Mikä harvinainen tai edes vähän valtaväestöstä poikkeava ominaisuus sinulla on?
Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D
Kommentit (512)
Minulla on hyvä suuntavaisto enkä eksy koskaan. En metsässä enkä kaupungissa. Vaikka minut vietäisiin jonnekin silmät sidottuina, osaan sieltä pois sillä perusteella, miten auto liikkui saapuessani. Osaan myös olla kulkematta ympyrää metsässä.
Tämä johtuu varmaan siitä, että tarkkailen ympäristöäni ja muistan auringon aseman sitä erikseen ajattelematta. Jos vain tiedän minne esim. bussi on menossa osaan valita varjon puolen vaikka en olisikaan ennen käynyt paikassa. En ajattele asiaa tai suunnittele vaan toimin niin luonnollisesti.
Kolme nänniä! That's all! Olen miettinyt että pitäisikö poistattaa tuo ylimääräinen.. Mutta, ollut jo 26v, saa olla seuraavatkin 26v.. Oon kyl miettiny et voisiko sillä imettää, jos sais joskus lapsen. Mut lääkäri sanoi että ei voi, ei ole maitotiehyeitä tässä ylimääräisessä.. :D
Osaan pullistaa pilluni sisäosan ulos näkyville.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:51"]
Minulla on Chiarin malformaatio, eli yksinkertaisesti sanottuna aivoni ovat liian isot päähäni, joten ne valuvat muutaman millin selkäydinkanavaan.
Päänsäryt ja muut oireet ovat kamalat, mutta voinpahan sanoa, että minulla on isot aivot:D
[/quote]
Ainiin, minulla on myös yli 100 ruoka-aineallergiaa, enkä osaa röyhtäillä!
[/quote]
Minäkään en osaa röyhtäistä! Ihanaa, että löytyy joku toinenkin. Luulin olevani ainoa.
Pystyn omin sormin saamaan orgasmin 15 sekunnissa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:10"]Minulla oli ennen neljä rintarauhasta ja nänniä. Nännit ovat tallella mutta rauhaset leikattiin pois:) olen tavannut tähän mennessä yhden jolla sama
[/quote] minulla on kainaloissa ylimääräiset rintarauhaset, kuten äidilläni ja siskollani.
Mulla on julkisen oksentamisen fobia.
Juu, yhtä helvettiä on elämä aina välillä ja mitään sille ei voi.
Miksi näitä joitain alapeukutetaan????
Munkin silmät vaihtaa väriä! Kun olen onnellinen, silmäni ovat mustikansiniset. Kun olen surullinen, niistä tulee vaaleanharmaat. Normaalisti tavallisen siniset, erityisen väsyneenä tummanvihreät.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 07:26"]
Osaan tärisyttää pupillejani jännittämällä silmieni lihaksia. Olen tavannut vain kaksi ihmistä, jotka pystyvät samaan.
Minulla on asperger. Lasken sen positiiviseksi ominaisuudeksi, koska pystyn elämään normaalia elämää.
Näen numerot väreinä.
[/quote]
osaan myös tuon pupillien tärisyttämisen, ja mullakin on numerot väreinä, myös osa kirjaimista. Omaan myös ylitaipuisat sormet o.o
Epikantukset silmissä (enkä ole down.)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:42"]
Pystyn iskemään kenet tahansa miehen. En ole mitenkään erikoisen kaunis tai hyväkroppainen, mutta halutessani saisin mukaani miehen kuin miehen. Outoa Monasti olemme kavereiden kanssa asiaa testanneet ja aina on onnistunut. :)
[/quote]
Minulla tavallaan sama. Ärsyttävintä siinä on, että harvemmin edes yritän. Hankalaa olla miespuolisten ihmisten kanssa tekemisissä, kun suurin osa niistä ihastuu/rakastuu minuun jossain vaiheessa. Olen yrittänyt kysellä miksi. Nimittäin en ole mitenkään erityisen kaunis, eikä piirteeni ole itenkään kummalliset. Kuulemma minussa on jotain naapurintyttömäistä charmia.
Yliliikkuvat nivelet, san väänneltyä kehoani mitä kummallisempiin asentoihin. Olen myös täläinen kerta silmäyksellä lukija, en tiedä onko muilla nopeilla lukijoilla sama, mutta itse ainakin olen oppinut lukemaan tosi aikaisin, kuoluun mennessä osasin jo ihan sujuvasti lukea esim. lehtiä, mutta sanan tavuttaminen olikin sitten hankalaa. Lisäksi minulla(kin ) on vahva intituutio ja tiedän asioita ennalta, tai jokun kertoessa jotakin elämän tapahtumaansa arvaan osan siitä ennalta. Näen sen ikäänkuin kuvana päässäni.
Mua ärsyttää nää viestit että mulla on se ja se henkinen kyky tai megahyvä intuitio. Haloo, ei niistä ole mitään tutkittua tietoa että kuinka yleisiä taitoja ne on ja aika vaikea niitä onkin mitata tms. absoluuttisesti määrittää kuinka monella sellainen kyky on. Kyllä mäkin oon tosi nopea lukija ja on hyvä numeromuisti jne. mut ei tullu mieleenkään kertoa sellasesta ominaisuudesta tässä ketjussa...
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:29"]
Uskomatonta, täyttä sekundaa kaikki palstalaiset!
No joo, vitsi vitsi! :D
[/quote]
Ja siitäkin huolimatta kaikki täällä on akateemisia ja paukuttaa ihan tolkutonta liksaa ;)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:16"]Osaan sumentaa näkökenttäni samalla tavalla kuin jos kameralla tarkentaisi pieleen. Ulospäin se ei näy mitenkään(en esim. siristä silmiä eikä pupillit muuta kokoa). Siitä on hyötyä jos maalatessa pitää taulua katsoa "kauempaa" . Luulin ennen että kaikki osaa tän. Ihan vasta selvis että ei osaakkaan :O Onko täällä muita?
[/quote]
Eikö tuota osaakaan kaikki? O_O
[/quote]
Mullakin tämä!
[/quote]
Mullakin, ja pystyn myös halutessani näkemään kaiken kahtena.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:55"]
Mulla on kasvaneet onnistuneesti kaikki viisaudenhampaat, ilmankos olen niin viksu ja filmaattinen.
Numeromuisti on melkoinen, muistan vieläkin 15 vuoden takaisia lankapuhelinnumeroita.
Vaistoan todella helposti ihmisten tunnetilat ja välillä tuntuu että ajatuksetkin. Osaan usein arvata ihmisen traumat. Kerran exäni kanssa tavatessamme meni noin 2 sek tajuta että hän on ihastunut toiseen (kova paikka mulle). Oikeastaan tiesin sen jostain jo ennenkuin hän tuli paikalle, varmaan tekstiviestien muuttuneesta sävystä. En mielelläni esim katso telkkaria tai lue joitain blogeja kun näen (tai luulen näkeväni) niiden machojen unelmien glamour-kulissien läpi, ihmisen rikkinäisyyteen ja siihen mitä he koittavat paikata, ja suorastaan keskenkasvuisuuteen.
[/quote]
mielenkiinnosta, miksi tätä ja paria vastaavaa jossa on tää "selvännäköaihe" on alapeukutettu näin paljon? :O
Olen allerginen kylmälle