Tähän ketjuun elämän pieniä ärsytyksiä, joista haluat valittaa
Tähän ketjuun pieniä asioita elämästä, jotka ärsyttää. Moralisoijat ja neuvojat olkoon hiljaa - vaikka ärsytykseen olisikin olemassa ratkaisu tai ongelma on jo ratkaistu, niin se ei tarkoita etteikö siitä saisi ärsyyntyä.
Minua ärsyttää se kun menkkojen aikaan nauraessa tai yskiessä tai aivastaessa vähän kovempaa, eikä satu just sillä hetkellä olemaan tamppoonia tai kuukuppia, vaan side niin sieltä solahtaa housuihin ihan hirveä määrä sitä verta. Hyi.
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 21:15"]Tiedotusvastaava, joka otsikoi jokaisen sähköpostin "Hei!". Niistä neljästäkymmenestä Hei!:stä on sitten tosi helppo myöhemmin etsiä annettuja toimintaohjeita, osoitteita, päivämääriä, nimiä, tilinumeroita, jne. Ei oo tainnut kuulla, että otsikolla on tapana yksilöidä viestin sisältöä, kun kyse ei ole kaverille kirjoitetusta tervehdyksestä.
[/quote]
Meillä taas on töissä yks kenen on pakko aina sorkkia sitä aihe-kenttää vastatessaan jonkun muun lähettämään viestiin. Jos vaikka minä lähetän viestin nimeltä "Asiakas Blaa blaa" hän muuttaa aihe-kenttään vastatessaan "N.N. vastaa: Asiakas Blaa blaa".
Aargh! Koskaan havainnut että viesteissä on myös lähettäjä-kenttä?! Ottaa päähän varsinkin pitkissä meiliketjuissa kun ei löydy kaikki viestit kun aiheen mukaan järjestää kun tämän tahvon on pakko tärvellä joka ARMAS aihe-kenttä näin...
Minua ärsyttää ihmiset, jotka puhuvat liikaa sivistyssanoja käyttäen ja osittain englanniksi, vaikka kaikki paikallaolijat olisivat Suomalaisia. Ehkä olen sitten liian juntti heidän seuraansa ja siksi se alkaa ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 21:15"]Tiedotusvastaava, joka otsikoi jokaisen sähköpostin "Hei!". Niistä neljästäkymmenestä Hei!:stä on sitten tosi helppo myöhemmin etsiä annettuja toimintaohjeita, osoitteita, päivämääriä, nimiä, tilinumeroita, jne. Ei oo tainnut kuulla, että otsikolla on tapana yksilöidä viestin sisältöä, kun kyse ei ole kaverille kirjoitetusta tervehdyksestä.
[/quote]
Meillä taas on töissä yks kenen on pakko aina sorkkia sitä aihe-kenttää vastatessaan jonkun muun lähettämään viestiin. Jos vaikka minä lähetän viestin nimeltä "Asiakas Blaa blaa" hän muuttaa aihe-kenttään vastatessaan "N.N. vastaa: Asiakas Blaa blaa".
Aargh! Koskaan havainnut että viesteissä on myös lähettäjä-kenttä?! Ottaa päähän varsinkin pitkissä meiliketjuissa kun ei löydy kaikki viestit kun aiheen mukaan järjestää kun tämän tahvon on pakko tärvellä joka ARMAS aihe-kenttä näin...
[/quote]
Mulla oli ennen vähän vastaavanlainen työkaveri. Hän laittoi aina sähköpostiin otsikoksi "Viesti Annukalta". Ai jaa, ihan kuin lähettäjän nimeä ei muuten näkyisi... (Huom, mini muutettu. Tai sitten ei.) En tiedä miten muut tekevät, mutta ainakin minä avaan spostit otsikon perusteella tärkeysjärjestyksessä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 21:43"]
[/quote]
[/quote]
Mulla oli ennen vähän vastaavanlainen työkaveri. Hän laittoi aina sähköpostiin otsikoksi "Viesti Annukalta". Ai jaa, ihan kuin lähettäjän nimeä ei muuten näkyisi... (Huom, mini muutettu. Tai sitten ei.) En tiedä miten muut tekevät, mutta ainakin minä avaan spostit otsikon perusteella tärkeysjärjestyksessä.
[/quote]
NIMI muutettu...
Mua ärsyttää kipsi,joka on kahdeksatta viikkoa kädessä :/ tuntuu ettei aika kulu siihen pisteesee,että sais pois!
Ärsyttää bussissa ikkunapaikalla istujat jotka ei voi avata suutaan sanoakseen et jäis seuraavalla pysäkillä pois vaan alkavat suurieleisesti laittaan hanskaa käteen ja pöyhiin kassiaan mukaan. Ihan jo sori riittäis.
Katson aina poispäin enkä inahdakaan ennen kuin osaavat avaa turpansa.
Ärsyttää purkan mässyttäjät! Ihan hulluna! Hyi yök olin viime viikolla palaverissa, jossa mun takana istui uusi kollega joka koko palaverin mässäs suu auki purkkaa. En muista sanaakaan mitä siellä palaverissa puhuttiin kun jouduin koko ajan keskittyyn etten äidy väkivaltaiseks.
Kaikki muutkin voimakkaat ruokailuäänet (keiton hörppiminen, porkkanan rouskuttaminen, pillillä pohjien imeminen) saavat mut raivon partaalle.
Miehen mielestä kuuluisin terapiaan. Saattaa olla.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 21:59"]Ärsyttää bussissa ikkunapaikalla istujat jotka ei voi avata suutaan sanoakseen et jäis seuraavalla pysäkillä pois vaan alkavat suurieleisesti laittaan hanskaa käteen ja pöyhiin kassiaan mukaan. Ihan jo sori riittäis.
Katson aina poispäin enkä inahdakaan ennen kuin osaavat avaa turpansa.
[/quote]
Häh, mitä outoa tuossa muka on? Itse laitan ainakin ensin jo hyvissä ajoin pipon päähän, lapaset käteen ja muuta vastaavaa, ja sitten vasta hieman ennen pysäkkiä pyydän vierustoveria nousemaan. Jos tuon pyynnön esittää liian aikaisin, saattaa käytäväpaikalla istuva pompata ylös kun pysäkille on vielä pitkä matka. Jos taas jättää lapasten/laukun yms. kanssa sähläämisen tuon pyynnön jälkeen ei ehdi kun ollaan jo pysäkillä.
Miten omasta mielestäsi tilanne kuuluisi hoitaa ?
SUURIELEISESTI. Voi laittaa normaalisti tai sitten ei - kyllä tässä on ihan iso ero. Ja moni sitä kassiaan nostelee moneen kertaan ja siihen malliin että tajuaa kai tuo että nousen kohta eikä tarvitse sanoa mitään.
Sekin muuten ärsyttää kun rupeaa laittaan itse ikkunapaikalla hanskoja tai kamoja kasaan ja toinen hyppää heti ylös ja joutuu sitten seisoskelemaan raivojarruttajakuskien kyydissä jännittäen lentääkö punaisten valojen tullessa persiilleen.
Inhoan sitä kun ihmiset vessassa käydessään antavat kusen ja paskan levähtää ja lemuta rauhassa ja vetävät pöntön vasta kun ovat nostaneet housut, pesseet kädet, meikanneet, lukeneet päivän lehden jne. Sitten paukautetaan kansi kiinni ja vihdoin suvaitaan hankkiutua eroon jätteistä. Mukava mennä seuraavana vessaan kun lemu on levinnyt oikein kunnolla :S
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:56"]
Tähän ketjuun pieniä asioita elämästä, jotka ärsyttää. Moralisoijat ja neuvojat olkoon hiljaa - vaikka ärsytykseen olisikin olemassa ratkaisu tai ongelma on jo ratkaistu, niin se ei tarkoita etteikö siitä saisi ärsyyntyä.
Minua ärsyttää se kun menkkojen aikaan nauraessa tai yskiessä tai aivastaessa vähän kovempaa, eikä satu just sillä hetkellä olemaan tamppoonia tai kuukuppia, vaan side niin sieltä solahtaa housuihin ihan hirveä määrä sitä verta. Hyi.
[/quote]
Tällä hetkellä ärsyttävin typerä ongelma on,että suklaamunasesonki on alkanut,mutta tänä vuonna ei olekaan myynnissä lempisuklaamuniani,kaikkia mahdollisia muita sortteja kyllä!
Juuri tuo vessahomma ja se, että jos paskarantuja tulee, niitä EI VOI hulasta harjalla pois. Ne on kiva esim perjantaina jättää kivettymään pönttöön. On siivoojalla sitten maanantaina mukava alottaa aamunsa arabialaisen liottamisella.
Pst. Se paska OIKEASTI jankkiintuu siihen pyttyyn niin, että vaikka hankaisit kaikki harjakset vessaharjasta irti, se tuotos on ja pysyy. JOS KÄYTTÄMÄSSÄSI WC:SSÄ ON WC-HARJA; OLE HYVÄ JA KÄYTÄ SITÄ TARPEEN TULLEN!!
Ihana ketju,kertokas lisää pieniä ongelmia! :)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 16:20"]No eräs tuttuni. Vaihdeltiin kuulumisia, taas kerran kuuntelin pitkän listan hänen elämänkäänteistä. Kerroin mitä minulle kuuluu ja kappas ei enää vastausta. Mulla on nyt tälläinen ärsytys päivä, ärsyttää melkeen kaikki. =)
[/quote] tämä...
Ärsyttää se, että sanomalehtipaperi repeytyy toiseen suuntaan huonommin.
Se kun suihkusta tullessa on aina kylmä siihen asti, että saa viidet villakalsarit ja -paidan päällensä tai menee peiton alle.
Telkkarista tulee aina viikon verran joka ilta kaikkea paskaa, sitten yhtenä iltana ruudussa on kaikki parhaat ohjelmat, samaan aikaan tietysti. Hyvällä tuurilla vielä sinä ainoana iltana kun on menoa!
Se kun ei jaksa viedä roskia ja sitten ne alkaa haista ja on pakko mennä viemään ne keskiyöllä koska et kestä enää sitä mädäntyneen kalan hajua.
Kun seuraavana päivänä siivouksesta koko kämppä on jo ihan sekaisin.
Nyt keksin hyvän! Se kun AV:llä viestiin tulee miljoona alapeukkua, mutta kukaan ei vaivaudu selittämään että miksi! Peukuttavat vain.
Kissan karvoja joka puolella. tekisi mieli ajella katti kaljuksi :3
Mua ärsyttää kaikki takinkääntäjät töissä ja muuallakin. Jos on asiasta joku mielipide, niin miten se voi aina muuttua toiseksi.