Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallisin tilanne lääkärissä ?

Vierailija
15.07.2012 |

Mikä on kiusallisin tilanne mikä sinulle on sattunut lääkärissä?

Kommentit (200)

Vierailija
21/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan että peräaukkoon ei koskaan työnnetä kuin yksi sormi.

Muistakaa tämä, ei koskaan enempää kuin yksi sormi.

Kyllä oon nähny videoita, missä työnnetään koko nyrkkikin.

Ei koskaan enempää kuin yksi sormi!

Vierailija
22/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi selvinnyt kovin kiusallisista tilanteista.

Kiusallisin mitä voisin kuvitella olisi ehkä kuumeen mittaaminen peräaukosta. Aikuisena se olisi aika nöyryyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri teki juuri sisätutkimusta ja sanoi, että "puristapa nyt sormeani." Puristin sitten kädelläni häntä sormesta niin kovaa kuin osasin, ja lääkäri hieman hämmentyneenä, että "siis alapäällä".

Vierailija
24/200 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynekologilla. Pyysi, että nosta sitä peppua vielä lähemmäksi sängyn reunaa ja sitten pääs oikein kunnon paukku suoraan toisen naamaa kohti. Onneksi lääkäri vaan naurahti, itseäni kyllä hävetti.

Vierailija
25/200 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lääkärissä sermin takana riisuutumassa. Jätin sukkahousut jalkaan. Kun tulin sieltä sermin takaa esiin, niin lääkäri sanoi "voisitko ottaa nuo sukkahousutkin vielä pois".

Vierailija
26/200 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imetin juuri kun lääkäri tuli kierrolle. Olikin vanha tuttu jonka kanssa oli tullut opiskeluaikoina pelattua räsypokkaa ja pääsipä tuo saatillekin :P Teki mieli sanoa että jaahas, taas nähdään samassa asussa mutta en kehdannut kun kierrolla oli muutakin väkeä.

Vierailija
27/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun joku ei sentään väittänyt että tutkimus tehtäisiin doggie style -asennossa. :D

Vierailija
28/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun joku ei sentään väittänyt että tutkimus tehtäisiin doggie style -asennossa. :D

Että joku ois työntänyt peniksen sinne, kuinka sairasta. Vain yksi sormi sallitaan.

Vierailija
29/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku ois työntänyt peniksen sinne, kuinka sairasta. Vain yksi sormi sallitaan.

Vierailija
30/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan päivystykseen (joo, oon käynyt ennenkin, välillä tilanne vaan ummetuksen kanssa kärjistyy äkkiä sietämättömäksi) siinä sitten lääkäri kyseli kaikenlaista ja lähetti sairaanhoitajalle, joka laittaisi peräruisketta, joka oli liian pieni auttaakseen. Sieltä palattuani lääkärille uudestaan, kerroin ettei tapahtunut mitään muuta kuin että ruiske tuli ulos. Lääkäri käski ottamaan "housuja alemmas" ja käymään pöydälle. Minäpä se sitten rojautin housut kokonaan pois ja kävin pöydälle (luulin että nyt varmaan tutkitaan sitten se peräröörikin) No ei.. kun lääkäri halusi vaan tunnustella alavatsaa.. meikä siinä perse paljaana, alavatsa tutkimuksessa. hehheh.. vähän nolotti joo..

Vierailija
31/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri teki juuri sisätutkimusta ja sanoi, että "puristapa nyt sormeani." Puristin sitten kädelläni häntä sormesta niin kovaa kuin osasin, ja lääkäri hieman hämmentyneenä, että "siis alapäällä".

Yks mun opiskelukaveri on myös muuten joutunut sen "yläosa paljaaksi ajokorttitarkastuksessa" -lekurin uhriksi. Sanoi, että se vastaanoton hoitsukin oli lähes hoitsufetissiasussa...

Vierailija
32/200 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin hakemassa ekoja e-pillereitäni. Kun hän lopetti tutkimuksen, hän mutisi siinä itsekseen " joo-o, semmosta vaan, ryppystä vaan juu".

Vähänkö häpesin! Olin vasta 16v ja makasin siinä jalat levällään ja joku vanha äijä kommentoi tolla tavalla! Yöööök!

Vierailija
33/200 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lääkäri tuikkasi kätensä peräsuoleen sisätutkimuksen yhteydessä. En vieläkään tajua motiivia, koska ei ollut mitään apua siinä tilanteessa sieltä tutkimisella.

- lääkäri kehotti poistamaan myös rintaliivit kun kuunteli sydämen ja keuhkot. Muilta on onnistunut kyllä liivien kanssa.

Vierailija
34/200 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lääkäri tuikkasi kätensä peräsuoleen sisätutkimuksen yhteydessä. En vieläkään tajua motiivia, koska ei ollut mitään apua siinä tilanteessa sieltä tutkimisella.

- lääkäri kehotti poistamaan myös rintaliivit kun kuunteli sydämen ja keuhkot. Muilta on onnistunut kyllä liivien kanssa.

jotain tiettyä juttua kokeillaan peräsuolen kautta - mulle ei ole koskaan niin tehty. Mutta sen sijaan oon monta kertaa joutunut ottaa rintsikat pois, kun lääkäri on kuunnellut.

Vierailija
35/200 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tiettyä juttua kokeillaan peräsuolen kautta - mulle ei ole koskaan niin tehty. Mutta sen sijaan oon monta kertaa joutunut ottaa rintsikat pois, kun lääkäri on kuunnellut.

Joillakin naisilla kohtu voi olla kallistuneena taaksepäin jolloin se on helpompi tunnustella peräsuolen kuin vaginan kautta.

Vierailija
36/200 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jäänyt mieleen:

Olisikohan ollut yläasteen viimeisillä luokilla, niin tulin tietysti alusvaatteisillani terveydenhoitajan huoneesta ja seuraava tyttö oli pukuhuoneen puolella jo odottamassa omaa vuoroaan. Väri kasvoillani räiskähti varmasti kirkkaanpunaiseksi sillä en todellakaan odottanut että kohtaisin siellä jonkun toisen ihmisen. Tuntui nololta silloin koko tilanne.

Vierailija
37/200 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa kyllä minusta aivan normitarkastukselta USA:ssa. Kaapu päälle ja päästä varpaisiin. Niinhän se siellä menee.

Vierailija
38/200 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 3 vuotta sitten raskauden ekassa lääkärikäynnillä koin hieman kiusallisia hetkiä. Nuori naislääkäri alkoi tehdä tutkimustaan alapäähäni. Hän ronklasi sitä liikuteltavaa valoaan ees ja taas ja mutisi, että valo on huono. Sitten alkoi tunnustella kohdunkaulaa, mutta ei hetkeen löytänyt koko kohtua.. Sisätutkimus kesti todella kauan. Sydänäänet oli myös tarkoitus kuunnella tuolla käynnillä, mutta hän vain sanoi, että ei kuunnella kun ei ne kuitenkaan kuulu. Esikoista kun odotin, niin hieman hämilleni jäin.. Myöhemmin kuulin, että lääkäri oli ekaa kertaa tekemässä yksin ko tutkimusta. :)

Vierailija
39/200 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikoina (n 20v) vahvasti miesvaltaisen oppilaitoiksen lääkärillä, en edes muista syytä. Ehkä ajokorttiin tarvittavaa todistusta varten. Nuori, varmaan juuri valmistunut hauskan näköinen lääkäripoika hoiti hommaa.

Makasin selälläni hoitopöydällä ja lääkäri kuunteli keuhkoja. Olin ohjeen mukaan ottanut paidan pois, ja siis pelkät rintaliivit päällä. Ei vaan kuulunut, lääkäri mumisten harmissaan siirteli stetoskooppia paikasta toiseen... Yhtäkkiä, mitään varoittamatta lääkäri nykäisi liivit alas, ja alkoi kuunnella suoraan rintojen päältä. Minä en voinut hillitä itseäni, vaan aloin kikatuksen. Lääkäri meini aivan tuskallisen punaiseksi, oli sata kertaa kiusaantuneempi kuin minä.

Lopuksi kysyin, että "nooh, miksi ne äänet ei kuuluneet?" ;o) Lääkäri-raukka ähisi jotain "runsaasta kudoksesta" joka voi haitata kuuluvuutta. Olin silloin hoikka, mutta isot rinnat, kuten voi jo arvata.

Muuten hyvä juttu, mutta keuhkoja ei kuunnella rintojen puolelta, eikä tissien päältä, keuhkot kuunnellaan selän puolelta.

Sydänääniä ei aloittelevakaan lääkäri kuuntele rintarauhaskudoksen eli tissien päältä koska sydänäänet ei siitä kuulu.

Ja selällään maaten ei niitä keuhkoja kuunnella. Potilas istuu tai seisoo, setetoskooppi on selässäja sitten käsketään rykimään ja hengittämään jne.

Sydänäänet kuunnellaan etupuolelta, mutta ei koskaan selällään maaten.

Terveisin se, joka kävi raskaana ollessaan ajokorttitutkimuksessa, seisaalta se lääkäri kuunteli sydänäänet.. googlaan lekurin nimen ja kerron myöhemmin,

edestä ja takaa. Edestä kuunnellaan sekä rintojen päältä että alta. Joskus pitää ottaa rintaliivitkin pois. Ja koska olen keski-ikäinen, ylipainoinen nainen, en usko, että lääkäri haluaa nähdä minun rintani. Astman vuoksi joudun kuunteluttamaan keuhkoni aika usein.

Vierailija
40/200 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa kyllä minusta aivan normitarkastukselta USA:ssa. Kaapu päälle ja päästä varpaisiin. Niinhän se siellä menee.

Olen itsekin asunut kymmenisen vuotta sitten muutaman vuoden USA:ssa ja käynyt siellä lääkärissä. Nämä kaapujutut osoittavat hyvin, miten intimiteettisuojan loukkauspelkoisia amerikkalaiset ovat. Eihän meillä Suomessa tuollaisia käytetä paitsi jossain leikkauksissa tai isommissa tutkimuksissa. Normaalien lääkärintarkastusten yhteydessä potilaan ei tarvitse käyttää mitään sairaalakaapua.