ÄLKÄÄ hakeko henkilökohtaisen avustajan töitä!
Nyt se on todistettu minunkin kohdallani, siis minun joka olen ollut avustajana työskentelyn puolesta puhuja ja tullut jopa puolustelemaan jokaiseen ketjuun miksi avustajan töitä kannattaa ottaa. Enpä puolustele enää.
Nyt meni avustettavan kanssa sen verran solmuun asiat, että tämä on nyt nähty. Tapahtui jotain sellaista, mitä en viitsi tänne palstalle edes kirjoittaa ja asia on poliisin tutkinnassa tällä hetkellä.
Ala on aivan oikeasti niin mahdoton, että harva pystyy niissä töissä olemaan! Vaikka vaikuttaisi hyvälle ja mukavalle paikalle jossa on elämäntilanteeseen sopivat työvuorot, niin ÄLKÄÄ ottako vastaan! Mikä tahansa muu ala, mikä tahansa muu paikka on aina parempi. Mielipiteitä otetaan vastaan puoleen ja toiseen, mutta eiköhän tämä ala olla meille kaikille jo nähtyä ja itsestään selvää?
Kommentit (173)
Itse ollut isossa firmassa avustajana kohta 8 vuotta. Ei ongelmia eikä hankalia avustettavia. Avustaja saa valita avustettavansa ja avustettava avustajansa. Mulla on siksi vain mukavat ja helpot vakkari avustettavat .
1. Hakeutukaa avustajaksi vain yksityisen palveluntuottajan kautta.
2. Hakeutukaan avustajaksi vain samaa sukupuolta olevalle.
3. Mieti millainen olet ja minkälaisen avustettavan haluat. Jos et jaksa valitusta, etsi avustettava, joka ei puhu. Jos et halua nostaa, etsi avustettava, joka ei tarvitse fyysistä avustamiseta. Jos et halua avustaa wc-toimissa, etsi avustettava, joka selviytyy wc:ssä yksin....
On todella ärsyttävää, kun työhön hakeutuu avustaja, joka ei työhön sovi. Me haimme lapselle avustajaa ulkoiluun ja harrastuksiin, ja meille tuli avustaja, joka ei halua ulkoilla ja haluaa vain istuttaa lapsen tv-ruudun ääreen. Tästä aiheutui uskomaton sotku ennen kuin päästiin kyseisestä avustajasta eroon. Onneksi tilalle löytyi avustaja, joka ulkoilee mielellään.
Miten paljon miesavustettaville löytyy miesavustajia?
"Miten paljon miesavustettaville löytyy miesavustajia?"
Luulisi löytyvän, kun meillekin on useita kertoja tarjottu miespuolista avustajaa murrosikäiselle tytölle. Ei ole otettu vastaan. Mutta ilmeisesti niitä on, koska palveluntuottajat tarjoavat meillekin toistuvasti, vaikka sopimuksessa selkeästi ilmoitettu, että vain naispuoleisia avustajia.
Ihmeellistä avustettavien mustamaalaamista. Varmastion suuri osa kivoja ihmisiä, jotka tarvitsevat erityyppistä apua,
Sellanen avustettava jolla alkaa vähän jo muisti pätkiä niin on kyllä kans stressaava.
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon miesavustettaville löytyy miesavustajia?
On miesavustajiakin mutta usein miehet haluaa naisavustajan.
Vierailija kirjoitti:
Haistan ulosteen hajun jo kaukaa. Tiedän mitä on tulossa sängyssä lojuu henkilö eritteineen. Virtsaa ulostetta verta Vielä ei kuulu huutoa . No sehän alkaa kuulumaan astuessani sisään. Sänky pitää puhdistaa. Käsineet on loppu. Kas kas en ihmettele yhtään. Otan lakanan pois eritteineen. Ihana karjuminen kaikuu korvissani.
no pistä itsesi samaan jamaan. Kukaan ei välitä. Avustettava kenties myöhässä, potilas likaantuu ja iho tulehtuu....
Vierailija kirjoitti:
"Miten paljon miesavustettaville löytyy miesavustajia?"
Luulisi löytyvän, kun meillekin on useita kertoja tarjottu miespuolista avustajaa murrosikäiselle tytölle. Ei ole otettu vastaan. Mutta ilmeisesti niitä on, koska palveluntuottajat tarjoavat meillekin toistuvasti, vaikka sopimuksessa selkeästi ilmoitettu, että vain naispuoleisia avustajia.
Miksi ette hyvyäksyneet miesavustajaa? Haluatko itse hoitaa murrosikäisen tyttäresi intiimit tarpeet? Saatko jotain nautintoa tyttäresi sormettamisesta? Eikö juuri tällaisessa työssä mies olisi paikallaan?
Vierailija kirjoitti:
Avustajaksi aikuiselle cp-vammaiselle jolla oppimisvaikeuksia, hahmotushäiriö ja hakee jatkuvasti uutta avustajaa, uhka vai mahdollisuus?
Useinhan avustettava on nuori ja miellyttävän näköinen, joten ainakin ne seksuaalisemmat avustustehtävät ovat ihan mieluisia. Niin moni mies viettäisi muutenkin päivät kotona run.kkaillen niin miksi ei voisi tässä asiassa auttaa?
Veikö joku AP:n unelmapaikan nenän edestä, vai miksi hän haluaa, ettei MUUT enää hae niitä paikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Veikö joku AP:n unelmapaikan nenän edestä, vai miksi hän haluaa, ettei MUUT enää hae niitä paikkoja? Ei, vaan ap yritti tarjota käsi tai suuhoitoa avustettavalle murra avustettava kieltäytyi sanoen että haluaa jonkun tasokkaamman naisen. APn itsetunto romahti ja riensi valittamaan vauvapalstalle.
Olen kanssa miettinyt että miten yleistä mahtaa.olla naisavustajien ahdistelu jos avustettava on heteromies... 🤔