Gallup: Missä asennossa sait viimeksi?
Kommentit (191)
ensin vaimon kanssa kuusysissä ja sitten villiä ratsastusta :)
Ei mulla muuta, tulin vaan ääneen ihmettelemään että tätä ketjua on luettu yli 2000 kertaa. Mikä siinä on niin kiinnostavaa missä asennossa muut nai?
joten eiköhän se mennyt niin viimeksikin=)
Ratsastin miehellä taivaaseen... oih ja voih
Mies oli tunkeutunut vielä nukkuessani takaapäin sisääni. Heräsin orgasmin tullessa.
aluksi kuusysiä vaimon kanssa, sitten ratsastusta ja lopuksi kunnon orgasmi takaapäin!
Saatteko takaapäin -asennossa orgasmin ilman, että hyväilette klitoristanne?
Oma orgasmi taitaa olla viime viikolla niin, että minä makasin miehen päällä.
kun vaimo otti suihin, ja loppuun asti!
No toissapäivänä vaimokultani otti suihin, loppuun asti ja nieli kaikki. :D
vaimo ratsasti naama jalkoihin päin ja sormetin samalla peppua.
Minä sain orgasmin miehen nuollessa, sitten oltiin yhdynnässä lusikkana eli kyljellään takaapäin.
Sitten tapin tilalle miehen kalu ja samalla sormettaen eka orkku, oih ! Sitten mies välillä pesulle ja normaalinaintia takaapäin ;) Orkut samaan aikaan.... pitäskö lähtä virittelemään miestä ?
Kun se tuolla kattoo telkkua. Ekana pikkuset suikit ja siitä tuohon em. pepputappi ym. tsydeemiin :D
makasin mahallani miehen päällä. Toinen tuli peruslähärissä, kun mies samalla sormetti pyllyä. Kolmas vielä klittaa nuolemalla ja pyllyä sormettamalla. Minä en saa koskaan takaapäin.
Suihkussa takaapäin. Eilen mies sormetti minua kun lapset olivat ulkona :P
Ennen sitä oli kyllä käytössä monta variaatiota; lähetyssaarnaaja, molemmin päin ratsastukset, sakset, sängyn reunalla, sohvalla, keittiössä seisten jne.