Miksi joillain ihmisillä on hetkittäin sellainen pelottava katse?
Valtaosan ajasta ihan normaalin näköinen ja muutenkin normaali ihminen, mutta sitten taas joskus katse onkin todella pelottava, pistävä ja hyinen. En puhu nyt mistään vihaisesta kulmat kurtussa -katseesta vaan jotenkin vaikka jutut ja äänensävy olisi normaali niin silmissä paistaa sellainen... pistävyys ja läpitunkevuus, tulee tarve katsoa ihan muualle vaikka kuuntelisikin.
Tiedättekö tuollaisen? Mistä se johtuu, tajuaako ihminen sitä itse? :D
Kommentit (108)
Katseella on merkitystä. Jollakin lempeät silmät kun taas toisella kylmät tuijottavat silmät. Toinen tuo energiaa toinen vie energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli vain jos on tällainen hyvällä tavalla porautuva, sieluun asti katsova katse, niin pystyn itsekin katsomaan silmiin ja se intensiivinen katse ei tunnu ollenkaan pahalta, vaan ennemminkin siihen vaan unohtuu. Hyvä, "rakkaudellinen" yhteys.
Kun taas on ollut myös niitä keillä on tuo intensiivinen katse, mutta se huokuu juurikin kaikkea pahaa, tyhjällö tavalla, ilman minkäänlaista lämpöö, ja tulee kylmät väreet oikein.
Paljon me luetaan ja tulkitaan toista ilman tietoisen mielen tason ymmärrystä. Ei ne turhia viestejä kyllä ole. Nämä keiden silmistä näen esim halveksuntaa, tuottavat muutoinkin läsnäolotilanteissa tai niiden jälkeen vaikean olon, syystä joja selviää myöhemmin usein, ja tilanteesta on helpotus päästä eroon. Sitten taas ne joiden katse kutsuu, ovat tuoneet hyvää tavalla tai toisella, enemmän tai vähemmän.
Mikroepilepsia,paranee peräpuikoilla,kolme puikkoa per vuorokausi kahden viikon ajan.
Varmaan tulee tuollainen pistävä katse, kun sinä tuijotat ilmeisesti koko ajan.
Itsellä on selkäkipuja aika viiltäviä sellaisia. Satuit vaan olemaan siellä katseeni alaisena kun se rupesi viiltämään.Pahoitteluni.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on selkäkipuja aika viiltäviä sellaisia. Satuit vaan olemaan siellä katseeni alaisena kun se rupesi viiltämään.Pahoitteluni.
Mulla on tuo elohiiri, jatkuvasti joku uhkaa vetää turpaan jos se silmänvinkkaaminen ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:17"]Intensiivinen katse? Välillä huomaan tuijottavani toista keskustellessa liian "kovaa", en ole vihainen vaan keskittynyt. Olisiko silläkin sama? [/quote] Tämä itse asiassa voisikin olla se loogisin vaihtoehto. Hassuahan se on seurata toisen ilmeen muutoksia, kun omaa naamaansa ei keskustelutilanteissa näe - ties vaikka itsellänikin olisi samanlaista katsetta joskus. Olen vaan jäänyt miettimään tätä, sillä henkilö itsessään on täysin normaali mutta se katse tosiaan välillä hyisen kylmä ja pistävä. Ei todellakaan siis jatkuvasti. No, vissiin liikaa aikaa kun ehtii miettimään tällaisia ;) Ap
Psykopaatteja on miehistä kolmisen prosenttia. He ovat miellyttäviä ja viihdyttäviäkin. Silmissä on yleensä jotain "elotonta" tai outoa. Ja voi tulla muutenkin outo olo heidän kanssaan. Lisäksi voivat sanoa jotain täysin omituista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo elohiiri, jatkuvasti joku uhkaa vetää turpaan jos se silmänvinkkaaminen ei lopu.
Sellaista se on kun he eivät näe/tiedä mitä heille vieras ihminen joutuu kestämään päivästä toiseen.
Mikään kokemamme vääryys ei oikeuta kostamaan muille.