Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä harvinainen tai edes vähän valtaväestöstä poikkeava ominaisuus sinulla on?

Vierailija
18.08.2014 |

Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D

Kommentit (512)

Vierailija
21/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi ylimaarainen luu kummassakin jalassa.

Vierailija
22/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasenkätinen ja sairastan epilepsiaa. Ei varmaan mitenkään ihmeellisiä... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurallinen migreeni ja todella hyvä avaruudellinen hahmotuskyky.

Vierailija
24/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebola

Vierailija
25/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minkä pitäisi lihottaa ihmistä toimii minulla päinvastoin. Eli laihdun vain entisestään. Minulla on epäsäännöllinen ateriarytmi, voin kituutua koko päivän syömättä ja ennen nukkumaanmenoa vetää kolmen ihmisen annoksen, nukun epäsäännöllisesti ja syön mitä lystää silloin kun mieli tekee. En laita mitään ihmeellistä kotiruokaa, en harrasta liikuntaa. Alan uskoa enemmän ja enemmän, että lihavuus/laihuus johtuu aika pitkälti geeneistä.

Vierailija
26/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:24"]Selvänäköisyys/kuuloisuus/tuntoisuus

[/quote]

Mulla ihan samat.

Vierailija
27/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen sävelkorva (ei kuitenkaan absoluuttinen)

Vierailija
28/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsinä räpylät ja keuhkojen tilalla kidukset. Sekä neljä persettä.

Vierailija
29/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä numeromuisti. Muistan puh.nrot vuosikymmenten takaa ja toisten tilinrot.

Vierailija
30/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropenis

Vierailija
31/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan pakottaa itseni itkemään. Siis tuosta vaan, ei tarvitse edes ajatella surullisia asioita.

Olen myös todella empatiakykyinen ja aistin TODELLA herkästi kireän, surullisen tms ilmapiirin.

Vierailija
32/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky käyttää kaikkia aisteja kunnolla unissani. Eli siis haistan/maistan jne. jota on väitetty "mahdottomaksi". Samoin pinnistelemällä saan unen pysymään loogisena vaikkapa numeroiden tai tekstipätkien suhteen, vaikka yleensä ne vaihtuvat joka kerrasta kun ne lukee yms. Usein myös uneni jatkuvat, kuin tv-sarjat.

Vierailija
33/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut taudin, johon sairastuu keskimäärin 20 ihmistä vuodessa Suomessa, ja vieläpä 2 kertaa.

Tosin olisin mieluummin jättänyt taudin väliin, jos minulta olisi kysytty.

Vierailija
34/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh multakin puutttuu viisurit, aihoita myöten. Myös yksi aika etuosan rautahammas uupuu. Huulihalkion kanssa synnyin, mulla ne johtuu siitä.

Hmm mitähän muuta olis... no olen kuulemma lääkärin tutkimusten mukaan keskimääräistä älykkäämpi. Toisaalta en mikään huippu joten laskettaneenko  tota :D

Sitten on keliakia, sitähän on kai ainakin prosentilla väestöstä. ja otoskleroosi eli kuurouteen johtava kuuloluun luutumisjuttu. Mulla on tosin sen takia vasta lievä kuulonalenema. Sitä kuulemma esiintyy keskimäärin 0,3% väestöstä.

Vierailija
35/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:39"]Mikropenis

[/quote]

Onko sukupuolesi määriteltävissä ja kuinka itse koet sukupuolisen määrittelyn?

Vierailija
36/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen päässäni, kun joudun kipeän ihmisen lähelle. Saan päähäni sellaisen kuumottavan päänsärynkaltaisen tunteen, hitusen ärsyttävää esim. flunssakaudella ruuhkametrossa.:P Lisäksi osaan heiluttaa korviani.

Vierailija
37/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaaleatukkainen, mutta silmäni ovat syvän mustanruskeat. Myös ihoni on tummempi kuin kantaväestöllä, enkä ole koskaan palanut auringossa. 

Vierailija
38/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky ohjailla uniani.

Vierailija
39/512 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kasvaneet onnistuneesti kaikki viisaudenhampaat, ilmankos olen niin viksu ja filmaattinen.

Numeromuisti on melkoinen, muistan vieläkin 15 vuoden takaisia lankapuhelinnumeroita.

Vaistoan todella helposti ihmisten tunnetilat ja välillä tuntuu että ajatuksetkin. Osaan usein arvata ihmisen traumat. Kerran exäni kanssa tavatessamme meni noin 2 sek tajuta että hän on ihastunut toiseen (kova paikka mulle). Oikeastaan tiesin sen jostain jo ennenkuin hän tuli paikalle, varmaan tekstiviestien muuttuneesta sävystä. En mielelläni esim katso telkkaria tai lue joitain blogeja kun näen (tai luulen näkeväni) niiden machojen unelmien glamour-kulissien läpi, ihmisen rikkinäisyyteen ja siihen mitä he koittavat paikata, ja suorastaan keskenkasvuisuuteen.

Vierailija
40/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhytkasvuinen ja karvainen nainen.