Moni iäkkäämpi nainen jää nykyisin yksin koska suuren ikäeron suhteet ovat yleistyneet
Yliopistolla suunnilleen joka toisella naisella on varakas vanhempi miesystävä. Jotkut sokerideittailee. Ja aina ne kauneimmat naiset.
Tuttavapiirissä moni 30-60v mies on hakenut ulkomailta nuoren vaimon. Samat kuviot niissäkin.
Kommentit (87)
No nuoret pojat, siinäs kuulitte! Aina valitatte siitä, kuinka naisia ei ole sinkkuna - teidän pitääkin suunnata katseenne vanhainkotiin, lavatansseihin ja seurakunnan toimintailtamiin, joista löytyy näitä perinteisiä naisellisia naisia (toki ovat yli 60, mutta haittaakos tuo?)
Iäkkäämpi nainen tuntee jo miesten metkut, ei heitä kiinnosta joku paskakulli kymmenen sentin tautisella esarilla ja kymmenien senttien harmaat karvat siinä edessä.
Ketään ei oikeasti kkiinosta.
Nuorta vaan se raha ja sekin vaan hetken.
Yhä useampi mies jää nykyään yksin koska syrjäytyy itsemurhalääväänsä.
Hei, naiset eivät ole yksin miesten vähyyden takia vaan koska eivät alennu enää noihin syrjäytyviin sikamiehiin. Miehiä on ja tulee olemaan planeetalla enemmän kuin naisia, mutta naiset eivät enää miehiä tarvitse. Miehillä taas näkyy tarve olevan todella kova ja polttava, eipä ole sinullakaan ketään.
Jää yksin? Ei jumalauta taas tätä ajattelumallia :D Nykypäivänä ei jäädä vaan tehdään tietoinen päätös siitä haluaako parisuhteeseen vai haluaako elää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Määrittele varakas. Kun miettii tätä persaukisten maata niin ei siihen kyllä varmaan paljoa vaadita.
Joku 5000e/kk dippa inssi on jo sitä hoteinta hottia itä euroopassa ja aasiassa. Suominaistenkin vaatimukset ovat laskeneet sillä jos ei olisi niin noista paikoista miesähet saa kauniimman jolle kyllä kelpaavat.
Vanhassa uskossa ei ole mitään esteettistä. Ainoastaan kiiltävä kymmensenttinen puhdas viidensadan euron setelien pino siinä pöydällä, mutta sekään ei ole osa häntä. Vaan irrallista tavaraa.
Oukei. Itse katselin itselleni kymmenisen vuotta nuoremman miehen. Kovasti rakastaa ja osallistuu jne.
T: Vanhempi nainen
Vanhat miehet haisee pahalle ja niitten munat on surkastuneet ja veltot.
Hyvä. Ulkomailla voisi olla naisille enemmän vaihtoehtoja.
Ylipäätään miehet vaihtaa nuorempaan vaimoon viidenkympin villityksessä kun vanha vaimo on rupsahtanut ja lapset muuttanu pois kotoa. Moni tekee nuoren vaimon kanssa vielä lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Iäkkäämpi nainen tuntee jo miesten metkut, ei heitä kiinnosta joku paskakulli kymmenen sentin tautisella esarilla ja kymmenien senttien harmaat karvat siinä edessä.
Ketään ei oikeasti kkiinosta.
Nuorta vaan se raha ja sekin vaan hetken.
just:-Dvaik en ole moisia ikäero suhteita nähnyt
Ihan sama mulle. Mä en enää miestä riesakseni halua. Mun puolesta jokainen vanha ukko voi hakea itselleen vaimon Aasiasta, tai mistä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään miehet vaihtaa nuorempaan vaimoon viidenkympin villityksessä kun vanha vaimo on rupsahtanut ja lapset muuttanu pois kotoa. Moni tekee nuoren vaimon kanssa vielä lapsiakin.
en tiedä ketään mutta eronneita naisia joilla nuorempi mies.ihan tavis piireissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tiedä ketään mutta eronneita naisia joilla nuorempi mies.ihan tavis piireissä
Joopajoo. Only in vauva forum juttuja taas.
Vierailija kirjoitti:
50+ nainen kelpaa 60+ miehelle. Olen ns. hyvin säilynyt ja on seksihalut tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Truth hurts.
Trooooooooooooooooooooooo, tro, tro, tro, tro tro, tro, tro, tro, trololololololoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mulle. Mä en enää miestä riesakseni halua. Mun puolesta jokainen vanha ukko voi hakea itselleen vaimon Aasiasta, tai mistä vaan.
Sama täällä. Pykätkööt vanhemmat miehet ihan vapaasti lapsia nuorten naisten kanssa ja aloittakoot pikkulapsiarjen riesat alusta. Tai hakekoot naisensa Aasiasta. Minä 6-kymppinen nautin yksinolostani ja vapaudestani täysillä. Ei miestä, ei murheita.
Ahaa. Määrittele varakas. Kun miettii tätä persaukisten maata niin ei siihen kyllä varmaan paljoa vaadita.