Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää miehettä?

Vierailija
10.04.2013 |

Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.

Kommentit (751)

Vierailija
401/751 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kranttuus suhteessa omaan antiin.

Katsokaa vaikkapa sinkkulaivaa ja sen naisia, niin kyllä se syy siitä selviää.

Vierailija
402/751 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 12:18"]

Miksi ihmiset hokevat että näyttävät rumalta? Kuinka moni oikeasti on nähnyt näin paljon rumia ihmisia liikenteessä, kuin täällä omien sanojensa mukaan on? On itsellänikin niin sanottuja rumia päiviä, kun esimerkiksi asu ei ihan onnistukaan, meikkikin on mennyt vähän pieleen ja hiuksillekin olis voinut tehdä jotain mutta that's it. (Tai menkkojen eka päivä: WAAAAAHOLENNORSUGRAAAH!)

Kyllä suurin osa ihmisistä näyttää ihan okeilta suurimman osan aikaa. Toistan aiemmin kommentoimani: Kyllä meille suurimmalle osalle joku löytyy. Tosin ei se tietty lohduta, jos kuuluu siihen vähemmistöön joka ei saa paria mutta todennäköisyydet on kuitenkin sen paremman vaihtoehdon puolella. 

[/quote]

Kuule, jos sinulle olisi hoettu koko peruskoulu ja -lukioajan jokainen koulupäivä, että olet ruma ja vielä näin aikuisenakin siitä aina silloin tällöin kuulisit, niin kyllä siitä olisi tullut sinullekin suuri osa identiteettiä. Kai rumat on normi-ihmisistä vähemmistö, mutta yksinjääneistä enemmistö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/751 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kilpailujuttu on kyllä aivan totta. 

Vierailija
404/751 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyhmillä ja moukkamaisilla on eniten menekkiä, päättelen tästä että olen älykäs ja sivistynyt :D

Olen tästä ketjusta kyllä oppinut muutamia asioita. Ensinnäkin, en taidakaan olla ruma (sisältä enkä ulkoa), toisekseen minun kroppakaan ei taida olla hassumpi ja kolmanneksi, kyllä minä vielä miehen löydän. Teen vain kaiken päinvastoin mitä porukka täällä ketjussa tekee ja avot, boyfriendland, here I come. 

Harmittaa vain etten löytänyt vauva.fi palstaa nuorempana :)

Vierailija
405/751 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 12:20"]

Pelkkä rumuus ei riitä tekemään naisesta miehetöntä, sillä aina löytyy vähintään yhtä ruma mies. Ei kyllä vika täytyy löytyä silloin tuolta persoonallisuuspuolelta.

[/quote]

Juu on rumia miehiäkin. Mutta ihan yhtä lailla he haaveilevat jostain kaunottaresta. 

Ongelma on siinä, että naiset ja miehet arvostavat toisissaan täysin eri ominaisuuksia. Naiset asettuu arvojärjestykseen hyvin suoraviivaisesti ulkonäön mukaan, muilla ominaisuuksilla ei ole merkitystä. Mutta naiset arvostavatkin miehessä ihan eri asioita; koulutusta, työtä, persoonaa. Niinpä rumakin mies voi saada kauniin naisen, jos hänellä on hyvä persoona. Mutta se aiheuttaakin sinne toiseen päähän ongelman, koska rumaa naista ei vastaakaan ruma mies, vaan rumaa naista vastaa sivistymätön, tyhmä ja ei mukava mies. Minulla ei rumana naisena olisi mitään rumaa miestä vastaan, mutta en todellakaan huoli sivistymätöntä, tyhmää ja ei mukavaa miestä. Niinpä lopputulos on se, että ruma nainen jää lähes aina yksin, oli persoonallisuus sitten millainen tahansa. 

Vierailija
406/751 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on täysin käsittämätöntä, ettei meitä yksin jääneitä naisia ole paljon enemmän. Ainoastaan parilla kaverillani on ns. hyvä mies, muut on sellaisia, etten pysty käsittämään, miksi nuo naiset eivät jätä heitä... 

Minä voin suoraan sanoa, että olen jäänyt yksin, koska hyvää en saa ja huonoa en huoli. Enkä ole koskaan katunut tuota valintaani sekuntiakaan. 

Vierailija
407/751 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 09:36"]

Mä sanoisin omien huomioitteni perusteella että vain yksi naisryhmä jää todennäköisesti yksin, jos ei itse asiaan herää, eli passiiviset. Näitä on muutama tutuissani ja he odottavat että joku tulee juttelemaan, joku hakee baarissa tanssimaan, joku tulee suurinpiirtein ovelle jne. Se aika on mennyttä että oletetaan miehen tekevän kaikki, ei se mene enää niin. Varsinkin ujompien miesten on tosi vaikea tulla tekemään tuttavuutta, he yleensä päätyvät yhteen aktiivisten/puheliaiden naisten kanssa, miksiköhän?

Its olin kyllä nuorena kaunis ja hoikka ja myönnän että sain helposti seuraa, joskus baari-iltana saattoi tanssimaan hakea 10 miestä. Mutta, millaisia miehiä, se on eri asia. En ole koskaan tykännyt rohkeista, jopa röyhkeistä miehistä joista paistaa läpi iso ego, vaan juuri niistä hiljaisemmista tyypeistä baarin reunapöydässä. Arvatkaa vaan onko sellaiset lähestyneet minua? Ei yksikään. Nyt olen naimissa, mutta sitä ennen mulla oli pari pitkää seurustelusuhdetta. Kaikissa näissä tapauksissa minä olen ollut aloitteentekijä. Ja olen saanut aina kuulla, että nämä miehet ovat ajatelleet etten minä voisi heistä kiinnostua.

Eli yksinäiset, lähestykää kiinnostavaa miestä itse! Ei siinä mitään menetäkään jos ei kävisikään tuuri. Plussanä tässä on vielä se, että jos tärppää, saatte todennäköisemmin sellaisen miehen, jonka kanssa synkkaa kuin että odottelette että joku bongaa teidät. Rohkeutta peliin, hymy kaunistaa!

[/quote]

Puhuit täyttä asiaa. Naisten ongelma on juuri tämä: odotetaan että mies tekee. Eka odotetaan että joku tulee iskemään. Kun oikeat ei tule niin valitetaan.

Sitten jos on tullut niin odotat että pyytääkö hän treffeille. Jos pyytää niin odotat että mitä hän keksii (ihan kun itse et voisi mitään sanoa?). Jos paikka on väärä tai muuten huono niin nainen alkaa valittamaan (miehen pitäisi olla ajatustenlukija). Naiset vaatii mieheltä myös lahjoja. Kukkia ja vastaava. Mutta jos mies tuo vääriä (nainen EI tietenkään kerro mistä se pitää), niin taas saa haukut.

Nainen odottaa koska mies kysyy että ruvetaanko seurustelemaan. Nainen odottaa että mies sanoo että muutetaan yhteen.

Mutta sitten tulee naurettavin osa. Odotetaan että mies kosii ja oikein romanttisesti. Jos sitä ei tapahdu niin suututaan. Mutta ei sanota sitä miehelle vaan ruvetaan suunnittelemaan eroa.

Ihan kun nainen olisi joku avuton lapsi. Valitetaan kun oikeat miehet ei tule iskemään. Valitetaan että ei viedä oikeisiin paikkoihin treffeille ja valitetaan että mies ei kosi. Nainenkin voi asialle tehdä jotain. Suu auki ja toimeksi

Vierailija
408/751 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 11:40"]

Pointtisi oli aloitteenteko, ja netti nimenomaan poistaa sen paineet. Toisessa kappaleessasihan oli omahyväisyyttä (vielä) enenmmäin kuin ensimmäisessä.

[/quote]

Netti ei sitä poista. Edelleen joudut tekemään sen aloitteen. Ongelma on siinä että nainen saa satoja viestejä eri miehiltä. Joten jo se että nainen edes kahta sekunttia ajattelee vastaavansa sinulle on hyvin pieni mahdollisuus. Koska sun pitää iskeä se nainen myös sieltä netistä. Kuvan naiset haluavat nähdä heti. Ne jotka saavat naisia netissä ovat niitä jotka yleensä saavat niitä muutenkin.

Vierailija
409/751 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:08"]

Pelkkä rumuus ei riitä tekemään naisesta miehetöntä, sillä aina löytyy vähintään yhtä ruma mies. Ei kyllä vika täytyy löytyä silloin tuolta persoonallisuuspuolelta.

[/quote]

Juu on rumia miehiäkin. Mutta ihan yhtä lailla he haaveilevat jostain kaunottaresta. 

Ongelma on siinä, että naiset ja miehet arvostavat toisissaan täysin eri ominaisuuksia. Naiset asettuu arvojärjestykseen hyvin suoraviivaisesti ulkonäön mukaan, muilla ominaisuuksilla ei ole merkitystä. Mutta naiset arvostavatkin miehessä ihan eri asioita; koulutusta, työtä, persoonaa. Niinpä rumakin mies voi saada kauniin naisen, jos hänellä on hyvä persoona. Mutta se aiheuttaakin sinne toiseen päähän ongelman, koska rumaa naista ei vastaakaan ruma mies, vaan rumaa naista vastaa sivistymätön, tyhmä ja ei mukava mies. Minulla ei rumana naisena olisi mitään rumaa miestä vastaan, mutta en todellakaan huoli sivistymätöntä, tyhmää ja ei mukavaa miestä. Niinpä lopputulos on se, että ruma nainen jää lähes aina yksin, oli persoonallisuus sitten millainen tahansa. 

[/quote]

Se että joku koulutus tai työ vaikuttaa naisten kiinnostukseen kertoo siitä että naiset ovat onnenonkijoita. Sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä onko mies kaupan kassa vai Koneen pääjohtaja. Ei todellakaan anna hyvää kuvaa naisesta että miehen työ on se joka tuo kiinnostuksen. Silloin et välitä miehestä pätkääkään.

Vierailija
410/751 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena allekirjoitan tuon toimettomuuden. Aina on käynyt flaksi silloin kun olen itsekin nähnyt vaivaa.

Vierailija
411/751 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:08"]

[/quote]

[/quote]

Se että joku koulutus tai työ vaikuttaa naisten kiinnostukseen kertoo siitä että naiset ovat onnenonkijoita. Sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä onko mies kaupan kassa vai Koneen pääjohtaja. Ei todellakaan anna hyvää kuvaa naisesta että miehen työ on se joka tuo kiinnostuksen. Silloin et välitä miehestä pätkääkään.

[/quote]

Paskanjauhantaa. Etenkin koulutetut miehet haluavat yhtä lailla koulutetun naisen. Kun reilu 10 vuotta sitten etsin tositarkoituksella parisuhdetta netistä ja luin miesten ilmoituksia, niin akateemiset miehet lähes poikkeuksetta etsivät akateemista naista. Etenkin, kun kyse oli ns. kovempien alojen miehistä eli juristit, ekonomit, lääkärit, jne. Naisen pitää olla akateeminen myös.

Vierailija
412/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineet on nykyään ihan eri luokkaa kuin aikoinaan, kiitos netin. Muistan olleeni huolissani siitä, että sattuisiko se tai tulisiko verta tai tykkäisikö mies minusta. Minulla on 16 -vuotias pikkusisko ja hän ja kaverinsa ja sen ikäiset serkkuni kokevat ihan miljoonakertaiset paineet jo ensi kerrasta, juurikin siksi, että netissä puhutaan niin kuin puhutaan. Olen yrittänyt sanoa, että jos mies todella vaatii niin paljon, niin kannattaa etsiä uusi mies, mutta he stressaavat siitä silti. Ja totta puhuen, on siihen syytäkin, koska miehet ovat vaativia, mutta toivoisin, etteivät he vielä tietäisi sitä. Minusta se on surullista. Olemme taas menossa yhä enemmän siihen suuntaan, että seksi tuottaa nautintoa vain miehelle ja naisen kuuluu tehdä, kuten mies haluaa. Mietin, että kuinka moni nuori nainen ei uskalla kokeilla seksiä ollenkaan, koska ei usko olevansa tarpeeksi hyvä siinä. En yhtään ihmettele, että naisten haluttomuus on niin suuri ongelma parisuhteissa, ei kukaan jaksa vastata valtaviin vaatimuksiin jatkuvasti. Ja ei pahalla miehet, mutta suurimmalla osalla teistä ei ole sellaisia sänkytaitoja itselläkään, että olisi varaa vaatia yhtään mitään. 

Vierailija
413/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:37"]

Netti todellakin vääristää, olkaa ihan huoletta.

Tein juuri ajatusleikin ja mietin, millaista elämä olisi jos kaikki naiset ajattelisivat niin kuin tällä sivustolla ajatellaan... huh huh.

T. Mies 28v.

[/quote]

Jos kaikki naiset ajattelisivat niin, kukaan ei uskaltaisi harrastaa seksiä enää, paitsi homot ja lesbot. Ja siihenhän ollaan menossa, miesten vaatimukset kasvaa jatkuvasti, samoin kuin naisten paineet ja kohta seksi ei ole kivaa enää kenestäkään. Se on ironista, koska sitähän miehet haluaa, luoda paineita naisille, toiveena kai, että naiset yrittäisivät vielä kovemmin miellyttää miestä. Mutta jossain kohdassa on se piste, jossa naiset toteavat, ettei se ole vaivan arvoista, eikä miehet saa enää ollenkaan seksiä. 

Vierailija
414/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 18:42"]

[/quote]

Netti vääristää. Naisistakin saa aika karsean kuvan kun näitä juttuja lukee, pidätkö itseäsikin epäihmisenä sen vuoksi?

On tosi surullista, miten vääristynyt käsitys sinulla on maailmasta ja ihmisistä. Suurin osa taviksista ja rumistakin kelpaa suhteeseen ja on jopa ihan onnellisia, mutta sinä olet se ainoa unversumin kelpaamaton nainen. Aika itsekeskeistä, itse asiassa, että käperryt noin itseesi. 

Vaikuttaisi, että ylettömän paljon muiden mielipiteistä välittävät, neuroottiset ja junnaamaan jäävät tyypit jäävät miehettä. Ulkonäöllä tuskin on asian suhteen merkitystä.

[/quote]

Minusta naisista saa ihan hyvän kuvan netissä. Toki joukkoon mahtuu kamaliakin tapauksia, mutta niinhän se on oikeastikin. 

Ehkä kelpaa, mutta olisi se sitten kiva olla pelkkä panoalusta miehen unelmoidessa kauniimmasta naisesta ja valittaessa netissä venymisarvista ja myöhemmin raskauden aiheuttamista muutoksista. 

Luuletko sinä, että minä kuljen tuolla ulkona kertomassa kaikille vastaantulijoille, mitä ajattelen näin henkilökohtaisesta asiasta? Minä häpeän kelpaamattomuuttani, joten en puhu siitä kenellekään, koskaan. Tuskin millään muulla oikeasti on väliä kuin ulkonäöllä. Tietäisit sen, jos kuuluisit meihin, jotka eivät kelpaa. 

[/quote]

Miesten keskuudessa on aina ollut paljon heitäkin, jotka jäävät täysin vaille naisten kosketusta. Siis koko elämänsä aikana eivät saa naista, eivät seksuaalisessa, eivät romanttisessa, eivätkä edes platonisessa ystävyysmielessä.

Ennen heitä löysi kaljabaarien sivupöydistä jurottamasta tai maatalojen vanhanpojan asunnoista. Nykyään he asustelevat halvoissa nukkumalähiökämpissään ja ryyppäävät itseään hengiltä.

Aina he ovat kuitenkin olleet näkymättömiä, ennen kaikkea näkymättömiä naisille. Paitsi nyt, kun heilläkin on tietokoneet ja pääsevät kirjoittelemaan nettiin avoimille foorumeille. Katkeraa, ahdistunutta, naisvihamielistä ja itsetuhoisen myrkyllistä tekstiähän sieltä tulee. Mahdollisesti olet sattunut törmäämään näihin kirjoituksiin itsekin.

Naiset eivät koskaan ole huomanneet näitä miehiä, samoin kuin miehet eivät ole koskaan huomanneet kaltaisiasi naisia. Mutta kumppanittomuusongelma on todellinen molemmille sukupuolille.

Itse asiassa sanoisin, että se on miehille vielä astetta pahempi juttu, koska yhteiskuntamme edelleen olettaa miesten tekevän kaikki ihmissuhteisiin johtavat aloitteet. Minkäs teet, kun aloitteenteko ei sitten onnistukaan? Silloin aletaan kulkea hidasta itsetuhon tietä sinne lähiöyksiöön ja viinapullon ääreen.

Minusta sinun kannattaisi siis lähteä rohkeasti ottamaan kontaktia miehiin. Erittäin monelle todellakin kelpaa se ihan tavallinen nainen ihan tavalliseen parisuhteeseen, joka sisältää myös ihan tavallista seksiä.

[/quote]

Asia on yksinkertainen: peräkammarinpojat ja miehille kelpaamattomaksi itsensä tuntevat naiset täytyy saattaa yhteen.

Vierailija
415/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko MadTV:n Lowered Expectations-osiota? Ehkä sellainen deittipalvelu ois oikeasti tarpeen.

Vierailija
416/751 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen enkä koskaan ole edes koskenut mieheen muuten kuin työssä (hoitoala). En kyllä naiseenkaan. En mitenkään varo tai pelkää mutta ei vain ole mitään syytä tai intoa tehdä niin.

En ole koskaan ajatellut olevani mitenkään epänormaali olen vain omanlaiseni. Olen joskus pohdiskellut olenko hetero vai lesbo vai mikä ja tullut tulokseen että jos pakko olisi seksiä harrastaa niin tekisin sen miehen kanssa mutta onneksi ei ole pakko. Vapaaehtoisesti en halua harrastaa sitä, olen kai liian laiska :D

Olen lihava. Tämän syyksi ei voi laittaa sitä etten miehiä innosta, koska nuorempana olin tavallinen ellen jopa hoikka enkä silloinkaan kiinnostanut ketään. En meikkaa hiukset yleensä ponnarilla tai nutturalla :)  pukeudun klassisesti ts en seuraa muotia enkä trendejä vaan pidän tietynlaisisita kengistä ja vaatteista ja niitä myös ostan ja käytän. Plussana tässä se että usein olen jopa muotitrendejä edellä... En ole jutteluihmisiä enkä oikeastaan halua ketään häiritsemään rauhallista ja itse muokkaamaani minua miellyttävää elämntapaani.

Jos joku kurkistaa huoneeseen jossa olen vain minä, hänen mielestään huoneessa ei ole ketään. Siis monta monta kertaa eri ihmiset vuosien varrelta on käynyt näin. Jos en pidä puoliani ja vaadi osuuttani jostakin jään aina ilman, kirjaimellisesti; työmatka- ja lomabussista minut unohdettiin laskusta, syyksi sanottiin vain ihmetellen etteivät muistaneet hoksanneet ja pahoittelut päälle.

Olen joskus tuumaillut että olisikohan minusta rikolliseksi kun näin huomaamaton olen...

Vierailija
417/751 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 22:52"]

Muistatteko MadTV:n Lowered Expectations-osiota? Ehkä sellainen deittipalvelu ois oikeasti tarpeen.

[/quote]

Mikä tää on?:D

Vierailija
419/751 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 22:47"]

Asia on yksinkertainen: peräkammarinpojat ja miehille kelpaamattomaksi itsensä tuntevat naiset täytyy saattaa yhteen.

[/quote]

Minun vikani on se, etten ole nätti. Se ei kuitenkaan ole mielestäni niin hirveä vika ihmisessä, että minä kuuluisin yhteen naisia vihaavan peräkammarinpojan kanssa, jolla ei ole parempaa tekemistä kuin provota netissä ja olla ilkeä ja sovinistinen hullu. 

Vierailija
420/751 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 22:47"]

[/quote]

Minun vikani on se, etten ole nätti. Se ei kuitenkaan ole mielestäni niin hirveä vika ihmisessä, että minä kuuluisin yhteen naisia vihaavan peräkammarinpojan kanssa, jolla ei ole parempaa tekemistä kuin provota netissä ja olla ilkeä ja sovinistinen hullu. 

[/quote]

Rumalla naisella ei kyllä ole varaa esittää mitään vaatimuksia miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän