Gallup: Missä asennossa sait viimeksi?
Kommentit (191)
Sain Lapissa takaapäin vieraalta sporttiselta nuorelta varatulta mieheltä after ski-jatkoilla. oli ihanaa ja syntustä. miehensä näin vaimonsa kanssa seuraavana päivä, eipä tiedä nainen mitä miehensä teki :D
Dogstyle ja eilisiltana kun panin saunan päälle.
Ensin mies päällä ja sitten mä halusin vaihtaa takaapäin-asentoon.
Oli treffit. Järven takaa olevan emännänkaa. Vkl:na tuli ja riisuttiin. Ensin otti suihin, minä suutelin häntä, sitten hän tuli ja astui päälleni. Tovin ratsasti, imin ja purin hänen muhkeita rintoja. Lopussa sanoin, haluan takaapäin (kummankin lemppari :), hän meni kontilleen kun purin kaiken kiimani häneen ja laukesin voimalla. Edestäpäin, lähetyssaarnaaja jäi pois, kun se ei näin ylipainoisena ja tän ikäisenä ole enää se mukavin juttu. Nautimme kovasti vkl:sta.
N66/M58
Tein miehelle handjobin, kun niin halusi, eikä jaksanut naida. Kun ensin tein parit oharit, eli melkein muttei ihan, jo mies hermostui ja pyysi että älä jätä välitilaan.. no en sitten ja kun tuli sitten niin huudon kera. Kiittteli.
Vierailija kirjoitti:
lähetyssaarnaaja, on kyllä jo muutama päivä aikaa.. :(
Sama juttu, lähetyssaarnaajassa oltiin. Aikaa siitä on mennyt jo liikaakin (omasta mielestä).
Vierailija kirjoitti:
Tein miehelle handjobin, kun niin halusi, eikä jaksanut naida. Kun ensin tein parit oharit, eli melkein muttei ihan, jo mies hermostui ja pyysi että älä jätä välitilaan.. no en sitten ja kun tuli sitten niin huudon kera. Kiittteli.
Oijoi, tarviisin nyt just tuollaista..tuntuu niin täydeltä kasseissa
Mä sain viimeksi ihan taivaallista silittelyä pikkareiden päältä. Kostuin siitä ihan toden teolla ja samalla hivelin miehen kovaa etumusta. Jossain kohtaa eksyi sormet pikkareiden alle ja me suudeltiin paljon. Mä hyväilin miestä pitkään ja hartaasti liukkarin kera. Aloin olla jo tosi lähellä orgasmia niin pyysin et mies tulee mun sisään lusikassa. Ei mennyt kuin minuutti tai kaksi niin tultiin yhtäaikaa. N34
3 tuntia sitten, lähäri ja doggy :)
Peruutin miehen naamalle eli 69. Mies onneksi kesti sen aikaa että sain myös munaa sisälleni.
Vaimo nosti pyllyään kun laitoin tyynyn pepun alle. Sitten aloitin jalat olkapäillä ja lopuksi nojasin pohkeisiin mällin ruiskutessa ja vaimon samalla nykiessä.