Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallisin tilanne lääkärissä ?

Vierailija
15.07.2012 |

Mikä on kiusallisin tilanne mikä sinulle on sattunut lääkärissä?

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa odottelimme parhaan kaverini kanssa odotushuoneessa vain alusvaatteet yllämme vuoroa tarkastukseen. Vaikka normaalisti juttua meillä piisasi niin siinä tilanteessa ei oikein puhututtanut. Onneksi minä pääsin meistä ensin sisään tutkimushuoneeseen. Kaverini joutui vielä odottamaan vuoroaan.

Vierailija
2/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kahdeksannella luokalla koululääkärin tarkastus ja terveydenhoitaja neuvoi riisuutumaan. Alushousut ja rintaliivit sai kuulemma jättää päälle. Ei meidän koko luokalla kellään tytöllä ollut vielä rintsikoita silloin kasilla! Mentiin sitten lääkärin vastaanotolle rinnat paljaana. Vähän kauhistutti kuvio etukäteen mutta vielä enemmän nolotti kun lääkäri oli melko nuori mies joka oli selvästi hämillään paljaista rinnoista. Mutta itsepähän oli käskenyt riisumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, toi lääkäri oli vain paljon perusteellisempi kuin se edellinen: selkäkipuisen tutkimukseen kuuluu yleensä pakollisena tuseeraus, eli anaalialueen tunnon ja lihasvoiman tutkiminen. Vaikka se on potilaasta noloa ja inhottavaa, niin ole onnellinen että lääkärisi on niin perusteellinen. Jos tunto olisikin alentunut, niin silloin vaadittaisiin jo kiireellistä selkäleikkausta.

valittaisin välittömästi jumaltonta selkäkipua vaikka se olis lastenlääkäri ja käyttäisin lastani parhaillaan lääkärissä.

Valehtelisin, että selkään sattuu ihan sairaasti enkä mitenkään voi tehdä muuta kuin mennä makaamaan tutkimuspöydälle ja ottaa housut pois, hoitaja saa huolehtia lapsestani sillä aikaa kun se lastenlääkäri tutkii perusteellisesti selkäkipuani.

t. lääkäri

Vierailija
4/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän liian itsepäinen.

18-vuotiaana menin läkärille joka oli about 55v tyypillisen lesbon näköinen nainen.

Vaivana oli psoriasis ihottuma käsivarsissa. Alkoi kuitenkin hieromaan harteitani ja voivottelemaan että olempas jumissa. Seuraavaksi pyysi minua riisuutumaan ja käymään toimenpidepöydälle jotta voitaisiin hieman jumpata selkää ja kireitä hartioita ja lupautui hieromaan minua. Arvatkaapas vaan jäikö jumpat väliin?

Seuraavan kerran menin samaiselle lääkärille kaaduttuani kännissä naamalleni maahan. Totesi aivotärähdyksen ja vastaanotto meni muuten ok, mutta tämän jälkeen alkoi vapaa-ajallaan soitella minulle ja kysellä milloin olen viimeksi ollut baarissa ja mitä muuta olen puuhaillut. Ja kyllä, puheluita tuli useamman kerran viikossa. Jokaiseen puheluun oli kuitenkin sniikisti piilotettu jokin "huolenaihe" koskien päävammaani mutta vastattuani tähän hän alkoi kyselemään niitä näitä ja jaarittelemaan niin pitkään kuin suinkin mahdollista.

Vierailija
5/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhko-röntgenissä minua pyydettiin riisumaan yläruumis sermin takana ja sen jälkeen tulla odottamaan koneen viereen. Hoitajan tulo kesti ikuisuuden, sillä aikaa huoneessa ramppasi yksi jos toinenkin hoitaja, jotka eivät liittyneet minuun millään tavalla. Viimein oma kuvien ottaja sieltä tulikin, mutta oli noloa seisoskella rinnat paljaana farkut jalassa ja odotella. Yök.

Vierailija
6/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kysyi minulta kerran, että onko minulla kova vatsa. Olin että mitä häh? Hän jatkoi, että onko minulla kova kakka. :)

Vierailija
7/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitin siellä vastaanotolla niin etten muistanut omaa sosiaaliturvatunnustani.

Vierailija
8/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kävi vaihtamassa tutkimusvehkeet pienempiin, kun paikkani näyttivät koskemattomilta.

jälkeen näyttää erilaiselta? Mulla ainakin samannäköinen kuin 13 vuotiaana vaikka jo kaksi alakautta synnytetty. Ei siitä ulkonäkö siellä miksikään muutu.

Vierailija
9/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut oli jo yöllä tutkinut yksi lääkäri ja aamulla vuoron vaihduttua tuli uusi lääkäri, joka oli nuori ulkomaalaistainen mies. Hän kyseli samat kysymykset virtsan ja ulosteen karkaamisesta kuin edellinen, mutta halusi vielä tutkia tuntoa nipistämällä minua peräaukolta. Tämä tapahtui kaikki siis vain verhoilla erotettuna muista ihmisistä, joita oli viereisissä vuoteissa potilaina. Ja jotenkin tämä lääkäri esitti asiansa niin vakuuttavasti, että annoin hänen tehdä haluamansa "tutkimuksen", mutta asia on nolottanut minua jälkikäteen ja olen ajatellut, että olisi pitänyt kieltäytyä siitä.

Yleensä tuo peräaukon tunnon testaaminen tehdään työntämällä sormet peräaukkoon. Käyhän se noinkin.

Vierailija
10/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, toi lääkäri oli vain paljon perusteellisempi kuin se edellinen: selkäkipuisen tutkimukseen kuuluu yleensä pakollisena tuseeraus, eli anaalialueen tunnon ja lihasvoiman tutkiminen. Vaikka se on potilaasta noloa ja inhottavaa, niin ole onnellinen että lääkärisi on niin perusteellinen. Jos tunto olisikin alentunut, niin silloin vaadittaisiin jo kiireellistä selkäleikkausta.

t. lääkäri

Vierailija
11/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta aina ne tunkee sormensa mun perseeseen, vaikka yritän puhua vatsakivuista. neljällä lääkärillä käyny ja joka kerta ovat ekana tunkemassa kolmea sormee peppureikään. noh, enpä oo viimeaikoina seksiä saanu ni parempi pieni kosketus ku ei lainka??

Vierailija
12/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä onkin sama pervo kirjoitellut ketjuun oikein urakalla

...mutta aina ne tunkee sormensa mun perseeseen, vaikka yritän puhua vatsakivuista. neljällä lääkärillä käyny ja joka kerta ovat ekana tunkemassa kolmea sormee peppureikään. noh, enpä oo viimeaikoina seksiä saanu ni parempi pieni kosketus ku ei lainka??

Vierailija
13/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan että peräaukkoon ei koskaan työnnetä kuin yksi sormi.

Vierailija
14/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lääkäri

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=reu00… lukaisepa tuo, ehkä ymmärrät sitten

Vierailija
15/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä onkin sama pervo kirjoitellut ketjuun oikein urakalla

en oo ollu täällä eilen, ja ei oo mitää pervoo asiassa kun ihan tosi. sama se mulle, jos on pakko tunkee omia pervouksiaan mun suuhun, ole hyvä vaan.

Vierailija
16/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä kertaa gynekologille mennessäni olin ihan kauhusta kankeana. Juteltiin siinä hetki ja sitten kun gynekologi pyysi riisumaan vaatteet, sain jonkun ihan ihme hysteriakohtauksen. En tiedä mikä ihme minuun meni, kun en pystynyt itkemistä lopettamaan. Siinä sitten jalat levällään gyne alkoi laittamaan spekulaa, niin sain jotenkin änkytettyä olevani vielä neitsyt. Siihen gyne vastasin että no mitä me oikein tässä sitten teemme! Eipä tehty tutkimusta, ja olin ihan nolona koko loppu ajan.

Vierailija
17/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tämä, ei koskaan enempää kuin yksi sormi.

Vierailija
18/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tämä, ei koskaan enempää kuin yksi sormi.

Kyllä oon nähny videoita, missä työnnetään koko nyrkkikin.

Vierailija
19/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttäisiinkö aiheessa?

Vierailija
20/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntämään sormensa perseeseeni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän