Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutava vaimo

Vierailija
29.04.2013 |

Olen perheellinen mies, kaksi ihanaa lasta ja kaunis ja älykäs vaimo. Ongelma on, että vaimo saa raivokohtauksia lapsille ja minulle. Loukkaa lapsia ja minua huudoillaan ja kiroilee. Olen pyytänyt häntä lukemattomia kertoja muuttamaan tapojaan. Muutosta on vain pahenevaan suuntaan. Mitä teen? Olen itse paljon kotona, koska pystyn tekemään työtäni missä vain milloin vain. Vaimo käy töissä säännöllisesti 8-17 ja usein minä pyöritän myös päiväkoti ja ruokailurumpaa. Talous on kunnossa ja lapset kilttejä, itse pyrin huomioimaan häntä, en ymmärrä mistä kiikastaa? Vieraita miehiä ei tietääkseni ole, itse pidän huolta itsestäni, urheilen enkä juopottele. Lähes kymmenen vuotta on mennyt, joudun kohta oikeasti hakemaan eroa hänestä, jos tämä ei tästä parane. Olen tästä puhunutkin, mutta sitten on hetken kuin aurinko jne. Antakaa vinkkejä miten tästä eteenpäin. Kiitos! 

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pari vuotta sitten juuri vastaavassa tilanteessa. Hetkeäkään en ole katunut.

Vierailija
62/72 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaisuutta, jos ei aikuinen ihminen ole impulssiensa herra.

Lapsiperheissä vielä moisia myrkynkylväjiä. Ihme ettei heitä yhtään haittaa tuhota jälkeläistensä lapsuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olavi kirjoitti:

Tää on jo monta vuotta vanha keskustelu, mutta en googlettamalla nyt muuta jaksanut etsiä. Todellakaan, en jaksanut. Olen niin lopen loppu kuin vain voi olla. Olen yksityisyrittäjä ja työpäivät ovat aika pitkiä vaikka niistä aika paljon teen myös kotona. Meillä on kaksi aivan upeaa lasta ja pari lutuista koiraakin pyörii nurkissa. Onhan toki vaimokin, mutta mutta. En oikein jaksa ymmärtää, miksi vaimo huutaa lapsille ja minulle kokoajan? Heti, kun tulen töistä, alkaa huutaminen. Kaikki asiat toimitetaan huutamalla. Vaimoni on työtön ja minä olen ainoa, joka tuo leivän taloon. Silti mikään ei tunni riittävän. Aamulla teen lapsille aamupalalan, ruokin koirat ja käytän ulkona. Sitten kiiruusti töihin. Puoliltapäivin käyn kotona pissattamassa koirat. Yleensä odotan, että aamun jäljiltä keittiö olisi siisti ja lehti haettu. 90 % varmuudella kumpaan ei ole tehty ja päivät ekat huudot tulee siitä, että keittil on siivoamatta. Takaisin töihin. Töist

Jos sinulla on varaa, kävisin sinuna yksityisellä lääkärillä, että saisit jotain virallista mustaa valkoiselle siitä, että vaimo käyttäytyy kuin mielipuoli, ja se vaikuttaa negatiivisesti terveyteesi. Vaimosi harjoittaa ihan puhdasta henkistä väkivaltaa. Lapsillekaan ei tee hyvää kasvaa tuollaisessa parisuhteessa, tuollaissen äidin alaisena. Nimimerkillä kokemusta on, kärsin edelleen keski-iässä mm. ahdistuneisuushäiriöstä.

Avioero on oikea ratkaisu. Pyri saamaan lapset itsellesi. Siihen tarvitset todistuksia lääkäreiltä ymv. siitä, että vaimo ei ole normaali. Jos lapset ovat tarpeeksi isoja, heitä kuullaan siitä, kenen luona he haluavat asua. Olikohan se nyt 13 vuotta, jolloin kotinsa lapsi saa päättää itse.

Aina on tie ulos. Vaikka pitäisi taistella verissä päin, aina on tie ulos.

Vierailija
64/72 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa on tässä tapauksessa.

Se on lääkäreiden asia tutkia ja pyrkiä auttamaan osaltaan. 

Näissä huutajissa on myös niitä, otka raivoavat vielä yli 40 vuotiaina vanhemmilleen ja sisaruksilleen. Jotenkin niin tavattoman keskenkasvuista. Aivan kuin "prinsessaleikit" jatkuisivat aina vain. Ei mistään mitään vastuuta, kun aina joku muu saadaan järjestämään asiat. Voi töpätä mielin määrin, kun joku aina korjaa jäljet.

Auttaisiko yhteinen lyhytterapia, käyttäytymisterapia, jossa opetellaan "kädestä pitäen", miten toimitaan raivon noustessa, esimerkiksi pyydetään kauniisti toista aikuista hoitamaan lapset ja lähdetään lenkille tai nukutaan tunnin päiväunet tai piipahdetaan naapuriin viilentämään tunteita kahville tunniksi, jos hyvä ja rehti naapuri sattuu löytymään, jolle tämä kiukkupussi ei ole räyhännyt. Eli aikuiset sopivat käyttäytymistavat tarkkaan keskenään perheessä ja muistilista seinälle, ettei nyt siitä, mitä sovittiin, ainakaan tarvitse tapella.

Ulkopuolinen saattaa nähdä tilanteet aivan selvästi ja tarvitaan täysin ulkopuolinen sanomaan se pariskunnalle.

Vierailija
65/72 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijasi on hullu, narsisti, masentunut tms? Käske mennä hoitoon! Onneksi ei ole väkivaltainen kuten monet suominorsut. Oletko miettinyt, että vaihtaisit parempaan? Suosittelen!

Jos ei vaihto napostele, niin tukeva ote hiuksista ja X-määrä päätä patteriin & ovenkarmiin -tekniikka yleensä karsii enimmät kilahteluhimot. Ei se jaksa huutaa ja itkeä vollottaa yhtäaikaa, se on joko tai.

Vierailija
66/72 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mies eikä mikään joka ei äm mää tuossa tilanteessa laita kuriin voimakeinoin.

Vierailija
67/72 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia häiriintyneitä niistä nykyään tulee kun niiden fyysinen kurittaminen on kielletty.

Vierailija
68/72 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista onko hiekkaa pimpissä, se saattaa aiheuttaa tuollaisia oireita.

Vierailija
69/72 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vanha ketju mutta muuttaminen muualle. hanki salaa toinen asunto ja sinne kaikki tärkeät paperit ja omaisuutesi vie ja sitten kun alkaa huuto juttu pakenet sinne ja alat asua erillään vaimosta. sano että et enää asu huutajan kanssa.siis et katso huutamista yhtään.narsisti huutaa aina. ei tule paranemaan vaan pahenee.

Vierailija
70/72 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto on kurjaa

Vierailija
71/72 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olavi kirjoitti:

Tää on jo monta vuotta vanha keskustelu, mutta en googlettamalla nyt muuta jaksanut etsiä. Todellakaan, en jaksanut. Olen niin lopen loppu kuin vain voi olla. Olen yksityisyrittäjä ja työpäivät ovat aika pitkiä vaikka niistä aika paljon teen myös kotona. Meillä on kaksi aivan upeaa lasta ja pari lutuista koiraakin pyörii nurkissa. Onhan toki vaimokin, mutta mutta. En oikein jaksa ymmärtää, miksi vaimo huutaa lapsille ja minulle kokoajan? Heti, kun tulen töistä, alkaa huutaminen. Kaikki asiat toimitetaan huutamalla. Vaimoni on työtön ja minä olen ainoa, joka tuo leivän taloon. Silti mikään ei tunni riittävän. Aamulla teen lapsille aamupalalan, ruokin koirat ja käytän ulkona. Sitten kiiruusti töihin. Puoliltapäivin käyn kotona pissattamassa koirat. Yleensä odotan, että aamun jäljiltä keittiö olisi siisti ja lehti haettu. 90 % varmuudella kumpaan ei ole tehty ja päivät ekat huudot tulee siitä, että keittil on siivoamatta. Takaisin töihin. Töist

Tuo, että huutava nainen kuvittelee saavansa lapset automaattisesti, kertoo että naisesi on narsisti. Samoin kaikki riidat ja huudot joissa ei ole järkeä. Todennäköisesti et ole voittanut ainuttakaan riitaa. Pyytääkö vaimosi koskaan anteeksi? Itkeekö koskaan vuoksesi? Onko kontrolloiva, täydellisyyteen pyrkivä? Mustavalkoinen ajatusmaailma? Puhuu usein kateudesta? Epäiletkö pettämistä? Vaimosi on ainakin mustasukkainen, se johtuu siitä mitä hän itse tekee.

Minulla ihan saman tyyppinen tilanne. Kun narsisti naista oma mies alkaa ärsyttämään olit kuinka hyvä mies tai isä tahansa, mikään ei riitä. 

Tajusin ihan vasta loppuvaiheessa naiseni olevan narsisti. 

Jos kysyt menneistä, et saa mitään selville. Vain valheita.

Vierailija
72/72 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele lento aasian suuntaan,unohtuu vaimo ja kersat jo ekana iltana siellä, sitte  vaan uuden elämän alkuun .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä