Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos kukaan muu av-mamma ollut nuoruudessaan bändäri? Siis ihan

Vierailija
29.09.2011 |

oikea rokkihuora >:) Ja niin, voitte säästää säälinne, mulla oli oikeasti kivaa. Hitto kun ois vieläkn yhtä kaunis ja hoikka ja osais elää hetkessä, tuntuu että 10 vuodessa musta on tullut vaan TYLSÄ.

Vaikka oon tyytyväinen nykyiseen elämääni, hetkittäin kaiholla muistelen sitä elämäntapaa, keikkoja, jatkoja ja hotelliöitä rokkibändien kans :) Ja sen aikaisia ystäviäni. Niisk.

Kommentit (265)

Vierailija
61/265 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne jotka eivät ole päässeet piireihin, vaikka nuorena olisicat halunneet !!!! katkeruus paistaa läpi..

Itse olin bändäri ja minulla on *ehkä* suomen paras kokoelma nahkoja ;) Monen kanssa olen vieläkin kaveria ja tapaillaan joskus kun ovat keikoilla tai itse olen ulkomailla työmatkoilla

Vietin tavallaan kaksoiselämää, nuorena KTM:nä jouduin käyttämään töissä jakkupukua ja tukkaa nutturalla. illalla minusta kuoriutui ihan toinen ihminen. Eipä työkaverit olisi tunnistaneet..

Hauskaa oli ja läheskään aina ei menty sänkyyn, ainostaan silloin kuin ITSE halusin.. pääsin bäkkärille muutenkin

Vierailija
62/265 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava ketju! Itsekin pyörin 90-luvun alussa noissa bändäripiireissä ja hyviä ja vähemmän hyviä muistoja on rutkasti. Mitäs mieltä kollegat ovat Paul Stanleyn panotaidoista tai Sebastian Bachin jalkafetissistä? Entäs oletteko samaa mieltä, että Lemmy oli kaikista paras mitä tuli naisen huomioon ottamiseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/265 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa oli ja läheskään aina ei menty sänkyyn, ainostaan silloin kuin ITSE halusin.. pääsin bäkkärille muutenkin

Roudarin munan imemisellä pääsee pitkälle.

Vierailija
64/265 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole bändäri ollut, mutta Sebastian oli niiiiiiiiiin IHANA!!!

((Tosin aika tyhjäpäinen fb-statuksistaan päätelleen...)

Vierailija
65/265 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roudarin munan imemisellä pääsee pitkälle.

Tässä taas joku kateellinen seinäkukkanen...

Se tunne, kun menet kuuluisan ja halutus rokkitähden kanssa baariin ja kateelliset tuijottaa ;-)

Vierailija
66/265 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun menet kuuluisan ja halutus rokkitähden kanssa baariin ja kateelliset tuijottaa ;-)

Joo, aina sitä katsoo hämmästyneenä prostituoitua, mutta vielä hölmömpää on ilmainen prostituoitu. Katso, annan persettä kun tää on julkkis, ootko vähän kateellinen?!?

Vierailija
67/265 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on vaikea tajuta mitä hienoa on siinä että pääsee "minkä tahansa bändin takahuoneeseen bilettämään". Mikä niissä takahuoneissa on niin helvetin ihmeellistä ja maagista että sinne pitää ylipäätään olla änkemässä? Ilmeisesti se että tuntee olevansa jotain, koska se-ja-se muistaa juuri Sinut naamalta ja sen takia voit lipsuttaa siellä bäkkärillä ilmaista kaljaa, joka on tarkoitettu itse asiassa muusikoille eikä laumalle juntteja jotka uskovat ymmärtävänsä musiikista jotain ja olevansa niin helvetin kiinnostavia ihmisiä että muusikoita kiinnostaa kuunnella niiden länkytystä. Ei sitä paskanjauhantaa selvinpäin nimittäin jaksakaan. Hirveessä pierussa tietenkin eri lailla, ja nimenomaan jos on mielessä se että pääsee köyrimään. Aivan kuten baarissa muutenkin.

Olen itse läheisissä suhteissa useisiin bändeihin työni puolesta ja välillä tulee kiusallisia tilanteita kun pitäisi estää jonkun pääseminen takahuoneeseen. Bändin jäsen ei kehtaa sanoa "ei päin naamaa ja sitten vehkeillään järkkärin kanssa. "Bändi lähti jo" "se ei nyt just ole paikalla" jne.

Vierailija
68/265 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin just nostalgiapäissäni guuglaamassa Motley Crue juttuja ja eksyin jotenkin tänne. Nyt mua alko myös kiinnostaamaan mitä ex-bändärikavereilleni nykyään kuuluu. Taidan vaan olla just teitä "edeltävää vuosikertaa", koska parhaat bileet mun kohdalla oli reilut 10 vuotta sitten. Mut olihan Mötley jo silloin olemassa ;) Mun parhaita bileitä oli Bon Jovin, Extremen, Metallican, Alice Cooperin bändin, Whitesnaken, Iron Maidenin jne kanssa. Hitto, pitääkö laittaa joku ex-bändärit - nykyiset kunnolliset äidit sivusto pystyyn!

Vierailija
69/265 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan se on pienissä kuvioissa pienessä Suomessa. Tavalliset nuoret jätkät sai yhtäkkiä suosiota ja alkoi bändikeikkailu.

Olihan se kovaa kun yhtäkkiä viina virtasi ja pimuja kuolasi perässä ja pillua sai kerrankin niin paljon kuin halusi. Ja aina löytyi tyttöjä, jotka suostui vaikka mihin sikailuun. Muistan 80-90 luvulla kun huumeet ei olleet niin tavallisia kuin nykyaikana, monelle pojalle nämä jutut oli taivas. Kun oli soiteltu autotallissa vuosia ja haaveiltu julkisuudesta.

Yhtäkkiä takahuoneessa sai kokeilla pössyttelyä ja niitä blondattuja lewistyttöjä pyöri ja 16-vuotiaita pikkutisuja tyrkytti itseään. Rajat repesi ja kun yksi uskalsi tehdä vaikka mitä, uskalsi toisetkin pojat kännissä puuhata kaikenlaista.

Kun keikalta oli selvitty niin hiukan jälkeen päin monella hirvitti ja kauhistutti, mitä tuli niissä höyryissä tehtyä. Monesta pimusta on kuvamateriaalia jäljellä aika paljon kun niitä pannaan useamman jätkän toimesta.

Sitä se on varmaan nykyäänkin, mutta aineet on rankempia ja tytöt nuorempia. Silloin siellä takahuoneessa pantavana juoksi jotain 16-20v tyttöjä. Nykyään on varmaan paljon nuorempia.

Juu ja olen ollut jatkoilla ja katsonut vierestä kun känninen bändäri isketti yhtä kitaristia. Siinä kaikkien näkösillä veti bändäriltä housut jalasta ja pani sitä. Jätkät seiso vieressä ja me muut jatkoilla olijat jatkettiin kaljan lipittämistä ja tanssimista. Kun tämä kitaristi oli sitä siinä sohvatyynyllä pannut, tais joku basisiti vetää päälle märkään tavaraan. Ei sitä kukaan ihmeellisenä pitänyt. Näitä kertakäyttöpilluja oli joka paikkakunnalla tarjolla. Ja he eivät ujostelleet vaan antoivat ihan siinä jatkoilla kaikkien näkösillä.

Hah. En jaksa nyt mennä levyhyllystä tarkistamaan kuka on kirjoittanut lyriikat, mutta jos on Matti tai otto niin naurattaa tuo että etsii ystävää eikä patjaa. En ole siis niiden kanssa pannut tai kenenkään bändijätkän, mutta kyllähän niiden toiminta oli jotakin ihan muuta. Kumpi sitten on säälittävämpää; panna jotakin jota pitää säälittävänä vai panna jotakin jota pitää coolina.

En muutenkaan ymmärrä miksi jotkut vänkäävät tuosta bändijätkien suhtautumisesta kun on tullut jo hyvin selväksi että ei Bändärit pane miellyttääkseen muita vaan itseään, jolloin mitä väliä mitä joku kamamatti miettii tummana hetkenään

Vierailija
70/265 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuosista on jo 20 vuotta, mutta Mötley Crue, Bon Jovi, Skid Row, Alice Cooper, Extreme ja liuta muita.

Muutama sen aikainen "guest list" tuttu on nykyään ihan julkisuudessa mm. toimittajana, usein mietin et mitä jos iltapäivälehdet tietäis näiden neitien puuhista....

Vierailija
71/265 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan heti alkuun että en kysy tätä millään määrin tuomitsevaan sävyyn vaan ihan aidosta mielenkiinnosta. Eli osaisiko joku eritellä miksi jotkut naiset totaalisesti hullaantuvat bändissä soittaviin miehiin.

Itse siis olen soitellut n. 20 vuotta erilaisissa hyvin vähän oman alakulttuurin ulkopuolella tunnetuissa bändeissä ja silti bändäreitä tuntuu riittävänä tässäkin jamassa olevalle suoraan sanottuna aika rumalle muusikolle.

Vierailija
72/265 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama:

Tästäkin ketjusta muuten olen tunnistanut pari vanhaa "tuttua". Hauskaa :)

Haleja!

Mä olen AINA työskennellyt ja seurustellut muusikoiden kanssa muutenkin. Nyt naimisissa. Mulle ei ole IKINÄ yksikään vähätellyt tyttöjä. Jos joku olisi näyttänyt maaseudun pikkutyttöjen kosintakirjeitä nauraen, niin saatana olis kundi lentänyt. Mitä kusipäisyyttä. Ja mitä kusipäisyyttä tyttöystävältä nauraa siinä mukana!

Vierailija
73/265 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina sitä katsoo hämmästyneenä prostituoitua, mutta vielä hölmömpää on ilmainen prostituoitu. Katso, annan persettä kun tää on julkkis, ootko vähän kateellinen?!?

Vaatii todella olemattoman itsetunnon ja sellainen ihminen ei loppupeleissä kiinnota ketään. Miten tuollaisia rokkihuoria joku huolii ihan avioliittoonkin? Itse naisena en voisi ottaa noin huonolla itsetunnolla olevaa miestä, siis noi ns rokkihuorat on käytännössä aina ihmisraunioita :( Oikea prostituoitu on yleensä aika hyvällä itseluottamuksella varustettu, siinä on mielestäni iso ero! Ihmettelen miehiä, miten ne voi ottaa tuollaisen rokkihuoran vaimoksi?? Täytyy olla itsetunnoton mieskin kyseessä. Kuinka alas ihminen voi vajota, pohjaa ei vielä ole nähty.

Vierailija
74/265 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tälle:

[Täytyy olla itsetunnoton mieskin kyseessä. Kuinka alas ihminen voi vajota, pohjaa ei vielä ole nähty.

Voi sua pientä! :D

Vierailija
75/265 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii todella olemattoman itsetunnon ja sellainen ihminen ei loppupeleissä kiinnota ketään. Miten tuollaisia rokkihuoria joku huolii ihan avioliittoonkin? Itse naisena en voisi ottaa noin huonolla itsetunnolla olevaa miestä, siis noi ns rokkihuorat on käytännössä aina ihmisraunioita :( Oikea prostituoitu on yleensä aika hyvällä itseluottamuksella varustettu, siinä on mielestäni iso ero! Ihmettelen miehiä, miten ne voi ottaa tuollaisen rokkihuoran vaimoksi?? Täytyy olla itsetunnoton mieskin kyseessä. Kuinka alas ihminen voi vajota, pohjaa ei vielä ole nähty.

Joilla on niin huono itsetunto, että vaimon pitää olla sellainen puhtoinen ja pullea maalaistyttö. L-positiivinenkin varmasti:)

Itse en ole ollut bändäri, mutta en missään nimessä luulisi ketään ihmisraunioksi. Enemmän ajattelen kaltaistesi moraalisaarnaajien ja itsensä ylentävien olevan ihmisrauniota. Mikä SINUN itsetunnossasi on vikana?

Vierailija
76/265 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 v teinityttären seinä on täynnä Kiss, Gunnarit, Mötley crue, Hanoi Rocks, HC superstar jne jne julisteita ja tyttö fanittaa täysillä ko. artiseja/bändejä ja voi kun tietäsis kenen kanssa äiti on ollut silleen tai kenen kanssa on vieläkin kaveria (lähinnä s-postilla)...

ei tiedä, että olen ex bändäri tai tavallaan en bändäri. Liikuin piireissä ex. poikaystäväni kautta ja tunsin KAIKKI ja pääsin minne vaan. Muutaman kanssa olen pannut mutta suurin osa on tuttuja/kavereita

KERRO KERRO;)

Vierailija
77/265 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla bändäri tai tyttöystävä...

Vierailija
78/265 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan nyt monenlaisista bändäreistä :) Totta on, että on olemassa näitä roudarien leluja eli lähinnä überkännisiä naikkosia, jotka antaa kenen vaan tehdä mitä vaan. Sitten on nää isojen starojen bändärit. Ne tietää kenet/mitä ne haluaa ja se on ihan tasa-arvoista touhua. Sen verran tussua on näille ollut tarjolla ettei tarvitse lähteä kenenkään "liukkaille" panemaan puoltajuttomaks itsensä ryypännyttä pimua. Ja joo, ollaan ihan selvillä ettei olla rundin ainoa pano ja ei kirjoitella jätän elämäni ja muutan luoksesi kirjeitä ;)

Luulen muuten ettei kukaan tule kertomaan kokemuksiaan isoista bändeistä. Täällä pienissä piireissä se aika pitkälle melko hienotunteista touhua ja jos joku alkaa avautumaan niin aika moni tietää kenestä on kyse. Mä ainakin suunnilleen tiedän ketä "kollegat" on painaneet. Motleystä tiedän kenellä on kokemusta Vincestä ja Tommysta, mutta luulen ettei siitä sen enempää.... ja sillon kun Nikki oli täällä oman bändinsä kanssa niin eräässä lentokenttähotellissa oli aika sutina. Sieltä vois irrota pari tarinaa ;)

Vierailija
79/265 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne lähikontaktiin pääsee kysy joku. En tiedä miten nykyään, mutta itse olin kehissä -88 alkaen tuonne 2000-luvun alkuun. Homma alkoi ihan fanipohjalta ja joskus minkälie Iltasanomien jutussa luki, että David Lee Roth bändeineen asuu Intercontinentalissa. Kaverin kanssa päätettiin huvikseen lähteä katsomaan ja siellähän näitä viimeisen päälle korkkareissaan ja minimekoissaan keikkuvia tyttösiä ekan kerran näin :) Aika suoraviivaista se touhu oli ja ehdottomasti bändin pojat osoittivat mielenkiintoa näitä itsevarmoja naisia kohtaan. Pääsin itsekin bändin poikien kanssa juttusille ihan viattomasti farkuissani ja villapaidassani :) Jotain ilmeisesti jäi itämään, koska kun ikää tuli lisää niin päätin kokeilla itsekin... puhuin jo silloin sujuvaa englantia ja pienissä piireissä tieto kulki, eli tiedettiin milloin olla lentokentällä tai oikealla hotelleilla. Helpostihan sitä juttusille pääsi ja suurin osa bändeistä oli tosi huumorintajuisia ja ystävällisiä. Toki sitä huomiota sai kun sonnistautui "sopivaan" asuun, mutta en itse kyllä koskaan törmännyt mihinkään sikailuun tai "panorinkeihin". Tokihan välillä todettiin bäkkärillä juteltuamme, että lähdetäänpä sitten hotellille ilman sen kummempia kiemurteluita. Yhtälailla oon kieltäytynyt "kunniasta" välillä ja silti tullut kohdelluksi ihan ok.Lähinnä roudareilta on joskus kuullut näitä suihin otto-tarjouksia, mutta itse olen katsonut paremmaksi mennä bäkkärille ihan muuta kautta :) Juttelemalla ja olemalla ystävällinen pääsee jo pitkälle!

Vierailija
80/265 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania muistoja tulee mieleen. Monet bändit on tullut bändättyä; tunnetuimmista CMX, Hanoi Rocks, muutama ulkomainen ja pisteenä i:n päällä vielä etelänaapurin euroviisuvoittaja. Oli aikamoinen armastelija. Monet bileet jäivät jutteluasteelle mutta jos on rehellinen niin kyllä tuli mentyä pidemmälle useamman kanssa, myös muutamia ryhmäjuttuja bändin kanssa. Nyt lasten kanssa arjen askareissa näitä on joskus mukava muistella. Ei näistä kotona voi kertoa, siipalla voisi mennä pasmat sekaisin ;-)