En halua koiraa istumaan alastomalla PYLLYNREIÄLLÄÄN meidän matolle!!!
Lapset leikkii samalla matolla! Miten voin ystävällisesti sanoa ettei kahvikutsu koske koiraa?
Kommentit (120)
joskus koiravieras yökylässä. Iltalenkin ja kakkimisen jälkeen sillä on tapana istua matolle ja etukäpälillään hinata itsensä takapuoli mattoa laahaten maton toiselle laidalle. Täten alaston pyllynreikä kivasti puhdistuu. Sanomattakin selvä, että tämä vieras ei kovin usein meillä käy.
koiransa pyllyreikää kakkimisen jälkeen. Minulla on aina paperia mukana ja niitä vauvan perspyyhkeitä pahimpiin tapauksiin ja koiran pylberi on aina putipuhdas.
JA näitten ihmisten kanssa joutuu elämään :(
JA näitten ihmisten kanssa joutuu elämään :(
pyllyreikäni kotiin. Näin tekevät myös lapset ja mieheni.
Kai tekin teette niin? Olis järkytys saada tietää, että meillä käy ihmisiä joilla on ALASTOMAT PYLLYREIJÄT mukanaan???
asia on hoidossa. Koiran alastoman persreiän voi kyllä peittää. Näit voi ostaa valmiiksi kotiin mahdollisia koiravieraita varten. :-)
http://www.etsy.com/listing/36574444/rear-gear-butt-covers-for-your-cat…
Kyllähän ne on kankut mitkä ottaa kiinni tuoliin tai tässä tapauksessa mattoon. Ellei nyt erikseen hinkuta sitä reikää siihen kiinni, mutta tuskinpa koiratkaan sellaista huvikseen tekevät.
Mikset kerää mattoja pois koiran vierailun ajaksi?
että 95 % miehistä ei pese KOSKAAN käsiään vessareissun jälkeen.
Eli he koskevat sitä PALJASTA kikkeliään PALJAIN käsin ja sen jälkeen kättelevät muita, koskevat eri pintoja kodissanne, tarjoilevat ruokaa lapsillenne, koskevat ovenkahvoja ja SINUA niillä kikkelisillä kourilla!!
HUI!
Ja käske miestäsi oikein vetämään sitä takapuoltaan mattoa pitkin Lähtiessä käsket sen viel kusasee niitten postilaatikon juureen. Niin teki ainakin meillä kylässä ollut koira.
Niitä tyhjentäessähän ne koirat peppua vetävät. Ehkäpä sun mieskin?
Jos koira istuu peppureiällään, se istuu väärin. Koiran tulisi istua pimpillään/hepillään, jolloin paino on jakaantunut tasaisesti kaikille tassuille ja asento on tasapainoinen.
Jotkut koirat tosiaan istuvat peppureiällään, ja tätä käytetään ihan terminä koiran koulutuksessa. Monet vinttikoirat mm. istuvat näin. Googlettakaa.
http://antiikki.taivaansusi.net/vertragi.jpg
Entäs seksi keittiön pöydällä? Pitääköhän se nyt polttaa...?
että 95 % miehistä ei pese KOSKAAN käsiään vessareissun jälkeen.
Eli he koskevat sitä PALJASTA kikkeliään PALJAIN käsin ja sen jälkeen kättelevät muita, koskevat eri pintoja kodissanne, tarjoilevat ruokaa lapsillenne, koskevat ovenkahvoja ja SINUA niillä kikkelisillä kourilla!!
HUI!
pesevät useammin kuin naiset
http://www.ts.fi/online/kotimaa/172883.html
"Tarkkailuaikana miesten vessassa kävi 25 miestä tai nuorukaista. Heistä 21 pesi kätensä.
Naisten vessassa tulos oli pysähdyttävä: 40 naisesta 21 jätti kätensä pesemättä. Tulosta eivät olleet uskoa edes kaikki naisten vessassa asioineet naiset."
Muistatteko vielä tämän ketjun? :D
Ovat näemmä jotenkin outoja, kun eivät älyä ottaa toisia huomioon..
että ongelmasi elämässä ovat tätä luokkaa.
Monella muulla saattaa olla asiat hieman huonommin.
Toisaalta.... en ole sittenkään varma kuinka paha on neuroosisi aste... ehkä kuitenkin huomattavasti pahempi kuin meillä muilla.
Kiesus.
Älä puhu noista pyllynreikäjutuista mitään. Meillekään ei saa tulla koiria, koska minä olen hyvin lievästi allerginen (enkä huolisi meille kenenkään muun kuin äitini koiraa).
Minä olen monesti miettinyt, että miten sanoa niille tuttaville, joilla on lapsia, että jättäisivät nämä lapset kotiin. Minä taas en halua yrjöäviä ja kakalle haisevia lapsia kotiini. Olen nähnyt yhdenkin kylään tulleen tuttavan pesevän lapsensa kakkaista peffaa keittiön tiskialtaassa. Tämä vasta kuvottavaa oli! Ja tästä ne taudit lähteävät leviämään!