Tähän ketjuun elämän pieniä ärsytyksiä, joista haluat valittaa
Tähän ketjuun pieniä asioita elämästä, jotka ärsyttää. Moralisoijat ja neuvojat olkoon hiljaa - vaikka ärsytykseen olisikin olemassa ratkaisu tai ongelma on jo ratkaistu, niin se ei tarkoita etteikö siitä saisi ärsyyntyä.
Minua ärsyttää se kun menkkojen aikaan nauraessa tai yskiessä tai aivastaessa vähän kovempaa, eikä satu just sillä hetkellä olemaan tamppoonia tai kuukuppia, vaan side niin sieltä solahtaa housuihin ihan hirveä määrä sitä verta. Hyi.
Kommentit (90)
Sisäänkäyntien suulla savupilviään pöhäyttelevät tupakoitsijat, joita ei voi kiertää. Kaikkein ärsyttävimpiä ovat sellaiset bussipysäkkitupakoitsijat, jotka puhaltavat viimeisen hönkäyksen suoraan siihen bussin oviaukkoon.
En ikinä ehdi katsomaan kaikkea, minkä haluaisin Netflixistä ja Areenasta! Vaikka viisi vuotta tapittaisin yhteen menoon!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 16:48"]
Ärsytti hitokseen kun pesin kattilan, nostin sen astiakaappiin ja vesi rupes valumaan pitkin mun käsivartta kainaloa kohti.
[/quote]
Joo. Mäkin just tiskasin. Kainalot ihan märkinä kun nostelee niitä astioita kaappiin. Ärsyttävää!!
Ärsyttää kaupassa kun on pitkä jono javiereen avataan kassi. Ihmiset säntäävät vapaalle kassalle kuin mullilauma. Ei anneta kohteliaasti pidempään jonottaneen mennä ensin. Espsnjassa myyjä oikein ohjaa ihmisiä tulemaan oikein kassalle. Sapettaa suomalaisten moukkamaisuus.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:56"]
Tähän ketjuun pieniä asioita elämästä, jotka ärsyttää. Moralisoijat ja neuvojat olkoon hiljaa - vaikka ärsytykseen olisikin olemassa ratkaisu tai ongelma on jo ratkaistu, niin se ei tarkoita etteikö siitä saisi ärsyyntyä.
Minua ärsyttää se kun menkkojen aikaan nauraessa tai yskiessä tai aivastaessa vähän kovempaa, eikä satu just sillä hetkellä olemaan tamppoonia tai kuukuppia, vaan side niin sieltä solahtaa housuihin ihan hirveä määrä sitä verta. Hyi.
[/quote]Löysät paikat. Nyt lantionpohjalihaksia vahvistamaan.
[/quote]
Siis mitä? Kun lihakset jännittyvät yskäistessä -> verta tulee ulos. Miten tämä on merkki löysistä paikoista vai mitä ihmeen kautta sen vuodon pitäisi sitten tulla ulos? Vai onko arvon av-mammat niin tiukkoja että pitävät mahtavilla lihaksillaan vuodot tiukasti sisässä, kunnes loistokkaasti vessakäynnillä vapauttavat veriset putoukset? :D sitten siveästi taas lihakset lukkoon ja vuodot pysyy sisällä? Hitto mikä keksintö, tässähän ei tarvi enää mitään kuukautissuojia!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:19"]
Minä valitan ensiksikin, kahvinkeittimen tippalukosta.
Miksi se vuotaa ihan solkenaan aina silloin, kun siihen ei huomaa varautua. Vaan jos varautuu ja tökkää jonkun kipon siihen alle siksi aikaa kun kaataa kahvia, sieltä ei vuoda pisaraakaan?
Toinen valittamisen aiheeni koskee sitä, että kun kaupasta ostaa ihan tavallista Edam-juustoa, mutta sitä ei voikaan leikata juustohöylällä.
Se on liian tuoretta tai jotain. Kun yrittää saada höylättyä siivuja siitä kosteasta palasesta, niin tuloksena on vain kasa epämääräistä nöyhtää, ja juusto murenee.
AARGGGGH!
[/quote]
Sukla on paska juustohöylä. Mun höylät leikkaavat siistejä siivuja mistä tahansa edam-juustosta.
Tahmaiset ruuan palat lattialla. Tarttuvat sukan pohjaan just silloin kun on molemmat kädet kiinni kantamassa jotain. Ärsyttää!!
Tahmaiset ruuan palat lattialla. Tarttuvat sukan pohjaan just silloin kun on molemmat kädet kiinni kantamassa jotain. Ärsyttää!!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:56"]
[/quote]Löysät paikat. Nyt lantionpohjalihaksia vahvistamaan.
[/quote]
Siis mitä? Kun lihakset jännittyvät yskäistessä -> verta tulee ulos. Miten tämä on merkki löysistä paikoista vai mitä ihmeen kautta sen vuodon pitäisi sitten tulla ulos? Vai onko arvon av-mammat niin tiukkoja että pitävät mahtavilla lihaksillaan vuodot tiukasti sisässä, kunnes loistokkaasti vessakäynnillä vapauttavat veriset putoukset? :D sitten siveästi taas lihakset lukkoon ja vuodot pysyy sisällä? Hitto mikä keksintö, tässähän ei tarvi enää mitään kuukautissuojia!
[/quote]
Taidan olla väsynyt,mutta repesin tälle :D
Tuolle jota nyppii peukuttaminen - se on vaan näppärä tapa ottaa kantaa muitten kommentteihin! Esimerkiksi ilkeitä kommentteja alapeukutan aina,ihan periaatteesta. Kirjoitan vain silloin ku on oikeasti jotain sanottavaa :)
Minä valitan ensiksikin, kahvinkeittimen tippalukosta.
Miksi se vuotaa ihan solkenaan aina silloin, kun siihen ei huomaa varautua. Vaan jos varautuu ja tökkää jonkun kipon siihen alle siksi aikaa kun kaataa kahvia, sieltä ei vuoda pisaraakaan?
Toinen valittamisen aiheeni koskee sitä, että kun kaupasta ostaa ihan tavallista Edam-juustoa, mutta sitä ei voikaan leikata juustohöylällä.
Se on liian tuoretta tai jotain. Kun yrittää saada höylättyä siivuja siitä kosteasta palasesta, niin tuloksena on vain kasa epämääräistä nöyhtää, ja juusto murenee.
AARGGGGH!
Mua ärsyttää kutiava kurkku ja jatkuva yskä, joka johtuu kutinasta mutta pahentaa kutinaa samalla. En voi koko ajan litkiä mitään yskänlääkettä, joten tämän kanssa on vaan elettävä.
Mua ärsyttää kun hoitomuksuilla ei ole asianmukaisia vaatteita eikä varavaatteita hoitokassissa vaan kaikkea idioottimaista kuten kolme erilaista pipoa!
vessapaperirulla väärinpäin, eli niin että alku jää seinän puolelle ja aina kaupassa oma jono vetää hitaammin
Kun on hyvä asento sohvalla ja sitten nenään ilmestyy klimppi joka pitää kaivaa pois, mutta ei ole mitään mihin sen klimpin voisi sormesta pyyhkiä
Kissan läheisyydenkaipuu öisin. Tulee kehräämään ja puskemaan ihan tyynyn viereen. On mukava otus, mutta ei mua kiinnosta silitellä sitä just kun oon nukahtamassa. Kaiken lisäksi se kehrää tosi kovaa, että en varmaan saa unta ennen kuin se kehrääminen loppuu.
Ärsyttää Helsingin yliopiston keskustakampuslaisten tapa varata täpötäydessä ruokalassa tai kirjastossa paikkoja takeillaan. Mihinkäs istut syömään, kun joka toinen pöytä on täynnä takkeja ja kaikki muut pöydät varattuja?
Opiskelen pääasiallisesti Kumpulassa, eikä täällä käyttäydytä noin. Onneksi.
Pyöräilijät jotka eivät ymmärrä etten huomaa heitä ja heidän valotonta ja heijastimetonta pyöräänsä ja heidän tummaa vaatetustaan kun he syöksyvät pensasaidan katveesta suojatielle. Pyöräilijät eivät tajua edes sitä että kun ajan suoraan niin he eivät ole etuajo-oikeutettuja pyöräillessään vaan samat säännöt koskevat heitä ja autoja.