En halua koiraa istumaan alastomalla PYLLYNREIÄLLÄÄN meidän matolle!!!
Lapset leikkii samalla matolla! Miten voin ystävällisesti sanoa ettei kahvikutsu koske koiraa?
Kommentit (120)
Pitkissä karvoissa olisi varmaan kakkaakin! Yäääk!
ap
Sulla taitaa olla pieni ongelma ton hygienian kanssa. Montako kertaa päivässä siivoat?
omaa pyllynreikäänsä heidän mattoon. Katsotaan ymmärtävätkö yskän.
mies!!!!!!! ja myös koira löytyy :) Ah kuinka epähygieenistä!
jolla tämä on juuri lupsauttanut omaa pyllyreikäänsä. Tai kuonoa, jolla hän on nuuskinut naapurin koiran anusta!
Ongelmat on sullakin, mutta tämä tarina on tosi. Eläinlääkärimme (koirien) mietti, että jos olisi pakko pussata joko koiran pyllyä tai suuta, hän valitsisi pyllyn, koska siellä vähemmän bakteereja!
Elätkö vielä?
Lähtiessä käsket sen viel kusasee niitten postilaatikon juureen. Niin teki ainakin meillä kylässä ollut koira.
niin kyllä minä mieluiten sanoisin kiitos ei. Enkä tosiaan päästä koiraa lipomaan meidän lapsia.
ap
Sano sille hemmetin kaverilles ettei koiraa saa tuua. Piste. En minäkään ottaisi kuolaavia ällökakaroitas syliini.
Tai osta sille koiralle suoja, sellanen koirien alushousu. Niitä käytetään tyttökoirilla kun on juoksut.
Kuinka monet allergiat teidän perheessä muuten on? Tutkittu juttu on, että esim. sellaisten perheiden lapset joissa on koira, sairastavat vähemmän allergioita. Ja ovat todennäköisesti muuten HUOMATTAVAN vähemmän tiukkapipoisia.
ja aina kun se meinaa istahtaa laitat pyyhkeen sen peräreiän alle.
olen kuitenkin alalle pyrkiä.
perjaatteessa koira on aina oikeassa. ei pidä tehdä kunnia kysymystä koiran vaatimuksesta. perhe elämässä on oikeus olla tasa puolinen mieli pide kysymyksissä. anna koiran elää koiran elämää. ihminen elää perhe elämää. lattia matto ei likaannu eikä koiran elämä. odotan puhe yhteyttä asjan mukaisista koira ihmisistä.
porvot älköit vaivaudutko.
suuras
Mitenkäs ulkona? Mikä tahansa spurgu on voinut hinkata muniaan teidän nurmikolla.
Voi, voi leikkipuistossa rantojen miehet istuneet kilpaa perse paljaana kiikussa.
että käy nylkyttämässä emäntää. Vaikka sen se varmaan tekee sanomattakin...
kun ei pysty suoraan puhumaan. En kutsuisi kyllä "ystäviksi".
meille kylään. Vaikkakin meillä on kaksi koiraa niin silti. Jo se että toinen koirista on agressiivinen muille ja ystävät olettavat että _meidän_ koira laitetaan heidän vierailun ajaksi "ulkoruokintaan". Eikä se mitään vielä mutta meidän toinen koira saa järjettömät hepulit (hyväntahtoiset) kun saa "omia vieratia" että sitä ei pitele mikään ja sitten kaatuu huonekalut ja sitten vuorotellen huudetaan koirille. Ja vierailu on tosi rentouttava kun silloin huutaa lapset ja aikuiset sekä omat ja vieraat koirat. Miksi ihmiset eivät tajua että koiria ei oteta kylään mukaan. Ja vaikka olen koiraihminen ja jos mulla syystä tai toisesta ei joskus ole yhtään koiraa niin en silloinkaan halua muiden rakkeja kotiini. Vaikka tykkään omista koirista niin en todellakaan tykkää KAIKISTA koirista. Enhän mä tykkää kaikista lapsista saati sitten kaikista aikuisista. Että ihmiset voi olla idiootteja! Sanot ystävällesi että teidän koti on koiravapaata aluetta. Mulle helppo ratkaisu on tuo argre uros. :-DD
on tutkittu juttu, että allergiat ovat lisääntyneet niissä perheissä, joissa äiti kulkee desifiontipullon kanssa, eivätkä lapset pääse olemaan turvallaan mullakossa ja savessa ja maistelemaan kaikkea. Tutkijat väittävät myös, että eläinten läsnäolo, maalla ja kaupungissa, ns. siedättäminen, on hyväksi lasten terveydelle.
Koiraihmisenä vastaan myös, että en ole ikinä tunkenut mihinkään perheeseen kysymättä, voiko koiria tuoda. Äänensävystäkin kuulee, jos se ei sovi, mutta hoitopaikkaongelma koiristakin voi tulla. Ei niitä ihan kiusaksi tuoda vieraisiin pyllyä matolle hinkkaamaan.
tuo, että tuodaan oma koira kylään, ellei ole todella tuttuja ystäviä ja koiraihmisiä ja tietää, että he HALUAVAT koiran kylään. Esim. vanhempani loukkaantuisivat verisesti, jos mentäisiin kylään ilman piskiämme.
Mutta tuo alaston koiranpyllyjuttu naurattaa. Jostain muistan esim. lukeneeni, että sormien suuhun laittaminen on sama kun nuolisi vessanpöntön reunoja. Että basilleja on kaikkialla. Hulluksihan tuollaisella asenteella tulisi.
kaksi koiraa vetää pyllyä heidän bukleemattoonsa...
Meidän koiralla ainakin on karvoja siellä pepun seudulla...