Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua koiraa istumaan alastomalla PYLLYNREIÄLLÄÄN meidän matolle!!!

Vierailija
26.06.2008 |

Lapset leikkii samalla matolla! Miten voin ystävällisesti sanoa ettei kahvikutsu koske koiraa?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on vähintäänkin itsekästä olettaa, että isäntäväki järjestäisi koiravapaan vyöhykkeen paneskelevia vieraita varten. Varsinkin kun huoneita ei yleensä suomalaiskodissa ole Hollywood-malliin, koira voi oikeasti ihmetellä että mitä vittua nuo kaksi tekee hänen pedissään, you see.

Vierailija
22/120 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko hänellä koira. Jos on unohdan koko jutun jos en kestä vieressä tuijottavaa koiraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on koira kämpässään niin kai sitä olettaa että sinnehän sitä on mentävä mikäli ei koiralla ole siellä hoitajaa joka veisi ulos?

Vierailija
24/120 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et koira hakais pyllyreikää meitin lattioihin. Täytyy pistää hauku pihalle asumaan.

Vierailija
25/120 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen myös kokenut sen kun koira tapittaa vieressä, kun mä miehen kanssa kulutan lakanoita kiihkeissä merkeissä. Tai no, ei se nyt niin kiihkeää ollut, ja juuri sen koiran takia :)

Mua jotenkin kauheesti häiritsi kun tää koira istuu sängyn vieressä ja tuijottaa. Nyt jälkeenpäin asia kyllä jaksaa jo huvittaa. Muuten se oli kiva ja kiltti koira, oiken nätti kultainen noutaja :)

Vierailija
26/120 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläinrakas ja koirat eivät missään muodossa inhota, toisin kuin kakarat. Meille eivät ole lapsivieraat tervetulleita, inhottaa se kiljahtelu ja tahmaiset sormet joka paikassa, tavaroita vedetään lattialle ja sotketaan kaikin tavoin! Meinasin taannoin oksentaa kaverini luona kun siellä parivuotias kakara juoksenteli perse paljaana ja istui ja hinkkasi itseään sohvaan! Hyi S..tana! En todellakaan enää istu sille sohvalle!

Vierailija
27/120 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänkin perheen villikko poika pistää kaikki ihan hyrskynmyrskyn kun käy meillä. Ei ole mitenkään tavallista että saa jopa jotain rikki. Toisin on heidän koira. Iso ja killti koira, makaa vaan pöydän alla tai vieressä. Jos emäntä liikkuu niin häntä seuraa, muuten on ihan huomaamaton.

Meille saa silti tulla niin koirat kuin lapsetkin kylään. Mutta kyllä lapset saa isomman sotkun aikaan.

Vierailija
28/120 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on jo ihan klassikko. Olen tälle nauranut kippurassa.

Vierailija
29/120 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu noista pyllynreikäjutuista mitään.).

Vierailija
30/120 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota pyllyreikä-aspektia. On maannut meillä sohvalla, sängyssä ja jopa lapsemme sängyssä. Ison, paljaan kalun olen kyllä havainnut olevan kontaktissa em. alustoihin.

Vierailija
31/120 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisittepa nähneet, kun meidän kissa oli kiimassa, laahasi takamustaan pitkin mattoja pyyhkien ja kun joku mies lähestyi sitä takaapäin, hyrähti ja tarjosi sitä alastonta pyllyreikäänsä tai sitä toista...

Vierailija
32/120 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälle ei kyllä pääsisikään. INHOAN niin järkyttävästi niitä karvoja, yäk! Huomaa kyllä kun on joskus kylässä sellaisessa paikassa jossa on koira niin niitä karvoja sit kulkeutuu kotia asti. Eräässäkin perheessä koko koti suorastaan lemuaa sen koiran ominaishajun vuoksi, ällöä.

Hyvä ketju, makoisat naurut saatu jo moneen kertaan. :D

Vierailija
33/120 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on koira, jolla anaalirauhasten kanssa tuppaa olemaan pulmaa. ne ei tyhjenny normaalisti, vaan ne pitää tyhjentää joskus käsin, jotta ne ei tulehdu.

pulman vaivatessa koira nimenomaan laahaa takapuoltaan pitkin mattoja. mitä siihen sanotte. :)

Vierailija
34/120 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä ketju kiitos ap.

Meille ei tule koirat eikä muut eläimet enää, on nääs astmaa kahdella. Ennen kuin joku sanoo että siksi astma kun ei ole eläimiä niin vikaan meni.

On ollut kissoja ja koiria mutta nyt se on loppu.

Vierailija
35/120 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä ap:n kanssa. Mulla kans kaveri, joka raahaa sen 100 kilosen rötkäleensä joka paikkaan. Kuolaa ja haisee jasotkee. Ei oo kyl muutenkaa mitenkään koulutettu. Ja inhoon, jos se käy mun lasta lipauttamassa paskasella kíelellään. Ei kyl tee ku pidän huolta ettei niin käy. YÖÖÖÖÖKK! Sano ap sille ettei tuo sitä teille. Mä laitan sen koiran välil meidän kylppäriinjos se on käyny uimas tai on kurakelit. Menkööt himansa sotkee. Ei mun:)

Vierailija
36/120 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, toiset vaan eivät pidä eläimistä. Ja voitteko uskoa, itse olen ollut kasvisyöjä jo yli 20 vuotta.

Pidän eläimistä, mutta en ole koskaan syönyt kissaa, koiraa, hamsteria tai marsua. Olen kai outo?

Vierailija
37/120 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö oli kuulemma mennyt siinä, kun cavalier-koiramme oli pompannut nukkumaan vuodesohvalle ja aussi oli nostanut koiran pois, taas ja taas ja taas. Se nyt sattui olemaan opiskeluasunnossamme koiran vakiopaikka, kun vieraita ei ollut. Hölmistys oli molemminpuolista.

Siis koirat olivat vahtineet toisiaan ikkunalaudalla? Kokoeroakin on noilla roduilla melkoisesti, joten hyvä ettei käynyt pahemmin.

Vierailija
38/120 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi isäntäväki (joka oli kutsunut koiran) tiennyt, mistä on kyse. Hirveä hajuhan siitä tuli, mutta luulivat vaan pieruksi. Joo, yleensä tyhjennät ne käsin, joten ei ihan pienestä ponnistuksesta tyhjene.

Vierailija
39/120 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkii samalla matolla! Miten voin ystävällisesti sanoa ettei kahvikutsu koske koiraa?

mä en keksinyt mitään ystävällistä tapaa sanoa parhaalle ystävättärelleni, että kyläänkutsu ei koske sen vauvaa. Yritin eri tavoilla nätisti, että toivottavasti saadaan jutella ihan rauhassa, ilman häiriötekijöitä, mutta aina se toi sen vauvansa mukaan.

En sit voinut kutsua kylään enää ollenkaan. Ehkä soitan sille sitten kun sen lapsi on täysikänen;.)

Vierailija
40/120 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäis meille koiraa, en missään tapauksessa.

Onneks mun mies on allerginen.

Mun mielestä on törkeetä, että jotkut ihan oikeesti antaa koiriensa hyppiä toisten ihmisten sohville ja SÄNKYYN. Meidän yksi sukulaismies toimii näin. Koira on kuseksinut mummolassa sängyt moneen kertaan ja raapinut sohvat. Kielloista huolimatta koira nukkuu sängyssä isännän vieressä,ällöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi