Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kannabiskäyttäjä narkomaani?

Vierailija
11.10.2015 |

Kannabis luokitellaan kuitenkin huumeeksi?

Kommentit (2876)

Vierailija
1261/2876 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvattaisivat omansa jos niin tekee mieli poltella. Jos ei uskalla tai pelottaa niin odottaisivat laillistamista. Tosi törkeetä tukea rikollisia ostamalla paskaa ties mistä. 

Jos kannabista ei olisi vuosikymmeniä ostettu rikollisilta, ei se olisi missään päin vielä edes laillistunut.

Vierailija
1262/2876 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kannabiksen ystävänä ymmärrä miksi sitä silkkitietä pitää puolustaa. Rikollista toimintaa. Kyllä se on aina paskaa ja vetää lokaan koko hienon idean laillistamisesta. Vituttaa juntit jotka tilaa ja tukee rikollista toimintaa. 

Kasvattaisivat omansa jos niin tekee mieli poltella. Jos ei uskalla tai pelottaa niin odottaisivat laillistamista. Tosi törkeetä tukea rikollisia ostamalla paskaa ties mistä. 

Mitähän sinä olet kannabiksen ystävänä tehnyt kannabiksen laillistamisen eteen? Siis muutakin kuin pilkannut sen käyttäjiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2876 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kannabiksen ystävänä ymmärrä miksi sitä silkkitietä pitää puolustaa. Rikollista toimintaa. Kyllä se on aina paskaa ja vetää lokaan koko hienon idean laillistamisesta. Vituttaa juntit jotka tilaa ja tukee rikollista toimintaa. 

Mitähän sinä olet kannabiksen ystävänä tehnyt kannabiksen laillistamisen eteen? Siis muutakin kuin pilkannut sen käyttäjiä?

Mä olen kasvattanut ja puhunut netissä laillistamisen puolesta. Enempää en voi tehdä. Kaverit innostaa että kasvata, sulla oli niin hyvää. Kasvattsakoon vittu itse. Helppoa se on loisia toisen kasvattamilla.

Jos mä haluan niin voin kloonata yhdestä kasvista vaikka tuhansia. Nelisatasella natikalla pidän itseni ja monta muuta jatkuvassa pilvessä. Juu en kasvata nyt mutta voin tehdä kunnon sadon jos huvittaa.

Joskus olen miettinyt että mitä valtio voisi tienata laillistamalla kannabiksen. No vähintään miljoonia. kun ei valtio myy niin jokin muu taho kuittaa ne rahat. Sitten jos valtiolle kelpaa raha niin voin tuottaa sitä. Tarvin vain luvan kasvattaa ja myydä.

Vierailija
1264/2876 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä haluan niin voin kloonata yhdestä kasvista vaikka tuhansia. Nelisatasella natikalla pidän itseni ja monta muuta jatkuvassa pilvessä. Juu en kasvata nyt mutta voin tehdä kunnon sadon jos huvittaa.

Eli olet itsekin ihan samanlainen kuin ne "rikolliset" joita halveksut ja jotka myös myyvät kasvattamaansa kannabista.

Vierailija
1265/2876 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet itsekin ihan samanlainen kuin ne "rikolliset" joita halveksut ja jotka myös myyvät kasvattamaansa kannabista.

Niin sun mielestä. Mä vain kasvatin ja tarjosin. Siinä tarjoamisessa oli varmaan suurin syy että joku käräytti? Meneehän siinä hyvät bisnekset vituiksi kun joku tarjoaa. Markka aikaan pyysin vähän rahaa kavereilta kun tuli sähkölasku.

Että ihan pulmunen en ole. Toisaalta ne kelle myin olisivat kuitenkin ostaneet joltakin. Isojen sähkölaskujen takia myin parille kaverille kaverille ja ne oli onnessaan. Mä en koskaan käyttänyt vaakaa. Ne harvat sai silmämääräisesti eikä kukaan valittanut.

Voin kertoa rehellisesti olen jäänny kiinni kasvatuksesta, hallussa pidosta ja käytöstä samalla yhdellä kerralla. kannabis on aiheuttanut mulle kaksi haittaa. Yksi on poliisit ja mitä siitä seuraa (sakot) Toinen on kotirosvot.Niiden vuosien aikana mitä kasvatin mut keikkattiin kahdesti.

Vierailija
1266/2876 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, jonka vasta bongasin. Alkuperäiseen kysymykseen vastaan:

Pidän jatkuvaa kannabiksen käyttäjää narkkarina. Hän käyttää huumetta jatkuvasti --> narkkari.

Tupakan polttaja, joka jatkuvasti polttaa --> tupakoija.

Molemmat on koukussa omaan aineeseensa. Turha selitellä muuta.

Pelkään omien vielä pienten lasteni puolesta, että alkavat kavereiden myötä kokeilemaan ja käyttämään. Itse en ole koskaan halunnut kokeilla. Olen kyllä hoitanut kannabiksesta aiheutuneiden potilaiden ongelmia.

Vierailija
1267/2876 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, jonka vasta bongasin. Alkuperäiseen kysymykseen vastaan:

Pidän jatkuvaa kannabiksen käyttäjää narkkarina. Hän käyttää huumetta jatkuvasti --> narkkari.

Pelkään omien vielä pienten lasteni puolesta, että alkavat kavereiden myötä kokeilemaan ja käyttämään. Itse en ole koskaan halunnut kokeilla. Olen kyllä hoitanut kannabiksesta aiheutuneiden potilaiden ongelmia.

Lääkekäyttäjät vetää paljon ja joka veen päivä. Kun niistä hc käyttäjistä ei löydy ongelmia niin mites´niitä löytyy viihde käyttäjistä? Sanonpa vain että et löydä päihdettä joka olisi vähemmän haitallinen kuin kannabis.

Vierailija
1268/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkekäyttäjät vetää paljon ja joka veen päivä. Kun niistä hc käyttäjistä ei löydy ongelmia niin mites´niitä löytyy viihde käyttäjistä? Sanonpa vain että et löydä päihdettä joka olisi vähemmän haitallinen kuin kannabis.

Lääkekäytössä vaikkapa viisi grammaa vahvaa kannabista joka päivä on pääsääntöisesti ihan ongelmatonta, ja sitten kuitenkin väitetään, että päihdekäytössä muutama gramman osa  satunnaisesti käytettynä aiheuttaa milloin mitäkin. Joku ei ihan nyt kuviossa natsaa.

Vierailija
1269/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei voi tietää onko kannabis puhdasta vai ei, se voi silloin olla siis yhtä hyvin puhdasta kuin olla olematta sitä. Laittomuuskaan ei automaattisesti tarkoita sitä, että joku asia olisi huonoa. Jos jollain mainitsemallasi Silkkitiellä myydään huonoa kannabista, sellainen myyjä ei varmasti kauan huonoa kannabista myy.

Just tollanen diilereilta hankkiminen on narkkareiden puuhaa. Ette sitten keneltäkään tutuilta saa ilmaiseksi niin ei tarvitse tukea rosvoja?

Kotikasvatuksen idea menee likaiseksi jos sitä myydään jossain netissä tai ties missä. Turpaan pitäisi vedellä. En sääli yhtään niitä jotka jää kiinni. 

Usein näissä paljastuneissa kasvatusjutuissa on mukana muutakin huumekauppaa. 

Tuollaiset mä olen parempi leijujat ottaa ihan oikeasti päähän. Ei mene jakeluun asti että kaikki ei voi kasvattaa. Syitä on monia ja siksi se poltto silloin ostetaan. Mielummin annan rahaa kasvattajalle kuin diilerille. jos turpaan vetely kiinostaa niin sovitaan aika ja paikka.

Vierailija
1270/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sun mielestä. Mä vain kasvatin ja tarjosin. Siinä tarjoamisessa oli varmaan suurin syy että joku käräytti? Meneehän siinä hyvät bisnekset vituiksi kun joku tarjoaa. Markka aikaan pyysin vähän rahaa kavereilta kun tuli sähkölasku.

Mitä myrkkyjä sinä käytit kannabiksen kasvatuksessa?

Vierailija
1271/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hoitanut kannabiksesta aiheutuneiden potilaiden ongelmia.

Yllättävän moni tässä ketjussa kirjoittanut on hoitanut. Jos siis kaikkia uskoisi.

Vierailija
1272/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä myrkkyjä sinä käytit kannabiksen kasvatuksessa?

Multaa, kanankakkaa, vettä ja yhtä myrkkyä mitä suihkutetaan esim. tomaatteihin. Hajoaa kahdessa vuorokaudessa. Juuri nyt ei muistu nimi mieleen. Sellaista ruskeaa mikä sekoitetaan veteen.

Vierailija
1273/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hoitanut kannabiksesta aiheutuneiden potilaiden ongelmia.

Yllättävän moni tässä ketjussa kirjoittanut on hoitanut. Jos siis kaikkia uskoisi.

Jep sehän on todella uskottavaa että monta on kannabiksen takia hoitanut. Jostakin luin että kannabiksen takia oli 50 hoidossa yhtenä vuonna ja niistäkin suurin osa välttääkseen sakot. Kaikkein älyttömintä on että hoidossa käytetään pameja. Paljon kovempaa ja riippuvuutta aiheuttavaa ainetta.

Vierailija
1274/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset mä olen parempi leijujat ottaa ihan oikeasti päähän. Ei mene jakeluun asti että kaikki ei voi kasvattaa. Syitä on monia ja siksi se poltto silloin ostetaan. Mielummin annan rahaa kasvattajalle kuin diilerille. jos turpaan vetely kiinostaa niin sovitaan aika ja paikka.

Ei sitä polttoa silloin osteta se on rikos. Todellakin näyttäisi osalla olevan kannabiksen käyttö ongelma jos ei pysty pysymään kaidalla tiellä.

Kasvattajasta tulee diileri kun annat sille rahaa. Sanotaan nyt vaikka että itseäsi sinä turpaan vetenet tuolla menolla. Ei minun tarvitse sinua ojentaa. 

Yrittäisit selvittää elämäsi kuntoon. Vaikuttaa että menee tosi huonosti. Olen todella armelias myös kun vetelen narkkeja lättyyn. Usein teen sen avokämmenin eli en käytä nyrkkiä. Siinä vähän korvat soi mutta lopulta syttyy valo sinne pönttöön kun tarpeeksi ojentaa.

Vierailija
1275/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella armelias myös kun vetelen narkkeja lättyyn. Usein teen sen avokämmenin eli en käytä nyrkkiä. Siinä vähän korvat soi mutta lopulta syttyy valo sinne pönttöön kun tarpeeksi ojentaa.

Kumman väkivaltaisia nämä huumevastaiset fanaatikot. Ovatkohan olleet väkivaltaisia jo ennenkuin saivat huumevalistusta? Tietysti pitää muistaa, että Irti Huumeista Oy:n perustajakin riehui perheessään aikoinaan siinä määrin, että pojalleen tuli vakavia mielenterveys- ja päihdeongelmia, ja tietysti kannabista syytettiin lopulta kaikesta, kun poika söi LSD:täkin kuin karkkia. Ehkä sitten toimimattoman väkivallan opit on valistuksesta omaksuttu laajempaakin käyttöön.

Vierailija
1276/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä polttoa silloin osteta se on rikos.

Ja hyvinhän se kieltolaki siis toimii, kun jo puolet alle 30-vuotiaista on kannabista Suomessa käyttänyt. Onhan tuo perin vakuuttava näyttö kieltolain toimivuudesta. Eikä suurin osa käyttäjistä jää koskaan kiinni, vaikka käyttäisi pitkäänkin, mutta kiinnijäänyttä vähemmistöä sitten rääkätään usein senkin edestä. Toivottavasti siitä sitten joku saa siinä määrin nautintoa, että se puuhana yleisesti ottaen kannattaa.

Vierailija
1277/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1278/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasta mainostavat että rauhallista menoa ja poispäin. Normaaleja käyttäjiä, käyvät töissä jne. Silti tässä ketjussa vakikirjoittelijat ovat räyhääviä ja tappeluihin haastavia väkivaltaisia tapauksia jotka puolustavat rikollista huumekauppaa. Pelkästään käytös vaikuttaa vahvasti rikolliselta. Tekeekö huume sen? Ehkä tekee tai sen puute. Näyttäisi monella olevan vakavia ongelmia kun on aikaa tapella. Ei normaalit työssäkäyvät ihmiset tappele tälläisten asioiden vuoksi. 

Olin aluksi aika myönteinen laillistamiselle, mutta tämä ketju on muuttanut käsitystäni kannabisesta kielteisempään suuntaan. Sääli että lääkekäyttäjät kärsivät viihdekäyttäjien sekoilusta. Tosi moni saa avun lääkekanabiksesta ja nämä viihdekäyttäjät tai mikä lie sekakäyttäjät pilaavat kaiken rikollisilla puuhillaan. Heidän takiaan apua tarvitsevat kärsivät ja heidät leimataan sekakäyttäjien porukkaan.

Tämä ketju on näyttänyt totuuden kannabisnarkomaaneista.

Vierailija
1279/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi monella olevan vakavia ongelmia kun on aikaa tapella. Ei normaalit työssäkäyvät ihmiset tappele tälläisten asioiden vuoksi. 

Paljon useammin (kuten tässäkin ketjussa havaitaan) huumeiden vastustajat ovat niitä henkilöitä, jotka haluaisivat harjoittaa fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa. Sitten on niitäkin henkilöitä, jotka taas leikkivät olevansa kannabiksen laillistamisen kannalla, mutta joiden ainoa tarkoitus on vain koko ajan mustamaalata laillistamisen kannattajia.

Vierailija
1280/2876 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli että lääkekäyttäjät kärsivät viihdekäyttäjien sekoilusta. Tosi moni saa avun lääkekanabiksesta ja nämä viihdekäyttäjät tai mikä lie sekakäyttäjät pilaavat kaiken rikollisilla puuhillaan. Heidän takiaan apua tarvitsevat kärsivät ja heidät leimataan sekakäyttäjien porukkaan.

Kyllä kannabiksen lääkekäyttö on lisääntynyt maailmalla koko ajan päihdekäytöstä huolimatta, ja myös kannabiksen päihdekäyttö on lisääntynyt koko ajan kaikista kieltolaeista huolimatta. Jos päihdekäyttö ei olisi lisääntynyt ja jos päihdekäyttäjät eivät olisi tuoneet laajempaan tietoisuuteen myös kannabiksen lääkekäyttöä, ei lääkekäyttökään olisi lisääntynyt. Sinunkin pitää siis olla tyytyväinen sille porukalle, joka on tuonut kannabiksen lääkekäytönkin esille. Jos siis pidät kannabista hyvänä lääkkeenä, mitä se siis onkin. Maailman monipuolisin lääkekasvi kyseessä kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan