Gallup: Missä asennossa sait viimeksi?
Kommentit (191)
Ööö.. Mitä pelottavaa siinä on että sanomannörtti saa tietää että viimeiksi sain takaapäin eilen?
jos oikein muistan niin jotain kolmevuotta sitte peiton alla pimeessä.
Facefack asennossa vaimon suuhun.Nam.Ihana asento.M35
Selällään maaten suurehko sauva pimpissä ja pieni pepussa. Mieheni kalu suussa ja kädessa ( 69 ) jolloin mieheni käytti sauvoja.
Äsken lusikassa.
pari kertaa. Nainen olen siis.
Takaapäin työntelin kulliani puolison peppuun, sen jälkeen kun olin sormettanut neljällä sormella ja pöristellyt satisfyerilla hänelle kunnon orgasmin.
67 kirjoitti:
Kivaa...
Kivaa ja nautinnollista.
Takaapäin, vaimo vatsallaan ja vain terhakka peppu nostettuna pystyyn. Tällä kertaa hän hieroi itse klittaansa ja lähes samaan aikaan saatiin. Tämä on hyvä asento, kunhan varoo tökkimästä liian syvälle.
Vaimo sai ratsastamalla, sen jälkeen käänsin hänet alleni ja tulin 15 sekunnissa.
Jussin kunniaksi nostetaan. Vaimon kanssa eilen se perinteinen ja lopuksi kunnon menoa takaapäin. Oltiin meinaan molemmat tyytyväisiä :). Ehkä tänään uudestaan.
Aaamulla oli seksiä lähärissä, kuten aina jo pian 40 vuotta. Edellisen kerran olimme keskiviikkona aamulla ja sitä ennen viime lauantaina aamulla...Kumpikin saa orkun joka kerta, vaimo joskus kaksikin
Ikää meillä on 60 ja risat
Toissapäivänä lähärissä. Aluksi rauhallisemmin ja kun vaimo ottaa itseään jaloista kiinni niin kovennetaan tahtia. On se vaan kiihoittavaa kun alla oleva nainen levittää jalkansa täysin auki niin että jalat osoittavat kattoon. Silloin saa painaa täysiä pohjaan asti.
Sain vai sain? Munaa vai orgasmin?
Vierailija kirjoitti:
Aaamulla oli seksiä lähärissä, kuten aina jo pian 40 vuotta. Edellisen kerran olimme keskiviikkona aamulla ja sitä ennen viime lauantaina aamulla...Kumpikin saa orkun joka kerta, vaimo joskus kaksikin
Ikää meillä on 60 ja risat
Vakiopatu taas vauhdissa
Älkää nyt oikeasti vastatko, Sanoman nörtti selvittää ip n kautta identiteettinne ja saa vielä kasvot touhuillenne.