Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää miehettä?

Vierailija
10.04.2013 |

Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.

Kommentit (751)

Vierailija
381/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Netti vääristää. Naisistakin saa aika karsean kuvan kun näitä juttuja lukee, pidätkö itseäsikin epäihmisenä sen vuoksi?

On tosi surullista, miten vääristynyt käsitys sinulla on maailmasta ja ihmisistä. Suurin osa taviksista ja rumistakin kelpaa suhteeseen ja on jopa ihan onnellisia, mutta sinä olet se ainoa unversumin kelpaamaton nainen. Aika itsekeskeistä, itse asiassa, että käperryt noin itseesi. 

Vaikuttaisi, että ylettömän paljon muiden mielipiteistä välittävät, neuroottiset ja junnaamaan jäävät tyypit jäävät miehettä. Ulkonäöllä tuskin on asian suhteen merkitystä.

[/quote]

Minusta naisista saa ihan hyvän kuvan netissä. Toki joukkoon mahtuu kamaliakin tapauksia, mutta niinhän se on oikeastikin. 

Ehkä kelpaa, mutta olisi se sitten kiva olla pelkkä panoalusta miehen unelmoidessa kauniimmasta naisesta ja valittaessa netissä venymisarvista ja myöhemmin raskauden aiheuttamista muutoksista. 

Luuletko sinä, että minä kuljen tuolla ulkona kertomassa kaikille vastaantulijoille, mitä ajattelen näin henkilökohtaisesta asiasta? Minä häpeän kelpaamattomuuttani, joten en puhu siitä kenellekään, koskaan. Tuskin millään muulla oikeasti on väliä kuin ulkonäöllä. Tietäisit sen, jos kuuluisit meihin, jotka eivät kelpaa. 

Vierailija
382/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 18:42"]

[/quote]

Netti vääristää. Naisistakin saa aika karsean kuvan kun näitä juttuja lukee, pidätkö itseäsikin epäihmisenä sen vuoksi?

On tosi surullista, miten vääristynyt käsitys sinulla on maailmasta ja ihmisistä. Suurin osa taviksista ja rumistakin kelpaa suhteeseen ja on jopa ihan onnellisia, mutta sinä olet se ainoa unversumin kelpaamaton nainen. Aika itsekeskeistä, itse asiassa, että käperryt noin itseesi. 

Vaikuttaisi, että ylettömän paljon muiden mielipiteistä välittävät, neuroottiset ja junnaamaan jäävät tyypit jäävät miehettä. Ulkonäöllä tuskin on asian suhteen merkitystä.

[/quote]

Minusta naisista saa ihan hyvän kuvan netissä. Toki joukkoon mahtuu kamaliakin tapauksia, mutta niinhän se on oikeastikin. 

Ehkä kelpaa, mutta olisi se sitten kiva olla pelkkä panoalusta miehen unelmoidessa kauniimmasta naisesta ja valittaessa netissä venymisarvista ja myöhemmin raskauden aiheuttamista muutoksista. 

Luuletko sinä, että minä kuljen tuolla ulkona kertomassa kaikille vastaantulijoille, mitä ajattelen näin henkilökohtaisesta asiasta? Minä häpeän kelpaamattomuuttani, joten en puhu siitä kenellekään, koskaan. Tuskin millään muulla oikeasti on väliä kuin ulkonäöllä. Tietäisit sen, jos kuuluisit meihin, jotka eivät kelpaa. 

[/quote]

Miesten keskuudessa on aina ollut paljon heitäkin, jotka jäävät täysin vaille naisten kosketusta. Siis koko elämänsä aikana eivät saa naista, eivät seksuaalisessa, eivät romanttisessa, eivätkä edes platonisessa ystävyysmielessä.

Ennen heitä löysi kaljabaarien sivupöydistä jurottamasta tai maatalojen vanhanpojan asunnoista. Nykyään he asustelevat halvoissa nukkumalähiökämpissään ja ryyppäävät itseään hengiltä.

Aina he ovat kuitenkin olleet näkymättömiä, ennen kaikkea näkymättömiä naisille. Paitsi nyt, kun heilläkin on tietokoneet ja pääsevät kirjoittelemaan nettiin avoimille foorumeille. Katkeraa, ahdistunutta, naisvihamielistä ja itsetuhoisen myrkyllistä tekstiähän sieltä tulee. Mahdollisesti olet sattunut törmäämään näihin kirjoituksiin itsekin.

Naiset eivät koskaan ole huomanneet näitä miehiä, samoin kuin miehet eivät ole koskaan huomanneet kaltaisiasi naisia. Mutta kumppanittomuusongelma on todellinen molemmille sukupuolille.

Itse asiassa sanoisin, että se on miehille vielä astetta pahempi juttu, koska yhteiskuntamme edelleen olettaa miesten tekevän kaikki ihmissuhteisiin johtavat aloitteet. Minkäs teet, kun aloitteenteko ei sitten onnistukaan? Silloin aletaan kulkea hidasta itsetuhon tietä sinne lähiöyksiöön ja viinapullon ääreen.

Minusta sinun kannattaisi siis lähteä rohkeasti ottamaan kontaktia miehiin. Erittäin monelle todellakin kelpaa se ihan tavallinen nainen ihan tavalliseen parisuhteeseen, joka sisältää myös ihan tavallista seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti todellakin vääristää, olkaa ihan huoletta.

Tein juuri ajatusleikin ja mietin, millaista elämä olisi jos kaikki naiset ajattelisivat niin kuin tällä sivustolla ajatellaan... huh huh.

T. Mies 28v.

Vierailija
384/751 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 09:36"]

Mä sanoisin omien huomioitteni perusteella että vain yksi naisryhmä jää todennäköisesti yksin, jos ei itse asiaan herää, eli passiiviset. Näitä on muutama tutuissani ja he odottavat että joku tulee juttelemaan, joku hakee baarissa tanssimaan, joku tulee suurinpiirtein ovelle jne. Se aika on mennyttä että oletetaan miehen tekevän kaikki, ei se mene enää niin. Varsinkin ujompien miesten on tosi vaikea tulla tekemään tuttavuutta, he yleensä päätyvät yhteen aktiivisten/puheliaiden naisten kanssa, miksiköhän?

Its olin kyllä nuorena kaunis ja hoikka ja myönnän että sain helposti seuraa, joskus baari-iltana saattoi tanssimaan hakea 10 miestä. Mutta, millaisia miehiä, se on eri asia. En ole koskaan tykännyt rohkeista, jopa röyhkeistä miehistä joista paistaa läpi iso ego, vaan juuri niistä hiljaisemmista tyypeistä baarin reunapöydässä. Arvatkaa vaan onko sellaiset lähestyneet minua? Ei yksikään. Nyt olen naimissa, mutta sitä ennen mulla oli pari pitkää seurustelusuhdetta. Kaikissa näissä tapauksissa minä olen ollut aloitteentekijä. Ja olen saanut aina kuulla, että nämä miehet ovat ajatelleet etten minä voisi heistä kiinnostua.

Eli yksinäiset, lähestykää kiinnostavaa miestä itse! Ei siinä mitään menetäkään jos ei kävisikään tuuri. Plussanä tässä on vielä se, että jos tärppää, saatte todennäköisemmin sellaisen miehen, jonka kanssa synkkaa kuin että odottelette että joku bongaa teidät. Rohkeutta peliin, hymy kaunistaa!

[/quote]

Puhuit täyttä asiaa. Naisten ongelma on juuri tämä: odotetaan että mies tekee. Eka odotetaan että joku tulee iskemään. Kun oikeat ei tule niin valitetaan.

Sitten jos on tullut niin odotat että pyytääkö hän treffeille. Jos pyytää niin odotat että mitä hän keksii (ihan kun itse et voisi mitään sanoa?). Jos paikka on väärä tai muuten huono niin nainen alkaa valittamaan (miehen pitäisi olla ajatustenlukija). Naiset vaatii mieheltä myös lahjoja. Kukkia ja vastaava. Mutta jos mies tuo vääriä (nainen EI tietenkään kerro mistä se pitää), niin taas saa haukut.

Nainen odottaa koska mies kysyy että ruvetaanko seurustelemaan. Nainen odottaa että mies sanoo että muutetaan yhteen.

Mutta sitten tulee naurettavin osa. Odotetaan että mies kosii ja oikein romanttisesti. Jos sitä ei tapahdu niin suututaan. Mutta ei sanota sitä miehelle vaan ruvetaan suunnittelemaan eroa.

Ihan kun nainen olisi joku avuton lapsi. Valitetaan kun oikeat miehet ei tule iskemään. Valitetaan että ei viedä oikeisiin paikkoihin treffeille ja valitetaan että mies ei kosi. Nainenkin voi asialle tehdä jotain. Suu auki ja toimeksi

[/quote]

Minä kuulun näihin jotka odottaa miehen tekevän aloitteen. Koska silloin kun itse teen aloitteen niin mies on kyllä aina suostunut mukaan treiffelle yms. ja pitänyt yhteyttä mutta loppujenlopuksi ei ole ollut oikeasti ihastunut minuun, en sitten tiedä olisiko vain "roikkunut" mukana. Sitten tapasin miehen joka oikeasti oli kiinnostunut minusta, hänellä ei ollut mitään ongelmia tehdä aloitteita vaikka olikin ujo. Viestejä tuli, kysy seurustellaanko ja kosintakin tulee hänen aloitteesta jos tulee. Jos minä kosisin jotakin tämmöistä "roikkujaa" ja hän vastaisi kyllä, niin olisin varmaan liitossa missä mies ei koskaan ole edes rakastanut minua.

[/quote]

Juurikin näin. Mies voisi olla siinä rinnalla odottamassa ihan ok-naisen kanssa kunnes saa omasta mielestään paremman. Kun sellainen sitten löytyisi, voisi vanhan naisen jättää muksuineen ja siirtyä uuteen liittoon.

Ikinä enää en aloitetta tee. Ja muuten, ihan ok-nainen voi olla kultakaivos toiselle miehelle.

Vierailija
385/751 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Onko ihmiset oikeasti näin kyynisiä? Vai olenko itse naiivi? Me suomalaiset kuollaan kyllä sukupuuttoon tällä menolla. 

Vierailija
386/751 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Onko ihmiset oikeasti näin kyynisiä? Vai olenko itse naiivi? Me suomalaiset kuollaan kyllä sukupuuttoon tällä menolla. 

Vierailija
387/751 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka minä. Olen korkeasti koulutettu ja ''arvostetulla alalla'', töitä on enemmän kuin ehtisi tehdä. Vapaa-ajallani teen vapaaehtoistyötä lasten parissa ja liikun jonkin verran

Olen mielestäni ihan siedettävän näköinen, vaikka ulospäin vaikutankin hyvin  itsekriittiseltä. Joka on jopa kehunut kauniiksi mutta siinä taitaa olla pieni alkoholilisä :) Minulla on paljon hyviä ystäviä, mutta miestä ei vain ole löytynyt. Enkä edes ole nirsoillut :D

Ehkä minun ulospäin näkyvä omahyväinen suorittaja/perfektionisti luonne karkottaa miehet, vaikka kaikki minut tuntevat tietävät että nöyrä ja läpikiltti. Eli en usko että vain tietyn tyyppiset naiset jäävät ilman miestä, jotkut vain löytävät jonkun rinnalleen nopeammin kuin muut, ainakin tahdon uskoa näin.  

Vierailija
388/751 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että kirjoitusvirheet tuskin antavat minusta niin ''korkeasti koulutettua'' kuvaa. hupsista. Mutta ymmärsitte varmasti pointtini, ja ehkä pari näppäilyvirhettä on anteeksi annettavissa puoli 12 yöllä :)

t.342

Vierailija
389/751 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole olemassa mitään yhtä syytä, miksi jotkut eivät löydä elämänkumppania. Sopivaa vain ei ole tullut vastaan. Mutta aina saa toivoa, että niin vielä kävisi. Ei rumuus, lihavuus tai mielenterveysongelmat voi olla selittävä tekijä. En ainakaan halua uskoa niin. Parisuhteissa elää myös paljon rumia, lihavia ja mielenterveysongelmaisia. Kuka meistä on täydellinen? Täydellisyys on sitä paitsi tylsää. Olen kai liian romantikko, mutta ajattelen, että jokainen voi kohdata itselleen sopivan, kun aika on oikea. Itse olen 34-v yksinäinen nainen, lihava, mutta silti mielestäni ihan kaunis ja kauniisti pukeutuva. Ja edelleen toivon, kumppanin joskus vielä löytäväni!

Vierailija
390/751 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lihava nuorena ja pitkään aikuisenakin, vaaka ylitti pahimmillaan jopa 100 kiloa. Kukaan ei ollut koskaan silloin kiinnostunut. Sitten kun laihduin, kiinnostusta kyllä alkoi olemaan, mutta vaatteiden alla oli muistona läskeistä löysää ihoa ja raskausarpia, joten en voinut sanoa kyllä kenellekään. Minulla on maine, etten huoli ketään ja että olen nirso, mutta totuus on, että suurin osa minua lähestyneistä olisivat kyllä minulle kelvanneet. Minä vain en olisi kelvannut heille, jos he olisivat tienneet totuuden. Hinta huonoista syömistottumuksista on surullisen korkea, koska sen takia en koskaan saa perhettä, mutta enpä voi ketään muuta syyttää, kuin itseäni. Tehty mikä tehty ja nyt siitä on maksettava. 

Tunnen muuten myös naisen, jolla on nirson maine, mutta oikeasti hänellä on paha ihottuma, jonka takia hän sanoo kaikille ei.

Joskus sen näennäisen nirsouden takana voi siis olla ihan oikea syy, miksi kukaan ei "kelpaa".

Vierailija
391/751 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:07"]

[/quote]

Todennäköisesti sinä olet naiivi. Koska minä en ole nähnyt tässä keskustelussa mitään kyynistä, pelkkiä tosiasioita. 

Vierailija
392/751 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
393/751 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omasta mielestäni vain jollain tavalla "erikoisen" näköinen, en mielestäni lainkaan ruma, mutta tuntuu, että kasvoissa ihan kaikki ei natsaa yhteen, jos ymmärrätte mitä tarkoitan...? :D

Minulla ei ole miesongelmaa, eikä ongelmamiestä ja olen ihan tyytyväinen sinkku. En häpeä sinkkuuttani, enkä sitä, että kriteerini miehestä vastaavat omaa ihannettani. En lähde kenentahansa mukaan vaan, koska saattaisin muuten vanheta yksin. Ei, voin elää elämääni tarvittessa yksin vaikka loppuun asti, enkä ymmärrä, mikä saa naiset 20-30 vuoden iässä vauhkoontumaan yksinolostaan?? Nauttikaa kaikki naiset elämästänne, ei nykynainen ole MILLÄÄN TAVALLA RIIPPUVAINEN MIEHESTÄ! Painotan siis ei millään tavalla! 

tv.N25

Vierailija
394/751 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 23:08"]

Inhoan kroppaani. En tahdo kenenkään miehen näkevän itseäni alasti.

Suurin ongelma on siis korvien välissä. Kyllä mua varmaan joku haluaisi panna ja seurustella kanssani.

Jos joku yrittää lähestyä torjun yritykset.

Kasvoista olen ihan nätti.

Olen pikkuhiljaa hyväksynyt olevani ikuisesti yksin. Onneksi en ole koskaan erityisemmin haaveillut lapsista, voisi muuten olla ranteet jo auki.

[/quote]

Minulla on ihan sama, joskin minulla on syytäkin inhota kroppaani. Minulla myös on nätit kasvot, mutta minulla on myös suuret riippuvat rinnat ja aika huono iho, joten en voi koskaan antaa kenenkään nähdä minua alasti. Ja minun kohdallani kukaan ei taatusti edes haluaisi seurustella kanssani tai harrastaa seksiä kanssani.

Minä tosin olisin halunnut lapsia ja olen todella onneton, kun en niitä saanut. Mutta ei voi mitään. 

Minusta on surullista, että ulkonäöllä on niin suuri vaikutus. Olen muuten ihan ok, mutta kahden vian takia en voi koskaan saada omaa perhettä tai seksiä tai parisuhdetta tai mitään. Enkä syytä miehiä, ymmärrän kyllä, ettei sille mitään voi, että ulkonäkö on tärkeää, mutta eihän se ymmärrys minua auta. Toisaalta on todella ikävää lukea netistä, mitä mieltä miehet on tällaisista naisista, se sattuu, vaikka jo sen tiesinkin. 

Vierailija
395/751 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 21:24"]

Voi sua 425! Miksi inhoat kroppaasi? Minkä ikäinen olet? Jos olet kasvoista kaunis ja tiedät, että joku voisi sinut haluta, mikä on ongelma?? Kyllä mies näkee vaatteidenkin läpi vartalosi mallin ja jos hän SILTI lähestyy sinua, on hän silloin aivan sinut kroppasi kanssa, eikä tahdo mitään muuta, kun sinut sinuna itsenäsi!!! :) Toki on pinnallisia kusipää-playereita, mutta niitä ei onneksi tarvitse katsoa, kuin yksi ilta ja sen jälkeen unohtaa. Miehillä on myös kovasti erilaisia makuja, itsekkin tiedän miehiä, jotka ovat etsimällä etsineet pieniä, pyöreitä naisia siksi, että ne ovat heidän mielestään niitä naisia isolla N:llä! Älä ole ankara itsellesi, vaan ota vastaan rakkaus! Tahtoisitko puhua enemmän, kaipaisin ystäviä... Mistäpäin suomea olet? itse olen Pirkanmaalta. :)

[/quote]

Ainakin minä osaan pukeutua niin, ettei tosiaan näy päälle vartaloni ongelmat. Jos näkyisivät, ei kukaan koskaan lähestyisi minua. Joskus tosin mietin, että pitäisikö olla peittämättä niitä, niin ei tarvitsisi keksiä tekosyitä, miksi en voi lähteä ulos kenenkään kanssa. 

Tutkimusten mukaan miesten naismaku on hyvin yhtenevä ja kapea. Ja näkeehän sen netistäkin, ainoastaan hyvin hoikille, kauniille, nuorille ja kiinteärintaisille on kysyntää. Muut kelpaavat panoalustaksi, jos siihenkään. 

Vierailija
396/751 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 13:45"]

Suurin ongelma on siis korvien välissä. Kyllä mua varmaan joku haluaisi panna ja seurustella kanssani.

Olen pikkuhiljaa hyväksynyt olevani ikuisesti yksin. Onneksi en ole koskaan erityisemmin haaveillut lapsista, voisi muuten olla ranteet jo auki.

[/quote]

Minulla on ihan sama, joskin minulla on syytäkin inhota kroppaani. Minulla myös on nätit kasvot, mutta minulla on myös suuret riippuvat rinnat ja aika huono iho, joten en voi koskaan antaa kenenkään nähdä minua alasti. Ja minun kohdallani kukaan ei taatusti edes haluaisi seurustella kanssani tai harrastaa seksiä kanssani.

Minä tosin olisin halunnut lapsia ja olen todella onneton, kun en niitä saanut. Mutta ei voi mitään. 

Minusta on surullista, että ulkonäöllä on niin suuri vaikutus. Olen muuten ihan ok, mutta kahden vian takia en voi koskaan saada omaa perhettä tai seksiä tai parisuhdetta tai mitään. Enkä syytä miehiä, ymmärrän kyllä, ettei sille mitään voi, että ulkonäkö on tärkeää, mutta eihän se ymmärrys minua auta. Toisaalta on todella ikävää lukea netistä, mitä mieltä miehet on tällaisista naisista, se sattuu, vaikka jo sen tiesinkin. 

[/quote]

Riipputissestä pääsee kyllä eroon, ala säästää tai ota pankista laina- ajattele sitä sijoituksena tulevaisuuteesi. Asioille voi oikeasti tehdä jotain. Iho-ongelmat hoituu ihotautilääkärillä tai plastiikkakirusgisella klinikalla, jotain kuorintoja ja laserhoitoja tms, rinnat kohotukseen mars. Ja uusi kampaus. Ei pidä jäädä tuleen makaamaan ja säälittelemään.

Vierailija
397/751 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 14:44"]

[/quote]

[/quote]

Riipputissestä pääsee kyllä eroon, ala säästää tai ota pankista laina- ajattele sitä sijoituksena tulevaisuuteesi. Asioille voi oikeasti tehdä jotain. Iho-ongelmat hoituu ihotautilääkärillä tai plastiikkakirusgisella klinikalla, jotain kuorintoja ja laserhoitoja tms, rinnat kohotukseen mars. Ja uusi kampaus. Ei pidä jäädä tuleen makaamaan ja säälittelemään.

[/quote]

Totta, mutta käytän rahani mieluummin muunlaisiin asioihin. En taida olla koskaan edes kuullut sellaisesta miehestä, jonka takia kannattaisi kuluttaa tuhansia euroja... :) 

Vierailija
398/751 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin on näköjään vastannut, niin ihan puhtaasti ulkonäöstähän se on kiinni. Kaunis nainen saa anteeksi vaikka millaisen luonteen ja rumaa ei huoli kukaan, vaikka olisi kuinka kiva. Joskus sitä on itse niin sokea näille asioille. Omasta mielestäni olen niin tavallinen kuin vain tavallinen voi olla, mutta koska kiinnostusta ei ole ollut, kai sitten miesten mielestä olen susiruma. Nuorena aina luulin, että joskus löytäisin jonkun, mutta sitten vanhempana on ymmärtänyt, että se ulkonäkö on todella tärkeä asia ja jos ei ole vähintään nätti, niin aika yksinäinen tulevaisuus on parisuhdemielessä edessä. Joskus tuntuu, että miehet on liiankin pinnallisia, varsinkin netissä näkee välillä todella hurjia vaatimuksia, sellaistenkin miesten sanomina, jotka eivät itse ole mitenkään ihmeellisiä. Mutta elämä on. :)

Vierailija
399/751 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 14:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Totta, mutta käytän rahani mieluummin muunlaisiin asioihin. En taida olla koskaan edes kuullut sellaisesta miehestä, jonka takia kannattaisi kuluttaa tuhansia euroja... :) 

[/quote]

Ok, mutta siinä tapauksessa ei saa valittaa kukaan,että ei ole parisuhdetta. Silloin pitää olla hiljaa ja tyytyväinen siihen mitä on. JOS taas haluaa parisuhteen niin sen eteen pitää tehdä asioita. Joko kehittää itseään psyykkisesti tai vähän remontoida ja stailata kroppaansa, vähän niinkuin kotiakin jonka aikoo myydä, pikku remontti ei ole paha juttu, sen saa sitten moninkerroin takaisin kun markkina-arvo nousee( inhoan oikeasti sanaa markkina-arvo kun sitä käytetään ihmisestä). En nyt sitten tarkoita mitään övereitä.

Vierailija
400/751 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on huonoja ylipäätään kilpailemaan mistään. JA HUOM HUOM: kilpavarustelu on koko ajan päällä, jos et pärjää, jäät ilman. Piste!

T: Mies ravintoketjunhuipulta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme