Ujo pissa... Niin ärsyttävä ongelma :(
Olen kärsinyt tästä lapsesta lähtien. Ärsyttävää, jos on vaikka kaupungilla, ja joutuu etsimään sopivan rauhallista vessaa hirveän kauan. Äskenkin meni yli tunti, että löysin sopivan vessan. Sitä ennen kokeilin kolmea eri vessaa, vaikka rakko oli ihan täysi, ei pisaraakaan pissaa tullut ulos. Inhoan tätä ongelmaa :( Mistä tähän voisi saada apua?
Kommentit (31)
Virtsasuihkun ääni on oikeasti hyvä asia naisten vessajonossa. Muut tietää, että homma onnistui, ja itse pääsee kohta helpottamaan omaa oloaan.
Jos kärsisin tuosta ongel.asta, ostaisin hätätapauksissa tenalta kunnolla imeviä aikuisten vaippoja.
Esim, jos olisin lähdössä matkalle ja teitäisin, ettei ole rauhallista vessakäyntiä tunteihin. (Esim lentokone)
Ujopissaajille muiden kommentti: me muutkin pissataan ja niistä tulee normaalisti ääni.
Vessajonoissa suhautetaan niin nopeasti kuin lähtee.
Illanistujaisissa kun vessa on lähellä muita hoidetaan asia hiljaisemmin.
Vierailija kirjoitti: Varsinkin, jos vessaan on jonoa, ei toivoakaan, että pissaamisesta tulisi mitään... Kun tuntuu siltä, että pitäisi kiirehtiä. Ja se pissaamisen ääni nolottaa, vaikka laitankin pönttöön paljon paperia ja nojaan eteenpäin minimoidakseni äänet. Argh. Ap
Ongelmasi taitaa liittyä siihen, että häpeät liikaa koko toimitusta. Ehkä sen työstämisestä pitäisi lähteä liikkeelle.
PS: turha paperin tunkeminen pönttöön ei ole ekologista tai hyväksi jäteveden laadun kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans sama juttu kun on paarissa tms et pissa tulee joskus paineella ja kauhee lirina vaan kuuluu. En tiä onko mulla joku rakennevika, kun sitten kuuluu sellanen sihinä. En oo ikinä kuullut et jollain pojalla olis sellanen sihinä.
Rakennevika? Ihan tavallista että pissaamisesta kuuluu ääni. Varsinkin naisella suihku voi tulla vauhdilla.
Mä kusen minne vaan ja milloin vain, ulos, lenkkipolulle, baarissa miesten puolelle, jne..... Ei haittaa vaikka lorisee.
Yritän pissata miehen päälle, mutta pissa on ujo
Rupesiko se meikkaamaan vai räplääkö itselleen orgasmia?
Tuu jo nyt pois sieltä, että muutkin pääsee.