En halua koiraa istumaan alastomalla PYLLYNREIÄLLÄÄN meidän matolle!!!
Lapset leikkii samalla matolla! Miten voin ystävällisesti sanoa ettei kahvikutsu koske koiraa?
Kommentit (120)
Mistä näitä nousee? 2,2 neliön taloa odotellessa...
Onhan se vähän iljettävää, mutta toisaalta koiran peräreiän kautta, vähän varmaan koirasta muutenkin, tulee paljon immuniteettia parantavia pöpöjä.
Koiralle voisi laittaa jonkinlaiset vaipat ja torua kaikissa käänteissä muutoin epäsopivasta käytöksestä.
koirat koppiin ei kylään mukaan
Laita anustappi sille koiralle.
Vierailija kirjoitti:
up
Ja näit sitten tarpeelliseksi kaivaa koiran anuksen tänne? Onko lääkitys pielessä?
Minun ihana edesmennyt kisuni kiskoi joskus takapäätään pitkin pöytää. Vissiin jotain kutinaa peräpäässä :))) Olin siinä kahvilla, joten nostin kyllä karvahanurin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Ja näit sitten tarpeelliseksi kaivaa koiran anuksen tänne? Onko lääkitys pielessä?
Koiran anus on kiihottava ja siksi pidän nostoa tärkeänä.
Voisiko sille koiralle vaikka liimata reiälle pikkuhousunsuojan, teipata vanulapun peitoksi tai pukea housuvaipan jossa tietty tehty hännälle reikä?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sille koiralle vaikka liimata reiälle pikkuhousunsuojan, teipata vanulapun peitoksi tai pukea housuvaipan jossa tietty tehty hännälle reikä?
Ei hätää, tähänkin on olemassa valmis ratkaisu: https://i.etsystatic.com/5601901/r/il/d2e6df/109453881/il_fullxfull.109…
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vain yhdellä mun ystävällä on koira. Valitettavasti muakin puistattaa ajatus koirasta ympäri mun omaa kotia. Mulla on nuorena ollut koiria, ja olen ollut eläinystävä. Mutten ole todellakaan enää.
Eräs ystäväni koittaa tuoda aina sitä koiraansa meille. Joskus se on pakko laskea, jos on vaikka autossa liian kuuma tms. Mutta jos autossa on ok olot, niin olkoon piski autossa. Ystäväni käy välillä täällä meidän lähellä koiratreeneissä, ja samalla siinä meillä vierailulla, joten siksi sillä on koira aina mukana meillä käydessään.
Tosiaan, toiset vaan eivät pidä eläimistä. Ja voitteko uskoa, itse olen ollut kasvisyöjä jo yli 20 vuotta. En todellakaan ole siivoushullu. Olen varmaan enemmänkin siitä laiskemmasta päästä siivouksen suhteen. Lapsellani eikä minulla ole allergioita.
Koita ap vaikka sanoa ystävällesi ettet oikein jaksa niitä koirankarvoja sitten, kun niitä on koiravierailun jälkeen joka paikassa. Ymmärrän että jos ystävä ei ole joku paras ystävä, niin ei sille kehtaa ihan suoraan sanoa että "sitä koiraa ei sitten tänne tuoda", niin kuin mä kehtaan sanoa tälle omalle koiraystävälleni. Mutta olemmekin ystäviä jo lapsuudesta saakka.
Mun austraalialainen ystäväni on käynyt pari kertaa Suomessa. Se hämmästelee kahta asiaa täällä. Eniten että ihmiset räkii kadulle. Ja toiseksi, että ihmisillä on joku kotieläin kotona. Se sanoi että Austarliassa vain mielenvikaiset ja jotkut ulkomaalaiset pitävät koiria kotonaan sisällä.
Minullakin on australialainen kaveri, joka ihmettelee monia asioita Suomessa, mutta ei ole puhunut kotieläimistä yhtään mitään. Ei kyllä kadulle räkimisestäkään.
Minä tulen istumaan paljaalla pyllyreijällä sun matolle.
Meidän vieraille tiedoksi, meillä kissa istuu paljaalla pyllyreiällä ruokapöydässä.
Vaihda koira Muumiin, ongelma poistuu
Koirahan istuu kinnerten päällä ei prssilmän päällä.
istuivat sitten persreikänsä tai pillunsa päällä. Onneksi koiralliset ystävämme ovat niin fiksuja, etteivät tee numeroa siitä, ettei kutsu koske elukoita.