Veikkauksia ketä Trump haukkuu huomenna?
Kommentit (34)
Mulla on parempi: Kuka EI ole haukkunut Trumppia?
EU ihan yleisesti. Ehkä myös Nato-maat ketään erittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Stupidon ja Urpon
Tämä olisi jopa ihan toivottavaa.
Jokos ne pingut on maksanut laskut, vai pitääkö Isukin läväyttää lisätullit?
Paavin kanssa on jo mylly, Allah haukuttu ja Jeesuksena esiinnytty - riemukaarikin rakenteilla. Alkaa olemaan vaikea keksiä enää raivon kohteita.
Luulen, että seuraava Trumpin inhon kohde on Jeesus.
No paavin haukkuminen on minusta aika lähellä pohjanoteerausta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että seuraava Trumpin inhon kohde on Jeesus.
Koska hän ei tehnyt niin kuin Trump halusi.
Vierailija kirjoitti:
Trumppia haukuttavat nykyisin monet MAGA:n kannattajatkin, joiden mielestä elintarvikkeiden hinnat ovat nousseet älyttömästi Yhdysvalloissa ja etenkin hänen aloittamansa järjetön sotaa Irania, jossa on uhkaillut hävittävänsä koko kansan lapsia myöten.
No se on ihan varma, että sieltä tulee taas täyslaidallinen jotain suuntaan. Luultavasti se ottaa kohteeksi jonkun näistä vanhoista tutuista, veikkaan että Obama saa taas kuulla kunniansa tai sitten se vääntää jotain siitä ”uneliaasta” nykymenosta. Se on se sen tyyli, ei se säästele ketään kun se vauhtiin pääsee.
Eihän noista koskaan tiedä varmaksi, mutta kyllä se siltä näyttää, että vanhat meriitit tai tittelit ei paljoa paina, jos joku on asettunut poikittain. Se on se suora puhe, mikä monia tietysti viehättää, vaikka välillä vähän ampuisikin yli. Mutta jos pitäisi vedonlyöntiä harrastaa, niin kyllä mä rahani laittaisin sille, että joku entinen virkamies tai se Obama sieltä taas nousee esiin. Se on sellaista teatteria, mitä on totuttu seuraamaan. Saa nähdä mitä aamun uutiset taas tuo tullessaan, harvoin se hiljaakaan pysyy.
Paavi ei välttämättä ole saanut vielä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Paavin kanssa on jo mylly, Allah haukuttu ja Jeesuksena esiinnytty - riemukaarikin rakenteilla. Alkaa olemaan vaikea keksiä enää raivon kohteita.
Milloin Trump uskaltaa haukkua Putinia ja keksii hänelle jonkun halventavan lisänimen? Vai onko agentti Donnie Krasnovista olemassa raskauttavaa tietoa Moskovassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumppia haukuttavat nykyisin monet MAGA:n kannattajatkin, joiden mielestä elintarvikkeiden hinnat ovat nousseet älyttömästi Yhdysvalloissa ja etenkin hänen aloittamansa järjetön sotaa Irania, jossa on uhkaillut hävittävänsä koko kansan lapsia myöten.
Eli lähinnä liberaali media.
Vierailija kirjoitti:
Paqavi on italialainen. Italialaiset loi palestiinan. Ei mikään ihme että on antisemitistinen.
Vierailija kirjoitti:
Stupidon ja Urpon
Orpoa nyt ei kukaan edes muista, mutta Stubb kiertää nyt USAssa tilaisuuksissa ja kärkkyy Trumpin kutsua päästä ihokosketukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Trump uskaltaa haukkua Putinia ja keksii hänelle jonkun halventavan lisänimen? Vai onko agentti Donnie Krasnovista olemassa raskauttavaa tietoa Moskovassa?
Niinpä. Kokoomuksen turpo-värisuorakin voisi alkaa heräilemään Usa-fanituksestaan.
Nylyinen paavi Leo XIV on yhdysvaltalainen, ei italialainen, vaikka asuukin Vatikaanissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paqavi on italialainen. Italialaiset loi palestiinan. Ei mikään ihme että on antisemitistinen.
Paavi on syntyjään yhdysvaltalainen, vaikka onkin viettänyt suuren osan elämästään muualla.
Hyvä ettei buudelia valittu maailmanpoliisin virkaan.