Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää miehettä?

Vierailija
10.04.2013 |

Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.

Kommentit (751)

Vierailija
361/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ajetellut, etten ole tarpeeksi nätti tai tarpeeksi mielenkiintoinen tai ylipäätään tarpeeksi hyvä seurustellakseni, joten en ole koskaan edes yrittänyt etsiä miestä. Minulle ajatus siitä, että joku voisi huolia minut, on ihan hullu, en pysty edes kuvittelemaan sellaista. Eikä kukaan olekaan koskaan lähestynyt minua siinä mielessä. Ei minussa mitään valtavaa vikaa ole, mutta ei mitään hyvääkään. Uskon, että moni muukin yksin jäänyt on kuitenkin ihan suurinpiirtein tavallinen. 

Vierailija
362/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 11:45"]

Minä olen aina ajetellut, etten ole tarpeeksi nätti tai tarpeeksi mielenkiintoinen tai ylipäätään tarpeeksi hyvä seurustellakseni, joten en ole koskaan edes yrittänyt etsiä miestä. Minulle ajatus siitä, että joku voisi huolia minut, on ihan hullu, en pysty edes kuvittelemaan sellaista. Eikä kukaan olekaan koskaan lähestynyt minua siinä mielessä. Ei minussa mitään valtavaa vikaa ole, mutta ei mitään hyvääkään. Uskon, että moni muukin yksin jäänyt on kuitenkin ihan suurinpiirtein tavallinen. 

[/quote]

Jännää miten aika moni ajattelee näin. Samalla näkee todella taviksia suhteissa ja miettii itse että miten se on mahdollista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut ujo, punastelen enkä keksi juttua ja lopulta suustani tulee jotain typerää kuten "uskotko aavesiin"? tai "meneekö sinulla mistään ruuasta maha sekaisin?"  itsetuntoni on huono: minulla on iso vatsa, pienet rinnat, en osaa meikata ja hampaita puuttuu. vaatteet ovat perus HenkkaMaukkaa, en oikein osaa pukeutua tyylikkäästi tai  upeasti.  siistit & puhtaat ovat kyllä, mutta sitä farkkutakkia ja perustrikoo-paitaa. olen varhaiseläkkeellä, paniikkikohtausten ja ärtävän vatsan takia tapahtui ihme ja sain eläkepaperit. häpeän kuitenkin tätä syvästi :( niin saan siis paniikikohtauksia, mínulla on myös stressivatsa & krooninen virtsatulehdus. seksi sattuu, juoksen jatkuvasti vessassa eikä ole harvinaista että teen housuuni. olin 27 ryhtyessäni ensimmäiseen vakavaan suhteeseen, pääsin naimisiin ja sain lyhyen ajan sisällä 3 lasta. mies osoittautui kuitenkin sovinistisiaksi & seksihulluksi, joten nyt nelikymppisenä olen taas sinkku. olen käynyt muutamilla treffeillä, mutta ne päättyvät aina  nolosti:

- en saanut sanaa suusta, en myöskään mies. lopulta sanoin että pitää mennä, mies mutisi että joo

- mies kysyi kauhuissaan, miksi en kertonut olevani raskaana?!! (enkä ollut. se iso maha vain..)

- mies sanoi suoraan, että halveksii työttömiä

- sain ravintolassa ripulin, juoksin viiden minuutin välein vessassa ja koko Rosso kaikui kun mahani pörisi

Vierailija
364/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Miksi näet sen tilanteen tuolla lailla, että sinun pitäisi olla jonkin tietyn lainen, ja että sinut "huolitaan"? Miksi asettua tuolla lailla miesten alapuolelle? Olet varmasti ollut lapsesta asti tekemisissä poikien ja miesten kanssa, nähnyt heidän olemistaan ja toimintaansa eri tilanteissa. Ovatko kaikki pojat ja miehet hirveän hienoja ja hyviä? Pitääkö sinun todella olla jollain tietyllä tasolla kelvataksesi kenelle tahansa miespuoliselle? Entä heidän tasonsa sitten? En tiedä selitänkö tätä nyt selvästi, mutta minusta siis vaikuttaa että sinä ja moni muu antaa miehille jotain ihme lisäpisteitä pelkästä sukupuolesta siten että heidän ei tarvitse "kelvata", vaan sinä olet se jolta vaaditaan asioita. Haloo, siellä vastapuolellakin on monenlaista tallaajaa ja he tarvitsevat sinua :-).

Vierailija
365/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei halua parisuhdetta????!!!

Vierailija
366/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 13:06"]

[/quote] Miksi näet sen tilanteen tuolla lailla, että sinun pitäisi olla jonkin tietyn lainen, ja että sinut "huolitaan"? - - - Haloo, siellä vastapuolellakin on monenlaista tallaajaa ja he tarvitsevat sinua :-).

[/quote]

Tuo, jolle vastasit kirjoitti jo, että kukaan ei ole lähestynyt häntä. Siis kukaan ei ole tarvinnut tai halunnut häntä niin paljon, että olisi tehnyt ensin aloitteen. Tietysti voit kysyä, miksei hän ole itse lähestynyt miestä ensin, mutta se on tavallaan toinen aihe.

Monia naisia miehet lähestyvät itse, toisia eivät. Sattumallakin lienee sormensa pelissä, miten kullekin käy. Joillekin on tärkeää, että mies tekee aloitteen, eikä se välttämättä tarkoita sitä, että nainen ajattelee itsensä alemmaksi tai sellaiseksi, jonka vain "huolitaan" kun parempaa ei ole.

Vierailija
367/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut ujo, punastelen enkä keksi juttua ja lopulta suustani tulee jotain typerää kuten "uskotko aavesiin"? tai "meneekö sinulla mistään ruuasta maha sekaisin?"  itsetuntoni on huono: minulla on iso vatsa, pienet rinnat, en osaa meikata ja hampaita puuttuu. vaatteet ovat perus HenkkaMaukkaa, en oikein osaa pukeutua tyylikkäästi tai  upeasti.  siistit & puhtaat ovat kyllä, mutta sitä farkkutakkia ja perustrikoo-paitaa. olen varhaiseläkkeellä, paniikkikohtausten ja ärtävän vatsan takia tapahtui ihme ja sain eläkepaperit. häpeän kuitenkin tätä syvästi :( niin saan siis paniikikohtauksia, mínulla on myös stressivatsa & krooninen virtsatulehdus. seksi sattuu, juoksen jatkuvasti vessassa eikä ole harvinaista että teen housuuni. olin 27 ryhtyessäni ensimmäiseen vakavaan suhteeseen, pääsin naimisiin ja sain lyhyen ajan sisällä 3 lasta. mies osoittautui kuitenkin sovinistisiaksi & seksihulluksi, joten nyt nelikymppisenä olen taas sinkku. olen käynyt muutamilla treffeillä, mutta ne päättyvät aina  nolosti:

- en saanut sanaa suusta, en myöskään mies. lopulta sanoin että pitää mennä, mies mutisi että joo

- mies kysyi kauhuissaan, miksi en kertonut olevani raskaana?!! (enkä ollut. se iso maha vain..)

- sain ravintolassa ripulin, juoksin viiden minuutin välein vessassa ja koko Rosso kaikui kun mahani pörisi

[/quote]

Hm, sinun tapauksessasi ymmärrän kyllä miehensaantivaikeudet Kyllähän nuo yksityiskohdat vähän ikäviltä kuulostavat.

Olet varmaan jo kokeillut nettideittejä? Netin kautta tutustutaan kuitenkin kirjoittamalla, niin voisit silloin tuoda miehelle esiin noita puutteitasi vähitellen ja pehmeästi. Ei ne miehetkään täydellisiä ole, todellakaan.

Uskon kyllä, että joskus löydät itsellesi vielä miehen, kun jaksat yrittää lannistumatta.

Vierailija
368/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 14:22"]

[/quote]

Hm, sinun tapauksessasi ymmärrän kyllä miehensaantivaikeudet Kyllähän nuo yksityiskohdat vähän ikäviltä kuulostavat.

Olet varmaan jo kokeillut nettideittejä? Netin kautta tutustutaan kuitenkin kirjoittamalla, niin voisit silloin tuoda miehelle esiin noita puutteitasi vähitellen ja pehmeästi. Ei ne miehetkään täydellisiä ole, todellakaan.

Uskon kyllä, että joskus löydät itsellesi vielä miehen, kun jaksat yrittää lannistumatta.

[/quote]

monet ovat sanoneet, että minulla on kaunis iho & kauniit silmät ja että olen myötätuntoinen ja hauska. itsetuntoni on kuitenkin nollissa aa-kupin, möhömahan ja kahden poistetun hampaan takia, ihmisethän huomaavat ne ensin!  en ole oppinut meikkaamaan, laitan vain ripsiväriä ja joskus meikkipuuteria. eniten harmittaa tuo ujous, joku vanhempainilta/tarhapalaveri/lapsen synttärit ovat painajaista :(

Vierailija
369/751 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 12:20"]

Pelkkä rumuus ei riitä tekemään naisesta miehetöntä, sillä aina löytyy vähintään yhtä ruma mies. Ei kyllä vika täytyy löytyä silloin tuolta persoonallisuuspuolelta.

[/quote]

Juu on rumia miehiäkin. Mutta ihan yhtä lailla he haaveilevat jostain kaunottaresta. 

Ongelma on siinä, että naiset ja miehet arvostavat toisissaan täysin eri ominaisuuksia. Naiset asettuu arvojärjestykseen hyvin suoraviivaisesti ulkonäön mukaan, muilla ominaisuuksilla ei ole merkitystä. Mutta naiset arvostavatkin miehessä ihan eri asioita; koulutusta, työtä, persoonaa. Niinpä rumakin mies voi saada kauniin naisen, jos hänellä on hyvä persoona. Mutta se aiheuttaakin sinne toiseen päähän ongelman, koska rumaa naista ei vastaakaan ruma mies, vaan rumaa naista vastaa sivistymätön, tyhmä ja ei mukava mies. Minulla ei rumana naisena olisi mitään rumaa miestä vastaan, mutta en todellakaan huoli sivistymätöntä, tyhmää ja ei mukavaa miestä. Niinpä lopputulos on se, että ruma nainen jää lähes aina yksin, oli persoonallisuus sitten millainen tahansa. 

[/quote]

Se että joku koulutus tai työ vaikuttaa naisten kiinnostukseen kertoo siitä että naiset ovat onnenonkijoita. Sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä onko mies kaupan kassa vai Koneen pääjohtaja. Ei todellakaan anna hyvää kuvaa naisesta että miehen työ on se joka tuo kiinnostuksen. Silloin et välitä miehestä pätkääkään.

[/quote]

Koulutus kertoo persoonasta ja nimenomaan siitä, että välittää juuri siitä miehestä. Miehille taas riittää pelkkä ulkonäkö, vaikka pää olisi tyhjää täynnä. Se juuri kertoo miehen kyvyttömyydestä välittää kenestäkään muusta kuin itsestään. 

Vierailija
370/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Miksi näet sen tilanteen tuolla lailla, että sinun pitäisi olla jonkin tietyn lainen, ja että sinut "huolitaan"? Miksi asettua tuolla lailla miesten alapuolelle? Olet varmasti ollut lapsesta asti tekemisissä poikien ja miesten kanssa, nähnyt heidän olemistaan ja toimintaansa eri tilanteissa. Ovatko kaikki pojat ja miehet hirveän hienoja ja hyviä? Pitääkö sinun todella olla jollain tietyllä tasolla kelvataksesi kenelle tahansa miespuoliselle? Entä heidän tasonsa sitten? En tiedä selitänkö tätä nyt selvästi, mutta minusta siis vaikuttaa että sinä ja moni muu antaa miehille jotain ihme lisäpisteitä pelkästä sukupuolesta siten että heidän ei tarvitse "kelvata", vaan sinä olet se jolta vaaditaan asioita. Haloo, siellä vastapuolellakin on monenlaista tallaajaa ja he tarvitsevat sinua :-).

[/quote]

Kai se ajattelu on syntynyt todellisuudesta, kun kukaan ei ole käytännössä huolinut. Ja miesten vaatimukset naista kohtaan on kuitenkin paljon suuremmat kuin naisen vaatimukset miestä kohtaan, joten sikäli nainen on se, jolta vaaditaan. Ei sillä, että itsekään huolisin ketä tahansa. 

Vierailija
371/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi linkki tuohon seksiasiaan: http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/cosmo_mies/mika_tekee_naisesta_unohtumattoman_sangyssa

Minä en vain yksinkertaisesti pysty olemaan tuollainen nainen, vaikka kuinka yrittäisin. En vain ole tuollainen luonteeltani enkä kyvyiltäni. Ja nuo ovat vielä minunkin mielestä ihan kohtuullisia vaatimuksia, suurin osa miehistä vaatii merkittävästi enemmän! Joten minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla yksin. 

Vierailija
372/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ne sinkkulaivaa sarjan liika vaativat naiset. 3 tapausta muistan.

- yksi kolmikymppinen, keskinkertaisen näköinen nainen sanoi että on tottunut tiettyyn elintasoon joten kuka tahansa ei kelpaa, ilmoitti että hänestä tulisi hyvä jääkiekkoilijan vaimo ja hän on täydellinen pakkaus

- yksi ihan nätti puoliksi espanjalainen joka sanoi ettei TUHLAA GEENEJÄÄN SUOMALAISEEN vaan vaatii latinon - oli kuitenkin etsimässä sitä miestä suomalaiselta sinkkulaivalta, vähän vaikeaa voi olla

- ja sitten viimeinen kaakattaja joka vaikutti yksinkertaiselta kuin tallukas takaperin ja ilmoitti että miehen pitää olla aasialainen, kertoi kokeilleensa useita thaimaalaisia jo mutta japanilainen nyt kiinnostaisi.

Ei hitto, toivottavasti tuo sarja on näytelty, ei kai tuollaisia naisia oikeasti ole...

Vierailija
373/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 16:50"]

Yksi linkki tuohon seksiasiaan: http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/cosmo_mies/mika_tekee_naisesta_unohtumattoman_sangyssa

Minä en vain yksinkertaisesti pysty olemaan tuollainen nainen, vaikka kuinka yrittäisin. En vain ole tuollainen luonteeltani enkä kyvyiltäni. Ja nuo ovat vielä minunkin mielestä ihan kohtuullisia vaatimuksia, suurin osa miehistä vaatii merkittävästi enemmän! Joten minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla yksin. 

[/quote]

Höpöt ne tuommoisia vaadi. Mä pääosin makaan sängyssä kuin lahna enkä jaksa mitään ihmeempiä, ja kaikki 3 miestä joiden kanssa oon ollut, on ollut ihan hulluina silti. Ne kaikki jutut oli tarkoitettu yhden yön kohellukseksi mutta niistä alkoi pidempi parisuhde kun mies ihastui ja alkoi piirittää. Hassua on, että mä en edes erityisemmin pidä seksistä enkä tunne siinä mitään, mutta miehet tuntuu olevan silti hulluna koska olen ok näköinen ja pillu on tiukka.

Vierailija
374/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole tuo kelle kirjotiat. Mutta itse koen, että minun täytyy itse täyttää ne krteerit, joita vaadin mieheltä. Olen sen verran pinnallinen, että en voisi seurustella miehen kanssa, joka ei ole hyväkuntoinen ja hyvännäköinen. Joen minun on itsekin oltava hyväkuntoinen ja nätti. Muuten en usko kelpaavani tuollaiselle miehelle.

Vierailija
375/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kai kukaan aikuinen oikeasti lue Cosmon juttuja tosissaan? Ehkä kannattaisi ensin palata maan pinnalle, enen kuni alaka miesä etsiä....

Vierailija
376/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hämmentävää, että jos nyt otetaan suunnilleen samantasoisia tavisnaisia joukko, niin osa pitää itseään ihan hyvinä ja etsivät parisuhdetta, osa taas ajattelee, ettei voisi ikinä kelvata kenellekään. Ehkä me, jotka emme usko kelpaavamme, olemme herkempiä kaikella ulkoiselle palautteelle, kuten juuri netille.

Minä uskoin nuorena, että voisin saada kumppanin siinä missä kuka tahansa muukin(olen -80 syntynyt, joten minulla ei ollut kotona nettiä nuorena), uskoin kaikkiin satukirjaohjeisiin, kuten siihen, että olísin ihan hyvä omana itsenäni. Omasta mielestäni olin ihan ok, en nyt mikään täydellinen, mutta ihan hyvä. Mutta sitten kun aloin käyttää nettiä, olin aivan suunnattoman järkyttynyt siitä, miten rumasti miehet puhuivat ihan pienistäkin virheistä esimerkiksi naisen ulkonäössä tai miten suuret vaatimukset miehillä oli kumppanilleen ja miten rumasti he puhuivat naisista, jotka eivät täytä noita vaatimuksia. Moni mies haukkui omaa naistaan viasta, joka minusta oli ihan pikku juttu, kuten nyt vaikka muutama teini-iän kasvupyrähdyksessä ilmestyneestä venymisarvesta. Ihan muutamassa kuukaudessa tajusin, etten tulisi koskaan olemaan parisuhteessa, koska ne vaatimukset oli niin paljon suuremmat, kuin mitä minulla on tarjottavanani. Minulla ei rehellisesti sanoen aiemmin ollut aavistustakaan, että miehet vaatii niin paljon naiselta, olin jonkin aikaa ihan shokissa ja ihan hirveän pettynyt, etten ollut tarpeeksi hyvä. Oli todella vaikeaa sopeutua siihen, etten tulisi saamaan perhettä ja omia lapsia. Nyt olen sen jo oikeastaan hyväksynyt ja lähinnä naurattaa se, miten naiivi olin nuorena kuvitellessani, että voisin olla ihan ok omana itsenäni. Netti opetti nopeasti tajuamaan, miten erilaisia miehet ovat naisiin verrattuna ja miten naisiin kohdistuu ihan toiset vaatimukset kuin miehiin. Tavallaan tiesin ennenkin, että miehille pinta on tärkeää, mutta en ollenkaan ymmärtänyt, että se on niin tärkeää kuin se on! Luulin ihan vakavissani, että muullakin olisi merkitystä, mutta ei tosiaankaan! 

Luulen, että netti on vaikuttanut miehiinkin, koska heillä on rajaton mahdollisuus katsella täydellisiksi muokattuja pornostaroja, jolloin oikea nainen on väkisinkin ruma heidän silmissään. Kun aika kuluu, yhä enemmän naisia jää yksin, koska miehille ei enää kelpaa tavallinen nainen. Nythän on jo nähtävissä nämä ns. miesasiamiehet, jotka ovat katkeroituneita, koska eivät saa haluamaansa supermallin näköistä teinityttöä. Ehkä pinnasta tulee niin tärkeä, että syntyvyys laskee ja ihmiskunta kuolee. Se ei kyllä olisi suuri menetys... :)

Vierailija
377/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 17:09"]

[/quote]

Ei kai kukaan aikuinen oikeasti lue Cosmon juttuja tosissaan? Ehkä kannattaisi ensin palata maan pinnalle, enen kuni alaka miesä etsiä....

[/quote]

No miehiähän tuohon juttuun oli haastateltu. Ja valitsin tuon esimerkin siksi, että siinä minusta oli vielä kohtuulliset vaatimukset! Netistä löytyy todella paljon suurempiakin vaatimuksia!

Vierailija
378/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 17:02"]

[/quote]

Höpöt ne tuommoisia vaadi. Mä pääosin makaan sängyssä kuin lahna enkä jaksa mitään ihmeempiä, ja kaikki 3 miestä joiden kanssa oon ollut, on ollut ihan hulluina silti. Ne kaikki jutut oli tarkoitettu yhden yön kohellukseksi mutta niistä alkoi pidempi parisuhde kun mies ihastui ja alkoi piirittää. Hassua on, että mä en edes erityisemmin pidä seksistä enkä tunne siinä mitään, mutta miehet tuntuu olevan silti hulluna koska olen ok näköinen ja pillu on tiukka.

[/quote]

Ehkä se sitten johtuu juuri siitä tiukkuudestasi? Minä en usko olevani riittävän tiukka. En ainakaan osaisi ns. lypsää miestä. Minulla kyllä on geishakuulat, mutta en osaa tehdä niillä mitään, joten se ei tosiaan lupaa hyvää. :D

Vierailija
379/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 17:05"]

[/quote]

En ole tuo kelle kirjotiat. Mutta itse koen, että minun täytyy itse täyttää ne krteerit, joita vaadin mieheltä. Olen sen verran pinnallinen, että en voisi seurustella miehen kanssa, joka ei ole hyväkuntoinen ja hyvännäköinen. Joen minun on itsekin oltava hyväkuntoinen ja nätti. Muuten en usko kelpaavani tuollaiselle miehelle.

[/quote]

Minä taas(olen siis tuo, jolle vastattiin :)) en voisi kuvitella kelpaavani kenellekään, en edes jollekin yösijaa etsivälle pultsarille. En toki itsekään häntä huolisi, mutta en voi kuvitella, että kelpaisin edes hänelle. Omat toiveeni taas olisi aika paljon itseäni vastaavia, haluaisin jonkun joka on enemmän koti-ihminen kuin bilettäjä ja joka haluaa lapsia, tykkää matkustella, jne. Ulkonäkövaatimuksia ei olisi muutoin kuin puhtauden osalta. 

Mutta jos ajattelin ruminpaa, mitättömimpää tuntemaani miestä, niin en silti usko, että hänkään huolisi kaltaistani. Se on lähinnä ulkonäköjuttu, pidän itseäni ihan kivana ja fiksuna ja minulla on hyvä koulutus, jne., mutta ulkonäön osalta en voi kuvitella, että joku edes pystyisi fyysisesti seksiin kanssani. Eikä ole kyse siitä, että pitäisin itseäni hirvittävän rumana, mutta olen ihan tavis, enkä osaa kuvitella, että ihan tavis kelpaisi kenellekään miehelle. 

Vierailija
380/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 17:18"]

Minusta on hämmentävää, että jos nyt otetaan suunnilleen samantasoisia tavisnaisia joukko, niin osa pitää itseään ihan hyvinä ja etsivät parisuhdetta, osa taas ajattelee, ettei voisi ikinä kelvata kenellekään. Ehkä me, jotka emme usko kelpaavamme, olemme herkempiä kaikella ulkoiselle palautteelle, kuten juuri netille.

Minä uskoin nuorena, että voisin saada kumppanin siinä missä kuka tahansa muukin(olen -80 syntynyt, joten minulla ei ollut kotona nettiä nuorena), uskoin kaikkiin satukirjaohjeisiin, kuten siihen, että olísin ihan hyvä omana itsenäni. Omasta mielestäni olin ihan ok, en nyt mikään täydellinen, mutta ihan hyvä. Mutta sitten kun aloin käyttää nettiä, olin aivan suunnattoman järkyttynyt siitä, miten rumasti miehet puhuivat ihan pienistäkin virheistä esimerkiksi naisen ulkonäössä tai miten suuret vaatimukset miehillä oli kumppanilleen ja miten rumasti he puhuivat naisista, jotka eivät täytä noita vaatimuksia. Moni mies haukkui omaa naistaan viasta, joka minusta oli ihan pikku juttu, kuten nyt vaikka muutama teini-iän kasvupyrähdyksessä ilmestyneestä venymisarvesta. Ihan muutamassa kuukaudessa tajusin, etten tulisi koskaan olemaan parisuhteessa, koska ne vaatimukset oli niin paljon suuremmat, kuin mitä minulla on tarjottavanani. Minulla ei rehellisesti sanoen aiemmin ollut aavistustakaan, että miehet vaatii niin paljon naiselta, olin jonkin aikaa ihan shokissa ja ihan hirveän pettynyt, etten ollut tarpeeksi hyvä. Oli todella vaikeaa sopeutua siihen, etten tulisi saamaan perhettä ja omia lapsia. Nyt olen sen jo oikeastaan hyväksynyt ja lähinnä naurattaa se, miten naiivi olin nuorena kuvitellessani, että voisin olla ihan ok omana itsenäni. Netti opetti nopeasti tajuamaan, miten erilaisia miehet ovat naisiin verrattuna ja miten naisiin kohdistuu ihan toiset vaatimukset kuin miehiin. Tavallaan tiesin ennenkin, että miehille pinta on tärkeää, mutta en ollenkaan ymmärtänyt, että se on niin tärkeää kuin se on! Luulin ihan vakavissani, että muullakin olisi merkitystä, mutta ei tosiaankaan! 

Luulen, että netti on vaikuttanut miehiinkin, koska heillä on rajaton mahdollisuus katsella täydellisiksi muokattuja pornostaroja, jolloin oikea nainen on väkisinkin ruma heidän silmissään. Kun aika kuluu, yhä enemmän naisia jää yksin, koska miehille ei enää kelpaa tavallinen nainen. Nythän on jo nähtävissä nämä ns. miesasiamiehet, jotka ovat katkeroituneita, koska eivät saa haluamaansa supermallin näköistä teinityttöä. Ehkä pinnasta tulee niin tärkeä, että syntyvyys laskee ja ihmiskunta kuolee. Se ei kyllä olisi suuri menetys... :)

[/quote]

Netti vääristää. Naisistakin saa aika karsean kuvan kun näitä juttuja lukee, pidätkö itseäsikin epäihmisenä sen vuoksi?

On tosi surullista, miten vääristynyt käsitys sinulla on maailmasta ja ihmisistä. Suurin osa taviksista ja rumistakin kelpaa suhteeseen ja on jopa ihan onnellisia, mutta sinä olet se ainoa unversumin kelpaamaton nainen. Aika itsekeskeistä, itse asiassa, että käperryt noin itseesi. 

Vaikuttaisi, että ylettömän paljon muiden mielipiteistä välittävät, neuroottiset ja junnaamaan jäävät tyypit jäävät miehettä. Ulkonäöllä tuskin on asian suhteen merkitystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi