Kerro joku outo fakta itsestäsi
Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.
Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.
Kommentit (579)
Mun mielestä kaikki tosi pieni on ihan tosi söpöä :3 pienet ruohon alut, pienet karkki hampparit, pienet vauvat ja niiden varpaat ja sormet ja peppu ja reidet ja sääret ja kaikki, pienet pehmolelut, pienet mukit ja muut aterimet, tosi pieneksi teroitetut kynät. Tulee sellanen aaaw reaktio. Lisäksi tosi isot ja pörröset eläimey on hirmu sulosia :3
Mulla on vielä neljä maitohammasta vaikka olen yli kolkyt
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:36"]Runkkaan päivittäin, joskus useita kertoja päivässä. Ennätys taitaa olla 30 kertaa päivän aikana niin että olen saanut orgasmin
[/quote]
Onko sulla stressiä, muita murheita?
Itselläni itsetyydytys lisääntyy kun ahdistaa.
[/quote]
Itselläni lisääntyy, kun puoliso on poissa kotoa :p
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:43"]Voisin elää ilman seksiä, jos vain olisi joku rapsuttsmassa selästä! Välillä epäilen, että klitorikseni on lapaluiden välissä..
[/quote]mun vaimo on kans ihan hulluna rapsutukseen. Kiihottuu ihan hirveästi kertakäyttö haarukalla rapsituksesta
Mikko pois av:lta!!
Eikä ne oo mitään Tokmannin lärpäkkeitä vaan Stockan lounashaarukoita. Kuten hyvin tiedät.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:44"]
Mun virtsa haisee kahville kahvinjuonnin jälkeen. Siis ihan kunnolla. Vessassa haisee ihan Starbucksille sen jälkeen.
[/quote]
Mun pissa haisee aina välillä ihan kanaliemikuutiolle! :D Sinänsä mielenkiintoista, koska olen kasvissyöjä, joten en tiedä mikä ruoka saa sen tuoksumaan kanalta.
En pidä märistä omenoista, pakko kuivata pesun jälkeen ennen syömistä. Perunamuusi, jossa on sattumia aiheuttaa oksennusrefleksin.
Mä en oikeasti juurikaan välitä muiden mielipiteistä mutta nautin siitä että saan kysellä toisten mielipiteille tarkempia perusteluita. Vaikka mua ei edes aihepiiri kiinnostaisi yhtään. Mutta joskus on vaan viihdyttävää nähdä miten toinen alkaa hermostumaan ja kun toisella palaa totaalisesti pinna on yleisin mitä kuulen "koita ITSE rauhoittua, selkeesti sua alkaa hermostuttamaan" jne.
Mikä parasta, mun ei tarvitse nostaa ääntäni eikä elehtiä mitenkään, pelkät kysymykset "miksi, miten niin ja perustelisitko vähän?" riittää siihen että tietyillä vaan menee hermot.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:47"]Olen aina luullut, että olen ainut outo esineiden säälijä!.
Enää se ei ole niin paha juttu, mutta lapsena ja nuorena se välillä häiritsi elämää.
Jos esim.kävelin kaupungilla ja kädessä oli karkkipussi. Yksi karkki tipahti, niin oli pakko heittää toinen perään "kaveriksi". Joskus yritin olla näin tekemättä ja kohta palasin kuitenkin sitten tekemään.
Lapsena myös tein jatkuvasti itselleni inhottavia, miksi niitä nyt sanoisi.haasteita.
Eli kun vaikka kävelin suojatien yli päähän putkahti ajatus "jos en kerkeä tästä yli ennenkuin tuo lintu nousee lentoon, niin jotakin pahaa tapahtuu". Siis aina tuo paha oli joku, että kuolen vaikka huomenna tai jotain.
No onneksi tämäkin vaiva on näin aikuisena kadonnut.
Aikuisuuteen seurannut vaiva sen sijaan on se, etten naisena osaa yhtään olla toisten naisten seurassa. Pidän useimpia naisia vaikeina, monimutkaisina, juoruilevina (kokemus opettaa). Olen ahdistunut naisseurassa, ja mietin todella tarkasti mitä sanon, ettei kukaan vain loukkaannu sanomisistani tai mitään.
Miesten seurassa olen taas sitten rento oma itseni, enkä jännitä tai juuri mieti mitä suustani päästän.
[/quote]
Olenko käynyt kommentoimassa tänne jo aiemmin itseni huomaamatta vai onko täällä todella joku joka ymmärtää?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:28"]
Mun maustepurkit on aakkosjärjestyksessä.
[/quote]
Mulla on maustepussit korissa aakkosjärjestyksessä. Niin on helpompi löytää mauste, jonka haluaa ja on kätevä tarkastaa, mitä maustetta pitää ostaa lisää.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:03"]
20 v äijä ja mielestäni vanhemmat ja kokeneet naiset on kiihottavia.
[/quote]
Mulla on sama! Oon 25 v ja enimmäkseen kiinnostaa 40-45 v naiset :)
Ulkonäköni ja luonteeni ovat ihan eri planeetoilta, tämä aiheuttaa hämmentäviä tilanteita usein.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:34"]
Mulla on kuusi muumimukia, jotka ovat ns. päivittäisessä käytössä. Olen todella tarkka siitä, miten mukit ovat kaapissa. Esimerkiksi Nipsu ei mitenkään voi olla Mörön vieressä, sillä Nipsu pelkää mörköä.
[/quote]Ahhahahaaa! Ihana :D Repesin tälle totaalisesti.
Mulla on kauhea himo järjestellä tavaroitani.
Esim. jos vaikka jokin pehmolelu tuntuu olevan "väärässä" paikassa, niin se on pakko siirtää pois, koska muuten mä pelkään tapahtuvan jotain pahaa :D
-teini
Keksin tavaroille nimiä ja omia sanoja. Esim kun miehelläni on autona corolla niin sanon sitä carolinaksi. Seinäkelloni nimi on kyllikki ja puhelin on puhlutti (:
Minulla on pakkomielle tavaroiden järjestelyyn. Kaupassakin tekisi mieli joka hyllyn luona siirtää tavarat lähemmäs hyllyn reunaa ja kaikkein eniten inhoan, jos ei ole minkäänlaista logiikkaa järjestyksessä. Esim. värien täytyy sointua yhteen.
Ja kyllä, joskus olin lemmikkitarvikeliikkeessä töissä ja sain kuulla usein, kuinka tehokas olen, kun hyllyt on koko ajan täynnä ja on niin siistiä. Hymyilin ja ärsyynnyin salaa, jos joku asiakas meni "sotkemaan" järjestelyni.
Minua käy sääliksi kaikki syötävä, millä on jokin selvä muoto. Esimerkiksi aarrearkkupussissa ne eläinkarkit. Minua säälittää hirveästi, kun syön niitä ja sen takia puraisen ensin pään pois. Olisi kidutusta aloittaa jaloista.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:05"]
Minulta tulee epänormaali määrä spemaa. Pystyn ejakuloimaan kahvimukin puoliksi täyteen eli noin desin verran.
[/quote]En tiedä kumpi on huolestuttavampaa: se, että spermaa tulee desi, vai se, että ejakuloit kahvimukiin... :D