Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lassila&Tikanoja työnantajana?!?! Kokemuksia kiitos. (ev)

Vierailija
18.11.2010 |

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele paikkaa KENELLEKKÄÄN! Joka päivä joudun ainakin itse tekemään ylitöitä koska kohteen siivoamiseen ei riitä annettu työaika. Käyn koulussa samalla ja yritin saada esimiestäni useaan otteeseen puhelimen kautta kiinni mutta tuloksetta... Spostilla laitoin sitten että en saa puhelimella kiinni mutta olisin irtisanomassa itteeni ja kappas kun vastaus tulikin nopeasti... 

Tiliotetta ei ole näkynyt, kukaan ei vastaa ja perehdyttäminen hoidettiin niin huonosti ku olla voi..

Kuukauden siis olen ollut ja 'taistelen' edelleen spostin välityksellä irtisanoutumisestani.

Vierailija
42/126 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan voitte niin kiertäkää ko. pulju K A U K A A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, luulin olevani ainoo jolla huonoa palautetta. L&T nyt ollut 3kk ja joka päivä yhtä tuskaa. Siivous töistä 5v kokemus, mutta kaikki kohtelevat niinkuin en osaisi tehdä mtn. Varsinkin ne jotka ovat firmassa olleet monia vuosia, he luulevat olevansa parempia ja pomottelevat( vaikka itsekkin ihan alaisia)Totta toi että sairaana pitää myöskin olla töissä. Itse olen ollut tällähetkellä 3 päivää kipeänä, nukkunut nolla tuntia ja silti hommat pitäÄ hoitaa. Palkka maksetaan aina myöhässä ta ei ollenkaan koska tuntilappua ei "löydetty" ja sitten kun uhkaa tulematta töihin se löytyy hetkessä. Esimies ei vastaa puheluihin välillä ollenkaan eikä ilmoita jos tulee muutoksia. Ei edes sitä että lähtee lomalle. Harkitsen lopettamista, koska en jaksa että he kohtelevat minua kuin pskaa. 

Vierailija
44/126 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoreita kokemuksia pk-seudulta?

Vierailija
45/126 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistofirma! En suosittele kenellekään.

Vierailija
46/126 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassila & Tikanoja Oyj
Treatment and disposal of hazardous waste

Vierailija
47/126 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse töissä KH:n puolella, kentällä ja toimistolla. Eli näin kaiken, ja liikaa. Pari esimiestä poistui omana  aikanani ja kenttätekijöitä vaihtui enemmänkin. Enkä ole ainoa joka jätti paikan oman moraalinsa ja ammattietiikkansa vuoksi. En voi uskoa että asiakkaatkaan niin yksinkertaisia, etteivät tietäisi mitä saavat kun tilaavat työn tästä firmasta.

Oma sinisilmäisyys karisi kerta heitolla. En enää koskaan usko työnantajaan joka ilmoittaa panostavansa henkilöstön hyvinvointiin ja kestävään kehitykseen. Nyt kaiken kokeneena todella ymmärrän mistä syytökset firmaa kohtaan johtuu. Oma lähtökohtainen ajatus Lika & Lokasta piti täysin paikkansa. Lika ei vaan ollut ainoastaan fyysistä....

Vierailija
48/126 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylityöt on tehtävä ja ne tehdään korvauksetta, myös alemman tason esimiehet työskentelevät pro bono. En ole enää kys. firman palveluksessa.

Vierailija
49/126 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten lukion ohella olin kyseisessä lafkassa töissä. En saanut työhön oikeastaan minkäänlaista perehdytystä, kyseessä oli ensimmäinen työpaikkani, joten olin itsekin kieltämättä ehkä hieman pöljä ja untuvikko. Nykyään rohkenisin kyselemään itsekin aktiivisemmin.. Sain kuulla työsuhteeni aikana pelkästään haukkuja, kävin töissä sairaanakin ja minut käytännössä pakotettiin siivoamaan yhtä lisäkohdetta, vaikka yritin vastustella. Esimieheni oli aivan hirveä, muistan kuinka hän kerran tarkastuksella kivahti minulle vihaisesti, että vessaa pestessä pönttöön pitää kumartua kunnolla ja tyrkkäsi minut lähemmäs siivotonta pyttyä. 

Voi olla, että asiat eivät enää ole näin.. Tämä tampereella pari vuotta sitten.

Vierailija
50/126 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOL Kiinteistön yleishoito. Yleishuollossa huomioidaan kiinteistösi pienimmätkin yksityiskohdat ja pidetään myös huolta, että sen kokonaiskuva pysyy siistinä ja järjestyksessä. Lue lisää os. https://www.sol.fi/kiinteistopalvelut/kiinteistonhuolto.html

Vierailija
51/126 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mikä meno niillä on viherpuolen ulkotöissä? Näkyis olevan Helsingin seudullla pari paikkaa auki ja varmaan lisää tulee ensi vuoden puolella. En oo koskaan hakenut niille töihin, mutta nyt harkitsen, kun pitäisi löytää jotain vähintään ensi kesäkaudeksi.

Vierailija
52/126 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kiertämään firman mahdollisimman kaukaa jos vain mahdollista. Firmassa työskennelläsi työntekijöitä ei juurikaan arvostettu ja mikäli arvostettiin niin se tehtiin aivan naurettavalla tavalla.

Vierailija
53/126 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyseisessä firmassa ollut useamman vuoden. Tykkään työkohteestani, vaikka siellä pitää kirjaimellisesti välillä juosta, että kerkiää tehdä kaikki työt annetussa ajassa. Taidan ilmesisesti olla tykätyy työntekijä, koska yritän tehdä työni kunnolla.

Miinustakin työstä löytyy. Esim. Roskasäkkejä ja puhtaita moppeja saa pyytämällä pyytää, että niitä saa. Jos saa. Aina luvataan tuoda, muttta useasti lupaus näyttää unohtuvan. Työvaatteista puhumattakaan. Oon useasti pyytänyt uusia työvaatteita. Joo joo, tuodaan tuodaan. Mutta ei niitä kyllä tähän päivään mennessä ole ilmaantunut.

Jotain hyvää ja jotain huonoa.

Vierailija
54/126 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin L&T muutaman kuukauden Kaarinassa siivoten postitiloja.Koskaan en tavannut työnjohtoa,enkä kuullut hänen ääntä puhelimessa,asiat kommentoitiin tekstiviesteinä tai ruutupaperille rustattu viesti komerossa.Perehdytyksen kohteeseen teki lähes kuuro siivooja,todellakin kuulolaitteita käyttävä henkilö.Kuulovammaa en kavahda ja ihminenkin oli ihan jees!Näin vain toimittiin,koska pomon työaika loppui klo15 ja minun alkoi klo17.Paska palkka,alle 10e tunnilta,ei lämmitä liki 50vuotiasta,opiskelijaa ehkä.En suosittele kenellekään kyseistä firmaa528

Vierailija
55/126 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2h lauantai-iltaisin ja aamuisin oli ihan täys kusetusta.toivottavsti muut tykkäävät!kun saavat kaikki juhlapyhätkin siivota.oikein halpatyövoimaa.

Vierailija
56/126 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska firma olen ollut 8 vuotta töissä siellä. Työnjoto ihan paska. Ruokatunnit joudun pitämään autossa 25 asteen pakkasessa. Wc joudut käymään huoltoasemilla. Tilanne ei ole muuttunut tässä firmassa huonoon suuntaan.

Vierailija
57/126 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLä Valehtele.

Vierailija
58/126 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö jos arvostatte itseänne.

Ylitöitä tukitaan päivät täyteen, esimies pistää pahimmillaan kolme samaan kellonaikaan aloitettavaa paikkaa samalle päivälle, eli työt on aloitettava väliin kolmelta yöllä että ehdit juosta kaikki läpi. Viimeisin vuoro saattaa loppua kymmeneltä, seuraava alkaa puoli viideltä aamulla. Siirtymäaikoja ei oteta ollenkaan huomioon.

Vastaus siihen, että sanon etten ehdi enkä yksinkertaisesti pysty tekemään paikkoja on, että tee paikat nopeammin ja aloita aikaisemmin.

Se vähä vapaa-aika mitä on menee avaimia hakiessa ja niitä viedessä muille siivoojille takaisin.

Kilometrikorvauksia sain soitella kolme viikkoa ennenkuin ne pistettiin edes eteenpäin, työtunnit ja palkka täytyy itse laskea koska ne eivät koskaan ole oikein.

Paikoissa liian lyhyet siivousajat, harvoin ehtii 10+ tuntisina päivinäkään pitää ruokatuntia.

Pyhinä&sunnuntaina kun saa tuplapalkkaa ja lisiä, käsketään kohteet tekemään puolessa siivousajassa, koska firman pitää säästää.

Lopettaa en voi, koska uutta työtä ei ole tiedossa enkä pysty odottamaan karenssin loppua että tukia saisi taas hakea. Jos on vaihtoehto, älä ikinä hae tähän firmaan.

Vierailija
59/126 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ollu puolisen vuotta Turun lähellä kun en ole saanut muutakaan. Koko aika vaan saa huonoa palautetta, oon sanonut monta kertaa että en ehdi tekemään kunnolla.. Siivousta siis

Vierailija
60/126 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran Kouvostolinnassa elelevä hieno Ja vähätyöntajuinen Kuningas jonka hierarkia oli vain HÄN! Toki oli hänellä myös päteviä alamaisia mutta ei hän välittänyt heidän sanomisistaan Ja tekemisistään mitään vaan perui heidän hyvin suoritetut työkuviot omalla yksinvaltiaan rahanahneudella Ja auktoriteettisellä asemallaan!Kautta Koko maailmansivu hän oli sysännyt sivuun päteviä alamaisiaan kirjallisilla varoituksilla Ja simputusmaisella käytöksellä joita hän järjesteli juonien ja yrittäen alamaisiaan tekemään virheen,jonka seurauksena hän pääsisi langettamaan heille "kuolemantuomion".Oli Kuninkaalla myös "viuluniekkoja"jotka soittivat Kuninkaan orkesterissa samaa säveltäjä Ja samalla mielistelivät Kuningasta kertomalla hyvää työnjälkeä tekevistä alamaisista kauhutarinoita heidän hitaudestaan Ja pahansuovista puheista Kuningasta kohtaan.Nämä "niekat"ehdottelivat Kuninkaalle ketkä saisivat poistua hovista Ja keiden tulisi jäädä lipomaan Kuninkaan kenkienpäällisiä! Näille viulunsoittajille myös maksettiin lisäpalkkiota työstä minkä oikeellisuudesta voidaan olla kahta mieltä oikeaa Ja väärää.Hyväntyön tekijöille ei herunut mitään ylimääräisiä vaan heidän toimeentulonsa pidettiin Rottien Ja muiden vähällä toimeentulevien tasolla!kuninkaanrengit saivat myös käyttöönsä upeat ajoneuvot kun taas hyvän laadun koirille pelkät aasit joilla työnteko olisi mahdollisimman hankalaa Ja aikaavievää minkä johdosta Kuningas pääsisi taas varoituksia Ja julkista nöyryytysta jakelemaan!Yksinvaltiasta vastaan taistelu On myös hyödytöntä koska hänen liittolaisensa tulevat valkoisilla ratsuillaan irveilemään valittajia vastaan!Tähän satuun mahtuu vielä paljon yksityiskohtia mut jos pystyy rivienvälistä tajuamaan mitä Tikkiksen Korjrak On niin olen muiden ohella kiitollinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme