Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain ihmisillä on hetkittäin sellainen pelottava katse?

Vierailija
26.09.2015 |

Valtaosan ajasta ihan normaalin näköinen ja muutenkin normaali ihminen, mutta sitten taas joskus katse onkin todella pelottava, pistävä ja hyinen. En puhu nyt mistään vihaisesta kulmat kurtussa -katseesta vaan jotenkin vaikka jutut ja äänensävy olisi normaali niin silmissä paistaa sellainen... pistävyys ja läpitunkevuus, tulee tarve katsoa ihan muualle vaikka kuuntelisikin.

Tiedättekö tuollaisen? Mistä se johtuu, tajuaako ihminen sitä itse? :D

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivat silmät vaan?

Vierailija
62/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneellä kuningatar Elisabet toisella oli jotenkin pistävät silmät. Ne silmät oli jotenkin häijyt ja pelottavat. Vaikutelmaa lisäsi silmien verestys ja roikkuvat silmäpussit.

Hän todella yritti kaikkensa, ympätäkseen itsensä pitkään blondiin. Mutta Philipin kanssa pukkasi Charles-fenotyyppiä... ja kun  Elisabeth vielä Dianankin kanssa ilmeni, sieltä pukkasi hänen "kloonejaan." Sitkeässä on sisäsiittoisuus, tarvittaisiin blondeja useammassa sukupolvessa, että sisäsiittoisuuden iskostuma jäisi fenotyypissä taka-alalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tiedän, mitä tarkoitat. Käsitykseni on, että se on välähdys heidän tulevaa dementiaansa - siis hetkellisesti he kokevat sinut, tai juttusi, dementikkona. Jonain päivänä se kokemistapaa saa heissä enemmän sijaa, ja lopulta se katse jää pysyväksi; siellä katseen takana ei ole enää ajantajua.

Toki siellä on tunteita!

Vierailija
64/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamaan tälläiseen katseeseen törmänneenä, henkilön taustalla lapsuudessa tai nuoressa sadistista kohtelua. heillä kaikilla vastaavaa oireilua itsellä ja tuo sadismiin taipumus näkyi joskus katseesta. Ei mikään tavallinen katse.

Nimenomaan SADISMI. Ilme on kummallinen sekoitus tunteita, vaikka katse on sinänsä tyhjä.

Vierailija
65/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo jo mainittu tyhjä katse on paljon pelottavampi kuin mikään muu silmistä näkyvä katse tai tunne.

Minulle sanotaan joskus, että katseeni on intensiivinen tai jopa pelottava, mutta yleensä en sillä tarkoita mitään ihmeempää. Tosin olen työssä, jossa tapaan kaikenlaisia ihmisiä, ja toiset ovat todella epämiellyttäviä, tiukka ilme ja viileä kohteliaisuus pitää ikävät tilanteet loitolla, myös sille epämiellyttävälle asiakkaalle.

Minulla on suomalaiseksi todella tummat silmät, ehkä sekin vaikuttaa asiaan.

Tuo on eri asia. Tuo on se dead fish -katse.

Vierailija
66/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vain katsojan silmässä tuo "pelottava katse".

Keskustelemme tietysti vain mielikuvista, joita aloituksesta on syntynyt. Pelottava katse on olemassa, vaikka aloittajalla kyse olisi ainoastaan takertuvuudesta katseeseen ja itsekeskeisyydestä (ei kommunikoi, "tyhjentää" kuulijaan vain omaa mieltään).

Vierailija
67/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän noita muutaman kappaleen. Näillä löytyi myöhemmin erityisen paljon narsistisia piirteitä. Pari työtuttavaa, yksi ex.

Vierailija
68/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudesta ei ainakaan minun tapauksessa voi puhua. Tunnen yhden tällaisen naisen, oltiin ennen kavereita, ei enää. Se tuijotus oli niin... hyi ei sitä voi edes kunnolla selittää. Ihan niinku se ois kirjaimellisesti päässyt minun pään sisään lukemaan kaikki ajatukseni ja näkemään kaikki muistoni. Toisinaan muutenkin tästä ihmisestä sai hyvin epämiellyttäviä viboja. Oikein sellainen läpitunkeva, pistävä ja hyinen katse.

Ehkä he halveksivat jotain. Elävät vähän niin kuin eri maailmassa?

Vierailija
69/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneellä kuningatar Elisabet toisella oli jotenkin pistävät silmät. Ne silmät oli jotenkin häijyt ja pelottavat. Vaikutelmaa lisäsi silmien verestys ja roikkuvat silmäpussit.

Hän todella yritti kaikkensa, ympätäkseen itsensä pitkään blondiin. Mutta Philipin kanssa pukkasi Charles-fenotyyppiä... ja kun  Elisabeth vielä Dianankin kanssa ilmeni, sieltä pukkasi hänen "kloonejaan." Sitkeässä on sisäsiittoisuus, tarvittaisiin blondeja useammassa sukupolvessa, että sisäsiittoisuuden iskostuma jäisi fenotyypissä taka-alalle.

Kyllä hänen lapsen-lapsen-lapsensa ovat jonkinasteisia klooneja.

Vierailija
70/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat varmaan etupäässä hallinnon ja suuryritysten edustajien katseita kun köyhdyttämisen agenda etenee Suomessa...

Vierailija
71/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sisäsiittoisuudella saadaan stabiliteetti. Ei siitä sitten helposti eroonkaan pääse.

Vierailija
72/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkoitat varmaan etupäässä hallinnon ja suuryritysten edustajien katseita kun köyhdyttämisen agenda etenee Suomessa...

:D

Vierailija
73/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sisäsiittoisuudella saadaan stabiliteetti. Ei siitä sitten helposti eroonkaan pääse.

Siis tarkoitushan on nimenomaan vakiinnuttaa piirteitä, "naimalla omaa erinomaisuutta." Mutta käsitys siitä erinomaisuudesta voi muuttua, kun ajan mittaan näkee, mitä kaikkea se variaatioina (etenkin miehessä nähty ihanne naisessa) tarkoitta; vähän niin kuin saisi pilapiirtäjän näkemyksen asiaan... 

Kummallisimmat piirteet on kai tullu punahiuksisesta suvusta. Sitä ei sitten tapa mikään!

Vierailija
74/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitushan on nimenomaan vakiinnuttaa piirteitä, "naimalla omaa erinomaisuutta." Mutta käsitys siitä erinomaisuudesta voi muuttua, kun ajan mittaan näkee, mitä kaikkea se variaatioina (etenkin miehessä nähty ihanne naisessa) tarkoitta; vähän niin kuin saisi pilapiirtäjän näkemyksen asiaan... 

Kummallisimmat piirteet on kai tullu punahiuksisesta suvusta. Sitä ei sitten tapa mikään!

Ei ole ymmärretty jalostuksen syvällisimpiä periaatteita. Joku voi osata jalostaa hevosia, koiria, ym. mutta ihmisen kanssa se on kovaa peliä - epäonnistumisisa ja sattumia ei voi pyyhkiä maton alle.

Vierailija
75/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin että katseen kovuus voi toki olla perinnöllistä. Onko sillä sitten väliä, koska se on hankittu ja miten?

Vierailija
76/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin köyhdyttämisen agenda? Olisi kaikille eduksi, mikäli elätettäviä olisi vähemmän ja enemmän porukkaa töissä. No, hallintovirkamiehet voivat hyötyä, mikäli ovat jollain ko. asiaan liittyvällä alalla. Kaikki eivät ole. Köyhyys on välttämätöntä vain vasemmistolle, koska sieltä äänet tulevat. Jos tulevat. Valoja päälle nyt.

Vierailija
77/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kaks tollasta. Se katse on oikeasti kamala, sitä ihan kavahtaa. Samaan aikaan tyhjä ja intensiivinen, ja tuntuu, kuin sieluun valuisi mustaa tervaa katseen kautta. Pakko katsoa muualle. 

Toisella näistä oli toistuvia psykooseja ja toinen sanoi avoimesti olevansa sosiopaatti. 

Eli aika kaukana nämä ihmiset ovat toisistaan, mutta katse täsmälleen sama. 

Vierailija
78/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen intensiivinen katse. Olen erittäin intuitiivinen empaatikko. Luulen myös olevani autismin kirjolla vaikka sitä ei ole diagnosoitu. Minulla on syvän siniset silmät ja iiriksen ympärillä mustat reunat.

Aina kun ihminen puhuu siinä on monta kerrosta. Usein ne sanat ovat laskelmoituja eikä varsinaisesti se mitä ihminen oikeasti puhuu. Luulen että kohdallani tu intensiivinen katse tulee kun aidosti kuuntelen mitä tuo keskustelija puhuu ja miksi. Tavallaan joo menen hänen päänsä sisään, mutta en mitenkään demonaalisesti vaan tunnen mitä puhuja itse tuntee ja näin tiedän miksi ja mitä puhuja oikeasti kertoo. Usein ihmiset valehtelevat tietämättään. He uskovat omat valheensa tai värityksensä. Usein ihmisillä on jokin motiivi kertoa jotain tai kertoa se tietyllä tavalla. Lisäksi ihmiset itse ovat kiehtoutuneet silmistäni ja he enempi tai vähempi salaa katselevat minua. Joskus he vaan eivät saa silmiään irti ja tiedän että he yrittävät "ratkaista" minua mikä on tietysti heille mahdotonta tällöin saatan antaa intensiivisen katseen suoraan sieluun ikään kuin merkiksi, että tiedän mitä teet ja se on ok. Välillä tapaan itseni kaltaisia silmiä ja tunnistan ne ja tunnistan myös että he tunnistavat. Tällaisten ihmisten kanssa puhuminen on käytännössä täyttä telepatiaa.

Olen erilainen ihminen ja se intensiivinen katse on sitä kun tunnet sielusi perällä tämän, mutta et voi käsittää mitä se on niin se tuntuu "oudolta".

En ole psykopaatti enkä paha, päinvastoin. Päinvastoin rakastan kuulijaani ja juuri siksi näen sen vaivan aidosti kuunnella. Ehkä ihmisiä ahdistaa se tietämättömyyden tunne ja se kuin olisi alaston vailla suojausta tuolta kyseiseltä ihmiseltä. En tiedä saako tästä selostukseta mitään tolkkua :D

Vierailija
79/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin köyhdyttämisen agenda? Olisi kaikille eduksi, mikäli elätettäviä olisi vähemmän ja enemmän porukkaa töissä. No, hallintovirkamiehet voivat hyötyä, mikäli ovat jollain ko. asiaan liittyvällä alalla. Kaikki eivät ole. Köyhyys on välttämätöntä vain vasemmistolle, koska sieltä äänet tulevat. Jos tulevat. Valoja päälle nyt.

Vasemmisto voi perustella jatkuvaa velan ottamistaan köyhien määrällä. Eivät joudu vastuuseen kädettömyydestään siis. Eli jos köyhdyttämisen agenda on olemassa, se on vasemmalla. 

Vierailija
80/108 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme