Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokematon kyselee kosmetologikäynneistä

Vierailija
15.01.2011 |

Olen päässyt lähes nelikymppiseksi käymättä koskaan kosmetologilla tai kauneushoitolassa. Nyt aamut ovat niin usein kiireisiä, että haaveilen ripsien ja kulmien kestovärjäyksestä. Mutta koska en ole koskaan käynyt, minulla on muutamia kysymyksiä?

Kannattaako sellainen?

Ja kirveleekö se niinkuin hiusten värjäys tai permanentti kirvelee päänahassa - en usko että kestäisin samaa silmänympärillä?

Ja kun mä oon oikeilta väreiltäni aivan jauhosäkki niin voinko värjätä ripset mustiksi mut kulmakarvat jollain vähän luonnollisemmalla harmaanruskealla tms? Vai onko oltava sama väri?

Entä voiko johonkin hoitolaan mennä vain värjäyttämään ripsensä ja kulmansa ottamatta jotain muutakin pakettihoitoa? Mulla on hieman epäpuhtauksia ihmossa joten katsovatko ne mua pahalla jos en hoidata niitäkin? En haluaisi vaikuttaa aivan hölmöltä? Ja hoituuko ne todella edes jossain ihonpuhdistuskasvohoidossa? Mulla ei ole paljon ylimääräistä rahaa, joten mielelläni en panisi sitä ihan turhaan ja ne hoidot on kuitenkin aika kalliita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ripsien värjäys kirveli vähän. Tai tuntui epämiellyttävältä. Kulmien värjäys ei tunnu minulla miltään. (Ei tosin hiusten värjäyskään, permistä en ole kokellut.)

Minusta se ei kannata. Vaikutus on aika lyhyt, ainakin itselläni pari viikkoa.

Ja ripsien kestovärjäyshän todella vain värjää ripsen kuten hiuksen, kun taas maskarassa se näyttäväksi tekevä vaiktutus on siinä mustassa moskassa joka tulee ripsien päälle.

Tietysti ripset ja kulmat voi värjätä eri väreillä.

Ja voi mennä hoitolaan vain värjäyttämään. Riippuu sitten kosmetologin persoonasta, kuinka voimallisesti yrittää myydä sulle myös muita palveluja vai yrittääkö ollenkaan.

Vierailija
2/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voit myös varata ajan vain kulmien tai ripsien värjäykseen tai sit molemmat. Eivät katso sitä mitenkään oudosti, ihan tavallistahan se on, että käy vaan värjäyttämässä.

Asiansa osaava kosmetologi ei tosiaan laita kulmia mustiksi, ovat monellekin liian julman näköiset. Voit kertoa omat toiveet ja kannattaakin, että saat mieleiset. Väri ei valitettavasti kestä montaa viikkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa aika paljon. Halvemmaksi tulee, kun ostat marketista kulmien ja ripsien värjäämiseen tarkoitettua ainetta ja värjäät itse. Helppoa ja nopeaa. Yksi pakkaus kestää mulla ainakin puolivuotta.

Vierailija
4/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laskin, että jos värjäys kestäisi kuukauden, niin se ehkä voisi kannattaa. Pitäisihän ripsiväriputkilokin uusia kuukauden välein (vaikka en mä kyllä ihan noin usein uusi, mutta teoriassa) ja jos se säästäsi aamulla edes yhden hässäkän. Mut jos ei se kestä kuin pari viikkoa niin - ääh.

Pelkään sotkevani noilla markettisörsseleillä. Multa menee ripsiväriäkin laittaessa melkein aina vään ohi ja se pitää sit putsata pois. Onko ne miten tarkkoja?

Vierailija
5/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et värit ei kestä kuin pari viikkoa. Eikä ripsien varjäyksestä tule niin näyttäävää, kuin jos laittais mascaraa.

Vierailija
6/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkiopastukseen. Siellä opetetaan miten meikkata itsellesi vaikka kevyt päivämeikki. Samalla saat opetusta miten sen voi tehdä sotkematta :-)

Vierailija
7/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä alkuperäisvärityksellä huomattavaksi piristykseksi riittää kun silmissä on jotain mikä erottuu lakanasta. "Näyttävyys" olis jo oikeastaan liikaa. Käytän maskaroistakin aina niitä "luonnollisia".

Mut pari viikkoa on kyllä liian lyhyt kestoaika.

No onko noista itsekäytettävistä sitten lisää kokemuksia?

Vierailija
8/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun sulla on rahaa niin mene kerran ihonpuhdistukseen. Kivaa. Nauti.

Vierailija
9/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkiopastukseen. Siellä opetetaan miten meikkata itsellesi vaikka kevyt päivämeikki. Samalla saat opetusta miten sen voi tehdä sotkematta :-)

mun ongelmani ei ole se, etten osaisi meikata (tuota sotkemisongelmaa lukuunottamatta) vaan se, että a) mulla ei ole sitä kahta minuuttia ylimääräistä aamuisin ja b) mä asun kahta asuntoa ja huomaan toistuvasti herääväni eri paikassa kuin missä ne meikit on.

Vierailija
10/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään sotkevani noilla markettisörsseleillä. Multa menee ripsiväriäkin laittaessa melkein aina vään ohi ja se pitää sit putsata pois. Onko ne miten tarkkoja?

Ei niillä kovin helposti saa sotkettua, ja mitä sitten jhos vähän sotkeentuu? Sen saa ihan pyyhkimällä pois.

Itellä käytös tällä hetkellä Swiss o-par. Pullosta litkut noin minuutiksi (vähempikin riittää ainakin mulla) vaikuttamaan ja sitten kammalla värit perään ja samantien pois. Ehkä kerran on värjääntyny iho kulmakarvojen alta, mutta se tais olla sillon toinen merkki.

Suosittelen ainakin kokeilemaan!

Vierailija
11/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä kovin helposti saa sotkettua, ja mitä sitten jhos vähän sotkeentuu? Sen saa ihan pyyhkimällä pois.

Itellä käytös tällä hetkellä Swiss o-par. Pullosta litkut noin minuutiksi (vähempikin riittää ainakin mulla) vaikuttamaan ja sitten kammalla värit perään ja samantien pois. Ehkä kerran on värjääntyny iho kulmakarvojen alta, mutta se tais olla sillon toinen merkki.

Suosittelen ainakin kokeilemaan!

kun esmes hiusvärihän ei lähde ihostakaan ihan helposti?

Vierailija
12/12 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee aika hyvin öljyllä. Siis ihan vaikka oliiviöljyä hellan pielestä pumpuliin ja hankaat sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän