Onko kannabiskäyttäjä narkomaani?
Kommentit (2876)
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalit työssäkäyvät ihmiset tappele tälläisten asioiden vuoksi.
Jos kukaan ei tee mitään, mikään ei muutu. Kannattamasi kannabiksen lääkekäyttökään ei olisi yleistynyt, jos kukaan ei olisi tehnyt asioiden eteen yhtään mitään. Ja lisäksi - hyvin käyttäytyvät ihmiset tekevät harvoin historiaa.
Ei väkivaltaisuus ja kannabiksen käyttö ole pois toisiltaan.
Väkivaltaisuus on ihmiselle normaalia. Myös kannabiksen käyttö on normaalia. Ihme jeesustelua saa lukea.
Kyllä minä vetelen lättyyn jos joku tulee mun lapsille myymään hassista tai ties mitä.
Vetelen lättyy jos mulle tullaan myymään tai mun alueelle tullaan myymään mitään paskaa. Tekisi mieli vedellä lättyyn näitä silttitieltä tilaajiakin. Paskiaiset vain tukevat rikollisia. Sitä samaa paskaa menoa mitä se aarnion hassiksen ostelu. Ei ole mitään eroa siinä toiminnassa.
Jos ei ole mahdollisuutta itse kasvattaa niin kait te saatte joltain tutultanne ilmaiseksi?
On se vitun heikkoa menoa jos pitää ostaa rikollisilta... Ettekö osaa olla ilman kannabista? Narkomaanien menoa minusta. Tosi heikkoa esitystä selitellä että on pakko ostaa rikollisilta huumetta. Ei ole pakko ostaa ja tukea rikollisia eikä ole pakko myöskään käyttää huumetta. Säästäisitte siinäkin vuoden verran ja menisitte lomalle jonnekin missä voitte käyttää laillisesti.
Turpaan pitäisi vedellä näitä rikollisten kannattajia.
Vierailija kirjoitti:
Ei väkivaltaisuus ja kannabiksen käyttö ole pois toisiltaan.
Väkivaltaisuus on ihmiselle normaalia. Myös kannabiksen käyttö on normaalia.
On se vitun heikkoa menoa jos pitää ostaa rikollisilta... Ettekö osaa olla ilman kannabista? Narkomaanien menoa minusta.
Ehkä sinusta väkivaltaisuus on normaalia ja harrastat sitä ehkä paljonkin, mutta älä yleistä ajatteluasi koskemaan kaikkia ihmisiä. Ehkä sinunkin pitäisi vähän käyttää kannabista, niin rauhoittuisit. Nyt voit olla jopa vaarallinen itsellesi tai toisille. Rikollisilta pitää ostaa, jos muualla ei myydä, ja rikollisilta ostaminen on edesauttanut kannabiksen laillistumista enemmän kuin mikään muu toinen seikka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vetelen lättyyn jos joku tulee mun lapsille myymään hassista tai ties mitä.
Vetelen lättyy jos mulle tullaan myymään tai mun alueelle tullaan myymään mitään paskaa.
Tekstiäsi kun lukee niin tulee sellainen ajatus mieleen, että lapsillesi tulee päihde- ja mielenterveysongelmia erittäin suurella todennäköisyydellä.
Mikä se syy on ettei voi kasvattaa itselleen ja on pakko ostaa rikollisilta kuten silkkitieltä?
Sikamaista touhua puolustella sitä että on hankittava kannabista rikollisilta...
Kasvattakaa oikeasti omanne tai olkaa ilman jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se syy on ettei voi kasvattaa itselleen ja on pakko ostaa rikollisilta kuten silkkitieltä?
Sikamaista touhua puolustella sitä että on hankittava kannabista rikollisilta...
Kasvattakaa oikeasti omanne tai olkaa ilman jumalauta.
Miksi pitäisi kasvattaa, koska rikollisilta ostamalla saa kiinni jäädessä paljon vähäisemmän rangaistuksen? Eikä kaikille ole edes tiloja kasvatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kasvattaa, koska rikollisilta ostamalla saa kiinni jäädessä paljon vähäisemmän rangaistuksen? Eikä kaikille ole edes tiloja kasvatukseen.
Ei se yksi vinkuheina ikkunalaudalla vaadi tilaa.
Viihdekäyttäjillä ne määrätkin on niin vähäiset. Olette mainostaneet.
Sellasen vinkuheinän kasvattaa pöytävalollakin. Tästäkin muuten väännettiin jo aijemmin. Mainostitte että tarvitsee vain 0,1g kukintoa siihen tupakkasätkän sekaan. Kuulostaa ihan hullulta, mutta ehkä viihdekäyttäjät tosiaan käyttävät todella vähän. Se tarkoittaa että voisivat ihan hyvin kasvattaa vinkuheinän josta saa helposti 25g joka riittää vuodeksi. Ihan ikkunalaudalla tai pöytävalaisimella.
Ei löydy sellaista puolustusta sille että pitää ostaa rikollisilta.
Jos tuomioita pelkää niin sitten voi muuttaa muualle missä ei tarvitse pelätä tuomioita.
Luulisi aikuisten osaavan ottaa vastuun jos jää kiinni kasvattelusta.
Minä en pidä kotikasvattajia narkkareina tai rikollisina. Sääli että he saavat kovempia tuomioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy sellaista puolustusta sille että pitää ostaa rikollisilta.
Jos tuomioita pelkää niin sitten voi muuttaa muualle missä ei tarvitse pelätä tuomioita.
Luulisi aikuisten osaavan ottaa vastuun jos jää kiinni kasvattelusta.
Minä en pidä kotikasvattajia narkkareina tai rikollisina. Sääli että he saavat kovempia tuomioita.
Mitähän tarkoitat sillä, että "otetaan vastuu" jos jäädään kiinni? Onko mielestäsi olemassa jotain muitakin vaihtoehtoja?
Ostamalla kannabiksen ammattirikollisilta, saa paljon vähäisemmän rangaistuksen.Jos siis jää kiinni. Se on jo aika merkittävä syy olla kasvattamatta itse, mutta kyllä se laki siitä muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
On moraalisesti arvelluttavaa tukea rikollisuutta.
Kotikasvatuksella tuet kotimaista kannabisaktivismia. Tiedät myös mitä saat eli ei ole torjunta-aineita eikä hometta tai synteettistä seassa. Lasinsirumurskaakin ja öljyä on löydetty katukukasta.
Ei viihdekäyttäjä tarvitse tilaa kasvatukselleen. Yksi kasvi ikkunalaudalla tai pöydällä ei vie tilaa eikä sähköä. Turha selitellä. Rangaistuksista on aika turha edes alkaa keskustelemaan. Niistä jää kiinni vain sekakäyttäjät tai ihmiset joilla on sosiaalisia ongelmia. Kiinnijäänteihin liittyy aina jotain muita rikoksia. Saa olla todella huonoa tuuria jos jää kiinni kotikasvatuksesta tai oman tuotteen käytöstä.
Selityksen makua minusta. Huvittavaa on että ette edes pidä rikollisten kanssa käymää kanssakäyntiä arvelluttavana. Silkkitieltä saa kaikkea pahaa. Moni rikollinen myy myös kaikkea muuta myös aseita.
Te tuette näitä pahoja ihmisiä. Se tekee teistäkin pahoja minun silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarkoitat sillä, että "otetaan vastuu" jos jäädään kiinni? Onko mielestäsi olemassa jotain muitakin vaihtoehtoja?
Ostamalla kannabiksen ammattirikollisilta, saa paljon vähäisemmän rangaistuksen.Jos siis jää kiinni. Se on jo aika merkittävä syy olla kasvattamatta itse, mutta kyllä se laki siitä muuttuu.
Jos tukee rikollisuutta tukee pahuutta. Meidän monien silmissä on ihan turha esittää olevansa hyvä ihminen silloin. Aseet, ihmiskauppa, muut huumeet ja kannabis tietenkin. Kaikkea paskaa sitä moni tukeekin ja esittää hyvää ihmistä. Teoilla voi vaikuttaa.
Yksinkertaisin teko on kuluttaminen ja oma hiilijalanjälki. Jos näistä alkaa mussuttamaan niin kyllä minun silmissä se henkilö on narkomaani vaikka kannabista käyttäisikin pelkästään. Se itsekkyys ja aineen himo menee kaiken edelle niin oksat pois vaan. Ette ole mun silmissä hyviä tyyppejä.
Euroopassa on paljon maita jossa voi työskennellä ja elää vapaasti sekä kasvattaa ilman että siitä pitää ottaa vastuuta sakkojen tai maksamattomien sakkojen linnatuomioiden muodossa.
Ihmettelen kovasti jos narkkaamisen himo on niin kova että pitää rikollisliigoja tukea. Te tuette silloin kaikkea maailman pahuutta. Se on itsekkyyttä. Turha puolustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on näyttänyt totuuden kannabisnarkomaaneista.
Totta. Ovat pääsääntöisesti fiksua sakkia moneen huumevalistettuun nyrkinheristäjään verrattuna.
Minusta suurin osa näyttäisi olevan oikeasti itsekästä paskasakkia.
Tukevat rikollisuutta itsekkäistä syistä.
Tämä on vain lääkekäyttäjän ja kotikasvattajan mielipide. Halveksun oikeasti ihmisiä jotka tukee kaikkea pahaa. Annette rahaa pahalle. Ei sellaista voi pitää fiksuna vaan itsekkäänä. Kaikki puolustuspuheet ovat liittyneet vain siihen että itsekkäistä syistä valitaan rikollisten tukeminen vaikka vaihtoehtona on puhtaampi ja järkevämpi ratkaisu. Ei se kiinnijäänti ole niin paha juttu, jos sitä kannabista elämässään haluaa ja tarvitsee käyttää.
Jos kiinnijäänti on kova juttu niin kannattaa miettiä kahdesti onko se sen arvoista että pitää käyttää? Vain narkomaani jatkaa käyttöä jos se ei sovi elämäntilanteeseen. Voisitte odottaa laillistumista ihan kaikessa rauhassa. Ei terroristeja tarvitse tukea.
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa on paljon maita jossa voi työskennellä ja elää vapaasti sekä kasvattaa ilman että siitä pitää ottaa vastuuta sakkojen tai maksamattomien sakkojen linnatuomioiden muodossa.
Minulla on perhe, suku, ystävät ja työt Suomessa. Ja kannabis laillistuu myös täälläkin:
Poliisikorkeakoulun mukaan vuoteen 2020 mennessä:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/122288-arvio-%E2%80%9Dkannabiksen-kaytt…
Vierailija kirjoitti:
[
Minusta suurin osa näyttäisi olevan oikeasti itsekästä paskasakkia.
Tukevat rikollisuutta itsekkäistä syistä.
Millä tavalla he ovat itsekkäitä? Jos haluaa päihtyä kannabiksesta (joka on maailman vähähaittaisin päihde), eikä alkoholista (yksi vaarallisimpia kovia huumeita), niin kyllä asiassa on itsekkyys kaukana, jos sitten oman terveyden varjelemista ei sellaiseksi kutsuta.
Samalla tavalla alkoholin kieltolain aikana rikollisuuden tukijat tukivat rikollisuutta itsekkäistä syistä. Kansa oli kuitenkin tyytyväistä kun sai tappavaa huumetta helposti ja halvalla, kuten nykyäänkin.
Alkoholin kieltolakia olisi kyllä ollut syytä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on perhe, suku, ystävät ja työt Suomessa. Ja kannabis laillistuu myös täälläkin:
Poliisikorkeakoulun mukaan vuoteen 2020 mennessä:
Siis sä syytät sun perhettä, sukua ja ystäviä ja työtä ja Suomea siitä että sun pitää mieluummin ostaa rikolliselta palvelulta joka mahdollisesti tukee terrorismia ja ihmiskauppaa, asekauppaa ja kaikkea likasta paskaa...
Sun perhe on varmasti susta ylpeä. Kaikkien näiden vuoksi mieluummin ostat rikollisilta kuin kasvattaisit itse sen 0,5g ikkunalaudallas jonkun vehkan vieressä. Tuskin jäisit ikinä edes kiinni.
Tulee mieleen että ei sun ehkä tarvitse käyttää kannabista ollenkaan. Tosi outoa puolustelua. Syytät vielä kaikkia rakkaitas siitä. Heidän ansiosta pitää tukea terroristeja. Vittu mikä idiootti oot.
Punnitse oikeasti nyt onko kannabis niin tärkeä asia että menee perheen, suvun, ystävien ja töiden edelle?
Tai sitten kasvatat sen vinkuheinän ja heti itselles.
Käyttäjiin näyttäisi mahtuvan paljon erilaisia ihmisiä. Hyviä ihmisiä ja selkeästi itsekeskeisiä idiootteja jotka eivät ajattele mitään muuta kuin sitä päänsä sekoittamista kannabiksella. Vastaus ketjun kysymykseen. On ja ei ole.
Itselleen kotikasvattavat eivät ole ja loppuporukka mielestäni on.
Ongelmakäyttöön en ota kantaa, koska kannabis on myös lääke ja annokset ovat henkilökohtaisia. Narkomaanille ominaista on hankkia huumeensa rikollisilta. Terve ja kunniallinen kansalainen ei rikollisia tue, jos on muitakin vaihtoehtoja.
Kotikasvatus tai kannabismatkailu. Perheellisien päihteiden käyttöä en katso hyvällä ollenkaan. En mitään päihdettä. Perheelliset voivat ihan hyvin odottaa lapsiensa kasvavan aikuiseksi ja jatkaa päänsä sekoittamista vasta sitten. Ehkä se on jopa laillista sitten. Ei pitäisi olla paha nakki odottaa 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla alkoholin kieltolain aikana rikollisuuden tukijat tukivat rikollisuutta itsekkäistä syistä. Kansa oli kuitenkin tyytyväistä kun sai tappavaa huumetta helposti ja halvalla, kuten nykyäänkin.
Alkoholin kieltolakia olisi kyllä ollut syytä jatkaa.
En käytä alkoholia. Enkä huumeita.
Eikö alkoholin ystävät mieluummin panneet itse pontikkaansa tai simaa?
Luulisi että vain alkoholistit olisivat ostaneet rikollisilta. Viinastahan ei voi vieläkään tietää ja monia kuolee pimeän viinan myrkyllisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vanha artikkeli. Reippaasti pistetty vuosia.
Viisi vuotta vielä. Saa nähdä. Oma veikkaukseni on ensivuonna tai viimeistään 2018. Ensivuonna tulee niin kovia painostuksia EU:n tasolta että jokainen jäsenmaa joutuu luopumaan käyttäjien ja kotikasvattajien rankaisun, koska se rikkoo selkeästi ihmisoikeuksia. Esimerkiksi Suomen hallitus on nyt paras mahdollinen jotka voivat sen päätöksen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjiin näyttäisi mahtuvan paljon erilaisia ihmisiä. Hyviä ihmisiä ja selkeästi itsekeskeisiä idiootteja jotka eivät ajattele mitään muuta kuin sitä päänsä sekoittamista kannabiksella. Vastaus ketjun kysymykseen. On ja ei ole.
Itselleen kotikasvattavat eivät ole ja loppuporukka mielestäni on.
Ongelmakäyttöön en ota kantaa, koska kannabis on myös lääke ja annokset ovat henkilökohtaisia. Narkomaanille ominaista on hankkia huumeensa rikollisilta. Terve ja kunniallinen kansalainen ei rikollisia tue, jos on muitakin vaihtoehtoja.
Kotikasvatus tai kannabismatkailu. Perheellisien päihteiden käyttöä en katso hyvällä ollenkaan. En mitään päihdettä. Perheelliset voivat ihan hyvin odottaa lapsiensa kasvavan aikuiseksi ja jatkaa päänsä sekoittamista vasta sitten. Ehkä se on jopa laillista sitten. Ei pitäisi olla paha nakki odottaa 18 vuotta.
Voi käsi mitä mussutusta. Ei paha odottaa 18 vuotta. Mene hoitoon kun noin pahasti vikaa päässä. Tässä on jo useampi kertonut syitä miksi ostaa. Se sakkotuomio on pienin murhe. Lasu, työpaikan jne menetys on paljon suurempia murheita. Kieltolaki tässä pitäisi muuttaa niin yksi ääliö vänkää aidan seipäistä kun tarkoitus on purkaa aita.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kasvatat sen vinkuheinän ja heti itselles.
Miksi pitäisi kasvattaa itse, kun ostamallakin kerran saa, ja kiinnijäädessä rangaistus on paljon vähäisempi kuin jos kasvattaisi itse? Eikö sellainen ole mahdollista, että joku Suomessa kasvattaa sen kannabiksen, jota minä halutessani ostan?
Totta. Ovat pääsääntöisesti fiksua sakkia moneen huumevalistettuun nyrkinheristäjään verrattuna.