Gallup: Missä asennossa sait viimeksi?
Kommentit (191)
Musta voisi tarkentaa, että kummasta on kyse, koska a) sai seksiä tai b) sai orgasmin.
loppuhuipennus puoli-istuvassa asennossa.
ja silloinkaan en oikeasti saanut, mies vaan sai.
Nyt hoidan itse itseni melkein joka päivä, monesti useamminkin ja "saan" joka kerta. Viimeks vatsallani pupujussi hieromasauvan kanssa, aah ;)
Junaillen :D Mies takana,.. ja kylkiasennossa.
ratsastus, takaapäin ja lopuksi peppuun...tänään.
Eilen panin vaimoa takaapäin, meidän molempien lemppari.. :)
Vaimo makasi vatsallaan hieman pyllyä kohottaen ja minä tulin takaapäin sisään. Aluksi rauhallista lykintää, lopuksi aika rajua työntelyä.
tänääm suihkun jälkeen, illalla lisää luvassa ja just sieltä suunnasta mistä haluan.
Vaimo makasi vatsallaan hieman pyllyä kohottaen ja minä tulin takaapäin sisään. Aluksi rauhallista lykintää, lopuksi aika rajua työntelyä.
Takaapäin minä mahallani on ihan parasta :) Välillä niin että mies nojaa päälleni, ihanan "alistettu" olo siellä alla kun mies hoitelee hommat. Ja sitten niin että mies nojaa käsivarsiinsa ja kiihdyttää tahtia... Ihanaa!
Kuusysissä pari tuntia sitten... :)
Lähetyssaarnaajan kanssa pikaisesti. Jihaaa!
Anaalissa takaapäin. Olen siis se naisosapuoli. Mieheni sai tämän jälkeen suuhuni työnnellessään.
Mies istui sohvalla ja ratsastin naama häneen päin. Viikko sitten. Mies ollut kipeänä nyt...
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin minä mahallani on ihan parasta :) Välillä niin että mies nojaa päälleni, ihanan "alistettu" olo siellä alla kun mies hoitelee hommat. Ja sitten niin että mies nojaa käsivarsiinsa ja kiihdyttää tahtia... Ihanaa!
Parasta. Tänä aamulla, kun olin vielä puolinukuksissa mies tuli ihan selkään kiinni huohottelemaan ja kuivaharjoittelemaan. Sitten kun sain peppua vähän nostettua työntyi sisääni. Lopussa käännyin selälleni ja mies tuli perinteisesti päälle. Saatiin melkein yhtä aikaa ja siinä hetkessä hän vielä piteli mun käsiä koukussa ylhäällä.
Ratsastaen viime viikolla rakastajani luona.
takaapäin.. :)