Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku outo fakta itsestäsi

Vierailija
12.09.2015 |

Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.

Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.

Kommentit (579)

Vierailija
401/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan miehen auton äänen jo ennen kuin näen ikkunasta miehen tulevan kotiin. Tulee sellainen etiäinen, että ahaa, nyt mies tulee.

Mää tunnistan aina ku poikaystävä on tulossa mun kämpille ja kiipeää portaita, vaikkei se olis ilmottanu mitään mutta ku kuulen sen askeleet rapuissa niin tiedän.

Joku täällä kirjotti että pyyhkii alapäänsä vessan jälkeen aina seisaaltaan, siis mäki teen aina näin mutta oon kyllä luullu että kaikki tekee niin?? Jos pyyhin etupuolelta istuallaan niin sithän mun ranne osuu paskaseen vessanrenkaaseen ja takaa päin on kans hankala istualtaan :/

Vierailija
402/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut yhtään tätiä, enoa tai serkkua.

Iltaisin partsilla istuessa on pakko laskea tähdet ja saada parillinen luku. Samoin kadun toisella puolen olevat linnut talojen katoilla: parillinen luku.

Olen koko ikäni ollut ekstroverttisyyttä vaativissa duuneissa ja nyt olenkin huomannut olevani aito introvertti!

Nuorena innostuin puremaan sormenkynsiäni, koska paras kaveri teki sitä ja kun kynnet oli syöty, siirryin varpaankynsiin. Tuota jaksoa kesti ehkä vuoden ja se loppui ihan yhtä nopeasti kuin alkoikin.

Minulla on yliherkkä haju- ja makuaisti. 

Nukun paksu froteepyyhe taiteltuna sänkyyni, koska minulla on krooninen suolistotulehdus.

Nukahdan aina oikealle kyljelleni, jonka seurauksena oikean puolen hiukset ovat ohuemmat ja oikean silmän luomi laskeutunut. Vasemmalla kyljellä olen yrittänyt, siitä tulee huono olo.

Minulla on yliliikkuvat nivelet ja hyvin kuperat kynnet = isonvarpaan kynnet kasvavat aina sisään. Operoitu jo moneen kertaan, ei apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erilainen ääni, mitä käytän silloin, kun lemmikkini "puhuu". Saatan jutella sen kanssa ensin puhuen omalla äänellä, ja sitten lemmikkini äänellä, joka aina vastaa. :'D

Tätä oli hiukan vaikea selittää :))

Vierailija
404/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika paljon näitä juttuja.

Tässä tulee muutama:

Jos jossakin tehdään / paikataan tietä uudestaan, se haju mikä siitä betonista (?) lähtee, on vaan ihan hyvän tuoksuinen.

Yleensä ystäviäni haittaa ja ällöttää se haju todella pahasti, mutta itseäni ei haittaisi vaikka joutuisin olla kauankin hajun keskellä :D

Jos olen koskenut kädelläni johonkin jopa hieman "likaiseen", tunnen kädessäni koko ajan sellaisen ihmeellisen tunteen, joka tuntuu samalta kun siinä iholla vieläkin olisi jotain likaa XD helpottaa vain kun pesen kädet.

Pesen muutenkin käsiäni hyvin useasti...

En pidä siitä, kun joku muu perustelee mielipiteensä hyvin, ja vaikuttaa sellaiselta tyypiltä, joka tietää just ja aina kaiken.

Kuitenkin itse teen tuota samaa ja tunnen itseni hyvin ylpeäksi ;D

Toisten juomalasien tiskaaminen ällöttää minua. :DDD

Olen todella ujo ja en ole kovin hyvä puhumaan vieraiden seurassa. Ystävieni ja perheeni kanssa kuitenkin pälpätän ja pelleilen koko ajan 8D

Laulan usein suihkussa... :))

Tässä olikin jo aika monia. Onhan niitä vieläkin, mutta en joko muistanut tai jaksanut laittaa kaikkia :D

Vierailija
405/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tänhetkinen "once in a lifetime" tavote on leipoa kaunis juustokakku.

Tähän asti kaikki ollu iha vitun rumia. :D

Vierailija
406/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hullu. kirjoitti:

Aistin kuolleiden ihmisten sielujen läsnäolon. En siis näe niitä, vaan ainoastaan aistin niiden läsnäolon. Erityisesti hautausmaalla kulkiessani aistin siellä olevan paljon sinne haudattujen ihmisten sieluja.

Ei niitä sieluja sinne haudata vaan ruumiit. Sielu jättää maalliset jäänteet kuolemassa.

Aivan. Hautausmaa on niitä paikkoja, jossa ei juuri sieluja tapaa. Sielut saattavat jäädä niille paikoille, joissa eläessään asuivat. Hautausmailla on vain ihmisten kuoret, rauhallista siis.

No ilmeisesti jotkut sielut eivät ole valmiita siirtymään eteenpäin toiseen maailmaan (siis kuoleman jälkeiseen elämään) tai valmiita jättämään ruumista vaan haluavat olla mahdollisimman lähellä ruumistaan juuri hautausmaalla. Ehkä ne ovat vaikka niin yllättäen kuolleiden ihmisten sieluja, että sielu ei ole hyväksynyt kuolemaa koska se tapahtui liian yllättäen.

Vierailija
407/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siihen kahteen prosenttiin, joilta puuttuvat synnynnäisesti kaikki neljä viisaudenhammasta. :)

Vierailija
408/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ja näen unta englanniksi. Muiden seurassa en tykkää puhua kuin suomea, yksin puhun aina ja vain englantia :D

Vierailija
409/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos olen suihkussa kuuntelen musiikkia samalla :D

Vierailija
410/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun itsekseni (amerikan)englanniksi ja käytän suomesta väännettyjä muka englanninkielisiä sanoja, esim. katkarapu = kärkäräp. Tyyliin "all right, then just add some kätkäräp!".

jessus että mä repesin :D :D

Vierailija
411/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen liittyy myös suihkuun, nimittäin "näyttelen" siellä lempparikohtauksia elokuvista. Meidän pesusieni on nähnyt Titanicit, Chicagot, Kummisedät.. :D

Näytteletkö myös Psykoa? ;) :D

Vierailija
412/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsesta asti leikkinyt samaa leikkiä aina kun tylsistyn automatkoilla. Kuvittelen, että auton sivuun on liitetty pitkä terä, joka leikkaa tienpientareen kasvustoa. Välillä mielikuvitusterä kaataa myös lamppupylväitä, viiltää tien sivuun pysähtyneitä autoja jne.

Vierailija
413/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsesta asti leikkinyt samaa leikkiä aina kun tylsistyn automatkoilla. Kuvittelen, että auton sivuun on liitetty pitkä terä, joka leikkaa tienpientareen kasvustoa. Välillä mielikuvitusterä kaataa myös lamppupylväitä, viiltää tien sivuun pysähtyneitä autoja jne.

Minäkin teen välillä tuota samaa! Sitten joskus kuvittelen siihen auton viereen juoksemaan jonkun pitkäjalkaisen eläimen, joka juoksee yhtä nopeasti kuin auto ja hyppiikin vaivatta vaikka kuinka pitkiä loikkia ja kulkee vaivatta auton vieressä vaikka kuinka vaikeakulkuisissa paikoissa.

Vierailija
414/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, mä en olekaan hullu!

Vierailija
415/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan yli kaiken sitä tuoksua, joka leijailee ilmassa pierun jälkeen.

sama!

Vierailija
416/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toi sama!!!!  :'D

Vierailija
417/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiplaan naiseni elimiä kun makoillaan sohvalla :D

Vierailija
418/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ota kolme kappaletta tiettyä tavaraa. En koskaan astu vasemmalla jalalla toiselle pinnalle. Rappusista kuljen vain joka toisen askeleen. Sori vaan, mut mun on myös pakko nauhoittaa pieruni 😂

Vierailija
419/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan yli kaiken sitä tuoksua, joka leijailee ilmassa pierun jälkeen.

sama!

Siis kaikenhajuisten pierujen? Sama kun sanoisi, että tykkää oopperasta ja räpistä ja jazzista ja kirkkomusiikista ja mitä näitä nyt on kymmeniä, jollei satoja eri tyylilajeja.

Kyllä minäkin tykkään pieruntuoksusta, silloin kun tuoksuu ruusun terälehdille.

Vierailija
420/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1970 syntynyt eikä minua ole kastettu. Lisäksi olen kaksonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi