Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kannabiskäyttäjä narkomaani?

Vierailija
11.10.2015 |

Kannabis luokitellaan kuitenkin huumeeksi?

Kommentit (2876)

Vierailija
441/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ja turha väittää mitään muuta.

Cannabis on huumausaine, joten sen käyttäjä on narkomaani. 

Ja jokainen alkoholinkäyttäjä on alkoholisti.

Vierailija
442/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.Kannabis luokitellaan huumeeksi.

Niin luokiteltaisiin alkoholikin, jos se olisi laitonta. -.- Idiootit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi neliötä kannabiskasvatuksessa on jo sellainen pinta-ala, että siitä repii taitava kasvattaja jo aika paljon kannabista. Lisäksi oli täysin epäolennaista tuoda mukaan mitkään vihannekset, koska ne eivät asiaan liity mielestäni mitenkään oleellisesti.

Liittyy etenkin kun puhutaan kasvinsuojeluaineiden tarpeesta. 

Kasvi kuin kasvi. 

Laittomuus lisää riskiä ja stressiä. Jos harmaahome, härmä, vihannespukit iskee niin voi olla kusiset paikat menettää sato ja ainakin suuret satohaaveet saa unohtaa.

Rikollinen ei mieti asiakasta. Vaan rahaa. Rahaa miettii oikeakin viljelijä ja tiettyjen sääntöjen puitteissa viljelijä ruiskuttaa sallittuja myrkyllisiä aineita kasvuston sekaan säilyttääkseen elinkeinon. 

Viisi neliötä hamppua ei ole kovinkaan suuri pinta-ala. Kuituhamppuakin viljellään Suomessa  hehtaareittain.

Vierailija
444/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis ei ole laillista ja sitä ei voida viljellä luomuna. Kannabisteollisuutta ei tarkkailla mitenkään.

Millähän tavalla kannabiksen laittomuus estää mielestäsi sen luomuviljelyn? Itsekin sitä tein vuosikausia, ihan laittomuudesta huolimatta.

Totesiko ne tarkastajat että sä viljelet luomua? Hä?

Jos tehdään jotain laitonta niin se on laitonta ja sen alkuperästä ei voida valehdella mitään. 

En ostais.

Vierailija
445/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi neliötä hamppua ei ole kovinkaan suuri pinta-ala. Kuituhamppuakin viljellään Suomessa  hehtaareittain.

Jos oikeasti jotain nyt tietäisit, tietäisit myös sen, että viiden neliön kasvatuspinta-ala päihdehampun suhteen on jo aika iso, ja siitä saa omaan käyttöön kannabista täysin riittävästi. Kuituhamppu ei taas liity mitenkään asiaan. Parin neliön kasvatusteltassakin kasvattaa jo aika paljon päihdekannabista, kun vain osaa kasvattaa.

Vierailija
446/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tehdään jotain laitonta niin se on laitonta ja sen alkuperästä ei voida valehdella mitään. 

En ostais.

Ei tarvita mitään tarkastajia. Eiköhän kasvattaja ihan itse tiedä, myrkyttääkö hän kasvejaan vai ei. Itse en ole niin tehnyt koskaan. Ei ole ollut tarvetta. Ehkä sinun suhteesi asia onkin niin, että et ole ihan niin ammattilainen mitä kuvittelet olevasi.

Vierailija
447/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa oikeat puutarhurit kasvattaa narkomaaneille huumetta. Narkomaanien ei tarvitse leikkiä puutarhuria vaan voivat keskittyä siihen narkkaamiseensa mistä olivatkin alunperin kiinnostuneita.

Kyllä sitä monesti on nähnyt niitä virityksiä iltapäivälehdistä ja ties mistä(poliisin mielestä ammattimaisesti rakennettuja puutarhoja :D). Kaikki on tehty päin persettä. Kun lukee hamppufoorumilla porukoiden "asiantuntijuutta" niin nauru siinä pääsee. Oma lsuosikkini on, aloittelijoiden tukipulina. Mukava lueskella miten amatöörit neuvoo amatöörejä. Toivottavasti homma laillistuu pian ja ala siirtyy hörhöiltä ammattilaisten käsiin. Sitten aletaan tekemään rahaa ja ihmisille kunnon lääkettä.

Jotain siinä kannabisessa on koska chilifoorumin taso on paljon korkeampi mitä tulee viljelyosaamiseen. Ehkä se pitkäjänteisyys on hörhöttömillä parempi?

Vierailija
448/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabista ja alkoholia ei voi verrata mitenkään keskenään. Paitsi ehkä joku narkki.

Alkoholia voi juoda pelkän maun takia tai vaikka janoon"Saunakalja".

Viiniä voi maistella tai ottaa pienen viskiryypyn.

Kannabista ei maistella. Sillä on yksi ainoa tarkoitus. Saada nuppi sekaisin!

Sellainen pieni ongelma asiassa on nyt, että kannabiksella on tosi vaikea saada nuppia sekaisin. Jos nuppi pitää saada sekaisin, alkoholi on siihen tarkoitukseen paras vaihtoehto. Se on niin voimakas huume, että sillä saa jopa tajunnan sammutettua täydellisesti. Se ei onnistu kannabiksella ollenkaan.

Minkä takia kannabista sitten käytetään? Ihan oikeasti ihmettelen.

Vierailija
449/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabista ja alkoholia ei voi verrata mitenkään keskenään. Paitsi ehkä joku narkki.

Alkoholia voi juoda pelkän maun takia tai vaikka janoon"Saunakalja".

Viiniä voi maistella tai ottaa pienen viskiryypyn.

Kannabista ei maistella. Sillä on yksi ainoa tarkoitus. Saada nuppi sekaisin!

Sellainen pieni ongelma asiassa on nyt, että kannabiksella on tosi vaikea saada nuppia sekaisin. Jos nuppi pitää saada sekaisin, alkoholi on siihen tarkoitukseen paras vaihtoehto. Se on niin voimakas huume, että sillä saa jopa tajunnan sammutettua täydellisesti. Se ei onnistu kannabiksella ollenkaan.

Siitä tulee kiva ja rento olo, jota ei saa aikaan alkoholilla lainkaan. Lisäksi kannabis on erittäin vähähaittainen päihde, päinvastoin kuin alkoholi.

Vierailija
450/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa oikeat puutarhurit kasvattaa narkomaaneille huumetta. Narkomaanien ei tarvitse leikkiä puutarhuria vaan voivat keskittyä siihen narkkaamiseensa mistä olivatkin alunperin kiinnostuneita.

Voi olla, että tulevaisuus tuo mukanaan isotkin kasvattamot, mutta kyllä silti monet kasvattavat itselleen edelleen käyttämänsä kannabiksen. Mikä heille ihan suotakoon. Kannabislajikkeita kun on niin monia, että tuskin niitä kaikkia kasvatettaisiin isossa mittakaavassa, joten kaikkien suosikkeja tuskin olisi tarjolla. Narkkaamisesta homma taas on todella kaukana, ja jo pelkästään ko. termin käyttö kertoo, että vähän olet pihalla asioista.

Vierailija
451/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee kiva ja rento olo, jota ei saa aikaan alkoholilla lainkaan. Lisäksi kannabis on erittäin vähähaittainen päihde, päinvastoin kuin alkoholi.

Kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, ja myös maailman monipuolisin lääke- ja energiakasvi. Lisäksi kannabis on myös koko maailman valehdelluin asia, mutta valehtelun aika alkaa onneksi jo vähitellen loppua.

Vierailija
452/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se pitkäjänteisyys on hörhöttömillä parempi?

Kyllä kannabiksen kasvatuskin vaatii aika paljon pitkäjänteistä ajattelua, kun kasveja voidaan kuitenkin joutua hoitamaan kuukausiakin.

Vierailija
453/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ostais.

Ei tarvita mitään tarkastajia. Eiköhän kasvattaja ihan itse tiedä, myrkyttääkö hän kasvejaan vai ei. Itse en ole niin tehnyt koskaan. Ei ole ollut tarvetta. Ehkä sinun suhteesi asia onkin niin, että et ole ihan niin ammattilainen mitä kuvittelet olevasi.

No sulla ei ole hortonomin papereita ja mulla on. Sä et osaa vittuakaan mitä mä osaan. Olet kärpäsen paska. 

Kehtaatko sä väittää tietäväs mikä on luomu? Haluun nähdä virallisesti papereilla että olet viljellyt luomukannabista. 

Jos en näe sitä virallisesti ja tarkastajan todistamana niin puhut paskaa. Sulla on vain sun sanas. Sanotaan että ulkopuolisen silmin narkomaani väittää viljelleensä luomukannabista ja se kuulostaa alan ihmisen korvissa aika hassulta. 

Yhtä hassulta kuin perussuomalainen joka väittää kannabiksen käyttäjää narkomaaniksi. Niin hauskalta se kuulostaa. Harva tajuaa.

Vierailija
454/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sulla ei ole hortonomin papereita ja mulla on. Sä et osaa vittuakaan mitä mä osaan. Olet kärpäsen paska. 

Yritähän olla vähän vähemmän itseäsi ja omaa erinomaisuuttasi täynnä. Jos en ole koskaan myrkyttänyt kannabiskasvejani (koska ei ole ollut tarvetta), niin kyllä aika luomua olen kasvattanut. Siis verrattuna sinun kasvatuksiisi.

Jos olet nyt jo ihan hortonomikin olevinasi, niin sinun pitäisi tietää, että viiden neliön kasvatuspinta-ala on jo aika paljon omaan käyttöön tarkoitetussa kannabiksen kasvatuksessa.

Vierailija
455/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pössyttelijä aina jaksaa nostaa tätä samaa. Kirjota vaalipiirisi ehdokkaalle jos asia on noin tärkee... sitten kun oot saanu pössyteltyä ja mässyteltyä . Hörhöt.

Vierailija
456/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pössyttelijä aina jaksaa nostaa tätä samaa. Kirjota vaalipiirisi ehdokkaalle jos asia on noin tärkee... sitten kun oot saanu pössyteltyä ja mässyteltyä . Hörhöt.

Kannabiksen yksi haittavaikutus on se, että ihminen voi kiinnostua ruoanlaitosta ja hyvien ruokien tekemisestä. Ns. mässyt tosin ovat yleensä enemmän aloittelijoiden asia.

Vierailija
457/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoituksesi on esittää kannabiksen käyttäjät ja kasvattajat kusipäinä, niin siinä onnistut mielestäni todella hyvin.

Vierailija
458/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoituksesi on esittää kannabiksen käyttäjät ja kasvattajat kusipäinä, niin siinä onnistut mielestäni todella hyvin.

Oliko sulle yllätys että kannabiksen käyttäjä voi olla jotain muutakin kuin enkeli. Suurin osa on ihmisiä ja ihmiset noin ylipäätään on monenlaisia.

Vierailija
459/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen vapaasta valinnasta. Vaikka se kielletään niin ihmiset käyttävät sitä silti. Siitä tulee hyvä olo ja se lääkitsee joitain vaivoja. Hidastaa ms-taudin etenemistä.

Vierailija
460/2876 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritähän olla vähän vähemmän itseäsi ja omaa erinomaisuuttasi täynnä. Jos en ole koskaan myrkyttänyt kannabiskasvejani (koska ei ole ollut tarvetta), niin kyllä aika luomua olen kasvattanut. Siis verrattuna sinun kasvatuksiisi.

Jos olet nyt jo ihan hortonomikin olevinasi, niin sinun pitäisi tietää, että viiden neliön kasvatuspinta-ala on jo aika paljon omaan käyttöön tarkoitetussa kannabiksen kasvatuksessa.

Ihan vaan tiedoksi, että luomu ei tarkoita sitä että ei vaan käytetä myrkkyjä kasvatukseen. Mistä esimerkiksi tiedät mistä siemenesi ovat kotoisin? Jos ne eivät ole luomua, ei kannabiksesi ole luomua.