Tähän ketjuun elämän pieniä ärsytyksiä, joista haluat valittaa
Tähän ketjuun pieniä asioita elämästä, jotka ärsyttää. Moralisoijat ja neuvojat olkoon hiljaa - vaikka ärsytykseen olisikin olemassa ratkaisu tai ongelma on jo ratkaistu, niin se ei tarkoita etteikö siitä saisi ärsyyntyä.
Minua ärsyttää se kun menkkojen aikaan nauraessa tai yskiessä tai aivastaessa vähän kovempaa, eikä satu just sillä hetkellä olemaan tamppoonia tai kuukuppia, vaan side niin sieltä solahtaa housuihin ihan hirveä määrä sitä verta. Hyi.
Kommentit (90)
ärsyttää ihmiset, jotka tykkäävät facebookissa omista tilapäivityksistään ja kuvista.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:37"]
Mua ärsyttää, kun pimentyvässä illassa ihmiset ei laita valoja päälle hienoissa ja vähemmän hienoissa autoissaan. Nämä ihmiset ovat myös niitä, jotka säästävät vilkkuvaloa. Kai se polttimoiden vaihto sitten maksaa ihan saatanasti. Älkää kerpeleet ostako niitä 100 000 euroa maksavia autoja, jos ei oo rahaa vaihdattaa polttimoita!!!! Ärsyttää myös ne takuulla 80 vuotiaat kuskit, joilla ei ole ollut rattiin asiaa moneen aikaan. Bussit ja taksit on keksitty teitä vanhuksia varten. Kunnat myöntäkää nyt hitokseen vähän äkkiä sote-kyytejä vanhoille ihmisille, etteivät ole vaaraksi liikenteessä (minkähän ikäinen ihminen sitä kehä kolmostakin ajoi väärään suuntaan?)
Ärsyttää tää, että joka toinen viikko kuivaa ja joka toinen viikko tulee vettä, räntää ja lunta. Kai tähän vielä kunnon pakkasetkin saadaan. Ei muuten, mutta mun nastat on jo aika huonossa hapessa, kun talvi ollut niin persiistä.
Kai mua vielä jokin muukin ärsyttää, mutta ehdin jo unohtaa :D
[/quote]
Ärsyttää ihmiset joilla ei ole aivoja, pystyvät vain "apinointiin", kuten hitokseen ja nyt mä romahan, mistä helvetistä nämä on nyt yht´äkkiä tulleet puhekieleen?
Kun joka Perkeleen liikennevalo vaihtuu punaiseksi n. 15 metriä ennen kun saavut sen kohdalle. Joka perkele!! Kotimatka kestää yllättäen 15-20 min extraa. Tai jos edellä ajaa joku matelija 30 km/h viidenkymmenen alueella... Argh!
Siivoojan työssä v*tuttaa se, kun heitellään roskat lattialle! Miksi niitä ei voi laittaa roskikseen? Miksi jätetään ne paskarannut pönttöön kuivumaan? Lisäksi ärsyttää eräät ylimieliset tyypit töissä, jotka ei tervehdi lainkaan.
Onneksi suurin osa on kuitenkin mukavia ja ystävällisiä... :)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:01"]Ärsyttää purkan mässyttäjät! Ihan hulluna! Hyi yök olin viime viikolla palaverissa, jossa mun takana istui uusi kollega joka koko palaverin mässäs suu auki purkkaa. En muista sanaakaan mitä siellä palaverissa puhuttiin kun jouduin koko ajan keskittyyn etten äidy väkivaltaiseks.
Kaikki muutkin voimakkaat ruokailuäänet (keiton hörppiminen, porkkanan rouskuttaminen, pillillä pohjien imeminen) saavat mut raivon partaalle.
Miehen mielestä kuuluisin terapiaan. Saattaa olla.
[/quote]
Misofonia :) täällä toinen terapian tarpeessa oleva
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:56"]
Tähän ketjuun pieniä asioita elämästä, jotka ärsyttää. Moralisoijat ja neuvojat olkoon hiljaa - vaikka ärsytykseen olisikin olemassa ratkaisu tai ongelma on jo ratkaistu, niin se ei tarkoita etteikö siitä saisi ärsyyntyä.
Minua ärsyttää se kun menkkojen aikaan nauraessa tai yskiessä tai aivastaessa vähän kovempaa, eikä satu just sillä hetkellä olemaan tamppoonia tai kuukuppia, vaan side niin sieltä solahtaa housuihin ihan hirveä määrä sitä verta. Hyi.
[/quote]Löysät paikat. Nyt lantionpohjalihaksia vahvistamaan.
Ärsyttää kun ihmiset tulevat metrosta hitaasti, liikkuvat kun täi tervassa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:48"]
Ärsyttää kun ihmiset tulevat metrosta hitaasti, liikkuvat kun täi tervassa.
[/quote]jatkoa.... jos joku puhuu puhelimessa hitaasti, ei jaksa odottaa mitä seuraavaksi
Ärsyttää toi ihme peukutusnäppäin täällä av:llä. Miksei voi kirjoittaa kommenttia jos jotain mielenpäällä on?
Ärsyttää toi ihme peukutusnäppäin täällä av:llä. Miksei voi kirjoittaa kommenttia jos jotain mielenpäällä on?
Mua ärsyttävät ihmiset, jotka pysähtyvät liukuportaiden yläpäähän ihmettelemään, että mihinkäs nyt pitäisi mennä. Menkää muualle miettimään, sietlä on toistenkin päästävä pois, eikä ole kiva tulla niskaanne!
Ja sitten muutenkin ihmiset, jotka tukkivat kulkuväylät. Esimerkiksi kaupassa käytävät: ovat törmänneet tuttuun, jonka kanssa on mukava vaihtaa kuulumisia puoli tuntia molempien kärryt käytävällä poikittain.
Pirita
Komppaan edellistä - kaiken maailman maleksijat pitäisi karkottaa hektisestä kaupunkimiljööstä! Ärsyttävää, kun herralla X ei ole mikään kiire, niin kenelläkään muullakaan ei sitten ilmeisesti ole. Paitsi sillä linja-autolla, johon olet matkalla, herran X tietysti tönöttäessä kulkuväylälläsi tatin tapaan. Näitä herroja ja rouvia kun sitten osuu matkallesi tarpeeksi monta, voi näiden etanoiden seuraavan liikkeen odottelu käydä yhteenlaskettuna kohtalokkaan pitkäksi.
Erityisesti elämänsä parhaassa kunnossa olevien viriilien nuorten laiskanpulskea maleksiminen ihmetyttää. Sitä vauhtia katsellessa herää helposti kysymys, elettiinkö nyt pula-aikaa, jolloin jokaisesta mahdollisesta syödystä kalorista pidetään kynsin hampain kiinni, varotaan vahingossakaan kuluttamasta yhtään ylimääräistä. Yleensä tosin suklaapatukka tai euron juusto sen lyllertävän teinin kädessä kavaltaa, että ai niin, se olikin nykyaika eikä pula-aika.
Ei kaikkien tietysti tule olla hassusti juoksukävelyä pyyhältäviä kofeiinijäniksiä, mutta kyllä jonkun pitäisi suunnitella jalankulkureiteillekin ohituskaistat.
Mua ärsyttää ihan helvetisti sellaset tyypit, jotka kaupassa varsinkin ruuhka-aikaan vaan seistä möllöttävät siinä kassalla kun kassaneiti vetää niitä ostoksia lukijasta läpi. Miksei voi pakata niitä ostoksiaan samalla?! Yleensä nää tyypit ostaa vielä noin puolen kuun ruokatarpeet kerralla. Mutta ei. Sitten vasta, kun raha on vaihtanut omistajaa aletaan ihan kaikessa rauhassa pakata ja sovitella -(kyllä, nämä ihmiset tosiaan sovittelee-) ostoksia sinne kassiin, että mitenköhän mä nyt järjestelisin nää tänne. Eikö näille vois hommata jotain kauppasimulaattoria, jossa sais harjoitella ja sitten kun osaa homman niin tervetuloa ihan oikeeseen kauppaan.
Minua ärsyttää toisten ihmisten jatkuva valittaminen ja ärsyyntyminen pienistä asioista.
Minua ärsyttää työharjoittelu. Ohjaajalla tuntuu olevan jotain minua vastaan, puhuu vain pakolliset ja muuten saattaa heittää jotain piikkiä.
Ärsyttää kaupassa kun jotkut ihmiset jäävät maitotölkkien eteen lukemaan ilmeisesti niiden maitotölkkien tuoteselosteita ja/tai juttelemaan tuttujensa kanssa.
Mua ärsyttää ihmiset, jotka ei ymmärrä mitä joku asia tarkoittaa ja alkavat puhua siitä kuitenkin hirveän tuomitsevasti. Tai sitten ymmärtävät jonkin asian lähes tahallaan väärin, eivätkä selityksistä huolimatta tajua...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 00:58"]Ärsyttää se, että sanomalehtipaperi repeytyy toiseen suuntaan huonommin.
[/quote
niin. Johtuu ihan paperin kuitusuunnasta:) paperin massassa kuidut menee siten.
Kassalla niskaan hengittäjät, joita ovat kaikki! Ei uskoisi, että teinitytöt olisivat niin kiimoissaan pitämättä hajurakoa keski-ikäiseen läskiin mieheen, mutta totta se on. Että vink-vink vaan peedot!