Mikä harvinainen tai edes vähän valtaväestöstä poikkeava ominaisuus sinulla on?
Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D
Kommentit (512)
Olen kaunein ja paras ja erittäin vaatimaton luonteeltani.
Uskallan puhua tuntemattomille ihmisille täysin selvinpäin.
Kuulen enkelten puhuvan minulle.
Paksut reidet ja litteä takapuoli.
Mulla on häntä. Sellainen oikea karvainen. En ole muilla nähnyt eli lienee melko harvinainen...
Osaan liikennesäännöt ajan sitten pyörällä tai autolla tai olen liikkeellä kävellen. Tuntuu olevan todella harvinainen ominaisuus Helsingissä.
Olen mulatti, mutta silti minulla on pisamia. Pisamainen ihohan on yleensä punapigmenttisten vaaleaihoisten omaisuus. Sain siis isältä perinteistä euraasialaista tummemman ihon ja äidiltä pisamat. Monen mielestä näytän todella eksoottiselta, joten kai se on sitten harvinaista.
Olen myös molempikätinen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:16"]
Osaan sumentaa näkökenttäni samalla tavalla kuin jos kameralla tarkentaisi pieleen. Ulospäin se ei näy mitenkään(en esim. siristä silmiä eikä pupillit muuta kokoa). Siitä on hyötyä jos maalatessa pitää taulua katsoa "kauempaa" . Luulin ennen että kaikki osaa tän. Ihan vasta selvis että ei osaakkaan :O Onko täällä muita?
No mä osaan, en ikimaailmas oo tiennyt että toi on jotenkin harvinaista, ihanko tosi?
Jeeee! Mä oon näitä lukiessa miettiny ja miettiny etteikö musta löydy mitään erikoista, löytyi!
[/quote]
Mulla on luomi silmän sisässä.
n39
pystyn sulkemaan korvakäytäväni korvan sisäisillä lihaksilla. eivät mene ihan umpeen, mutta äänet vaimenee suunnilleen saman verran kuin painaisi sormilla kevyesti tuon korvakäytävän suulla olevan läpän kiinni. lisäksi rupeaa kuulumaan porisevaa huminaa. se on kyllä raskasta, ei kovin vahva lihas, eli korvat pysy suljettuna kuin joitakin sekunteja kerrallaan. Mutta on ihan kätevä kun ambulanssi ajaa ohi eikä kehtaa laittaa käsiä korville (olen myös vähän herkkä koville äänille).
googlailin ja löysin että kyseessä on tensor tympani -niminen lihas korvassa http://en.wikipedia.org/wiki/Tensor_tympani_muscle tästä artikkelista löytyy myös tuo että jotkut voivat tätä lihasta kontrolloida.
terve vaan kaikki jotka tunnistaa, mulla on tylsä aamu...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:46"]
Mulla on erittäin harvinainen migreenityyppi, tämä on 0,01%lla kaikista migreeniä sairastavista.
Olen myös pitkä ja luonnostaan laiha, 183/55.
[/quote]
ai niin, ja kellään muulla ei varmasti ole samaa nimeä!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:22"]Minulla on korvien edessä sellaiset pienet terävät ulospäin törröllään olevat kolmionmuotoiset nipukat, vaikea selittää tuon tarkemmin. Yleensä tuo kohta on kaikilla tasainen. Tosi merkittävä erikoisuus. :D
[/quote]
Mullakin ne on kolmiot, mutta ne ei törrötä ulospäin. Ne menee korvan suuntaisesti.
249 lisää että mun silmät vaihtaa väriä vuodenajan mukaan, ne on kesällä vihertävät ja talvella täysin ruskeat. Äidilläni on sama juttu.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:22"]Minulla on korvien edessä sellaiset pienet terävät ulospäin törröllään olevat kolmionmuotoiset nipukat, vaikea selittää tuon tarkemmin. Yleensä tuo kohta on kaikilla tasainen. Tosi merkittävä erikoisuus. :D
[/quote]
Mullakin ne on kolmiot, mutta ne ei törrötä ulospäin. Ne menee korvan suuntaisesti.
[/quote]
mullakin, mutta en oo koskaan tajunnu ettei kaikilla ole! :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:16"]Osaan sumentaa näkökenttäni samalla tavalla kuin jos kameralla tarkentaisi pieleen. Ulospäin se ei näy mitenkään(en esim. siristä silmiä eikä pupillit muuta kokoa). Siitä on hyötyä jos maalatessa pitää taulua katsoa "kauempaa" . Luulin ennen että kaikki osaa tän. Ihan vasta selvis että ei osaakkaan :O Onko täällä muita?
[/quote]
Mäkin osaan! Ja maalaan päivittäin! Luulin tosin että normaalia
Olen pitkä(176cm), kuulun Mensaan( 2% väestöstä), peruskoulun päästötodistuksen ka. 9,8 ja olen ateisti.
Leveät ja paksut peukalot sekä erikokoiset pupillit.