Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku outo fakta itsestäsi

Vierailija
12.09.2015 |

Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.

Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.

Kommentit (579)

Vierailija
421/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei kasva kainalokarvat, ei ole koskaan kasvanut.

Onko tämä jotenkin outoa? Ei minullakaan kasva.  Peukku ylös jos ei kasva, peukku alas jos kasvaa. kiinnostaa tietää onko tämä muka harvinaista.

Vierailija
422/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen ja näen unta englanniksi. Muiden seurassa en tykkää puhua kuin suomea, yksin puhun aina ja vain englantia :D

Pysyypähän kielitaito yllä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvilumpioni on käytännössä ontto.

Vierailija
424/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaan päivittäin, joskus useita kertoja päivässä. Ennätys taitaa olla 30 kertaa päivän aikana niin että olen saanut orgasmin

Siinä nyt ei ole mitään outoa, että te naiset runkkaatte. Koko ajanhan teillä on vähintään toinen käsi housuissa räpläämässä aivoja eli pillua samalla kun te kerjäätte meiltä miehiltä seksiä.

Vierailija
425/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei kasva kainalokarvat, ei ole koskaan kasvanut.

Sama!! Äiti aina välillä kettuilee tästä mulle..

Vierailija
426/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn välillä näkemään unessa unta. Siis niinkuin se uni olisi "todellisuus", missä näen unta. Eli nään unta unen "sisällä".

Vierailija
427/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn välillä näkemään unessa unta. Siis niinkuin se uni olisi "todellisuus", missä näen unta. Eli nään unta unen "sisällä".

Ja toinen mun "outous" liittyy myös uniin. Pystyn keskeyttämään unen, jos siinä rupeaa olemaan mulle liian ahdistava tai pelottava olo ja en halua tietää, miten uni jatkuu. Päätän "alitajuntaisesti", että nyt uni lopu. Ja sitten mä herään kesken kaiken siitä unesta.

Vierailija
428/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan yli kaiken sitä tuoksua, joka leijailee ilmassa pierun jälkeen.

sama!

Siis kaikenhajuisten pierujen? Sama kun sanoisi, että tykkää oopperasta ja räpistä ja jazzista ja kirkkomusiikista ja mitä näitä nyt on kymmeniä, jollei satoja eri tyylilajeja.

Kyllä minäkin tykkään pieruntuoksusta, silloin kun tuoksuu ruusun terälehdille.

Oma pieru haisee hyvälle, mutta muiden pahalle. Mikä siinä onkin, ja onko asiaa tutkittu?

Kyllä siinä nyt ainakin väikkäriin aihetta ja ainesta olisi?

Vierailija
429/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku puhaltelee korvaani, kuiskaa minulle jotain tms. niin minua alkaa kutittaa pakarasta. Tämä on tosi outoa, enkä tiedä mistä se johtuu.

Mulla sama!

Vierailija
430/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vetänyt piriövereitä.

Vierailija
431/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen aina uidessani uimahallin uima-altaaseen. Aina kun siellä käyn.

Syön toisinaan muiden eväitä jääkaapista töissä.

Kaivan nenääni ja syön räkäni. Mieluiten kova klöntti mutta veteläkn käy jos se niin on.

Puhun usein paskaa.

Vierailija
432/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tilaa aku ankkaa ja mielestäni se on hieman lapsellista. Lapsemmekin on niin pieniä ettei osaa edes lukea. Silti salaa luen vessassa pikkuisen aku ankkaa enkä kerro sitä miehelleni koska silloin joutuisin myöntämään ettei hän olekkaan lapsellinen.

Vierailija
433/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu vanha akka ja ihastunut erääseen vanhaan varattuun mieheen. Hän ei käsittääkseni ole ihastunut minuun. En ole varma mutta ei noista vanhoista äijistä koskaan tiedä...vai tietääkö?

Vierailija
434/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi uskovainen. Pukeudun räväkästi ja kuuntelen punkkia ja rockia. Huumorini on aika sarkastista ja olen määrätietoinen. Tulen yleensä lähes kaikkien kanssa juttuun ja vakaumuksestani huolimatta en tod. odota kaikkien ajattelevan samalla tavalla. Erilaisuus on rikkaus. Käyn kirkossa ja rukoilen usein. En tuo vakaumustani esille kuitenkaan työssä tai harrastuksissa, tietenkään.

Vierailija
435/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa surra ihmisten kuolemaa. Lapsesta asti on ollut näin, jotenkin ymmärsin jo pienenä, että joka tapauksessa elämä loppuu joskus, turha sitä on murehtia. Tunnen varsin suurta myötätuntoa surevia omaisia ja muuta inhimillistä hätää kohtaan, mutta varsinainen kuolema ei jotenkin liikuta sisälläni kovin paljoa, pieni haikeus ja surumielisyys saattaa tulla. Ja sitten jos joku kärsii kuollessaan, se tuntuu pahalta. Mutta enimmäkseen ajattelen, että kuolema on vaan seuraavan seikkailun alku. :)

Ja lisäys vielä; multa on kuollut läheisiäkin ihmisiä, ei omaa lasta, mutta muuten lähipiiristä. en tietenkään osaa kuvitella, miltä sitten tuntuisi jos lapsi kuolisi enkä toivotttavasti loukkaa tällä viestillä ketään!

Vierailija
436/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koirani rapsuttaa itseään, ja olen lähettyvillä, minun tehtäväni on laittaa käteni väliin ja jatkaa rapsuttamista kutiavasta kohdasta. Näin olen hyvä omistaja parhaalle ystävälleni :)

Vierailija
437/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin normaali av-mamma, niin olen hoikka. 

Vierailija
438/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä on mielestäni parempaa kun se pilkkoo pieniksi paloiksi

Vierailija
439/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ai perkele, luulet sie tosissais, jot miun vieter vennyy loputtommii."

Vierailija
440/579 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun koirani rapsuttaa itseään, ja olen lähettyvillä, minun tehtäväni on laittaa käteni väliin ja jatkaa rapsuttamista kutiavasta kohdasta. Näin olen hyvä omistaja parhaalle ystävälleni :)

Ja arvatenkin useinmiten pallien kohdalta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi