kissan painon mittaus 30 euroa - pidin kissaa vaa'alla noin 15 sekuntia ja eläinlääkäri katsoi painon.
Kommentit (27)
Eläinlääkäriaseman tarkkuusvaaka maksaa kuulemma lähes 90000, joten ymmärrän, että jotain sen käytöstäkin veloitetaan.
Eikö sitä kissaa voi punnita itse kotona?
Missä noin halvat hinnat? Oliko edes oikea eläinlääkäri?
Vältä aina kaikkia eläinlääkäriketjuja (Evidencia) Ne tekee yhden toimenpiteen per käyntikerta ja todella rahastaa. Järkevimmissä hinnoissa on syrjemmällä sijaitsevat yhden eläinlääkärin henkilökohtaiset vastaanotot. Itse käyn eläinlääkärillä, jolla on vastaanotto tehty omaan taloon. Ei ole kaikkia laitteita, mutta ei rahastakaan sietämättömästi.
Olen loukuttanut tänä kesänä jo pari tusinaa kissoja ja naapurin mies ne aina hakee jonnekin, en tiedä minne vie.
Vierailija kirjoitti:
Ai 1700 € halpa?
Kyselet siltä vaivihkaa omistakin oireistasi, niin saat neuvot kaupan päälle.
Tuntemani eläinlääkärit ovat aina olleet ystävällisiä ja mukavia. Paljon miellyttävämpää asioida kivojen eläinlääkärien kuin työhänsä kyllästyneiden ihmispuoskareiden kanssa.
Siis se punnitus oli vain yksi kohta laskutetuista "toimenpiteistä". Varmaan "kuljetuskopan avaus" ja "kissan nosto pöydälle" oli myös erikseen hinnoiteltu.
Koko painonsa arvosta kultaa..ainakin rahastajille.
Tuohan on pelkkä eläinklinikkamaksu. Eikö terveyskeskusten poliklinikkamaksutkin ole suunnilleen samaa luokkaa, vaikka lääkäri ei tekisi mitään vaan tyyliin pyytäisi kiinnittämään teipillä buranan selkään?
Vierailija kirjoitti:
Vältä aina kaikkia eläinlääkäriketjuja (Evidencia) Ne tekee yhden toimenpiteen per käyntikerta ja todella rahastaa. Järkevimmissä hinnoissa on syrjemmällä sijaitsevat yhden eläinlääkärin henkilökohtaiset vastaanotot. Itse käyn eläinlääkärillä, jolla on vastaanotto tehty omaan taloon. Ei ole kaikkia laitteita, mutta ei rahastakaan sietämättömästi.
Ehdottomasti hyvä vinkki tukea tässäkin kohtaa yksityisyrittäjiä ketjujen sijaan.
Eikös lemmikin omistajan kannata laittaa joka kuukausi rahaa jemmaan mahdollista eläinlääkäri käyntiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on pelkkä eläinklinikkamaksu. Eikö terveyskeskusten poliklinikkamaksutkin ole suunnilleen samaa luokkaa, vaikka lääkäri ei tekisi mitään vaan tyyliin pyytäisi kiinnittämään teipillä buranan selkään?
Tuo oli vain yksi erillinen toimenpidemaksu käynnillä, ei tietenkään koko käynnin hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai 1700 € halpa?
Tämän ketjun otsikossa lukee punnituksen hinnaksi 30€, ei 1700€.
Jos kissalla on joku diagnoosi, esim. nivelrikko, jonka vuoksi lääkäri on kehottanut sitä laihduttamaan, kissan voit punnita kotonakin punnitsemalla itsesi kissa sylissä ja ilman kissaa, pienen vähennyslaskun avulla, eikä maksa mitään.
N56
Tulee vanhusten hoitokodit mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai 1700 € halpa?
Kolme kissaa, joista kahdelle tehtiin hammashoito.
Ehkä köyhän ei kannata ottaa kolmea eläintä.
Mitään senioritarkastuksia ei tehdä ja hammaskivi katsotaan nykyisin itse. Viedään eläinlääkäriin kyllä jos tarvis viedä.
Aina kääkyvät että pitää puhdistaa hammaskivi kerran vuodessa koska se on suositus. Kuka nukuttaa kissansa joka vuosi. Sen kyllä oikein huomaa ketkä huutaa rahan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai 1700 € halpa?
Kolme kissaa, joista kahdelle tehtiin hammashoito.
Ehkä köyhän ei kannata ottaa kolmea eläintä.
No ei taida olla köyhä. Köyhä on sellainen ainakin joka haluaa tuputtaa rahansa muille.
Haha, missä kohtaa yksityiset (ihmis)lääkärit tai hoivakodit hoksaavat ottaa erillisen punnitusmaksun?