun oudolta kun ihminen tekee jotain tuollaista saadakseen hassun olon pääkoppaansa. Kysy samaa heidän äideiltään ja heidän vanhemmiltaan.
Suurimman osan mielestä se näyttää niin saatanan omituiselta ja jos sinä hatseissa tarjoasit vapoa että heyy ota siitä niin arvaa ottaisiko kukaan.
Kannabiksen käyttäjät ovat noiden laitteidensa kanssa niin marginaaliporukkaa. Hyvä termi on kannabisfriikki. Menee pitkään ennenkuin vapottaminen tai muukaan on ihan jees normaalikansalaisen silmissä.
Ehkä silloin vaponisaattoreita saa marketistakin elektroniikkaosastolta.
Minä en muuten koskaan pistä neljää sataa palamaan mihinkään volcaanoon. Sen verran on älyä päässä.