Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujo pissa... Niin ärsyttävä ongelma :(

Vierailija
08.10.2015 |

Olen kärsinyt tästä lapsesta lähtien. Ärsyttävää, jos on vaikka kaupungilla, ja joutuu etsimään sopivan rauhallista vessaa hirveän kauan. Äskenkin meni yli tunti, että löysin sopivan vessan. Sitä ennen kokeilin kolmea eri vessaa, vaikka rakko oli ihan täysi, ei pisaraakaan pissaa tullut ulos. Inhoan tätä ongelmaa :( Mistä tähän voisi saada apua?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan törkeää ja huonoa käytöstä varata vessajonoista vessaa yhtään enempää kuin on pakko. Ketään ei kiinnosta äänet. Kaikkia vituttaa vessan ylivaraaminen.

Miettippä ihan itse. Odotat vessan takana jalat ristissä, kun joku yrittää olla äänetön tehottoman kauan. Mitäpä mietit?

Rupesiko se meikkaamaan vai räplääkö itselleen orgasmia?

Tuu jo nyt pois sieltä, että muutkin pääsee.

Vierailija
22/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsasuihkun ääni on oikeasti hyvä asia naisten vessajonossa. Muut tietää, että homma onnistui, ja itse pääsee kohta helpottamaan omaa oloaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärsisin tuosta ongel.asta, ostaisin hätätapauksissa tenalta kunnolla imeviä aikuisten vaippoja. 

Esim, jos olisin lähdössä matkalle ja teitäisin, ettei ole rauhallista vessakäyntiä tunteihin. (Esim lentokone)

Vierailija
24/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujopissaajille muiden kommentti: me muutkin pissataan ja niistä tulee normaalisti ääni. 

Vessajonoissa suhautetaan niin nopeasti kuin lähtee. 

Illanistujaisissa kun vessa on lähellä muita hoidetaan asia hiljaisemmin.

Vierailija
25/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Varsinkin, jos vessaan on jonoa, ei toivoakaan, että pissaamisesta tulisi mitään... Kun tuntuu siltä, että pitäisi kiirehtiä. Ja se pissaamisen ääni nolottaa, vaikka laitankin pönttöön paljon paperia ja nojaan eteenpäin minimoidakseni äänet. Argh. Ap

Ongelmasi taitaa liittyä siihen, että häpeät liikaa koko toimitusta. Ehkä sen työstämisestä pitäisi lähteä liikkeelle.

PS: turha paperin tunkeminen pönttöön ei ole ekologista tai hyväksi jäteveden laadun kannalta.

Vierailija
26/31 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans sama juttu kun on paarissa tms et pissa tulee joskus paineella ja kauhee lirina vaan kuuluu. En tiä onko mulla joku rakennevika, kun sitten kuuluu sellanen sihinä. En oo ikinä kuullut et jollain pojalla olis sellanen sihinä.

Rakennevika? Ihan tavallista että pissaamisesta kuuluu ääni. Varsinkin naisella suihku voi tulla vauhdilla.

Vierailija
27/31 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla jeesaan

Vierailija
28/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
29/31 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harmittava

Vierailija
30/31 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kusen minne vaan ja milloin vain, ulos, lenkkipolulle, baarissa miesten puolelle, jne..... Ei haittaa vaikka lorisee.

Vierailija
31/31 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pissata miehen päälle, mutta pissa on ujo