En halua koiraa istumaan alastomalla PYLLYNREIÄLLÄÄN meidän matolle!!!
Lapset leikkii samalla matolla! Miten voin ystävällisesti sanoa ettei kahvikutsu koske koiraa?
Kommentit (120)
Minulla on lievä eläinallergia vaikka meillä oli lapsuuden kodissa koira, joka muuten oli erittäin rakas. En siis ole koira-vihaaja. Pidän myös pupuista ja linnuista mutten niitäkään halua meille kotiin.
Eihän tuo anuksensa hinkkaaminen mattoon ole edes suurin syy miksi en koiria vieraiksi halua. Se tuli vain mieleen kun poikani joskus näki matossa ruskean läikän ja itekseen jutteli että taisi tulla siitä koiran pyllynreiästä. Kyse on siitä etten vain halua koiraa meille. Kai pelkään että koira järsii jotain, liruttelee jonnekin, kuolaa, nuolee lasten lapsia tai niiden leluja jne. Minusta se on yököttävää vaikkei olisikaan vaarallista. En ole bakteerikammoinen, mutta en söisi silti possun kärsää karvoineen vaikka Selviytyjissäkin kerrottiin että se on paikallisten ruokaa. Edelleen se olisi minusta yhtä yököttävää vaikka joku väittäisi sen olevan terveellistä.
Ja jos tuttava kysyy minua kahville sanon että katsotaan saanko lapsenvahdin. Etenkään lapsettoman luo mennessä en tietenkään oleta että kutsu koskisi myös lapsia. Kutsun esittäjä voi kyllä sanoa että ota toki lapset mukaan, mutta jos ei sano niin en ota. En oleta että muut pitävät lapsistani, en minäkään pidä kaikista lapsista.
ap
mutta pientä epänormaalia bakteerikammoisuutta sinusta on havaittavissa. Analysoit itse itsesi, hyvinkin, mutta et tarpeeksi, oikeasti esittäisin sinulle pari käyntiä terapeutilla Ettei mene överiksi.
Hyvä etten vetänyt teetä väärään kurkkuun kun nauratti niin paljon.
Kiitos ap.
Himosiivoojaksikaan mua ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa, päinvastoin. Meillä on aina pieni iloinen sekamelska, eikä keittiönkään tarvitse olla siisti kun menen nukkumaan. Koiran bakteerit ovat vain yksi epämiellyttävä osa tätä asiaa. Se on kuitenkin minulle vieras koira. Oman vauvan pulautus ei tunnu missään ja oman lapsen kuolaaminenkin on vain suloista, mutta samalta ei välttämättä tunnu kun vieraan lapsen venyvää kuolaa on meidän leluissa.
ap
Vakavatkin asiat voi esittää hauskasti :).
ap
Ja jos tuttava kysyy minua kahville sanon että katsotaan saanko lapsenvahdin. Etenkään lapsettoman luo mennessä en tietenkään oleta että kutsu koskisi myös lapsia. Kutsun esittäjä voi kyllä sanoa että ota toki lapset mukaan, mutta jos ei sano niin en ota. En oleta että muut pitävät lapsistani, en minäkään pidä kaikista lapsista.
ap
Lapset leikkii samalla matolla! Miten voin ystävällisesti sanoa ettei kahvikutsu koske koiraa?
sanoa että tervetuloa, mutta jättäkää koira kotiin. Se on sinun kotisi.
Minä vien oman koirani kylään kahteen paikkaan: vanhemmilleni + mummolleni ja ukilleni. Koirani on hyvin koulutettu saksanpaimenkoira ja osaa käyttäytyä, mutta silti en väkisellä tunge sitä joka kyläpaikkaan, vain semmoisiin, joihin se on tervetullut. Tää perheenjäsen-ajettelu on mennyt joillain ihmisillä jo liian pitkälle.
Ainakin meidän kaikki koirat ovat AINA nuolleet peppuaan ahkerasti. Ja tuollainen sileäkarvaisen koiran peppu on taatusti tosi puhdas kun ei roikkuviin karvoihinkaan ole mitään kakkakikkareita jäänyt.
Että sen puoleen ap voit sen koiran teille ihan hyvin päästää.
Monet ihmiset ovat paljon sottaisempia kun koirat. Tullaan kylään likaisissa housuissa ja sukatkin sattavat olla tosi liakaiset ja haisevat. Käsiä ei pestä. Lapset usein tuovat kamalasti kuraa sisälle sukissaan ja housun lahkeissaan.
voin kertoa, että ällöttää ihan samalla lailla kuin ap:ta. yököttää jos koira istuu matolla tai nuuhkii pihalla toisten KAKKOJA ja sitten yrittää nuolla lapsia. pidän koiran kaukana lapsista, niin omista kuin vieraista.
Ällötyksen huippu oli kuitenkin kun koiralla alkoi juoksu, siinä kuluu desinfiointi aineita ettei koiran veri tippoja lasten sukissa yäääääääk!! onneksi koira viihtyykin parhaiten kylppärissä.
olen kuitenkin alalle pyrkiä.
perjaatteessa koira on aina oikeassa. ei pidä tehdä kunnia kysymystä koiran vaatimuksesta. perhe elämässä on oikeus olla tasa puolinen mieli pide kysymyksissä. anna koiran elää koiran elämää. ihminen elää perhe elämää. lattia matto ei likaannu eikä koiran elämä. odotan puhe yhteyttä asjan mukaisista koira ihmisistä.
porvot älköit vaivaudutko.
suuras
olen kuitenkin alalle pyrkiä.
perjaatteessa koira on aina oikeassa. ei pidä tehdä kunnia kysymystä koiran vaatimuksesta. perhe elämässä on oikeus olla tasa puolinen mieli pide kysymyksissä. anna koiran elää koiran elämää. ihminen elää perhe elämää. lattia matto ei likaannu eikä koiran elämä. odotan puhe yhteyttä asjan mukaisista koira ihmisistä.
porvot älköit vaivaudutko.
suuras
...mutta AAAAARGH, että oli ärsyttävä kirjoitus :D
Ihan ensin, opettele käyttämään isoja kirjaimia virkkeiden alussa.
Sitten yhdyssanat - mikä niissä on niin vaikeaa? Tässä malli: Kunniakysymys, perhe-elämä, tasapuolinen, mielipidekysymys, lattiamatto, puheyhteys, asianmukainen, koiraihminen.
Ja seuraavat: pyrkiä - pyrkijä, perjaatteessa - periaatteessa, asjan - asian.
Ja viimeisestä lauseesta en saa enää mitään selvää... Enkä itse asiassa ymmärtänyt koko kirjoituksen pointtia...
Vähän nyt tarkkaavaisuutta, naiset!
että 95 % miehistä ei pese KOSKAAN käsiään vessareissun jälkeen.
Eli he koskevat sitä PALJASTA kikkeliään PALJAIN käsin ja sen jälkeen kättelevät muita, koskevat eri pintoja kodissanne, tarjoilevat ruokaa lapsillenne, koskevat ovenkahvoja ja SINUA niillä kikkelisillä kourilla!!
HUI!
pesevät useammin kuin naiset
<a href="http://www.ts.fi/online/kotimaa/172883.html" alt="http://www.ts.fi/online/kotimaa/172883.html">http://www.ts.fi/online/kotimaa/172883.html</a>
"Tarkkailuaikana miesten vessassa kävi 25 miestä tai nuorukaista. Heistä 21 pesi kätensä.Naisten vessassa tulos oli pysähdyttävä: 40 naisesta 21 jätti kätensä pesemättä. Tulosta eivät olleet uskoa edes kaikki naisten vessassa asioineet naiset."
että miehet pitävät paljasta heppiään paljaassa kädessään. Nainen ei koske mihinkään paikkoihinsa paljaalla kädellä. Että onko naisten käsien pesulle välttämättä aina edes tarvetta.
voin kertoa, että ällöttää ihan samalla lailla kuin ap:ta. yököttää jos koira istuu matolla tai nuuhkii pihalla toisten KAKKOJA ja sitten yrittää nuolla lapsia. pidän koiran kaukana lapsista, niin omista kuin vieraista.
Ällötyksen huippu oli kuitenkin kun koiralla alkoi juoksu, siinä kuluu desinfiointi aineita ettei koiran veri tippoja lasten sukissa yäääääääk!! onneksi koira viihtyykin parhaiten kylppärissä.
Jokatapauksessa jakson anti oli se että et millään voi estää uloste peräisten bakteerien leviämistä hammasharjaasi... Ellet nyt sitten vaihda sitä joka hammaspesulle XD
Ajatella!
asia on hoidossa. Koiran alastoman persreiän voi kyllä peittää. Näit voi ostaa valmiiksi kotiin mahdollisia koiravieraita varten. :-)
<a href="http://www.etsy.com/listing/36574444/rear-gear-butt-covers-for-your-cat…" alt="http://www.etsy.com/listing/36574444/rear-gear-butt-covers-for-your-cat…">http://www.etsy.com/listing/36574444/rear-gear-butt-covers-for-your-cat…;
Ahhahaahhaa voi jumpe, kiitos, varmaan väsyttää kun jotenkin vain hajosin aloitukselle :)
Sitten kun selittäisin sille nirppanokkamammalle, joka pelkää oman varjonsakin bakteeria, että nuo kukkapöksyhousut ovat sen takia että koiraltakin valuu verta...