Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Happy pancake deittisivusto?

Vierailija
09.05.2014 |

Onko kukaan kokeillut tuota? Kokemuksia?

Kommentit (288)

Vierailija
161/288 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kiinnostelis, ei Tinder oikein toimi enää kun etsin 35+ aviomiesmatskua.

Vierailija
162/288 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/288 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin yhden naisen ka5nssa treffeillä, jonka tapasin tuolla sivulla, mutta oli aivan kauhea elitisti, jolla oli psykoosit tulilla...

En etsinyt seuraa enää tuon jälkeen kyseiseltä sivustolta.

Yhden tapauksen perusteella vedit sitten tuollaiset johtopäätökset. Kokeile nyt ensitöiksesi ainakin kymmenen naista, ennen kuin vedät johtopäätöksiä kyseisestä sivustosta.

Vierailija
164/288 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin sieltä ihanan miehen ja nyt oltu puoli vuotta yhdessä. Olin varmaan sitä ennen halveksittu sarjadeittaaja kun viiden sinkkuvuoden aikana kävin kymmenillä ja kymmenillä treffeillä eikä mikään oikein natsannut. Kunnes sitten nyt. Heti sen tiesi ja kaikki sujuu ihanasti. Ei se siis helppoa ole, mutta mahdollista.

N41

Vierailija
165/288 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ mies kirjoitti:

Kokeilin kyseistä sivustoa kahden viikon ajan. Tuona aikana lähetin kahvikutsun seitsemälle ikäiselleni naiselle. Heistä kaksi ei vaivautunut vastaamaan lainkaan, vaikka roikkuivatkin sivustolla jotakuinkin 24/7, kaksi vastasi profiilissani veirailtuaan, että seurani ei kiinnosta, kolme vastasi kysyäkseen lisätietoja. Kaksi näistä kolmesta vetäytyi tarjouksesta myöhemmin johonkin tekosyyhyn vedoten ja yksi lupautui aluksi tulemaan kahvitreffeille.  

Tämä treffeille lupautunut nainen antoi viestissä puhelinnumeronsa ja pyysi soittamaan ennen treffien ajankohtaa. Soitin sovittuna ajankohtana naiselle, koska oletin naiviisti, että hän vain halusi jutella treffien ajankohdasta tarkemmin. Nainen kuitenkin alkoi kuulustelemmaan minua puhelimessa sen suhteen, olinko liikkeellä kenties tositarkoituksella, vai miksi olin ylipäätään treffejä ehdottanut. Kun kerroin hänelle, että en ollut suunnitellut asiaa sen kummemmin, vaan halusin käydä treffeillä suunnilleen ikäiseni naisen kanssa ja katsoa, kiinnostaisiko tapailu mahdollisesti jatkossa.

Naiselle tämä ei kuitenkaan näyttänyt riittävän, vaan hän alkoi kertoa, että hänellä ei ole enää varaa "leikkiä" seurustelun kanssa ja hän on hakemassa tositarkoituksella nimenomaan loppuelämän kumppania. Olin hämmentynyt, koska naisen profiilissa mikään ei viitannut tähän eikä myöskään niissä muutamissa viesteissä, joita ehdimme vaihtaa. Tuntui siltä, että naisen profiili ja nainen itse eivät vastanneet juurikaan toisiaan: profiilin mukavalta vaikuttava nainen alkoi vaikuttaa puhelimessa vähemmän mukavalta.

Nainen alkoi myös sanella ehtoja, jotka minun pitäisi täyttää, jotta hän ylipäätään suostuisi treffeille.  Kaikki nämä ehdot liittyivät nähdäkseni siihen, olisinko sovelias hänen loppuelämän kumppanikseen. Ja koska en heti ollut valmis sitoutumaan loppuelämän kestävään suhteeseen, nainen kertoi, että treffit jäisivät vain "tapaamiseksi ilman mitään takaa-ajatuksia". Tämän jälkeen hän kysyi, olinko yhä halukas lähtemään treffeille hänen kanssaan. Kun vastasin hänelle, että en ollut, hän alkoi selittää, että voisiko hän kuitenkin soitella minulle joskus myöhemmin ja kenties alkaa ystäväksi. Koska en kehdannut sanoa naiselle suoraan, että en ollut hänestä enää lainkaan kiinnostunut, kerroin sen sopivan ja lopetin puhelun.

Puhelun jälkeen laitoin naisen puhelinnumeron estolistalle ja lakkautin Happy Pancake -sivuston profiilini, koska en halunnut olla kyseisen naisen kanssa missään tekemisissä. Kaiken kaikkiaan, kokemus oli opettava, sillä olin naiviisti kuvitellut Happy Pancake -sivustoa paikaksi, jonka kautta voisin tutustua ikäisiini naisiin, käydä heidän kanssaan treffeillä ja katsoa, löytyisikö heidän joukostaan naista, jonka kanssa voisi aloittaa uuden seurustelusuhteen.  

Koska en enää käytä alkoholia, en viihdy ravintoloissa enkä pidä lainkaan humalaisista naisista, mahdollisuuteni tavata ikäisiäni naisia alueellani on rajallinen. En ole mies, joka alkaa flirttailla ikäisilleen naisille esimerkiksi ruokakaupassa, lenkkipoluilla tai kuntosalilla. En viihdy naisvaltaisissa harrastuksissa enkä ole valmis mihinkään julkiseen deittailutapahtumaan, joita aika ajoin järjestetään esimerkiksi kauppakeskuksissa. En myöskään ole tanssitaitoinen, joten tanssilavat ovat tässä suhteessa poissuljetut.

Summa summarum: Vaikuttaa siltä, että suurin osa näistä deittisivustojen keski-ikäisistä naisista hakee otsa rypyssä ja hampaat irvessä loppuelämän kestävää parisuhdetta, vaikka eivät sitä deittiprofiileissaan suoraan kerrokaan. Osa heistä näyttää olevan vielä lukkiutunut omaan vaatimuslistansa ehdottomuuteen miesten suhteen. Surullista.

Minä olen aina välillä näissä käynyt ja sillä meinaan sitä, että olen ollut välissä suhteessa ja ne on loppuneet tai muuten vaan katon vuoden päästä uudestaan. Niin näissä on näitä samoja naamoja "juuri sitten kirjautuneena" jotka on olleet tyyliin jo vuodesta 2012 noilla sivustoilla. Niin kyllä siinä alkaa olemaan peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
166/288 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän aloituksen ohi, mutta tuli mieleen muutamasta kommentista: Sekopäitä on jokaisella palstalla ja sivustolla - niin myös täällä av:lla - joten siinä mielessä yksi treffipalsta ei varmaan ole kummoisempi kuin mikään toinen. Itse olen piipahdellut parilla muulla sivustolla tässä vuosien varrella. Viimeksi hetki sitten kevyempää seuraa pk-seudulta hakeva alle 50-v. mies osoittautui ihan umpihulluksi. Ehkä pahimmat pöpipäät eivät ymmärrä olevansa sairaita ja kuvittelevat saavansa seuraa hyvinkin aggressiivisilla hyökkäyksillä? Vai uskaltaako joku oikeasti esim. treffeille, jos kiinnostavalle tuntuva mies lähestyy hyökkäävästi?

Vierailija
167/288 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyä saanut kyllä aika hyvin tätä kautta! Hyviä naisia löytynyt!

Vierailija
168/288 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tyypit joka deittisivustolla, varsinkin jos on ilmainen. Mistä ihmeestä on tullut käsitys, että jollain saitilla olisi laadukkaampi tarjonta?!

Silläkään ei ole merkitystä, millaisia käyttäjien enemmistö on, jos itse etsii vain yhtä ihmistä. Seksiä hakevat ja -tarjoavat ovat oma lukunsa, heitä on kaikkialla, vaikka usein profiilissaan tämä ei tule selvästi esiin.

Kalliimmat maksulliset (esim. videota tarjoavat) sivustot eroavat siinä suhteessa, että porukka on hyvin kriittistä ja laskelmoivaa. Eli vielä vähemmän todennäköistä on jäädä siellä jonkun seulaan.

Hyvällä onnella kumppanin voi löytää mistä vain, huono-onninen kuten minä ei taas mistään.

Vierailija
169/288 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hyviä kokemuksia pannukakusta. Eka päivä oli kyllä aikamoinen, yli 100 yhteydenottoa. Niistä kun karsi profiilikuvattomat ja muut "kropalle öljynlevittäjät" veke, niin ei siinä montaa pontentiaalista enää jäänyt. Selkeästi, kun "uusi naama" tulee saitille, alkaa sellainen kuhina. Näin ainakin sain käsityksen. Alun jälkeen rauhoittui ja oli kivempi seurata, kuka katsoo profiilia. Stalkkereita on paljon, eli samat käy kattelemassa profiilia, mutta mitään yhteyttä ei oteta. 

Selkeästi tuollakin on sama kalkkekeutunut asetelma, että naiset odottavat miehen ottavan yhteyttä. Miehille yhteydenottoja tulee todella vähän ja jos tulee, niin tuolta itäisestä euroopasta etsitään elättäjää. 

Miehet inhoavat naisten profiileissa epäaitoja kuvia ja listausta ranskalaisin viivoin, mitä mieheltä haluaa. Itsellä ei innosta ne kuvattomat profiilit, siellä on joko joku aivan karmea tyyppi takana, tai sitten sillä on jotain salattavaa. Eli kuva esille, jos haluat vastauksia viestiisi. Ja hyvänen aika miehet, se kuva. Sen voi ottaa myös niin, että sieraimista ei näy aivolohkoon asti. Ja siistikää itseänne ennen kuvausta. Pullistelukuvat vaimonhakkaajapaidalla ei myöskään kiinnosta valtaosaa naisista. Ja naiset, rohkeasti viestejä niille miehille. ja kuvien tykkäyksiä. 

Vaikka kukaan ei halua kirjekaveria, kannattaa kuitenkin hetki kirjoitella. Saa käsityksen kannattaako edes kahvikupposelle mennä. Viettäkää sitä sinkkuaikaa! Mikä hiton kiire ihmisillä on. Harvalla siitä ekasta treffikumppanista tulee loppuiän kumppania ja niitä harjoituskappaleita kannattaakin olla, jos on ollut pitkä parisuhde takana. Siihen ekaan haksahtaa helposti, kun saa huomiota ja seksiä, vaikka kumppani on aivan totaalisen väärä. 

Itsellä muutamat kahvitreffit, hetken tapailu väärän tyypin kanssa ja yhden kanssa mahtava hetken aikaa kestänyt seksisuhde. Sitten kohdalle osui erittäin mahtava tyyppi ja seksisuhteet sai jäädä. Nyt ollaan puolivuotta "seukattu" ja katellaan rauhassa , mitä elämä tuo tullessaan. Kyllä se vaihtamalla paranee! 

Vierailija
170/288 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HPC ollut muutamaan otteeseen käytössä ja minusta ongelmana on suppea käyttäjäkunta. Sivusto itsessään on ihan toimiva alustana. Pari viikkoa olen viitsinyt pitää sivustoa auki ja sitten on aika nähty profiilit.  

Vierailija
171/288 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua? LOL.

Ei välttämättä. Tää vaan jaksaa aina yllättää millaisia johtopäätöksiä vedetään siitä että joku on tiettyyn kellonaikaan jossain online. Mistä hiivatista sinä tiedät mitä se tyyppi tekee työkseen yöllä ja mitä siihen työhön kuuluu? Joskus se voi olla sitä päivystelyä istuen.

Se mikä tympii on tekopyhä moralisointi ja passiivisaggressiivinen arvostelu. Jostain syystä hoitoalan tekijät saa ihan käsittämätöntä moskaa osakseen ja etenkin nimettömänä. Mistähän se kertoo?

Vierailija
172/288 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee akka listoineen. kirjoitti:

Kuulostaa siltä, kun olisi nyt hiukan mennyt tunteisiin sinulla ja vedit hätäiset johtopäätökset ilman järjenhäivää. Nimittäin minä ainakin olen juuri tuollaisia kyselevä nainen.

Se kysely on täysin normaalia ja tervettä. Se luo pohjaa sille tutustumiselle. Mikäli mies huijaa ja hakee vain seksiseuraa, hän toimii pääsääntöisesti juuri niin, että sepittää hakevansa suhdetta. Lirkuttelee itsensä treffeille ja luulee, että päivällisen jälkeen seuraa seksiosuus.

Tuo nainen, niinkuin minäkin, on täysin kypsä pelleilyyn. Sinun suhteesi hän oli varmasti tosissaan. Mutta tuskin ryppyotsainen tai ilkeä. Tiukka hän oli puheissaan ja piti hienosti puoliaan. Ei alistu liitelevien pellejen pyöriteltäväksi.

Noissa treffisivustoissa jo ihan keskivertonäköiset naiset saa viikossa kymmeniltä miehiltä viestejä. Yritä ymmärtää. Siihen väsyy. Siitä määrästä on mahdoton seuloa hyviä miehiä jos te miehet ette ota vastuuta omasta käytöksestänne. Jos koet olevasi hieno ja hyväkäytöksinen herrasmies todista se.

Jos olisit lähtenyt tapaamaan jänistämisen sijaan ja kohdellut häntä kauniisti ja kohteliaasti ehkä olisit saanut esiin kauniin, herkän ja haavoittuvaisemman puolen. Nähnyt mikä hän todellisuudessa on. Toki ehkä parikin tapaamista siihen voi mennä. Mutta sinä sähläsit.

Ei kukaan täyspäinen nainen todellakaan kuvittele, että mies lupaa suhteen sillä, että vastaa etsivänsä loppuiän suhdetta. Päinvastoin. Aika harva nainen on kiinnostunut lyömään hynttyitä yhteen noin vain. Vaikka tosissaan suhdetta etsii. Ja hyvin harva toisella kierroksella enää haluaa mieheltä taloudeölista turvaa, lapsiperhearkea saati mennä naimisiin. Ne asiat on nähty ja miehelläkin pitäisi ne olla käsitelty ja mappi öössä. Uuden elämän alku uusilla tuulilla ja positiivisessa hengessä. Raikkaan kumppanin kanssa.

Ja kuulostaa pahoin siltä, että sinulla on edelliset erot mielessä painolastina käsittelemättä. Naisviha haisee kauas.

Mikäli et missään koe kohtaavasi tutustumisen arvoista naista on syytä katsoa peiliin. Hyviä fiksuja naisia on maailma täynnä. Lenkkipoluilla, ruokakaupassa, kahviloissa, kuntosalilla, pannarissa... se on sinun tehtäväsi pistää oma ns. paskasi kasaan. Ennemmin et ole kykenevä edes aloittamaan satumnsista keskustelua. Koska hyvät motiivisi peittyvät negatiivisten tunteiden alle. Mikäli et pysty tarjota hyviä viboja ja näyttää heti olebasi selkärangallinen ja luotettava mies, et ole yhdenkään naisen mielestä vähääkään kiinnostava.

Suosittelen terapiaa sinulle.

Alleviivaisin itsekin tuota peiliin katsomista/get your shit together. Se yksinolo voi myös jalostaa ja kehittää. Aivan liian moni deittaaja pakenee itsensä kohtaamista ja etsii fantasiakumppania. Vaikka se jäisi vaan virtuaalihengailuksi niin siihenkin voi paeta salakavalasti. Olen kaksi pitkää suhdetta poiminut sivustoilta ja nyt on olo ettei enää tuota reittiä. Paljon suorempaa kohdata ihmisiä livenä ja siinä samalla miettiä kuka itse ihan oikeasti on ja mitä elämältään haluaa. Yhtäkään kontrolloivaa ja kuulustelevaa äijää en enää nurkkiini halua. Näitäkään piirteitä ei heti alussa huomaa.

Deittailu olisi kivempaa jos porukka olisi henkisesti ryhdikkäämpää ja rehellisempää. Liian moni etsii roska-astiaa omille traumoilleen ja käsittelemättömille elämänpettymyksilleen. Niitä on jokaisella, toiset vaan oikeasti tekevät jotain taakoista vapautuakseen. Vaikka sen terapian kautta. Ei se ole miehiltä kielletty.

Vierailija
173/288 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vaan jaksaa aina yllättää millaisia johtopäätöksiä vedetään siitä että joku on tiettyyn kellonaikaan jossain online.

HPC taitaa vielä pitää ihmisen online pitkään sen jälkeen kun tämä jo poistunut sivustolta. Kun sitten avaatkin tämän profiilia, niin sivusto päivittääkin ettei olekaan online enää.

Vierailija
174/288 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HPC:lle pesiytynyt todella passiivista väkeä. Profiilissa ei vierailla, keskustelua ei aloiteta saati viestiin ei mitään vastata.

Taitaa osa noista profiileista olla vaan feikkejä?

Vierailija
175/288 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu. Tein profiilin ja viikon päästä poistin sen.

Vierailija
176/288 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinskun divari, ihan turha.

Vierailija
177/288 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HPC:lle pesiytynyt todella passiivista väkeä. Profiilissa ei vierailla, keskustelua ei aloiteta saati viestiin ei mitään vastata.

Taitaa osa noista profiileista olla vaan feikkejä?

Hiljainen paikka ja täynnä mykkiä profiileja.

Vierailija
178/288 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinskun divari, ihan turha.

Lol

Vierailija
179/288 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi pannukakku itse asiassa.

Vierailija
180/288 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha paikka.

Tukevat ja pyöreät pois ja ohoh... Edes pk-seudulla ei jää jäljelle ketään.